Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Sper ca nu interpretezi mesajul meu ca unul ostil. Departe de mine gandul. Doar ca stiu ca si injectoarele mele sunt la ei si ar fii gata. Problema e ca nu mi le pot trimite inapoi datorita faptului ca drumul dintre buc si bz e inchis.
Skip ads

  • Silviu.W

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Eu m-am pus in pielea mea inainte sa decid ce fac cu injectoarele....si eram foarte sceptic de credibilitatea celor ce-si dadeau cu parerea si aveau mesaje putine, parea a reclama mascata. De asta am incercat sa justific oarecum ca nu mint sau fac reclama cuiva, ci doar imi exprim parerea din experienta. Departe si de mine gandul ca ai fost ostil Smile
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Si inca ceva, in general pornirea grea la cald nu este din pricina injectoarelor. Aici se fac vinovate alte componente, cum ar fi regulator presiune rampa, supapa presiune rampa etc. Si eu am problema asta de peste un an de zile iar injectoarele mele sunt ok pe retur.
Injectoarele defecte cu siguranta afecteaza serios la pornirea la rece, mai ales la temperaturile astea scazute.
Din pacate daca ai fi citit ce s-a scris cu privire la acest subiect pe forum te-ar fi scutit de deranjul de a le mai demonta. Oricum, bine ca cei de la Buzau au fost corecti, asa cum ai zis tu.
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
daca tot esti open minded cu privire la uploadul de poze ar fi mai interesant sa ne arati un pic fisa aia cu care au venit insotite injectoarele. ca sa stiu si eu la ce sa ma astept de la a mea.
Skip ads

  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Acum daca e sa fim Toma Necredinciosul, pe actul de expediere scrie la Destinatar "Cristian" din ceea ce se poate vedea, ori colegul nostru s-a inregistrat cu @Silviu.W.
Eu personal cred ceea ce spune omul, desi in Romania nu prea ne lovim de seriozitate la prestatorii de servicii, mai ales la cei din domeniul service auto.
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
si eu cred. dar era un pic mai relevant actul de primire, nu de expediere... ca asa de trimis si eu am trimis, dar mor de nerabdare sa primesc si inapoi
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Voi doi ati avut mare curaj in mijlocul iernii sa va apucati de desfacut motoarele. Colegul Silviu s-a lamurit, acum ramane sa ne spui si tu ... poate ti le trimit inapoi cu elicopterul Smile
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am zis ca daca nu vin pana vineri... vb cu un prieten care are un OFFROADER suparat si plec prin maneti sa le recuperez
Skip ads

  • freelancevoyager

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
AdyBossu a scris:Si inca ceva, in general pornirea grea la cald nu este din pricina injectoarelor. Aici se fac vinovate alte componente, cum ar fi regulator presiune rampa, supapa presiune rampa etc. Si eu am problema asta de peste un an de zile iar injectoarele mele sunt ok pe retur.
Injectoarele defecte cu siguranta afecteaza serios la pornirea la rece, mai ales la temperaturile astea scazute.
Din pacate daca ai fi citit ce s-a scris cu privire la acest subiect pe forum te-ar fi scutit de deranjul de a le mai demonta. Oricum, bine ca cei de la Buzau au fost corecti, asa cum ai zis tu.


Sa inteleg ca tu tot ai pornire greoaie?
Ai masurat separat returul supapei de pe rampa? Scoti furtunasul care vine de la returul injectoarelor spre rampa si capaptul dinspre rampa al furtunului dintre rampa si pompa. Dai la automat si vezi sa nu vina motorina din supapa de pe rampa. Aia deschide la suprapresiune, peste 1800 bar. Daca vine motorina, acolo e pierdere si valva e spiruita. Nu trebuie sa vina motorina acolo in relanti....
Ai mai facut un test de retur la injectoare? la primul test ti-au iesit 2 cu retur marit....
Injectoarele dupa reparatie necesita obligatoriu reglaj si masurarea cu ceasul comparator al cursei valvei de retur.
Asamblarea injectorului se face dupa curatarea tuturor pieselor demontate in baia ultrasonica.
Apoi testarea si calibrarea pe bancul de centricubat, dupa norme originale.

Noi reparam asemenea injectoare in mod curent la Ploiesti.
www.reconditionareinjectoare.ro
In imagine se poate vedea la testare, dupa reparatie, un set de injectoare common rail Bosch pentru Mercedes. Se pot vedea in prim plan turul fiecarui injector, si in plan mai indepartat debitele de retur.
Reparam si Denso de pe noile Astre.


  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am mers deja cu masina cam o saptamana de cand am luat-o din service si cred ca a venit vremea sa-mi spun si eu parerea despre toata experienta asta cu injectoarele si implicit despre Endor Buzau. Dupa cum bine stiti din posturile de mai sus am avut o problema cu injectorul nr 4 (trebuia reconditionat) si in acelasi timp am zis sa le curat si pe celalalte 3. Zis si facut. La recomandarea EDS am suant la Buzau si am vorbit cu un domn mai in varsta. I-am zis despre ce e vorba si mi-a zis ca nu are cum sa le curete pe celelalte 3, ca nu se pot curata... in fine, mergem mai departe. Pretul pentru operatiuni era 300 ron cel de reconditionat si cate 120 pentru celelalte de "verificat". Trebuie mentionat ca toate astea se intamplau pe vremurile alea cu ninsori mari in care DN2 (Bucuresti-Buzau) a fost inchis. A doua zi sun din nou sa intreb daca le trimit sau nu. Am nimerit la altcineva... care avea cu totul alte preturi... de data asta reconditionarea costa 250 ron iar verificatul 150. Cand am intrebat de unde fluctuatiile astea de pret de pe o zi pe alta raspunsul a fost cam ambiguu... de genul daca iti convine bine, daca nu, nu. Le-am trimis de Joi in ideea ca Vineri le fac si le trimit, iar Luni le am pe masina. A ramas stabilit telefonic (si am inclus si un biletel in colet in care am specificat ca vreau sa fiu sunat inainte sa se apuce de treaba) si cum n-am primit niciun semn pana luni am sunat din nou la ei. Dom'le n-am avut cum sa ti le facem ca e prea frig ... maine... A doua zi aceeasi poveste ca... dom'le oricum nu putem sa le trimitem ca e totul inghetat... tot atunci parca am intrebat si de pret iar... sa vad daca s-a mai modificat ceva... se pare ca baietii au un sablon pentru orice intra pe usa atelierului: raspunsul a sunat ceva de genul: "dom'le probabil unul o sa fie praf, 2 o sa trebuiasca sa lucram mai mult, iar la al 4-lea n-o sa fie mai nimic"... acum optimistul din mine spunea ca au mai vazut asa de multe cazuri incat deja stiau cam la ce sa se astepte... insa realistul din mine crede ca a platit un pic in plus... in fine... Miercuri cand am sunat deja putin nervos mi s-a spus ca s-au rezolvat... toate merg brici... cand am intrebat ce anume le-au facut nu prea au stiut sa-mi dea un raspuns concret spunandu-mi ca o sa vad pe "fisa tehnica" ce o sa insoteasca injectoarele la retur. Macar au stiut sa imi spuna care a fost ala defect (nu stiu daca din intamplare sau nu). S-a facut Joi a plecat coletul din Buzau (deja trecuse o saptamana) si vineri a ajuns la mine. Pretul total pentru interventie a fost de 600 lei + transportul dus intors in jur de 100, iar "fisa tehnica" era de tot rasul. O hartie (cu titlu de garantie) pe care scria seria injectorului si ce anume i-a fost facut... doar ca la toate 4 scria acelasi lucru: verificat, calibrat, curatat (nu o am langa mine, dar asa imi aduc aminte). Exceptand faptul ca mi-au spart mufa de la injectorul nr.3 au facut treaba buna si au reparat chiar si mufa respectiva.

Cum se comporta masina:

Dupa ce au fost montate la loc injectoarele a disparut problema cu pornirea (sigur era de la inj 4 deoarece in prealabil schimbasem si bateria si bujiile), masina este complet alta... Desi am remap acum nu mai am cei 6m de fum specifici in urma mea. Motorul e mult mai elastic si puterea s-a imbunatatit simtitor (imi cunosc destul de bine masina si stiu cum mergea inainte si cum merge acum). Despre viteza maxima nu va pot spune nimic deoarece n-am apucat sa o testez inca. In schimb pot observa o crestere substantiala a consumului... pentru bucuresti am reusit sa obtin 10% (z17dtl) fata de 7-8 cat aveam inainte si un instant la ralanti de 0,7 fata de 0,5... dar hai sa punem asta si pe seama temperaturilor de -XY grade.

Concluzia mea (absolut subiectiva) despre Endor Diesel Buzau:

Baieti care stiu sa faca treaba buna, dar le lipseste organizarea si partea de front office. Nu le contest capacitatile mecanice, dar le contest profesionalismul in comunicarea cu oamenii si in prioritizarea lucrarilor.

Sfatul meu pentru voi:


Daca vreti treaba facuta bine... trimiteti la ei... daca vreti facut repede si bine... duceti-va personal (asta am vrut si eu dar au refuzat categoric... acum vad de ce), iar daca vreti facut ieftin (dar nu se stie cat de bine)... probabil cautati in alta parte. Ca o mica paranteza informativa am luat legatura si cu cei de la Rune din Bucuresti... si doar pentru verificare mi-au cerut 600 ron + o eventuala reparatie a unui singur injector 400 ron.

Sper ca am fost suficient de clar si cuprinzator in postul meu. Daca aveti alte intrebari folositi cu incredere PM.

P.S. Acum ca m-am vazut cu marfa inapoi acasa pot spune ca mi se par extraordinar de suspecti membrii astia noi... pentru ca... de fiecare data cand sunam eu la Endor cu o "problema" aparea cate un post cu o situatie similara si cum s-a rezolvat ea. Exemplu concret curierul... in fine... astea pot fi si simple coincidente... multe... dar simple coincidente...
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Din pret inteleg ca injectoarele au fost doar verificate (calibrate), nu s-au schimbat componente la nici unul din ele.
Intradevar, consumul e mai mare la temperaturile astea dar relevant pentru anotimp.
La Romanica marea problema e ca nu stii daca sa mai ai incredere in cineva deoarece toti vor sa te jumuleasca de bani, de aici si tot disconfortul cand vine vorba de aflarea pretului la finalul reparatiei. Seriosi erau daca sunau clientul in prealabil si il informau corespunzator despre reparatie si pret, poate clientul opteaza altfel. Dar asta e, suntem romani si trebuie sa inghitim tot, asa cum ni se serveste pe tava. Bine ca tu esti multumit si nu ai cheltuit foarte mult.
Ti-ai pus BC pe Z17DTL?
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Multumit da, cbeltuit putin... Nu... Ca inaint sa ajung la injectoare am schimbat multe. Cat despe bc, da mi l-am facut eu. Vezi in semnatura mea link catre prezentarea masinii si ai detalii acolo
Skip ads

  • Bebete

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
norocel76 a scris:Astazi am fost la Endor Diesel Buzau si mi-au reparat baietii cele doua injectoare.sunt f multumit de lucrare,pot spune ca sunt meseriasi pe aceasta linie si la bani putini,250 lei/injectorul si 35 lei/buc.pt montare/demontare pe motor.Toata oreratiunea a durat cam 3 ore jumate.Akm e sprintena masinuta k o caprioara. O zi buna tuturor.

UN NUMAR DE TELEFON de la cei din Buzau ?
Multumesc
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
(0765) 269 021
  • lemar000

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salutare!
Problema: masina (motor Z17DTL - 95.000 km) nu pornea nici la cald nici la rece, verificare la Radacini B-dul Timisoara (Bucuresti) unde mi s-a spus ca nu au un diagnostic. Am fost indrumat catre Radacini Chitila. La constatare, injectoarele 2 si 4 duse. Inlocuite + injectoarele vechi la schimb, garantie 2 ani, pret 2000 lei. Dupa 1500 - 2000 km au inceput sa tacane, nu foarte tare dar se aude, momentul maxim de "tacaneala" fiind intre 1500 - 2000 rotatii/min. Nu stiu daca sunt cele noi sau cele care au ramas pe masina. Diferente de consum nu am sesizat, iar de tras - trage bine.
De specificat ca aceasta inlocuire a injectoarelor am facut-o in septembrie 2010.
  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
De cateva zile imi porneste masina mai greu cand e motorul cald (astra g 1,7 cdti) . Am facut de curios un test retur injectoare si mi-a iesit asa: 115 ml , 90 ml , 57 ml , 28 ml . L-am facut de 2 ori si am avut valori aproape la fel ! Am tinut 1 min. relanti si 30sec. la 3000 rpm. Masina trage bine ,numai ca porneste mai greu la cald . Sa fie injectoarele cu probleme ?
  • koko69

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Citeste aici :https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=15798
Probabil ca trebuie sa cauti in alta parte :regulator debit sau supapa de presiune rampa.
Cel mai bine este sa dai injectoarele jos si sa le pui pe banc de probe la o firma specializata .Chiar daca sunt diferente intre ele nu inseamna ca sunt defecte .
  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am citit topicul respectiv si mi-am facut programare la Opel Craiova pt. luni. Ma ingrijoreaza debitul acela pe retur de 115 respectiv 90 ml. Parca trebuia sa se invarta in jurul valorii de 30 ml.
  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am fost la service si mi-au dat de inlocuit injectoarele dupa ce au pus testerul si au facut testul de retur . Au dat pe retur parca 50 , 50, 20 ,15 din ceea ce am vazut pe foaie . Problema este ca tb. sa fac un drum de 2500 km si nu stiu daca pot sa plec asa cu ea. In afara de pornirea mai greoaie la cald merge perfect. De reparat in Craiova decat o persoana face treaba asta si cere cam mult.
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
ii recomand pe cei de la Endor. daca masina se comporta ca a mea poti pleca si asa cu ea la drum, doar sa fii pregatit sa o impingi in caz ca nu mai vrea sa porneasca dupa. in cazul meu odata pornita mergea ok
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR