- ciogaby
- **
- 147 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Corsa 2003 z12xe
- Dolj
ciogaby
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
BRadu
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2008
- Mesaj Privat
- ciogaby
- **
- 147 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Corsa 2003 z12xe
- Dolj
ciogaby
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
- ciogaby
- **
- 147 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Corsa 2003 z12xe
- Dolj
ciogaby
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
Le-am montat astazi. A pornit destul de greu pt. ca am pornit-o fara debimetru , intercoler (s-a aprins si check-ul).Am facut 50 km si porneste la sfert cand e motorul cald si am scapat si de tacanitul injectoarelor. Sa vedem maine cum porneste la rece ca astazi mi-a facut figuri dar m-am gandit ca s-a aerisit mai greu instalatia .
Apropo, cum scap de check sa nu mai stea aprins la z17dtl ?
Apropo, cum scap de check sa nu mai stea aprins la z17dtl ?
- ciogaby
- **
- 147 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Corsa 2003 z12xe
- Dolj
ciogaby
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
- e_alin
- **
- 346 mesaje
- din 18 Mai 2009
- Astra 2015
- Sibiu
e_alin
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2009
- Mesaj Privat
- ciogaby
- **
- 147 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Corsa 2003 z12xe
- Dolj
ciogaby
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
- freelancevoyager
- *
- 22 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
freelancevoyager
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
- AdyBossu
- **
- 320 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
Am refacut de 3 ori testul de retur injectoare si rezultatul e nasol:
Test conform manual NexTech: Pornit motorul 1 minut la ralanti. Accelerat motorul la 3000 rpm ºi menþinut 3000rpm pentru 30 secunde. Oprit
motorul.
Probleme vechi: fum negru si pornire grea la cald.
Astept pareri despre ce se vede poza si intrebare pt colegul Pika1460: Cum adica au refuzat categoric cei de la Endor cand ai vrut sa mergi personal la ei? Aici sunt multe semne de intrebare ...
Test conform manual NexTech: Pornit motorul 1 minut la ralanti. Accelerat motorul la 3000 rpm ºi menþinut 3000rpm pentru 30 secunde. Oprit
motorul.
Probleme vechi: fum negru si pornire grea la cald.
Astept pareri despre ce se vede poza si intrebare pt colegul Pika1460: Cum adica au refuzat categoric cei de la Endor cand ai vrut sa mergi personal la ei? Aici sunt multe semne de intrebare ...
- AdyBossu
- **
- 320 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
- koko69
- **
- 182 mesaje
- din 14 Jul 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
koko69
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2007
- Mesaj Privat
- AdyBossu
- **
- 320 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
- AdyBossu
- **
- 320 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
Am revenit cu impresii.
Am montat ieri injectoarele pe masina, munca nu gluma.
Am mers ieri toata dupa amiaza si astazi toata ziua prin oras.
Pozitiv: Cand e motorul cald porneste la sfert, deci problema la mine era de la injectoare. De fapt, chiar diagnosticasem bine cele doua injectoare defecte, care dadeau multa motorina pe retur. Acestor doua injectoare le-au fost rectificate supapele de retur, iar celorlalte doua li s-au reglat cursele si au fost curatate. Porneste la sfert si la cald si la rece.
Baietii de la Endor s-au miscat repede cu returnatul injectoarelor.
Negativ: Mai este ceva fum la accelerare rapida insa cei de la Buzau mi-au explicat ca nu scap de fum imediat. Asta mai vedem.
Se aude si un tacanit de la injectoare, tacanit pe care nu il aveam inainte si deocamdata nu stiu daca este normal.
Am montat ieri injectoarele pe masina, munca nu gluma.
Am mers ieri toata dupa amiaza si astazi toata ziua prin oras.
Pozitiv: Cand e motorul cald porneste la sfert, deci problema la mine era de la injectoare. De fapt, chiar diagnosticasem bine cele doua injectoare defecte, care dadeau multa motorina pe retur. Acestor doua injectoare le-au fost rectificate supapele de retur, iar celorlalte doua li s-au reglat cursele si au fost curatate. Porneste la sfert si la cald si la rece.
Baietii de la Endor s-au miscat repede cu returnatul injectoarelor.
Negativ: Mai este ceva fum la accelerare rapida insa cei de la Buzau mi-au explicat ca nu scap de fum imediat. Asta mai vedem.
Se aude si un tacanit de la injectoare, tacanit pe care nu il aveam inainte si deocamdata nu stiu daca este normal.
adi_0106
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
costyca64
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 -
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2012
- Mesaj Privat
- AdyBossu
- **
- 320 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
- AdyBossu
- **
- 320 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
Stimati colegi, revin cu noi informatii dupa ce am facut retur injectoare catre Endor Diesel din Buzau.
Dupa cum am spus mai sus, dupa reparatie problemele cu pornitul greu la cald si fumul negru mult s-au remediat, insa injectoarele s-au intors de la doctori cu alta buba: bateau, tacaneau, ... cum vreti sa-i spuneti.
Am contactat, cum era si normal, reprezentantul Endor Diesel, si dupa ce i-am relatat despre zgomot mi-a recomandat sa le trimit din nou la ei, insa dupa ce am stabilit de comun acord sa folosesc masina o saptamana, poate dispare zgomotul.
Zgomotul nu a disparut nici pe departe, asa ca la inceputul acestei saptamani am retrimis injectoarele din nou la Endor. Ieri au vanit inapoi si le-am montat din nou. Problema cu tacanitul a ramas. Precizez din nou ca se aude indeosebi in sarcina, peste 1700-1800 rot/min. Am sunat din nou: nici o soutie din partea Endor, si chiar daca mi-ar fi zis sa le trimit inapoi nu mai am chef sa muncesc sa le demontez. Am hotarat ca voi merge asa si daca in termenul de garantie apar probleme sa-i contactez.
Asa ca, dupa cum vedeti ori eu am avut mult ghinion, ori se face multa reclama in acest tutorial.
Acum nici nu pot sa le cer banii inapoi, deoarece problema cu pornitul la cald s-a rezolvat, dar oare tacanitul este normal? Eu nu cred.
Concluziile in ceea ce priveste optiunea reparatii injectoarelor le trageti singuri, iar decizia de a le repara de asemenea va apartine. Eu am optat pentru aceasta varianta deoarece nu am gasit in Iasi injectoare sh, insa pun sub semnul intrebarii laudele catorva useri noi la adresa Endor Diesel.
Astept pareri si in acelasi timp va stau la dispozitie cu alte lamuriri.
Dupa cum am spus mai sus, dupa reparatie problemele cu pornitul greu la cald si fumul negru mult s-au remediat, insa injectoarele s-au intors de la doctori cu alta buba: bateau, tacaneau, ... cum vreti sa-i spuneti.
Am contactat, cum era si normal, reprezentantul Endor Diesel, si dupa ce i-am relatat despre zgomot mi-a recomandat sa le trimit din nou la ei, insa dupa ce am stabilit de comun acord sa folosesc masina o saptamana, poate dispare zgomotul.
Zgomotul nu a disparut nici pe departe, asa ca la inceputul acestei saptamani am retrimis injectoarele din nou la Endor. Ieri au vanit inapoi si le-am montat din nou. Problema cu tacanitul a ramas. Precizez din nou ca se aude indeosebi in sarcina, peste 1700-1800 rot/min. Am sunat din nou: nici o soutie din partea Endor, si chiar daca mi-ar fi zis sa le trimit inapoi nu mai am chef sa muncesc sa le demontez. Am hotarat ca voi merge asa si daca in termenul de garantie apar probleme sa-i contactez.
Asa ca, dupa cum vedeti ori eu am avut mult ghinion, ori se face multa reclama in acest tutorial.
Acum nici nu pot sa le cer banii inapoi, deoarece problema cu pornitul la cald s-a rezolvat, dar oare tacanitul este normal? Eu nu cred.
Concluziile in ceea ce priveste optiunea reparatii injectoarelor le trageti singuri, iar decizia de a le repara de asemenea va apartine. Eu am optat pentru aceasta varianta deoarece nu am gasit in Iasi injectoare sh, insa pun sub semnul intrebarii laudele catorva useri noi la adresa Endor Diesel.
Astept pareri si in acelasi timp va stau la dispozitie cu alte lamuriri.
- ciogaby
- **
- 147 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Corsa 2003 z12xe
- Dolj
ciogaby
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
- bebitzabbs
- *
- 35 mesaje
- din 29 Sep 2011
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
bebitzabbs
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2011
- Mesaj Privat
GeorgeF .... lasa-ne cu reclama asta !
- "Din cate am observat s-au facut masuratori destul de exacte cu micrometrul, s-a verificat la microscop gradul de uzura al componentelor pentru a determina daca trebuie schimbate sau nu" ------ asta e doar UN exemplu, as putea sa citez toata conversatia ta de fapt.
le-ai trimis prin curier si ai observat tu lucrurile astea ? get real !
intra mai bine pe pagina de "publicitate" si fa-ti acolo reclama omule, nu mai umple topic-ul cu povestile tale !
daca gresesc, rog moderatorii sa-mi stearga comentariul si imi cer scuze fata de colegi acestui forum, dar nu m-am putut abtine !
- "Din cate am observat s-au facut masuratori destul de exacte cu micrometrul, s-a verificat la microscop gradul de uzura al componentelor pentru a determina daca trebuie schimbate sau nu" ------ asta e doar UN exemplu, as putea sa citez toata conversatia ta de fapt.
le-ai trimis prin curier si ai observat tu lucrurile astea ? get real !
intra mai bine pe pagina de "publicitate" si fa-ti acolo reclama omule, nu mai umple topic-ul cu povestile tale !
daca gresesc, rog moderatorii sa-mi stearga comentariul si imi cer scuze fata de colegi acestui forum, dar nu m-am putut abtine !
- AdyBossu
- **
- 320 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
Revin cu noi aprecieri cu privire la injectoarele mele, reparate, calibrate si curatate la Buzau.
1. Tacaneala (bataie cu sunet metalic) se aude putin acum si cand turez motorul pe loc.
2. Motorul parca trage un pic mai prost acum decat dupa prima corectie a injectoarelor.
3. Fum negru in continuare, doar ceva mai putin.
Precizez ca am schimbat filtrele de aer si motorina.
Ceea ce cred eu: au reparat bine supapele de retur ale celor doua injectoare cu probleme insa la partea cu reglatul curselor si debitelor le-au dereglat. Nu m-am asteptat la asa ghinion dupa toata reclama facuta pe forum. Macar daca le-as fi trimis numai cele doua injectoare cu probleme la supapele de retur. Dar eu viteaz, le-am trimis te toate patru, ca doar asa m-au sfatuit.
Acum nici nu stiu daca sa ma bucur ca-mi porneste masina bine sau sa fiu suparat ca tacane ca dracu.
1. Tacaneala (bataie cu sunet metalic) se aude putin acum si cand turez motorul pe loc.
2. Motorul parca trage un pic mai prost acum decat dupa prima corectie a injectoarelor.
3. Fum negru in continuare, doar ceva mai putin.
Precizez ca am schimbat filtrele de aer si motorina.
Ceea ce cred eu: au reparat bine supapele de retur ale celor doua injectoare cu probleme insa la partea cu reglatul curselor si debitelor le-au dereglat. Nu m-am asteptat la asa ghinion dupa toata reclama facuta pe forum. Macar daca le-as fi trimis numai cele doua injectoare cu probleme la supapele de retur. Dar eu viteaz, le-am trimis te toate patru, ca doar asa m-au sfatuit.
Acum nici nu stiu daca sa ma bucur ca-mi porneste masina bine sau sa fiu suparat ca tacane ca dracu.