- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- 4di
- **
- 498 mesaje
- din 06 Nov 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Mures
4di
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
Va salut, astazi am incercat sa fac testul de injectoare dar cred ca imi scapa ceva ca am facut tot o motorina pe la motor.
Deci sa o luam de la inceput, unde anume introduc furtunasele care merg in recipiente? In capul injectorului sau in furtunul ce il scot din injector, am atasat o imagine cu motorul meu z13dth si cu sageti am notat fiecare furtun de la injector, eu le-am scos si in locul lor am introdus furtunasele care merg in cele 4 flacoane, dar in timpul testului pe furtunele de retur ce le-am scos din injectoare imi dadea motorina afara dar imi da si din injector in flacon.
Deci sa o luam de la inceput, unde anume introduc furtunasele care merg in recipiente? In capul injectorului sau in furtunul ce il scot din injector, am atasat o imagine cu motorul meu z13dth si cu sageti am notat fiecare furtun de la injector, eu le-am scos si in locul lor am introdus furtunasele care merg in cele 4 flacoane, dar in timpul testului pe furtunele de retur ce le-am scos din injectoare imi dadea motorina afara dar imi da si din injector in flacon.
- AdyBossu
- **
- 320 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
- AdyBossu
- **
- 320 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
- 4di
- **
- 498 mesaje
- din 06 Nov 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Mures
4di
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
Chiar nu imi dau seama cum a curs pe furtunasele de retur motorina... dar pe acolo curge ca am vazut clar cu iesea din furtunase.
Si eu am crezut prima data ca a curs pe langa furtunasele infipte in injectoare dar nu a fost asa.
Cum as putea sa fac testul fara sa dea motorina pe unde nu trebuie? Poate imi spune cineva care a facut testul la 1.3 cdti sau z13dth
Si eu am crezut prima data ca a curs pe langa furtunasele infipte in injectoare dar nu a fost asa.
Cum as putea sa fac testul fara sa dea motorina pe unde nu trebuie? Poate imi spune cineva care a facut testul la 1.3 cdti sau z13dth
- fritzcon
- **
- 291 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Prahova
fritzcon
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
- acidutu
- **
- 124 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Crossland X 2018
- Mures
acidutu
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Mures
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
- AdyBossu
- **
- 320 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
- deleted-93623
- **
- 105 mesaje
- din 20 Mai 2014
deleted-93623
- Mesaje scrise: 105
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2014
- Mesaj Privat
- deleted-93623
- **
- 105 mesaje
- din 20 Mai 2014
deleted-93623
- Mesaje scrise: 105
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2014
- Mesaj Privat
va salut ..si eu am aceasta problema cu tacanitul ..motorul merge perfect fara gram de tripidatie sau pornire grea.fara fun in sarcina .sau altele.ce pot sa va spun acest motor mia dat mare bataie de cap cu tacanitul.dupa ce am schimbat axele cu came si tuti tacheti si distributia si uleiul de trei ori intrun an am trimis si injectoarele la endor mau racorit de 7mildupa care surpriza ,nici o schimbare .tacane ca inainte doar am invatat experenta multa,.acum saptamana viitoare dau avansul mic din calculatorul masini ....asta e problema cu tacanitul la acest motor AVANSUL PREA MARE...
- ammazon
- **
- 249 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,458 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,458
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ammazon
- **
- 249 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
- DaniAstra27
- *
- 9 mesaje
- din 27 Jun 2014
- Astra 2003 Z17DTL
- Belgia
DaniAstra27
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Belgia
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2014
- Mesaj Privat
nel a scris:Injectia de tip delphi este foarte proasta din cauza materialelor folosite, (am inteles ca injectoare si pompe de inalte se fabrica si in Romania pe undeva pe la Iasi)Din cauza motorinei naspa pompa de inalte face 'span' care infunda orificile micronice de pulverizare ale injectorului,vezi injectia delphi de pe renault si logan dci care la 50000 pica pe capete Dupa schimbarea unui injector acesta trebuie 'scris' in ecu altfel nu o sa mearga in parametri normali,cu toate ca masina porneste. Un injector blocat sau defect se detecteaza usor si cu testul pe retur( 4 furtunase care se introduc in capatul la 4 seringi medicale gradate si se porneste motorul,cantitatea colectata in seringi trebuie sa fie egala la injectoare bune la inj. defect cantitatea de motorina va fi mai mare in acea seringa)
Salutare.Exact aceasta problema o are si masina mea.2 injectoare merg bine(inject 1 si inject 2),adica au avut aceeasi cantitate de motorina pe retur,injectorul 3, cand primele erau la jumatate asta deja era plin iar injectorul 4 da putin mai multa motorina decat 1 si 2. Testul l-am facut la reprezenta Opel.
Din cauza asta nu face presiune destula si nu imi porneste masina.
Acum o pornesc frumos cu spray si merge,exact aceeasi metoda au folosit si mecanicii !
Aici manopera + reparatia la injectoare este mare.Asa ca am luat masina acasa si o sa trimit injectoarele in tara la reparat.
- PascuMarius
- *
- 1 mesaje
- din 30 Jul 2014
- Astra 2004 Y17DT
- Constanta
PascuMarius
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2014
- Mesaj Privat
Domnule GeorgeF , faci cam multa reclama la aceasta firma, nu cumva esti direct implicat in aceasta afacere? Crezi ca lumea este atat de proasta? Numai faceti atata reclama buna, pentru ca adevarul este cu totul altul.Mai mult strica decat repara cei care dumneavoastra ii laudati. Am patit-o pe pielea mea si din acest motiv vreau sa va contrazic. Mie nu mi-a reparat , mi-a stricat-o chiar. Daca va plimbati putin prin tara o sa auziti ca multa lume se plange de aceasta firma.
- popa marcel 2
- *
- 4 mesaje
- din 27 Jun 2014
- Astra 2005 Y17DT
- Alba
popa marcel 2
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2014
- Mesaj Privat
mie opelul nu imi mai porneste deloc am fost la ivami mai bine nu ma duceam ca acolo trebuie sa te duci cu vreo 50 de milioane daca vrei sa iti faca masina si mi-a zis ca nu are motorul compresie din cauza asta nu porneste de meserias ce este nici nu a desfacut filtrul de motorina eu nu la-s recomanda la nimeni pe ivami asta din mihai viteazul.am plecat cu masina pornita bineinteles cu spray si ma-m dus in cluj la ecomax reprezentanta opel altii mai intresanti care imi spun diagnoza costa 100 ron dar nu pot sa spuna daca sint defecte injectoarele sau pompa de presiune banii iau luat dar nu stiu de ce nu porneste opelul intrun tirziu au desfacut filtrul de ulei si in carcasa au gasit renumita pilitura de fier cauza pompa de injectie asa spun ei care daca vrei sa o schimbi sa pui noua pai cine este prost sa puna pompa noua pe masina veche. numai peste incompetenti am dat si inca nu am reparato pentru ca nu stiu ce are ,cu aceasta ocazie am aflat ca pompa de inalta presiune siemens care este pe opel astra nu face pilitura de fier fac piltura pompele delphi am dat bani si am pierdut timp si inca nu stiu ce are masina un opel astra diesel din 2005 cu 150000 de kilometri la bord.cei de la cluj imi spuneau ca prea bine arata la citi bani am dat pe ea ca are mai multi kilometri ca sa umblat la ia pai daca nici reprezentanta opel nu vede istoricul masini atunci cine. am facut trei testere si la toate era in parametri normali dar nu pornea bani aruncati i-am pus aditivi in motorina la fel si aditivul este alta prostie aiurea sa-ti manince bani,
Costiy25
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2014
- Mesaj Privat
am umblat si eu de cateva ori la injectoare si tin sa precizez ca Pascu Marius are dreptate in ceea ce ii priveste pe cei din Buzau - am incercat si nu merita sub nicio forma (m-au tinut o zi acolo si nu au facut mai nimic).
reparatie (curatare duze / calibrare etc) am reusit sa fac la un nene langa Dacia in Berceni - domnu care se ocupa chiar are scule pt testare si habar - am avut noroc ca nu mi-au trebuit duze sa schimb si am iesit oarecum ieftin dar sunt foarte multumit - imi tacaneau destul de mult, mai ales cand mergeam la munte, in pante, parca era tractoras acum suna efectiv ca un diesel. Deci daca tremura la un 3000 ture indiferent de viteza (nu este de la echilibrat roti sau daca tzacane, rau in pante mai ales - mergeti la baiatu asta). Nu cumparati injectoare SH pt ca pot avea sute de mii de km; mai bine incearcati reconditionarea celor de pe masina;
FOARTE IMPORTANT: Pt cei cu Opel Astra H 1.7CDTI - NU le demontati la service-ul dacia de alaturi; mergeti la un cunoscator Opel pt demontat / montat (nu vreau sa mai mentionez experienta neplacuta de la ei).
reparatie (curatare duze / calibrare etc) am reusit sa fac la un nene langa Dacia in Berceni - domnu care se ocupa chiar are scule pt testare si habar - am avut noroc ca nu mi-au trebuit duze sa schimb si am iesit oarecum ieftin dar sunt foarte multumit - imi tacaneau destul de mult, mai ales cand mergeam la munte, in pante, parca era tractoras acum suna efectiv ca un diesel. Deci daca tremura la un 3000 ture indiferent de viteza (nu este de la echilibrat roti sau daca tzacane, rau in pante mai ales - mergeti la baiatu asta). Nu cumparati injectoare SH pt ca pot avea sute de mii de km; mai bine incearcati reconditionarea celor de pe masina;
FOARTE IMPORTANT: Pt cei cu Opel Astra H 1.7CDTI - NU le demontati la service-ul dacia de alaturi; mergeti la un cunoscator Opel pt demontat / montat (nu vreau sa mai mentionez experienta neplacuta de la ei).
- ionutzzz81
- **
- 191 mesaje
- din 30 Jun 2014
- Astra 2005 1.7 DTH
- Arges
ionutzzz81
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 1.7 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2014
- Mesaj Privat
salutare tuturor,
sunt noul posesor al unei astra h 2005 cdti 101, primul diesel din viata mea. Cum imi dau seama daca injectoarele sunt duse? Am facut testul de retur sunt ok, deviatia cu opcom nu depaseste 1.3 dar are motorul o tacaneala nu foarte deranjanta, dar pe langa aceasta tacaneala parca are si o bataie in sarcina, nu stiu daca ma exprim bine. Fum da putin daca o accelerez brusc in sarcina de la 2000 ture pana la 4500 lasa ceva fum in spate. Daca o accelerez pe loc la 5000 ture de cateva ori lasa ceva funingine pe jos. consumul este ok . Sunt defecte injectoarele sau tacaneala si bataia vine din alta parte?
sunt noul posesor al unei astra h 2005 cdti 101, primul diesel din viata mea. Cum imi dau seama daca injectoarele sunt duse? Am facut testul de retur sunt ok, deviatia cu opcom nu depaseste 1.3 dar are motorul o tacaneala nu foarte deranjanta, dar pe langa aceasta tacaneala parca are si o bataie in sarcina, nu stiu daca ma exprim bine. Fum da putin daca o accelerez brusc in sarcina de la 2000 ture pana la 4500 lasa ceva fum in spate. Daca o accelerez pe loc la 5000 ture de cateva ori lasa ceva funingine pe jos. consumul este ok . Sunt defecte injectoarele sau tacaneala si bataia vine din alta parte?
valydraku
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2011
- Mesaj Privat
Porneste greu. Am verificat co OP_COM si am urmatoarele valori.
cantitate deviata cil
.1. 0,21
2. -0,04
3. -0,40
4. 0,22
iar presiunea rail inainte de pornire este de 4,5 si la pornire(tin la automat cam 5-6 cecunde) ajunge foarte greu la 24,0 iar la relantiu ramane intre 23,0-24,0.
am fost la 2 ateliere auto si am primit 2 sfaturi.
1-sa schimb supapa de pe rampa
2-sa schimb pompa de inalta presiune.
sfaturi va rog. Cu respect TEO
cantitate deviata cil
.1. 0,21
2. -0,04
3. -0,40
4. 0,22
iar presiunea rail inainte de pornire este de 4,5 si la pornire(tin la automat cam 5-6 cecunde) ajunge foarte greu la 24,0 iar la relantiu ramane intre 23,0-24,0.
am fost la 2 ateliere auto si am primit 2 sfaturi.
1-sa schimb supapa de pe rampa
2-sa schimb pompa de inalta presiune.
sfaturi va rog. Cu respect TEO
- Tanase2001
- *
- 6 mesaje
- din 06 Aug 2014
- Astra 2004 Y17DT
- Braila
Tanase2001
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Am avut si eu aceeasi problema cu masina Opel Astra 1.7 CDTI , la fel rontaia motorul intre 1500 - 2500 ture si am facut o mie de teste peste tot , toti mi-au spus ca injectoarele sunt Ok.
Am avut incredere si am ocolit injectoarele.Am schimbat pompa de inalta , rampa, senzori, mai aveam putin si o cumparam din nou.In final am sunat la un numar are mi l-a dat un prieten care a avut o problema asemanatoare cu a mea si mi-a spus sa nu mai umblu la absolut nimic ca simptoma asta este 100 % din injectoare.
L-am sunat, mi-a facut o programare baiatul si a doua zi am fost la service la acel domn , m-a intrebat ce testare am facut la injectoare de le ocolesc atat.
Vreau sa va spun ca testul cu eprubeta pe retur nu este relevant, asta am simtit-o pe pielea mea.Pana la urma injectoarele le-am dat jos , le-a pus pe banc si doua din ele dadeau o cantitate mai mare de 2 ori decat este normal.Mi le-a reparat si vreau sa va spu n ca masina se comporta normal, nu se mai aude nici un fel de zgomot si nici fum negru nu mai scoate in turatie cum scotea inainte.Masina in final s-a rezolvat, daca va este de folos las numarul de telefon al sefului de service (Iulian) : 0740.623.432
Bafta,
Am avut si eu aceeasi problema cu masina Opel Astra 1.7 CDTI , la fel rontaia motorul intre 1500 - 2500 ture si am facut o mie de teste peste tot , toti mi-au spus ca injectoarele sunt Ok.
Am avut incredere si am ocolit injectoarele.Am schimbat pompa de inalta , rampa, senzori, mai aveam putin si o cumparam din nou.In final am sunat la un numar are mi l-a dat un prieten care a avut o problema asemanatoare cu a mea si mi-a spus sa nu mai umblu la absolut nimic ca simptoma asta este 100 % din injectoare.
L-am sunat, mi-a facut o programare baiatul si a doua zi am fost la service la acel domn , m-a intrebat ce testare am facut la injectoare de le ocolesc atat.
Vreau sa va spun ca testul cu eprubeta pe retur nu este relevant, asta am simtit-o pe pielea mea.Pana la urma injectoarele le-am dat jos , le-a pus pe banc si doua din ele dadeau o cantitate mai mare de 2 ori decat este normal.Mi le-a reparat si vreau sa va spu n ca masina se comporta normal, nu se mai aude nici un fel de zgomot si nici fum negru nu mai scoate in turatie cum scotea inainte.Masina in final s-a rezolvat, daca va este de folos las numarul de telefon al sefului de service (Iulian) : 0740.623.432
Bafta,