Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Ai verificat sigurantele?
Skip ads

  • dr_dumi

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2006

  • Mesaj Privat
pai nu vad legatura!? pt ca atunci cand pun pozitia se aprind farurile si se aprind si becurile de la nivelul ventilatorului... ma gandesc ca daca s-ar fi ars siguranta atunci nu ar fi trebuit sa se aprinda nici un bec din interior... zic si eu asa...
  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
E posibil sa fie pe sigurante diferite sau ai dat cu masina in vreo groapa si o fi iesit vreun conector din spatele bordului.
  • dr_dumi

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2006

  • Mesaj Privat
nu m-am uitat la sigurante aseara dar am dat bordul jos azi noapte si am scos si iar l-am bagat de cel putin 20 de ori asa ca nu cred ca o fi sarit ceva... poate ca e de la siguranta. aaaa iar display-ul ala care iti indica ora data si temperatura se aprinde si se stinge cand vrea el mai nou... se poate vedea ca pierde din curent atunci cand pui pozitiile, pare ca se intuneca putin.... tare strange chestiile astea!
Skip ads

  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Eu tot cred ca ai un conector care a iesit si face contact imperfect. Un contact imperfect implica o rezistenta mare, deci o cadere mare de tensiune pe ea. Totusi, e normal sa-si micsoreze stralucirea cand pui pozitiile. Totul este sa nu se stinga, cum face la tine...Trebuie sa verifici si conectorii care sunt prin spatele radiocasetofonului original, daca ai, sau ce scula audio ai pe masina!
  • dr_dumi

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2006

  • Mesaj Privat
da.. si asta ar fi o chestie...
  • florin70

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Am fost la dandon si vali spune ca e "cil 1 missfire". Foarte frumos cu obd-ul dar ma lamureste bustean. Sarut mana Vali jos palaria ptr promptitudine si servicii. Oameni buni..problemele de " missfire" se pot ameliora cu solutia de frectie la picior de lemn de curatire a supapelor si /sau injectoarelor sau prin desfacerea chiulasei si curatarea supapelor de evacuare si a scaunelor acestora.Cred ca trebuie verificat intai daca este injectorul sau supapele si asta e simplu, mutand injectorul pe alt cilindru, o forjam pana se aprinde luminita fatidica din bord(stiti voi care), facem o vizita lu nea Vali si vedem ce zice testerul. Dar daca sunt supapele...ce facem? Mergem toata viata cu 2500 de ture?
  • raduradu

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2006

  • Mesaj Privat
e normal ca acuma cand s-a racit vremea sa imi bata tachetii cand pornesc motorul la rece pt cateva minute ( motor ecotec 12 16v)
Skip ads

  • john_taff

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 XE16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Si mie imi bat dar cand e putin mai frig (am ulei putin mai gros decat recomandarea 15W-40). Daca te deranjeaza foarte tare, schimba-l cu unul mai subtire.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ce fel de ulei ai ?
In mod normal ar trebui sa fie 5W.... Poate ai unul mai gros. Tacaneala poate aparea si de la pompa de ulei dar pentru citeva secunde maxim
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
eu am in el 10W40 si nu am probleme deloc cu el.
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
si mie imi facea la fel pana sa schimb uleiul, aveam semisintetic 15w-40 pennzoil, acum am pus Castrol softec 5w-40 full sintetic dupa ce am facut un flush la ulei si a disparut zgomotul, de asemenea s-a diminuat in general zgomotul motorului.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La noi in tara iarna sunt frecvent temperaturi -15 -30 grade. Deci un 5W... sintetic face fata mai bine.
Daca uleiul este viscos 10-15W, filtrul si el are km destui se realizeaza mai greu presiune si circulatie la ungere. In plus conteaza si viscozitatea lui la temperaturi reduse care difera la acelasi model de ex ... functie de tip si producator. Cititi pagini de catalog la uleiuri de firma si o sa vedeti cit difera !
  • raduradu

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2006

  • Mesaj Privat
am ulei castrol 10w 40. daca nu il schimb credeti ca se va strica ceva la motor? inainte de a porni il las 1-2 minute sa se incalzeasca si primii km merg cu el pana in 2500 ture. precizez ca dupa ce se incalzeste zgomotul dispare complet
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
ai verificat nivelul uleiului la joja? la mine si cand aveam 15w-40 nu era asa nasol, tacanea pana facea motorul vreo 4-5 ture, si dupa aia mergea ok.
  • raduradu

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2006

  • Mesaj Privat
nivelul de ulei e ok
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Am motor 1,3 N si imi bat tachetii la rece de acum 170 000 km... Si astazi dimineatza la fel. Este de la uleiul viscos. Acum citiva ani, cind erau temp de -10 incepusera sa-mi bata in mijlocul zilei, in plin mers. M-am speriat am crezut ca va trebui sa desfac motorul. Am schimbat uleiul si totul s-a remediat ca prin minune. Asa ca... Lasati motorul in pace
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
raduradu daca uleiul tau are peste 5000 km eu l-as schimba cu 5W... sintetic Castrol TXT softech sau Pennzoil. Astea doua m-au multumit. Daca treci pe un ulei NUMAI ala sa-l pui de acum incolo. Un ulei viscos iarna mareste uzura la motor. Pina si cei de la Opel recomanda 10W in tari calde (Grecia, Spania), 5W la temperate si la cele nordice 0W.
  • raduradu

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2006

  • Mesaj Privat
da stii care mai e problema mie imi mai consuma si ceva ulei. daca pun un 5w crezi ca va consuma mai mult?
  • orinoco

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2006

  • Mesaj Privat
LEXXX a scris:si mie imi facea la fel pana sa schimb uleiul, aveam semisintetic 15w-40 pennzoil, acum am pus Castrol softec 5w-40 full sintetic dupa ce am facut un flush la ulei si a disparut zgomotul, de asemenea s-a diminuat in general zgomotul motorului.



Ce e "Flush"....cum se face si de ce ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR