Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • pletero

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 fsi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2006

  • Mesaj Privat
salut! am o problema cu opelul meu o astra de 1.7 dti, si anume, daca o iau mai repede da in nas, ca o nenorocita de dacie! am fost la opel la test si nimic e ok,si alta pe la 2100 are o cadere dupa aia merge dar la 2100 are o mica cadere, un fel de da in nas ce naiba sa aiba? sa fie....?sau sa fie...? la naiba,numai probleme cu masina asta , nu prea e o alegere buna....
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu huli Opelul! Masina e buna, dar ca marea majoritate a problemelor si problema ta vine probabil dintr-o intretinere mai putin corespunzatoare. Cand ii dai de capat, incearca sa-ti explici logic de ce s-a intamplat si probabil o sa-mi dai dreptate. Bun, sa nu divagam. Cum stai cu filtrul de aer? Cand l-ai schimbat ultima data? Sau cand l-ai suflat cu aer ultima data? Ce motorina pui? Eu am mai atentionat o data asupra motorinei de la Lukoil, are sulf la greu. Stiu un Clio care dupa consumul unui plin facut la Lukoil, a trebuit sa mearga la curatat injectoare. Verifica furtunele de vacuum, in special pe cele care duc la turbina (cadere la 2100 e curios deoarece pe la 1800-2000 trebuie sa intre turbina). Debitmetrul de aer pare OK, ar fi aparut eroare la test (semnal mic debitmetru) si aveai Check Engine aprins. Daca mai au si altii idei, sa ma completeze.
  • duradarius@masini.ro

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Baia de Aries (Alba)
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Cu filtru de motorina , cum stai ?!

Darius
  • laurentiu19

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT (ISUZU)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Verifica mai intai filtrele (aer+motorina), dupa care poti incerca si o curatare a injectoarelor. Dar becul cu cheita de pe bord cum este?
Skip ads

  • pletero

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 fsi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2006

  • Mesaj Privat
nimic nu se aprinde la bord am zis ca am fost la tester si e ok asa zic mecanicii, filtrul de motorina a fost schimbat acum 3 luni si cel de aer tot atunci si uleiul tot atunci, de atunci am facut 2000 poate 2500km.... motorina bag e 4 de la agip si am incercat si top alpine de la mol, se consuma mai greu dar merge mai prost parca cu top alpine...
de hulit nu hulesc masina dar... parca nu trebuia sa aiba probleme, e prea intretinuta si cred ca de aia face fitze... Very Happy
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tare inclin sa cred ca este de la turbina, valva
Nu ar fi rau sa vezi si EGR (nu strica sa-l cureti) si senzori came si arbore principal
  • pletero

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 fsi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2006

  • Mesaj Privat
si eu zic ca tot pe acolo pe la turbina se invarte ceva ...prost....
  • pletero

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 fsi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2006

  • Mesaj Privat
pe unde sa spal sau curat egr-ul ala? indrumati-ma spre un service sau un mecanic prieten care a mai facut asa ceva pleaseee
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Verifica mai intai circuitul de vacuum al turbinei, pe traseul: pompa vacuum, racord, electrovalva (wastegate), capsula pneumatica turbina, tija actionare clapeta turbina. Nu te arunca din prima la EGR. Toate racordurile intre dispozitive si capilarele de plastic sunt din cauciuc, vezi sa nu aiba crapaturi (chiar si in locurile ascunse vederii).
  • pletero

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 fsi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2006

  • Mesaj Privat
mama cate astea , cate denumiri noi pentru mine... pai eu la diesel mauit ca pisica.... trimiteti-ma la un mecanic care sa stie denumirile astea pe care i le spun si care sa-mi faca treaba sau poate vreunul dintre voi a facut asa ceva si dau banu' sa se uite si la mine...va rog
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Da o cautare ca exista aici in forum o poza cu circuitele vacuumatice, altfel discutam mult si bine. Cred ca s-a discutat apropos de EGR (si la ea vine un circuit vacuumatic).
  • pletero

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 fsi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2006

  • Mesaj Privat
[quote="ldivora"]Nu huli Opelul! Masina e buna, dar ca marea majoritate a problemelor si problema ta vine probabil dintr-o intretinere mai putin corespunzatoare. Cand ii dai de capat, incearca sa-ti explici logic de ce s-a intamplat si probabil o sa-mi dai dreptate. Bun, sa nu divagam. Cum stai cu filtrul de aer? Cand l-ai schimbat ultima data? Sau cand l-ai suflat cu aer ultima data? Ce motorina pui? Eu am mai atentionat o data asupra motorinei de la Lukoil, are sulf la greu. Stiu un Clio care dupa consumul unui plin facut la Lukoil, a trebuit sa mearga la curatat injectoare. Verifica furtunele de vacuum, in special pe cele care duc la turbina (cadere la 2100 e curios deoarece pe la 1800-2000 trebuie sa intre turbina). Debitmetrul de aer pare OK, ar fi aparut eroare la test (semnal mic debitmetru) si aveai Check Engine aprins. Daca mai au si altii idei, sa ma completeze

pai la mine se simte de la 100 pana la 2100 turbina asta e palierul ei...
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
"pai la mine se simte de la 100 pana la 2100 turbina asta e palierul ei..." Cum adica? Inseamna ca este in permanenta deschisa clapeta turbinei? In cazul asta verifica cu motorul oprit, daca tija de actionare a clapetei (care iese din capsula pneumatica) se misca. Daca nu, inseamna ca e gripat axul clapetei si ramasa pe deschis. Ar fi o explicatie logica a faptului ca turatia coboara greu dupa ce iei piciorul de pe acceleratie. Ar mai putea fi si o defectiune la capsula pneumatica ce face ca axul clapetei sa ramana actionat. De ce nu vrei sa dai o cautare, s-a discutat subiectul, s-a explicat ce se intampla cu tija clapetei la pornire motor. Chiar nu putem sa te depanam prin mesaje, daca tu nu te documentezi si nu ne ajuti deloc.
Vino deseara la intalnire la Polivalenta, precis vor fi cativa care stiu bine problemele astea. Vezi Rubrica Intalnirile Clubului.
  • pletero

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 fsi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2006

  • Mesaj Privat
crezi ca nu as veni la intalnire? dar am un program de rahat de abea pe la 8 sant liber si cred ca numeni nu e acolo la ora aia oricum o sa incerc sa ajung si asa poate ,poate e cineva , mercui de raspunsuri idivora
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
La 8 sigur e cineva acolo. Poate si eu.
  • pletero

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 fsi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2006

  • Mesaj Privat
din pacate nu am putut ajunge Sad sambata nu se aduna lumea? ca sambata as putea ajunge sigur..idivora nu ai un tel? sa mi-l dai si mie sa te sun..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR