Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • lexen

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2009

  • Mesaj Privat
va salut...am un opel signum 2005, motor 2.0 turbo benzina ( z20net)...acum vreo 3-4 luni de zile masina a inceput sa se comporte ciudat: nu prea mai tragea in treapta 1+2, iar dupa revizia de 45.000 km ( stiu, masina e relativ putin folosita), am intrat intr'o depasire & am observat cu stupoare ca in treapta a3a, la vale, masina nu tragea. s'a aprins martorul " defectiune motor" in bord. dupa acestea, turbina a refuzat sa mai porneasca o perioada indelungata de timp ( treapta 1+2 = demaraj mai greu ca la dacie). daca lasam masina oprita cateva ore, cand o porneam martorul se stingea & turbina functiona ok, pana la forja... dupa un timp mi'am dat seama ca daca trec de 4000rpm, la urmatoarea crestere in ture , turbina nu mai porneste....adica sa zicem ca am trecut de 4000 intr'a doua, intr'a treia turbina nu mai porneste + martor eroare motor.

am fost la o groaza de service'uri, unde baietii mi'au schimbat tot felul de senzori de presiune si de nu stiu ce. au si resoftat caulculatorul de motor( pentru ca lipseau niste parametri, cica).....


pana la urma am gasit pe cineva cu un signum identic, de pe care am luat TOATE piesele care pot fi luate : injectoare, senzori, turbina, esapament complet, etc. si le'am pus pe masina mea, fara sa am vreun rezultat care sa imi zica " da dom'le...uite e stricata piesa asta, o schimbam si masina nu mai face figuri"....


sunt in dilema, pentru ca am pus pe masina 3 tester'uri ( 2 crack'uite, 1 original) fara sa primesc vreun raspuns concret....


masina trage greu & consuma mult... a devenit o povara...



PLEASE HELP ME......un meserias sau cineva care poate sa'mi dea un sfat, o mana de ajutor....help a brother out....


si sunteti primul membru bebe care respecta regulamentul forumului in ceea ce priveste postarea unui subiect nou.

edit by StefanTolos Wink


Ultima modificare facuta de lexen la Mie 18 Aug, 2010 1:18 pm
Skip ads

  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ce eroare apare pe tester?
  • lexen

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2009

  • Mesaj Privat
ceva cu misfire....
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Bujii noi in primul rand, apoi verificat bobine, apoi pierderi presiune, apoi injectoare.
Ar fi necesar codul exact (P....)
Daca apare misfire pe un anumit cilindru, schimba bobinele intre ele, apoi vezi daca eroarea apare pe acelasi cilindru sau s-a mutat pe alt cilindru.


Ultima modificare facuta de Mikki la Mie 18 Aug, 2010 1:21 pm
Skip ads

  • lexen

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2009

  • Mesaj Privat
am pus si bujiii noi, si bujiile de pe celalalt signum...si bobinele le'am luat de pe celalalt signum...si injectoarele....... la ce fel de pierderi de presiune te referi? adica de unde?
a....am pe cineva care zice ca nu e vorba de softul de motor, ci e vorba de calculatorul in sine ( hard'ul)...exista vreo posibilitate sa fie asa?
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Apare aceeasi eroare de fiecare data?
Mai rar cade ECU motor, dar nu e exclus. In ultima instanta, pui si ECU de pe alta masina si testezi. Operatie complicata (si scumpa), dar necesara.

Pierderi de presiune daca exista se pot vedea cu testerul.
  • lexen

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2009

  • Mesaj Privat
da, aceeasi eroare...adica asa era acum vreo 2 luni de zile, cand m'am lasat pagubas. dar acuma ma roade din nou... as vrea sa strang cat mai multe pareri de la cat mai multi oameni, ca sa ma duc la service si sa mai fac ultime verificari inainte de a testa un ecu nou ( as fi vrut totusi sa am si bani de plecat in vacanta) Sad
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,

fiind din Iasi recomandarea mea este sa te duci sa faci o diagnoza serioasa la dancuciureanu daca nu poti trimite mesaje inca, poti posta aici la Discutii libere ClubOpel Iasi (2).
Skip ads

  • marius_902002

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
ECU de pe alta masina nu-l poti testa. Nu o sa porneasca masina din cauza imobilizatorului. Eu cand mi-am schimbat ECU (in reprezentanta am facut operatia) am avut nevoie de imobilizator, chipul din cheie si CARPASS-ul masinii de pe care am luat ECU....
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum e la benzina dar la diesel daca scotea fum putea fi si ceva simplu - adica un furtun fisurat. la turbo- ai vrut cit mai multe pareri!
  • lexen

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2009

  • Mesaj Privat
mda...am reusit sa strang bani & am dus masina intr'un service meserias din ungaria...dupa aproape o luna de testat si schimbat, au ajuns la concluzia ca e vorba de computerul de motor...a venit unul nou din germania ( original, aprox. 1000e). desigur ca nu era piesa cu buba. au mai testat si schimbat alte piese majore si minore, printre care inca o data tot esapamentul & turbina etc....

azi dimineata am primit un raspuns foarte suparator, cum ca nimeni ( nici un mester, nici un service, nici macar din germania sau orice alta tara ) nu poate sa'si dea seama ce are masina mea... ba mai mult, catalizatorul e pe duca. ba SI MAI MULT, turbina are axul@ palete stramb, de la montaj incorect ( aici multumesc baietilor din iasi de la gold and platinum)... chiar si cu piesele astea 2 schimbate in acelasi timp, masina nu vrea sa mearga cum trebuie... oricum ar fi, pot sa declar ca dragul meu opel este aproape mort. Sad multumesc tuturor pt sfaturi
  • body_18_is

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Verifica si distributia sa fie pusa la punct . La 2 masini am vazut mari probleme din cauza asta (la una era sarita un dinte iar la alta era uzat arborele cotit la capatul cu fulia pentru distributie ) .
Efecte : masinile nu aveau demaraj deloc , missfire , catalizator aproape terminat . Masinile au vazut mai multe service-uri si diagnoze pe calculator si degeaba ... nu si-au dat seama . Pana la urma problema a fost de la distributie .
Bafta!
Skip ads

  • lexen

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2009

  • Mesaj Privat
am sunat acuma la omul de contact & maine da telefon la service'ul din hungary sa vedem ce si cum...in primul rand merci pentru optiune.....i'll keep you posted
  • lexen

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2009

  • Mesaj Privat
body_18_is a scris:Verifica si distributia sa fie pusa la punct . La 2 masini am vazut mari probleme din cauza asta (la una era sarita un dinte iar la alta era uzat arborele cotit la capatul cu fulia pentru distributie ) .
Efecte : masinile nu aveau demaraj deloc , missfire , catalizator aproape terminat . Masinile au vazut mai multe service-uri si diagnoze pe calculator si degeaba ... nu si-au dat seama . Pana la urma problema a fost de la distributie .
Bafta!



oamenii din service au verificat distributia si e ok... am mai primit niste raspunsuri de la nemti. evident ca tot nu s'a gasit problema. azi s'au trimis noi rezultate la nemti & asteptam AGAIN un raspuns maine...GOD, ce problema idioata Sad
  • Liviu_vectra

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2003 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Imi pare rau pt cele intamplate dar te rog sa postezi daca se rezolva ceva. Eu tot z20net am, dar pe vectra c si vreau sa aflu cat mai multe, in caz ca se intampla ceva. Bafta in rezolvarea problemei
  • lexen

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2009

  • Mesaj Privat
s'a dovedit a fi o mufa (?) plina de praf/noroi + oxidata, pe care am rezolvat'o in spatele blocului.... acuma nu mai da erori pe tester...deci asta era problema...
Pe de alta parte, axul de la turbina are joc de 2 cm ( ! ). mi'am comandat o turbina noua ca sa vedem ce iese...i'll keep you guys posted. peace
  • lexen

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2009

  • Mesaj Privat
dupa ce am montat turbina, motorul a inceput sa dea rateuri nasoale...adica pedala in podea = tranc poc poc poc rrr poc poc pe la 5000 de ture , scadea la 3500-4000 de ture, dupaia iar crrrr poc poc rrr poc poc....
deci am desfacut motorul , ca sa vedem DE LA CE E

aici aveti poze si explicatii cu ce s'a intamplat dupa ce am pus turbina noua

http://ilexen.blogspot.com/...-justificata.html


pareri?Smile)



si inca ceva...masina are acum 56000 km...acum 6000 km ( adica in aprilie) , masina a fost dusa la revizia de 50jdemii unde cei de la gold and platin ( iasi) AR FI TREBUIT SA SCHIMBE ULEIUL + FILTRUL DE ULEI ( cel putin)....dupa 6000 km de la asa zisa revizie, am dat jos filtrul.... imi zice si mie cineva daca asa ar trebui sa arate un filtru de ulei ( la motor pe benzina) dupa doar 6000 km?




Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
esti sigur pe km aia?suruburile alea nu trebuiau sa aiba pasta blocare?
cauta motor cu garantie.
  • RUO_LET

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2010

  • Mesaj Privat
14500 ron?!
si ce cauta kit ambreiaj la segmentare motor? s-a bulit ambreiajul?!
te paste un schimb de motor se pare
  • lexen

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2009

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:esti sigur pe km aia?suruburile alea nu trebuiau sa aiba pasta blocare?
cauta motor cu garantie.


si acuma ca sa continui..mai avem la firma inca un signum identic ca si motorizare...cand l'am adus la service ca sa reglam distributia la masina defecta ( pentru ca e vb de niste cale care nu se gasesc asa usor, motorul fiind de dimensiuni ciudate) , am descoperit ca si masina sanatoasa urma sa aiba fix aceeasi buba. aceleasi suruburi care urmau sa se rupa in scurt timp... deci opel a scazut in ochii mei. ma gandeam sa'mi iau o insignia...not anymore Smile


RUO_LET a scris:14500 ron?!
si ce cauta kit ambreiaj la segmentare motor? s-a bulit ambreiajul?!
te paste un schimb de motor se pare



discul de ambreiaj a fost montat invers ( am vazut cu ochii mei cand au desfacut cutia). drept urmare arcurile de pe placa de presiune au ajuns la limita, deci de asta tot kitu de ambreiaj.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR