Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • claudelu21

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salut dragy! verifica sa n-ai catalizatorul infundat. daca nu e, fa i o diagnoza electronicala la cineva care stie sa interpreteze valorile in tp ce merge motorul.(de preferat pus cand face figura). si te rog frumos scrie normal, asa am fost invatati la scoala! ms si spor la treaba!
Skip ads

  • sorin_18

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1996 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut ii poate zice si mie cineva pe mufa care vine cea de la aer conditionat cea de vine din instalatie(la copresor) ce senal vine ?vine pe un fir minus iar pe celalat plus?sau pe amandoua plus sau minus?va multumesc
  • cristianprodan

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2000 s93 cn11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
salut am si eu un opel corsa b din 2000 si de 2 zile nu mai functioneaza kilometrajul am fost cu ea la service imi arata rotatiile dar nu mai inregistreaza kilometrii si nu imi mai arata viteza i-am schimbat senzorul k aja au zis de la service k ala e de vina in 80% din cazuri si degeaba. aveti idee ce ar putea fii?
  • sorin_18

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1996 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
chiar ceasul poate fi de vina
Skip ads

  • rzv02

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2000 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
cristianprodan a scris:salut am si eu un opel corsa b din 2000 si de 2 zile nu mai functioneaza kilometrajul am fost cu ea la service imi arata rotatiile dar nu mai inregistreaza kilometrii si nu imi mai arata viteza i-am schimbat senzorul k aja au zis de la service k ala e de vina in 80% din cazuri si degeaba. aveti idee ce ar putea fii?


Si eu am avut aceeasi problema si a fost de la o siguranta arsa.
  • radu.corsa

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema cu ceasurile din bord, tremura, iar acul de la benzina este cam imprecis, iau o curba si se umple rezervorul:)). Am incercat sa desfac ceasurile, dar am cablul de la kilometraj si nu stiu ce sa mai fac, precizez ca vreau sa schimb si becurile din bord. Ce sugestii imi dati? Multumesc
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Trebuie demontat si cablul de kilometraj.Se scoate din ceas (sau de la motor).Cauta pe forum si vei gasi cum se demonteaza.
  • Petrikas

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut, ma poate ajuta cineva cu o schema a sigurantelor pentru Corsa B 1.4 benzina - 1995?

Multumesc anticipat.

Aditional, daca ma mai poate ajuta cineva cu modul de desfacere a bordului pentru a rezolva lipsa luminilor in bord si lipsa sunetului la martorul de usa deschisa.
Skip ads

  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cauta la sectiunea "Documentatii..." un manual de service pentru Corsa B ('93-2000).Exista in franceza,engleza sau germana.
  • HarryAndrei

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1996 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Am o Corsa B din '96, 1.4, benzina, 16V, 90 cp, cumparata anul trecut. Este prima mea masina si din cauza ca nu prea le am cu mesteritul la masini am dus-o la mecanic. De cand a ajuns in Romania a umblat in ea decat un singur om insa de cand am problema asta cu ea vreau sa il schimb. Concret, acum 2 saptamani eram in mers si la o groapa luata in plin din cauza ca nu am vazut-o, acul de la kilometraj s-a oprit. Dupa cativa kilometrii a inceput sa nu imi mai inregistreze kilometrii parcursi. Am zis ca rezolv cand ajung la destinatie mai ales ca puteam sa imi dau seama ce viteza am in functie de turometru si treapta de viteza doar ca dupa alti 50-100 de km mi s-a aprins ledul de motor, cel portocaliu. Am zis din nou ca rezolv la destinatie insa era cat pe ce sa nu mai ajung intrucat cum am scos din viteza si am lasat-o la relanti mi s-a oprit motorul in timp ce rulam. Din fericire a pornit imediat ce am cuplat treapta de viteza. Am fost la mecanic mi-a zis ca trebuie sa schimb o chestie unde se amesteca aerul, fumul si benzina. Am zis ca astept salariul si fac si asta. Am reparat si kilometrajul insa stupoare, nu mi se mai aprindea ledul de la motor asa cum o facea inainte iar motorul nu mi se mai oprea la relanti insa dupa alti 50 km acul de la kilometraj s-a oprit din nou. Si, evident ledul se aprinde din nou. Asadar va intreb pe voi care aveti mai multa experienta, care este cu adevarat problema si ce trebuie sa fac? Multumesc
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu ne-ai spus ce a avut defect kilometrajul si cum a fost reparat.Se pare ca tot acolo e defectul.Eu banuiesc ca e vorba de senzorul de kilometraj...ori el e defect,ori cablul se intrerupe undeva.
  • mihnea tudor

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2012

  • Mesaj Privat
salut salut
am si eu o corsa b,din 1998,motor de 1000,in 3 pistoane
dau la cheie si nu porneste deloc,martorii sunt aprinsi
am crezut ca e de la pompa de benzina,am schimbato si aceeasi problema
astazi ii schimb si releul de la pompa si o duca la testar
daca nici asa nu o rezolv nu stiu ce as putea sa ii mai fac,ma poate ajuta cineva?
Skip ads

  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
mihnea diagnoza iai facut?
  • aflorii nicusor

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salutari tuturor. Am un coleg de serviciu care si-a achizitionat recent un corsa b din 93. Ar avea unele mici probleme la care nu le da de capat:
- la actionarea stergatoarelor acestea functioneaza normal, insa la oprirea din maneta , raman in pozitie intermediara (nu mai revin la pozitia initiala).
- alimentarea cu curent la casetofon si priza bricheta se face doar cu contactul pus si ar dori ca acestea sa functioneze fara a pune contactul
Multumesc anticipat si sper sa aflu un raspuns de la cunoscatori.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
La stergatoare, de obicei in motor exista o zona pentru automentinere tensiune pana revin la pozitia initiala. Recomand proba cu alt motor. La punctul doi, de obicei ar trebui sa ai la casetofon tensiune in pozitie intermediara a cheii, trebuie un electrician sa verifice/modifice instalatia.
  • aflorii nicusor

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2009

  • Mesaj Privat
In cazul asta la motorasul de la stergatoare ar trebui sa aiba un condensator ce face revenirea la pozitia initiala. Multumes mult de raspuns. Voi face cu colegu' o verificre sa vedem despre ce e vorba. Respect.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Defectul e in motorasul de stergatoare,mai exact in reductor.Pe pinionul mare al reductorului,exista niste circuite electrice metalice,care culiseaza pe niste perii elastice prinse de capacul reductorului.Unul din aceste circuite (cel de automentinere) s-a uzat,nu mai face cuntact pe toata lungimea.La mine,am gasit o zona cu plasticul topit (din cauza contactului electric imperfect).Am reusit sa-l repar.Deocamdata merge bine (de vreo 6 luni).
Radio-casetofonul primeste 2 alimentari:un plus permanent si unul prin contact.Unele aparate pot fi programate sa nu se stinga la luarea contactului (al meu de ex.).Daca aparatul nu stie asa,atunci trebuie umblat la firele aparatului (in spate), taiat firul ce alimenteaza prin contact si legat la plusul permanent.
Pentru bricheta,la fel,plusul trebuie adus de la un circuit cu plus permanent,obligatoriu prin siguranta.Atentie sa nu inversezi plusul cu minusul la bricheta (nu stiu daca papucii electrici permit asta)!.
  • aflorii nicusor

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Respect total pentru informatii Respect! . Vom incerca sa verificam toate circuitele sa vedem ce rezolvam.
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
mihnea tudor a scris:salut salut
am si eu o corsa b,din 1998,motor de 1000,in 3 pistoane
dau la cheie si nu porneste deloc,martorii sunt aprinsi
am crezut ca e de la pompa de benzina,am schimbato si aceeasi problema
astazi ii schimb si releul de la pompa si o duca la testar
daca nici asa nu o rezolv nu stiu ce as putea sa ii mai fac,ma poate ajuta cineva?

Masina a functionat cu aceeasi cheie pe care ai folosit-o?Incearca schimbarea cheii cu cea de rezerva;(daca nu ai rezolvat deja problema dupa o luna)
  • davay

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutari.Am cautat prin forumuri dar tot nu m-am lamurit si as vrea intai sa intreb inainte sa ma iau de treaba.Nu imi indica temperatura apei la bord.Am schimbat sonda,termostatul cu cred ca e blocat ca imi porneste termocupla cand trebuie iar ultima problema ramasa ar fi firul inrerupt.Un electrician a zis ca daca conectez firul mufei care vine dispre bord la un - de pe caroserie,acul trebuie sa ,,sara" daca nu e intrerupt.Am facut asta si nu s-a miscat deloc. In concluzie,trebuie sa o iau pe fir sa vad daca e intrerupt sau mai sunt si alte probleme ce ar trebui mai intai verificate?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR