Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
ce inseamna aceste coduri de eroare? am facut testul agrafa cu motorul pornit la un motronic 2.5 de pe calibra ,motor sfi.
cod :
13- Oxygen sensor No change in voltage/open circuit.
16- Knock sensor 1 No change in voltage
57- Idle Speed Control Valve (ISCV) Interruption
Primul se refera la sonda lambda, dar ultimele doua ce inseamna?
Masina porneste ok ,dar merge neregulat, nu are forta deloc, si se aude k un motor de raba,da rateuri si huruie.
As vrea sa stiu la ce componente se refera ultimele doua erori. multumesc!



Ma bucur ca incercati sa respectati regulamentul din aceasta sectiune (titlu si descriere adecvata) ,inseamna ca doriti ca site-ul www.clubopel.com sa fie un forum curat si ordonat.
Multumesc pentru intelegere si colaborare, Stefan Tolos.

Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat



  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Merci mult Stefan pt. promptitudinea cu care mi-ai raspuns !sincer este prima data cand vad senzorul asta knock la calibra. nici nu stiam ca exista, mai ales unde este situat. Daca cineva este in situatia mea si vrea sa stie unde se afla iac-ul si senzorul acesta la c20xe puteti accesa link-ul urmator,pt ca are poze si este destul de folositor
http://www.vauxhall-sport-f...opic,p,89679.html Merci pt ajutor, maine ma apuc sa desfac masina!
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Sa ai spor la treaba si am fi foarte incantati daca nu ai uita aparatul foto sa faci si cateva poze dupa care sa le postezi aici.
Promptitudinea a fost pe masura, ai respectat cerintele acestei sectiuni,na si apoi cum sa nu ajuti un om care respecta un regulament. Wink
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
13- lambda dusa sau fire naspa. se actioneaza dupa caz.
16-senzor knock care nu face contact bine cu blocul sau/si fire naspa. se da jos senzorul( pe langa electromotor, trebe canal) se curata suprafata de contact cu blocul si blocul si se strange la 20nm.(nu incape dinamometrica, strangi la simt dar nu prea putin ca da eroare iar). se verifica cablajul senzorului in special in capetele mufelor( aia cu 2 pini de la senzor si mai ai una langa delco neagra cu 4 pini.2 de la senzor knock si 2 de la iac)

57-cod de iac sau iscv.(e aceiasi chestie) banui fire naspa verifici in special in mufa neagra de mai sus.

mersul prost se datoreaza erorii 16 in special.senzorul simte detonatii si iti limiteaza performantele sa nu spargi vreun piston.
lambda e consumabil, daca schimbi cumpara bosc.

daca nu scrii dupa ce ai rezolvat promit ca nu mai imi bat capul in veci!
  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Azi am dat admisia jos si am desfacut IAC-ul si senzorul asta. mufele sunt ok , in schimb iac-ul era plin pana-n dinti de calamina. l-am curatat cu sprey degripant si am montat totul la loc. relantiul si-l tine bine si eroarea de la iac parca a disparut,dar sonda lambda este dusa si senzorul la fel. masina nu urca nici panta, nu are absolut deloc forta. da rateuri si scoate fum ca la nebuni. ramane sa caut un senzor knock. am senzatia ca masina se ineaca, sa fie oare din cauza sondei lambda?
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca mai degraba ar fi de la senzorul de detonatii (knock) el poate scade randamentul motorului.
  • vladutzuSFI

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2010

  • Mesaj Privat
am gasit aici vad ca o discutie si ma bag si eu in seama. de ceva timp pornesc motoru, la rece si nu se tureaza motoru pana la 2000 d ture, si dupaia sa scada cum ar fi socu automat... pornesc si daca nu-l tin turat 2 min moare... am schimbat senzoru de temperatura a apei, ala de langa termostat tot asa face, am dat iacu jos la curatat acuma am si suflat in orificii si iese aeru prin partea cealalta, tot asa face, am cumparat un tester op com, am pus la laptop si nu-mi da parametrii reali, la un c 20 xe motronic 2.5 si nici cod de eroare nu da... am facut testu cu agrafa da codu 13, ar fi cva d la lambda... masina cand i rece motoru nu trage asa bine si mi se pare ca si consuma... si merge asa uneori in suturi...
  • denysse2005

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2011

  • Mesaj Privat
salut stefan cu respect ,te rog da mi si mie un sfat .am calibra 2000 sfi 16 v .porneste numa cind vrea iar cind nu porneste se ineaca iar marea problema este ca , cind porneste sta turata la 3000 ce pot sai fac ? mersi
  • denysse2005

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2011

  • Mesaj Privat
ce semnifica mufa mare de pe pragul sting linga scaun la mine este goala ms
  • denysse2005

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2011

  • Mesaj Privat
am sa respect in detaliu sfaturile de aici si promit sa revin cu detalii ce am rezolvat
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR