- Maverick
- ****
- 1,186 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,186
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
- edyionut
- **
- 318 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut,
De vreo 4 zile mi-a pornit si mie greu masina, in sensul ca nu o mai lua la sfert de cheie, ci invartea din ce in ce mai greu, parca nu mai avea baterie.Ieri dimineata am bagat cheia in contact, s-au stins becurile pe bord, dar cand s-o pornesc, NIMIC, nici macar nu mai invartea.Dupa vreo 4 incercari, a pornit, m-am dus la niste baieti de mare calitate si in 30 minute a fost gata.
CONCLUZIE:
- ELECTROMOTORUL - carbunii era dusi 95%.
REPARATIE : - carbunii + demontat + montat = 260 lei.
Masina porneste acum la mai putin de un sfert de cheie.
De vreo 4 zile mi-a pornit si mie greu masina, in sensul ca nu o mai lua la sfert de cheie, ci invartea din ce in ce mai greu, parca nu mai avea baterie.Ieri dimineata am bagat cheia in contact, s-au stins becurile pe bord, dar cand s-o pornesc, NIMIC, nici macar nu mai invartea.Dupa vreo 4 incercari, a pornit, m-am dus la niste baieti de mare calitate si in 30 minute a fost gata.
CONCLUZIE:
- ELECTROMOTORUL - carbunii era dusi 95%.
REPARATIE : - carbunii + demontat + montat = 260 lei.
Masina porneste acum la mai putin de un sfert de cheie.
mykytot
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Constanta
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2008
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Cat au costat periile? se pare ca si la mine sunt duse. Doar ca imi porneste greu mai mereu.
ieri la prima cheie a invartit motorul o data si pauza. La a doua cheie a invartit de vreo 8 ori motorul dupa care a pornit.
Nici alternatorul nu este minunat, imi sta undeva peste 13V cu motorul pornit, cu el oprit cam 11.1V.
ieri la prima cheie a invartit motorul o data si pauza. La a doua cheie a invartit de vreo 8 ori motorul dupa care a pornit.
Nici alternatorul nu este minunat, imi sta undeva peste 13V cu motorul pornit, cu el oprit cam 11.1V.
- tanatos_ac
- *
- 22 mesaje
- din 22 Jul 2009
- Astra 2006 Z13 DTH
- Iasi
tanatos_ac
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z13 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2009
- Mesaj Privat
Mi-am luat asta vara un opel astra h 1.3 din 2006
Cand a venit frigul , prin octombrie- noiembrie, a inceput sa faca probleme la prima pornire dimineata pe racoare, 2,3,4 chiar 7 chei pana pornea.
Am fost in service, am facut o diagnoza si mi-a testat tot. Singurul lucru pe care l-a gasit era o bujie arsa.
Am schimbat-o si a inceput sa porneasca mai usor , cel mult a 2-a cheie.
Pornea si la prima dak puneam contact de 4-5 ori, asta chiar si la -2,-4 grade.
Am fost la un alt service, si mi-a zis ca bujiile pe care nu le-am schimbat erau originale, adik de 4 ani pe masina, si ca trebuie schimbate si astea, chiar dak is bune , de fapt is pe moarte si nu-si mai fac treaba ok.
Asa ca le-am schimbat si pe alea si acum la -6 grade porneste super,la prima cheie si fara sa pun de 10 ori contact.
Concluzia:
-primul lucru de verificat dak toate bujiile sunt bune si nu pe moarte.
-2-bateria sa mearga cat de cat- mentionez ca a mea are 4 ani( adik e tot aia originala) O baterie mai buna face diferenta.
-3- am inteles de la un mecanik ca trebuie verificata pompa de presiune.Nust sigur.
- 4 -injectoarele.
Cand a venit frigul , prin octombrie- noiembrie, a inceput sa faca probleme la prima pornire dimineata pe racoare, 2,3,4 chiar 7 chei pana pornea.
Am fost in service, am facut o diagnoza si mi-a testat tot. Singurul lucru pe care l-a gasit era o bujie arsa.
Am schimbat-o si a inceput sa porneasca mai usor , cel mult a 2-a cheie.
Pornea si la prima dak puneam contact de 4-5 ori, asta chiar si la -2,-4 grade.
Am fost la un alt service, si mi-a zis ca bujiile pe care nu le-am schimbat erau originale, adik de 4 ani pe masina, si ca trebuie schimbate si astea, chiar dak is bune , de fapt is pe moarte si nu-si mai fac treaba ok.
Asa ca le-am schimbat si pe alea si acum la -6 grade porneste super,la prima cheie si fara sa pun de 10 ori contact.
Concluzia:
-primul lucru de verificat dak toate bujiile sunt bune si nu pe moarte.
-2-bateria sa mearga cat de cat- mentionez ca a mea are 4 ani( adik e tot aia originala) O baterie mai buna face diferenta.
-3- am inteles de la un mecanik ca trebuie verificata pompa de presiune.Nust sigur.
- 4 -injectoarele.
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- tanatos_ac
- *
- 22 mesaje
- din 22 Jul 2009
- Astra 2006 Z13 DTH
- Iasi
tanatos_ac
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z13 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2009
- Mesaj Privat
Mi-am luat asta vara un opel astra h 1.3 din 2006
Cand a venit frigul , prin octombrie- noiembrie, a inceput sa faca probleme la prima pornire dimineata pe racoare, 2,3,4 chiar 7 chei pana pornea.
Am fost in service, am facut o diagnoza si mi-a testat tot. Singurul lucru pe care l-a gasit era o bujie arsa.
Am schimbat-o si a inceput sa porneasca mai usor , cel mult a 2-a cheie.
Pornea si la prima dak puneam contact de 4-5 ori, asta chiar si la -2,-4 grade.
Am fost la un alt service, si mi-a zis ca bujiile pe care nu le-am schimbat erau originale, adik de 4 ani pe masina, si ca trebuie schimbate si astea, chiar dak is bune , de fapt is pe moarte si nu-si mai fac treaba ok.
Asa ca le-am schimbat si pe alea si acum la -6 grade porneste super,la prima cheie si fara sa pun de 10 ori contact.
Concluzia:
-primul lucru de verificat dak toate bujiile sunt bune si nu pe moarte.
-2-bateria sa mearga cat de cat- mentionez ca a mea are 4 ani( adik e tot aia originala) O baterie mai buna face diferenta.
-3- am inteles de la un mecanik ca trebuie verificata pompa de presiune.Nust sigur.
- 4 -injectoarele.
In momentul in care am schimbat si celelalte 3 bujii , a doua zi a scazut brusc temp, iar la temp de mai putin de -5 grade porneste la prima cheie, cand s-a facut iar 0 grade sau chiar peste problema a inceput sa apara iar.
Cand a venit frigul , prin octombrie- noiembrie, a inceput sa faca probleme la prima pornire dimineata pe racoare, 2,3,4 chiar 7 chei pana pornea.
Am fost in service, am facut o diagnoza si mi-a testat tot. Singurul lucru pe care l-a gasit era o bujie arsa.
Am schimbat-o si a inceput sa porneasca mai usor , cel mult a 2-a cheie.
Pornea si la prima dak puneam contact de 4-5 ori, asta chiar si la -2,-4 grade.
Am fost la un alt service, si mi-a zis ca bujiile pe care nu le-am schimbat erau originale, adik de 4 ani pe masina, si ca trebuie schimbate si astea, chiar dak is bune , de fapt is pe moarte si nu-si mai fac treaba ok.
Asa ca le-am schimbat si pe alea si acum la -6 grade porneste super,la prima cheie si fara sa pun de 10 ori contact.
Concluzia:
-primul lucru de verificat dak toate bujiile sunt bune si nu pe moarte.
-2-bateria sa mearga cat de cat- mentionez ca a mea are 4 ani( adik e tot aia originala) O baterie mai buna face diferenta.
-3- am inteles de la un mecanik ca trebuie verificata pompa de presiune.Nust sigur.
- 4 -injectoarele.
In momentul in care am schimbat si celelalte 3 bujii , a doua zi a scazut brusc temp, iar la temp de mai putin de -5 grade porneste la prima cheie, cand s-a facut iar 0 grade sau chiar peste problema a inceput sa apara iar.