- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
- virgil
- **
- 273 mesaje
- din 12 Mar 2005
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
virgil
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2005
- Mesaj Privat
bogdanene a scris:apesi pe butonul de resetare a kilometrajului.bagi cheia in contact.tii apasat butonul.pui contactul, mai tii vreo 3 secunde si dispare Insp.pana la urmatoarea revizie, drum bun!
care este legatura cu martorul de ABS al omului???? si cu cel de check engine.
ceea ce ai spus este valabil pt modul de resetare al mesajului "insp"
acum sa revenim, probabil ca un senzor abs nu-ti mai functioneaza cum trebuie.
deci, sau sunt contacte imperfecte (praf, oxidare), sau, ce e mai rau, chiar s-a stricat senzorul.
solutia corecta o afli mergand la un tester.
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- vectra16
- **
- 103 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Bucuresti
vectra16
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- vectra16
- **
- 103 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Bucuresti
vectra16
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
voltron a scris:Salut,
Mi se aprinde in timpul mersului din cand in cand becul pe care scrie ABS,iar pe computerul de bord imi apare "break light".O alta problema este ca in mers mi se mai aprinde becul care simbolizeaza masina cu cheita.
Mi se aprinde in timpul mersului din cand in cand becul pe care scrie ABS,iar pe computerul de bord imi apare "break light".O alta problema este ca in mers mi se mai aprinde becul care simbolizeaza masina cu cheita.
Din propozitiile de mai sus inteleg ca i se aprind 2 martori:
1. ABS
2. check engine = masina cu cheita
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
alincr
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2005
- Mesaj Privat
eu am o calibra 2.0i 8v si nu stiu de ce imi intra abs-ul destul de ciudat .. cateodata si la viteze mici .. la franari line ... se aude cum clampane cand imi bate in pedala ..
oricum .. nu lasa rotile sa se blocheze .. dar zgomotul e deranjant. care e distanta optima la care trebuiesc montati senzorii? cred ca i-am pus prea aproape.
alta intrebare .. eu am condus numai masini noi cu abs .. si acolo intra alftel .. adica bate de mai multe ori in pedala .. iar mie la calibra imi "bate" mai rar .. e normal sa fie asa?
oricum .. nu lasa rotile sa se blocheze .. dar zgomotul e deranjant. care e distanta optima la care trebuiesc montati senzorii? cred ca i-am pus prea aproape.
alta intrebare .. eu am condus numai masini noi cu abs .. si acolo intra alftel .. adica bate de mai multe ori in pedala .. iar mie la calibra imi "bate" mai rar .. e normal sa fie asa?
- Dac
- **
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
Salutare,
Azi, dupa ce am parcurs vreo 100 de metri, mi s-a aprins martorul luminos de pe bord pe care scrie ABS; am mai observat ca daca nu merg cu viteza > ~25km/h nu se aprinde...
Mentionez ca nu am schimbat nimic ce cred ca ar putea afecta - doar am deconectat bateria cu o zi in urma.
Cautand pe forum am gasit o lista (a lui Tox) cu coduri de eroare la ABS si care pot fi citite pe becul ABS facand scurt pe mufa ALDL (scurt intre pinii A si K)
Intrebarile mele sunt:
1. La aceasta masina se pot citi aceste coduri? ca sa nu merg la test si sa faca acelasi lucru...
2. Unde e mufa ALDL la Vectra '93 C16NZ ca inca nu am gasit-o.. ?! E sub frana de mana?
3. Care e pinul A si care e K? E corecta reprezentarea in figura urmatoare?
4. Ce suspectati a fi?
ps: chiar ieri ziceam ca am terminat de pus la punct tot la ea si vad ca a aparut asta...
Azi, dupa ce am parcurs vreo 100 de metri, mi s-a aprins martorul luminos de pe bord pe care scrie ABS; am mai observat ca daca nu merg cu viteza > ~25km/h nu se aprinde...
Mentionez ca nu am schimbat nimic ce cred ca ar putea afecta - doar am deconectat bateria cu o zi in urma.
Cautand pe forum am gasit o lista (a lui Tox) cu coduri de eroare la ABS si care pot fi citite pe becul ABS facand scurt pe mufa ALDL (scurt intre pinii A si K)
Intrebarile mele sunt:
1. La aceasta masina se pot citi aceste coduri? ca sa nu merg la test si sa faca acelasi lucru...
2. Unde e mufa ALDL la Vectra '93 C16NZ ca inca nu am gasit-o.. ?! E sub frana de mana?
3. Care e pinul A si care e K? E corecta reprezentarea in figura urmatoare?
4. Ce suspectati a fi?
ps: chiar ieri ziceam ca am terminat de pus la punct tot la ea si vad ca a aparut asta...
- Dac
- **
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
update:
- ieri s-a tot aprins martorul ABS, dupa max 100m de la pornire se aprindea
- azi nu s-a mai aprins... merge!
Revin: chiar nu stiti daca se pot citi codurile de eroare ABS pe becul din bord? La fel ca celelalte coduri de eroare de la ECU motor.
Am gasit in TIS ca la modele de ABS 2E/2EH se poate citi cu mufa de diagnoza pusa in modul "K"...
Mi-e sa nu fac vreun scurt si sa ard ceva pe acolo daca pun "agrafa" intre A si K...
- ieri s-a tot aprins martorul ABS, dupa max 100m de la pornire se aprindea
- azi nu s-a mai aprins... merge!
Revin: chiar nu stiti daca se pot citi codurile de eroare ABS pe becul din bord? La fel ca celelalte coduri de eroare de la ECU motor.
Am gasit in TIS ca la modele de ABS 2E/2EH se poate citi cu mufa de diagnoza pusa in modul "K"...
Mi-e sa nu fac vreun scurt si sa ard ceva pe acolo daca pun "agrafa" intre A si K...
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Intrebare: daca opresti motorul si apoi il pornesti din nou, fara sa pleci cu masina, becul se mai aprinde?
Daca nu, calculatorul vede asa problema:
Viteza citita pe cele 4 roti nu este egala. Are o abatere mai mare decat cea existenta in mod real. Problema ar putea proveni de la o roata desumflata, pneurile nu sunt identice, forma de unda data de senzori nu este cea corespunzatoare ( senzor murdar, reglare senzor incorecta).
Daca becul ramane aprins dupa pornirea motorului atunci exista un defect electric in instalatie care poate proveni din multe locuri.
Despre diagnoza nu am idee daca se poate ceea ce vrei tu.
Daca nu, calculatorul vede asa problema:
Viteza citita pe cele 4 roti nu este egala. Are o abatere mai mare decat cea existenta in mod real. Problema ar putea proveni de la o roata desumflata, pneurile nu sunt identice, forma de unda data de senzori nu este cea corespunzatoare ( senzor murdar, reglare senzor incorecta).
Daca becul ramane aprins dupa pornirea motorului atunci exista un defect electric in instalatie care poate proveni din multe locuri.
Despre diagnoza nu am idee daca se poate ceea ce vrei tu.
- Dac
- **
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
becul nu se mai aprinde dupa ce pornesc motorul din nou.
adica se aprinde pt `4sec., cat face verificarea, ceea ce e normal.
daca stau pe loc cu motorul pornit nu se aprinde.
cand pornesc si iau un pic de viteza se aprindea - azi nu s-a mai aprins.
si eu suspectez ceva la senzorii de la roti: murdarie, contact imperfect, ceva fir rupt/desprins.
- rotile sunt tot alea cu care a mers 1-2 ani fara sa faca nazuri ABS-ul.
adica se aprinde pt `4sec., cat face verificarea, ceea ce e normal.
daca stau pe loc cu motorul pornit nu se aprinde.
cand pornesc si iau un pic de viteza se aprindea - azi nu s-a mai aprins.
si eu suspectez ceva la senzorii de la roti: murdarie, contact imperfect, ceva fir rupt/desprins.
- rotile sunt tot alea cu care a mers 1-2 ani fara sa faca nazuri ABS-ul.
- peter
- **
- 150 mesaje
- din 24 Jul 2005
- Vectra 1995 X16SZ
- Caras-Severin
peter
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1995 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
Am si eu o problema asemanatoare se aprinde in mers becul la ABS.Am curatat pe rotile fata senzorii dar tot se aprindea martorul in bord.Am schimbat telescoapele spate si de atunci s-a mai aprins doar o singura data .Trebuie sa schimb si cauciucurile spate pentru ca banuiesc ca am insertia vraiste pentru ca la viteze mari scoate un vuit.La inceput am crezut ca este din cauza marimii 205/50/15 dar dupa ce am mai studiat am ajuns la alta concluzie.
La sfatul unor colegi am luat si spray de contacte sa dau la mufele de la senzorii ABS dar a venit frigul si nu am mai apucat sa dau.
La sfatul unor colegi am luat si spray de contacte sa dau la mufele de la senzorii ABS dar a venit frigul si nu am mai apucat sa dau.
- vectra16
- **
- 103 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Bucuresti
vectra16
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
- peter
- **
- 150 mesaje
- din 24 Jul 2005
- Vectra 1995 X16SZ
- Caras-Severin
peter
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1995 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
- vectra16
- **
- 103 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Bucuresti
vectra16
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
- peter
- **
- 150 mesaje
- din 24 Jul 2005
- Vectra 1995 X16SZ
- Caras-Severin
peter
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1995 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat