- ToX
- ****
- 1,301 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,301
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Salut
Are cineva o schema din TIS pt Vectra C 1.9 , sistemul ABS incluzand computerul, senzorii de ABS etc ? Aveam eroare de low voltage or circuit open pe senzorul din stanga fata, l-am schimbat cu unul SH functional, si tot nu dispare , am dat reset si din tester, degeaba. Am masurat senzorul nou am 580 de ohmi, deci cred ca e bun, iar din mufa de la masina cand pun contactul voltajul se schimba, de ci comunicatie exista pana in calculatorul de ABS. E posibil insa din cauza firului sa atenueze voltaj sau ceva? Pe acelasi fir gros am si senzorul de uzura placute frana si ala functioneaza perfect.
Stie cineva cum se masoara un senzor si ce valori trebuie sa am dinspre masina si dinspre senzor, sau in ce pini in mufa computerului de ABS ajunge firul de la senzorul stanga fata ?
Are cineva o schema din TIS pt Vectra C 1.9 , sistemul ABS incluzand computerul, senzorii de ABS etc ? Aveam eroare de low voltage or circuit open pe senzorul din stanga fata, l-am schimbat cu unul SH functional, si tot nu dispare , am dat reset si din tester, degeaba. Am masurat senzorul nou am 580 de ohmi, deci cred ca e bun, iar din mufa de la masina cand pun contactul voltajul se schimba, de ci comunicatie exista pana in calculatorul de ABS. E posibil insa din cauza firului sa atenueze voltaj sau ceva? Pe acelasi fir gros am si senzorul de uzura placute frana si ala functioneaza perfect.
Stie cineva cum se masoara un senzor si ce valori trebuie sa am dinspre masina si dinspre senzor, sau in ce pini in mufa computerului de ABS ajunge firul de la senzorul stanga fata ?
- ToX
- ****
- 1,301 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,301
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
casiiu11
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salut prieteni,
De vreo sãptãmânã am o problemã legatã de martorul ESP. Am un Opel Zafira 1.6 115CP, 2008, iar in una din zile dimineata dupa ce am pornit motorul a ramas aprins senzorul de ESP (triunghiul cu masinuta care derapeaza) si de atunci nu s-a mai stins . In prealabil am facut un drum in Moldova, in care am avut o portiune de drum cu foarte foarte multe gropi. Trebuia doar sã alegi pe care o iei, nu aveai sanse sa ocolesti vreuna. Vietnam, nu alta. Drumul a decurs normal, martorul aprinzandu-se a doua zi la pornirea in parcare. Pana sa ajung la un tester adevarat am fost la cineva la un test, a pus masina pe calculator si a reiesit un cod de tip C 0311. Au dat sa il stearga si nu au putut ?! (deci cine stie de soft de cartier, era ... ) Am cautat acest cod nu pare sa aiba legatura cu problema mea. Nu am fost inca la un service serios in speranta ca se va stinge singur (asa intamplandu-se altor colegi de aici de pe forum). Masina are putere, se accelereaza normal (simptome ale altor colegi) , deci ce sa fie, ce sa fie ? La testul pe care l-am facut (cheie pozitia 1 - acceleratie +frana apasate - cheie pozitia II) a reiesit ECN 000000. Deci nimic ! Nu mai inteleg ...
Multumesc anticipat
De vreo sãptãmânã am o problemã legatã de martorul ESP. Am un Opel Zafira 1.6 115CP, 2008, iar in una din zile dimineata dupa ce am pornit motorul a ramas aprins senzorul de ESP (triunghiul cu masinuta care derapeaza) si de atunci nu s-a mai stins . In prealabil am facut un drum in Moldova, in care am avut o portiune de drum cu foarte foarte multe gropi. Trebuia doar sã alegi pe care o iei, nu aveai sanse sa ocolesti vreuna. Vietnam, nu alta. Drumul a decurs normal, martorul aprinzandu-se a doua zi la pornirea in parcare. Pana sa ajung la un tester adevarat am fost la cineva la un test, a pus masina pe calculator si a reiesit un cod de tip C 0311. Au dat sa il stearga si nu au putut ?! (deci cine stie de soft de cartier, era ... ) Am cautat acest cod nu pare sa aiba legatura cu problema mea. Nu am fost inca la un service serios in speranta ca se va stinge singur (asa intamplandu-se altor colegi de aici de pe forum). Masina are putere, se accelereaza normal (simptome ale altor colegi) , deci ce sa fie, ce sa fie ? La testul pe care l-am facut (cheie pozitia 1 - acceleratie +frana apasate - cheie pozitia II) a reiesit ECN 000000. Deci nimic ! Nu mai inteleg ...
Multumesc anticipat
- betasergiu
- *
- 39 mesaje
- din 24 Mar 2008
- Astra 2006 Z17DTH
- Covasna
betasergiu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salutari! De cateva zile mi s-au aprins martorii abs si esp si nu se mai sting. La tester mi-a zis ca da eroare senzorul abs dreapta. Ala este in rulment si mi-e groaza sa schimb rulmentul pt acel senzor. Am scos mufa senzorului si am bagat-o inapoi, tot nu s-au stins. Interesant e ca la testul cu pedalele facut dupa ce am scos mufa, nu mi-a dat nicio eroare.
Astra h z 1.7 dth.
Stie cineva vreo rezolvare?
Astra h z 1.7 dth.
Stie cineva vreo rezolvare?
mariusboy
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2012
- Mesaj Privat
Salut! Masina mea este opel vectra b2 sport din 2001 1,8 92kw si acum o luna de zile am decis sa ii schimb lichidul de frina. Operatiunea desfasurata in service autorizat a decurs normal. dar apoi mi s-a aprins martorul Abs in bord! am zis ca isi revine oarecum de la sine! Gresit! Calculatorul masinii nu minte niciodata! Acum citeva zile am decis sa vizitez un electrician auto si sa imi diagnostichez problemele, erorile. si testerul mi-a indicat: C0800 - Switched Battery Voltage Low (Valve Relay)
C0121 - Valve Relay Circuit Malfunction ! prima eroare s-a sters si nu a mai aparut la repornirea motorului dar eroarea Abs a persistat. Electricianul in prima faza mi-a explicat ca ar putea fi vorba de resturi, reziduuri ramase dupa schimbarea lichidului de frina foarte vechi si aerisirea nu a fost completa. si ca solutie am sa ies cu masina pe sosea , sa accelerez puternic si sa frinez maxim pentru a forta Abs! Nu am bagat in seama aceasta grozavie, mai ales ca mi se parea clar si din denumirea erorii ca este vorba de partea electronica, modulul ABS. Am mai mers si la alti doi electricieni auto care mi-au spus ca pot scapa de problema doar schimbind modulul Abs. Cost? 4300 lei unul nou! sau 100-200 euro unul la SH. Acum na, doar nu era sa ramin fara sprijinul ABS-lui. si am inceput cautarile pe la centre de dezmembrari. nu am gasit . Dar mi-a venit o idee: daca electricianul respectiv a avut dreptate si trebuie sa fortez Abs? am mers pe un drum pietruit si usor denivelat din afara orasului. Am accelerat la 60 km.h si frina brusca. rezultatul: masina s-a dus sanie! hai sa incerc din nou. Iar viteza si frina puternica, Si ce sa vezi ? intra ABS! am mai incercat de 2 ori si a intrat Abs! Martorul din bord a ramas stins si s-a rezolvat problema! Nu stiu daca a mers si la altii sau daca altii au intimpinat o problema asemanatoare, dar va recomand procedura. e simpla si nu necesita costuri! Inainte de a da bani pe modul sau alte piese.
C0121 - Valve Relay Circuit Malfunction ! prima eroare s-a sters si nu a mai aparut la repornirea motorului dar eroarea Abs a persistat. Electricianul in prima faza mi-a explicat ca ar putea fi vorba de resturi, reziduuri ramase dupa schimbarea lichidului de frina foarte vechi si aerisirea nu a fost completa. si ca solutie am sa ies cu masina pe sosea , sa accelerez puternic si sa frinez maxim pentru a forta Abs! Nu am bagat in seama aceasta grozavie, mai ales ca mi se parea clar si din denumirea erorii ca este vorba de partea electronica, modulul ABS. Am mai mers si la alti doi electricieni auto care mi-au spus ca pot scapa de problema doar schimbind modulul Abs. Cost? 4300 lei unul nou! sau 100-200 euro unul la SH. Acum na, doar nu era sa ramin fara sprijinul ABS-lui. si am inceput cautarile pe la centre de dezmembrari. nu am gasit . Dar mi-a venit o idee: daca electricianul respectiv a avut dreptate si trebuie sa fortez Abs? am mers pe un drum pietruit si usor denivelat din afara orasului. Am accelerat la 60 km.h si frina brusca. rezultatul: masina s-a dus sanie! hai sa incerc din nou. Iar viteza si frina puternica, Si ce sa vezi ? intra ABS! am mai incercat de 2 ori si a intrat Abs! Martorul din bord a ramas stins si s-a rezolvat problema! Nu stiu daca a mers si la altii sau daca altii au intimpinat o problema asemanatoare, dar va recomand procedura. e simpla si nu necesita costuri! Inainte de a da bani pe modul sau alte piese.
- urs_parcat
- **
- 54 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Astra 2003 Y17DTI
- Iasi
urs_parcat
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
Salutare,
Inca din strat recunosc ca nu am citit toate paginiile scrise.
Detin o astra g 1.7 DTI 2003 si cam de 1 luna la franare lenta simt in pedala socuri ca si cum mi'ar intra ABS'ul, totodata se aude si acel sunet de ABS. Lichid de frane nou, placute noi. Discurile inca sunt in parametrii. Nu mi se aprinde martorul in bord sau alte erori. In service mi'au spus ca nu au cum sa afle care este senzorul care face "figuri" si ca o sa "cada" singur.
Astept ceva pareri.
Inca din strat recunosc ca nu am citit toate paginiile scrise.
Detin o astra g 1.7 DTI 2003 si cam de 1 luna la franare lenta simt in pedala socuri ca si cum mi'ar intra ABS'ul, totodata se aude si acel sunet de ABS. Lichid de frane nou, placute noi. Discurile inca sunt in parametrii. Nu mi se aprinde martorul in bord sau alte erori. In service mi'au spus ca nu au cum sa afle care este senzorul care face "figuri" si ca o sa "cada" singur.
Astept ceva pareri.
- nego_andrei
- *
- 7 mesaje
- din 22 Oct 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
nego_andrei
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat
va rog sa ma ajutati cu un sfat. mi-am pus masina pe tester si imi da codul de eroare c0040 - circuit itrerupt senzor abs roata fata dreapta.
ce este circuitul sau senzorul?
ce trebuie sa comand ca nu vreau sa ma duc la service cu ea ca unii imi spun intr-ul fel altii in alt fel.
Va multumesc. Andrei
ce este circuitul sau senzorul?
ce trebuie sa comand ca nu vreau sa ma duc la service cu ea ca unii imi spun intr-ul fel altii in alt fel.
Va multumesc. Andrei
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
casiiu11
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2007
- Mesaj Privat
casiiu11 a scris:Salut prieteni,
De vreo sãptãmânã am o problemã legatã de martorul ESP. Am un Opel Zafira 1.6 115CP, 2008, iar in una din zile dimineata dupa ce am pornit motorul a ramas aprins senzorul de ESP (triunghiul cu masinuta care derapeaza) si de atunci nu s-a mai stins . In prealabil am facut un drum in Moldova, in care am avut o portiune de drum cu foarte foarte multe gropi. Trebuia doar sã alegi pe care o iei, nu aveai sanse sa ocolesti vreuna. Vietnam, nu alta. Drumul a decurs normal, martorul aprinzandu-se a doua zi la pornirea in parcare. Pana sa ajung la un tester adevarat am fost la cineva la un test, a pus masina pe calculator si a reiesit un cod de tip C 0311. Au dat sa il stearga si nu au putut ?! (deci cine stie de soft de cartier, era ... ) Am cautat acest cod nu pare sa aiba legatura cu problema mea. Nu am fost inca la un service serios in speranta ca se va stinge singur (asa intamplandu-se altor colegi de aici de pe forum). Masina are putere, se accelereaza normal (simptome ale altor colegi) , deci ce sa fie, ce sa fie ? La testul pe care l-am facut (cheie pozitia 1 - acceleratie +frana apasate - cheie pozitia II) a reiesit ECN 000000. Deci nimic ! Nu mai inteleg ...
Multumesc anticipat
De vreo sãptãmânã am o problemã legatã de martorul ESP. Am un Opel Zafira 1.6 115CP, 2008, iar in una din zile dimineata dupa ce am pornit motorul a ramas aprins senzorul de ESP (triunghiul cu masinuta care derapeaza) si de atunci nu s-a mai stins . In prealabil am facut un drum in Moldova, in care am avut o portiune de drum cu foarte foarte multe gropi. Trebuia doar sã alegi pe care o iei, nu aveai sanse sa ocolesti vreuna. Vietnam, nu alta. Drumul a decurs normal, martorul aprinzandu-se a doua zi la pornirea in parcare. Pana sa ajung la un tester adevarat am fost la cineva la un test, a pus masina pe calculator si a reiesit un cod de tip C 0311. Au dat sa il stearga si nu au putut ?! (deci cine stie de soft de cartier, era ... ) Am cautat acest cod nu pare sa aiba legatura cu problema mea. Nu am fost inca la un service serios in speranta ca se va stinge singur (asa intamplandu-se altor colegi de aici de pe forum). Masina are putere, se accelereaza normal (simptome ale altor colegi) , deci ce sa fie, ce sa fie ? La testul pe care l-am facut (cheie pozitia 1 - acceleratie +frana apasate - cheie pozitia II) a reiesit ECN 000000. Deci nimic ! Nu mai inteleg ...
Multumesc anticipat
Revin cu un update la intrebarea mea (vreo 5 posturi in urma). Am fost la tester cu masina sa schimb un bec la far si am zis sa vad si ce e cu acel bec aprins de la ESP. A reiesit o eroare a senzorului de presiune - defect. Verdict : necesita inlocuirea higroagregatului ABS (acel senzor chipurile este capsulat in acel higraagregat , deci nu e separat). Concluzia : scump, domle, scump ....
Prin urmare am luat la citit toate posturile referitoare la asta, dar .... nu-mi gasesc problema (desi sunt sute de posturi !). Care mai de care fire intrerupte, contacte imperfecte, .... dar si unele interesante : geometria defectuoasa a rotii face ca becul esp sa stea aprins. De ce interesant? Pentru ca desi am fost la facut unghiul de fuga si nu au avut ce regla zicand ca e perfect, eu simt ca daca las volanul liber in mers trage dreapta.
Parerea voastra care e? S-a mai confruntat cineva cu o astfel de situatie ? Va rog dati-mi si mie o solutie caci tot higroagregatul eu nu-l schimb. Costa prea mult.
Multumesc anticipat de la munte ( ne calca se pare iarna ... )
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua! Poate sa-mi zica si mie cineva unde este situat mai exact senzorul ABS se aprinde cand dau intr-o groapa cu apa...Daca opresc si repornesc dispare si nu mai apare decat daca mai iau cateva gropi cu apa! Daca imi poate spune cineva unde este situat sa dau cu spray decontacte poate-si revine!
- George sergiu
- *
- 12 mesaje
- din 02 Aug 2014
- Astra 2002
- Prahova
George sergiu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2014
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- George sergiu
- *
- 12 mesaje
- din 02 Aug 2014
- Astra 2002
- Prahova
George sergiu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- George sergiu
- *
- 12 mesaje
- din 02 Aug 2014
- Astra 2002
- Prahova
George sergiu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2014
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
RADIO,CDR 500
COVER,FLOOR INNER,STANDARD
EXTERIOR PAINT, SEE MODEL CATALOGUE FOREWORD PAINT CHART
INTERIOR-BLACK
BODY INTERIOR TRIM-BLACK
DOOR PANEL TRIM,BLACK
ELECTRICALLY OPERATED WINDOWS,FRONT
HEAD RESTRAINT,FRONT SEAT,ACTIVE
FRONT SEAT,LH,HEIGHT ADJUSTER,MANUAL
FOR DRIVER AIR BAG
FOR PASSENGER AIR BAG
FOR SIDE AIR BAG,LH
FOR SIDE AIR BAG,RH
FRONT SEAT,ADJUSTABLE BACK
HEAD RESTRAINT,REAR,CLOTH,FULL
DOOR LOCK,WITH REMOTE CONTROL
HEAD RESTRAINT,FRONT,CLOTH,FULL
HEAD RESTRAINT,REAR,CLOTH,CENTER
BOX,DEPOSIT,COMPACT DISCS
FOR INSTRUMENT WITH BLACK DIALS
USED WITH CHROME INNER DOOR HANDLES
HEATER,REAR COMPARTMENT
AIR CONDITIONING
READING LAMP,REAR
MANUFACTURED IN ANTWERP 2
FOR GERMANY
ARMREST,REAR,CENTRE
MIRROR,ELECTRIC AND HEATED,RH-LH
HOUSING
LABEL,WARNING,CHILD SEAT
4 BOLT WHEEL FIXING
AXLE RATIO 3.74
FRONT AND REAR DISC BRAKES
ABS
ALTERNATOR,100AMP
16SE PETROL ENGINE
LEFT HAND DRIVE
MANUAL TRANSMISSION,5 SPEED,SPORTY
USED WITH MANUAL TRANSMISSION
STEERING WHEEL,DELUXE
POWER STEERING, NON-VARIABLE RATIO
EQUIPMENT,EUROPEAN UNION
EMISSION,EEC 05
LOCAL GM OF EUROPE OHA
WHEEL AND TYRE,SPARE
WHEEL,ROAD,ALUMINIUM,7 SPOKES,6JX15
TYRES,195/60 R 15-88H
TRIM PANEL,INNER,MALTA
BATTERY,55AH
HORN,FANFARE
SPEAKER,8 BOSE
FOR STEERING WHEEL RADIO OPERATION
ENGINE,BOCHUM
TRIM,HIGHWAY/MALTA
NAMEPLATE,CLUB
ADDITIONAL PARTS,RADIO INSTALLATION
EQUIPMENT,JEWEL
FOR 433 MHZ FREQUENCY
NAMEPLATE,COMFORT
SENSOR,RESTRAINT SYSTEM,LH
PAINT,TWO COAT
COVER,FLOOR INNER,STANDARD
EXTERIOR PAINT, SEE MODEL CATALOGUE FOREWORD PAINT CHART
INTERIOR-BLACK
BODY INTERIOR TRIM-BLACK
DOOR PANEL TRIM,BLACK
ELECTRICALLY OPERATED WINDOWS,FRONT
HEAD RESTRAINT,FRONT SEAT,ACTIVE
FRONT SEAT,LH,HEIGHT ADJUSTER,MANUAL
FOR DRIVER AIR BAG
FOR PASSENGER AIR BAG
FOR SIDE AIR BAG,LH
FOR SIDE AIR BAG,RH
FRONT SEAT,ADJUSTABLE BACK
HEAD RESTRAINT,REAR,CLOTH,FULL
DOOR LOCK,WITH REMOTE CONTROL
HEAD RESTRAINT,FRONT,CLOTH,FULL
HEAD RESTRAINT,REAR,CLOTH,CENTER
BOX,DEPOSIT,COMPACT DISCS
FOR INSTRUMENT WITH BLACK DIALS
USED WITH CHROME INNER DOOR HANDLES
HEATER,REAR COMPARTMENT
AIR CONDITIONING
READING LAMP,REAR
MANUFACTURED IN ANTWERP 2
FOR GERMANY
ARMREST,REAR,CENTRE
MIRROR,ELECTRIC AND HEATED,RH-LH
HOUSING
LABEL,WARNING,CHILD SEAT
4 BOLT WHEEL FIXING
AXLE RATIO 3.74
FRONT AND REAR DISC BRAKES
ABS
ALTERNATOR,100AMP
16SE PETROL ENGINE
LEFT HAND DRIVE
MANUAL TRANSMISSION,5 SPEED,SPORTY
USED WITH MANUAL TRANSMISSION
STEERING WHEEL,DELUXE
POWER STEERING, NON-VARIABLE RATIO
EQUIPMENT,EUROPEAN UNION
EMISSION,EEC 05
LOCAL GM OF EUROPE OHA
WHEEL AND TYRE,SPARE
WHEEL,ROAD,ALUMINIUM,7 SPOKES,6JX15
TYRES,195/60 R 15-88H
TRIM PANEL,INNER,MALTA
BATTERY,55AH
HORN,FANFARE
SPEAKER,8 BOSE
FOR STEERING WHEEL RADIO OPERATION
ENGINE,BOCHUM
TRIM,HIGHWAY/MALTA
NAMEPLATE,CLUB
ADDITIONAL PARTS,RADIO INSTALLATION
EQUIPMENT,JEWEL
FOR 433 MHZ FREQUENCY
NAMEPLATE,COMFORT
SENSOR,RESTRAINT SYSTEM,LH
PAINT,TWO COAT
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- George sergiu
- *
- 12 mesaje
- din 02 Aug 2014
- Astra 2002
- Prahova
George sergiu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2014
- Mesaj Privat
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat