Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • alexey_21

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
diabolik2s a scris:salut fratilor mai am o prob cu opelu meu astra f din 95 16 16valve .in orice treapta la o turatie de 1500rpm imi "da in nas "ca si cum nu s-ar alimenta bn ,iar peste 1500rpm merge frumos ....oare ce sa aiba ?
ms


salut.si eu am o problema de genul asta...la 1500-2000 rpm intrerupe....la fel si cand merg constant.ce sa mai zic in treapta 1 sau 2 cand se merge mai incet...intrerupe ft tare.am sch bujiile...fisele...bobina...a mai ramas pompa de benzina.tin sa mentionez k am scos pompa din rezervor...am curatat sita...suflat cu aer...si pompa...si-a revenit putin...dar nu pt mult timp...mai mult intrerupe cand motorul e la temp optima 90-95 d grade,la rece ft putin...nush ce sa mai cred.daca afli si tu cva intre timp ast un rasp
Skip ads

  • alexey_21

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
salut.am si eu o problema cu alimentarea...la 1500-2000 rpm intrerupe....la fel si cand merg constant.ce sa mai zic in treapta 1 sau 2 cand se merge mai incet...intrerupe ft tare.am sch bujiile...fisele...bobina...a mai ramas pompa de benzina.tin sa mentionez k am scos pompa din rezervor...am curatat sita...suflat cu aer...si pompa...si-a revenit putin...dar nu pt mult timp...mai mult intrerupe cand motorul e la temp optima 90-95 d grade,la rece ft putin...nush ce sa mai cred.s-a mai intalnit cineva cu problema asta?
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
alexey_21 a scris:
diabolik2s a scris:salut fratilor mai am o prob cu opelu meu astra f din 95 16 16valve .in orice treapta la o turatie de 1500rpm imi "da in nas "ca si cum nu s-ar alimenta bn ,iar peste 1500rpm merge frumos ....oare ce sa aiba ?
ms


salut.si eu am o problema de genul asta...la 1500-2000 rpm intrerupe....la fel si cand merg constant.ce sa mai zic in treapta 1 sau 2 cand se merge mai incet...intrerupe ft tare.am sch bujiile...fisele...bobina...a mai ramas pompa de benzina.tin sa mentionez k am scos pompa din rezervor...am curatat sita...suflat cu aer...si pompa...si-a revenit putin...dar nu pt mult timp...mai mult intrerupe cand motorul e la temp optima 90-95 d grade,la rece ft putin...nush ce sa mai cred.daca afli si tu cva intre timp ast un rasp



Ati mai rezolvat cumva problema? Exact asa se manifesta si la mine. Am schimbat si motorul, dar tot nu are vlaga, intrerupe la turatii mici si porneste greu dimineata sau dupa ce sta mai mult oprita. Chiar daca porneste din prima se balbaie vreo 15 secunde pana reuseste sa intre socul automat...nu se tureaza din prima.
  • alexey_21

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
da,am rezolvat.nici pe tester nu imi arata nimic.pana la urma i-am dat de cap.era senzorul de temperatura al lichidului de racire.scoate-i mufa si vezi cum se comporta.o sa iti porneasca mai greu cu mufa scoasa,il ajuti putin cu acceleratia.bafta
Skip ads

  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
L-am scos, nu a pornit deloc greu, dar s-a aprins beculetul in bord. Nu am indraznit sa plec de pe loc cu ea deoarece era nevoie sa prind cu ceva scoci acel cablu cu mufa sa nu mi-l prinda cureaua de la alternator in mers. Cum n-am avut scoci si nici timp prea mult ieri, am vazut doar cum se comporta cu motorul pornit pe loc. Nu am simtit sa mearga mai prost, dar cine stie in mers... de obicei in mers face problemele cu mersul intrerupt. Cum ar trebui sa se comporte in mers daca senzorul e defect si il scot?
  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
alexey_21 a scris:da,am rezolvat.nici pe tester nu imi arata nimic.pana la urma i-am dat de cap.era senzorul de temperatura al lichidului de racire.scoate-i mufa si vezi cum se comporta.o sa iti porneasca mai greu cu mufa scoasa,il ajuti putin cu acceleratia.bafta


unde vine pozitionat acest senzor? multumesc.
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
La mine de exemplu este pozitionat in felul urmator. Cum stai cu fata la motor vei vedea in partea stanga a motorului, in imediata apropiere a curelei de la alterantor o mufa conectata in capul acestui senzor ce intra in motor. Daca te ajuta informatia, urmareste un pic furtunul gros ce iese din radiator si intra in motor... Sper sa-ti fi fost de ajutor...
  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
multumesc frumos, o sa incerc zilele astea. multumesc.
Skip ads

  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
unicooll a scris:La mine de exemplu este pozitionat in felul urmator. Cum stai cu fata la motor vei vedea in partea stanga a motorului, in imediata apropiere a curelei de la alterantor o mufa conectata in capul acestui senzor ce intra in motor. Daca te ajuta informatia, urmareste un pic furtunul gros ce iese din radiator si intra in motor... Sper sa-ti fi fost de ajutor...




asa arata?
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Da, acesta este!
  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
pentru cei interesati codul lui este : 0 280 130 107 - Bosch. O zi buna in continuare.
  • adamctin

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Combo 2005 1.3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
AndreiVN a scris:Salutare

Am o problema cu pornirea . Se manifesta astfel :

Dau de cel putin 10 ori la automat pana porneste . Daca o opresc si o pornesc in 5 min , porneste imediat la sfert . Daca o las mai mult gen 30 min ... iar trebuie sa-i dau la automat o gramada . Precizez ca nu are alte simptome , merge ceas , mai putin faza asta cu pornirea care ma scoate din minti .

Poate s-a lovit cineva de problema asta si gasesc o rezolvare ... ( am fost la service si mi-au zis ca nu stiu ce are Evil or Very Mad )

Ma numesc adam sunt din constanta,am avut o problema asemanatoare,
rezolvarea a fost demontarea calculatorului de sub stergatoare,
s-a demontat grila , stergatoarele ,s-a dat jos capacul de plastic care are 5/6 suruburi ,cub capac este ocutie neagra (calculator),si mai multte relee .
Am scos calculatorul ,am dat cu spray pt contacte electrice si a fost ok.
succes.
Skip ads

  • alexey_21

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
unicooll,daca scoti mufa si stai pe loc nu rezolvi nimic.in timpul mersului e problema.scoti mufa,o prinzi de cva cu un colier de plastic sau banda si faci o proba.bineinteles ca se aprinde becu la bord deoarce calculatorul sesizeaza ca nu ai senzor si nu ia informatia.tine cont de temparatura motorului,treaba asta o faci cand temperatura motorului este la 88-95 de grade sau ma rog,unde iti sta acu de obicei.la rece degeaba probezi ca nu rezolvi absolut nimic.bafta!
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
I-am scos mufa si am mers fara ea vreo 10 km. Nu am simtit o diferenta enorma. La inceput, in primii 2-3 km mi s-a parut ca intradevar asta e problema, pentru ca mergea putin mai binisor, si motorul era mai silentios, dar dupa vreo 3 km iar a inceput sa smuceasca. Sincer nu mai stiu ce sa-i mai schimb. Ar putea fi oare de la pompa de benzina?
Precizez ca de fiecare data la prima pornire dupa o stationare de vreo 6 - 8 ore sau mai mult, se balbaie rau dupa ce bag cheia in contact si pornesc. Trebuie sa o las asa in treaba ei vreo 20-25 de secunde sa se stabilizeze cat de cat. Aproape ca moare motorul, iar uneori chiar e nevoie sa dau si a doua cheie.
  • RAMsys

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1993 c16nz2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2009

  • Mesaj Privat
desfa pompa de benzina si vezi ca are mansonul de cauciuc crapat sau rupt si intra gunoaie , de aceea nu porneste - verificati pompa

Pont: ca sa porneasca din prima slabiti surubul la delcou, dati in fata maxim , dati o cheie , apoi reveniti cu delcoul al pozitia initiala, strangeti surubul si apoi porneste la sfert
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am inteles ca la pompa de benzina se ajunge destul de greu la masina mea; e multa treaba. Iar in legatura cu delcoul...nu am asa ceva pe masina mea. Dar probabil alta solutie nu o sa am decat sa ajung la pompa de benzina sa vad cum sta treaba si acolo...
  • RAMsys

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1993 c16nz2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2009

  • Mesaj Privat
sub bancheta spate ai un plastic rotund
scoate-l , desurubeaza cele 8 suruburi cu cheie de 8 si poi scoate pompa cu grija , trebuie invartita
  • alexey_21

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
unicool daca masina ta e cea din poza,nu ai ce face sub bancheta.accesul la pompa se face pe o groapa unde poti lucra sub masina,acolo se afla pompa de benzina.inainte sa ajungi la pompa iti sugerez sa verifici bujiile daca sunt ok,fisele de bujii...daca una din ele fura curent e aceasi simptoma(astea le poti verifica si seara cel mai bine sa vezi daca fura scanteie),apoi bobina de inductie(o demontezi si verifici partea care culca pe chiulasa sa nu fie pori pe ea,de obicei sunt mai negriciosi)sau poti proba cu alta de la dezmembrari si nu in ultimul rand un curatat de EGR(supapa de recirculare a gazelor arse)se afla in spatele galeriei de admisie.rezolva-le astea si apoi poti sa treci la pompa.daca era problema pompei iti facea probleme tot timpu,nu doar la cald.la fel si injectoarele.bafta
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru sfaturi alexey_21. Intradevar masina e cea din poza. Bujiile le-am schimbat recent odata cu motorul, fisele au aproape un an, dar la fel nu fugea si pornea greu motorul dupa mai mult timp de stationare chiar si cu fisele noi - Bosch. EGR-ul l-am si schimbat, l-am si curatat. Bobina de inductie mi-am schimbat-o odata cu motorul. Acum am pus din nou ECU original care l-am avut pe masina, pentru ca-l schimbasem si pe acesta banuind ca e vina lui ( stoca niste erori care nu se mai stergeau) - imi pare rau ca nu am notat acum 2 ani cand l-am schimbat erorile stocate, sa vad daca sunt aceleasi cu cele de acum ( Senzor arbore cotit - vibrochen, EGR, MAP). Cu calculatorul de la dezmembrari, dupa ce i-am schimbat motorul, si a fost rescris de mecanic pentru a lucra in parametri cu noul motor imi dadea Senzorul temperatura aer - 71 , 92 - Senzorul de la axele cu came si 34 - Map Senzor.
Am pastrat vechea mea instalatie electrica pe noul motor pentru ca cea cu care a venit motorul nu era compatibila. Ciudat mi se pare ca cu toate ca i-am schimbat motorul, pornirea dupa mai multe ore de stationare e la fel de greoaie si cu rateuri chiar si cu noul motor. Nu mai zic la plecarea din rampa, sunt nevoit sa o calc mai tare fata de cum ar fi normal, si motorul se aude ca si cum ar merge in trei pana urca putin turatia. Singura diferenta care o simt cu noul motor e ca acesta sumceste fata de cel vechi care chiar daca fugea greu si cu intarziere, nu smucea. Pe vechiul motor aveam compresia mai buna - 14 pe toate pistoanele, dar pe acesta e pana in 12. Ciudat i s-a parut mecanicului ca pe noul motor odata ii da compresia aproape de 12, odata ii da 8. Mi-a spus ca e posibil sa fie motorul statut si trebuie sa-i mai dau talpa, in schimb nu isi explica de ce masina smuceste si nu merge normal.
  • alexey_21

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
posibil sa fie si chiulasa sau garnitura de chiulasa...si la cald cand se dilata scapa din compresie.am o intrebare: in momentul cand smuceste,daca ii dai talpa isi revine?sau merge mai rau?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR