Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Porneste fara probleme, sta 3-4 secunde apoi simt asa ca niste intreruperi de la motor. ce ar putea fi?
Skip ads

  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
singura problema la diesel in general , cand e rece ( deci motorul stationat o anumita perioada) sa intrerupa, sa vibreze puternic eventual sa se opreasca motorul ar fi existenta aerului pe circuitul de alimentare combustibil. verifica filtrul de motorina ori mai cauta pe aici ca s.a discutat . sa auzim de bine ! sumt o multime de cauze despre cum ar patrunde aerul pe alimentare...
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
ok... o sa ma uit pe la furtune dar o poza cu circuitul ar fi nemaipomenit de buna Smile
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Dap, Otomega a invatat lectia Very Happy verifica circuitul de alimentare sa nu ai aer. Monteaza o pompita de amorsare intre filtru si pompa de Dacia DCI, costa 60 lei dar e musai. Eu suspectez ori furtunasele de retur, schimba-le cu Gates de 3.2 mm ori garniturile de cupru de pe supapa retur pompa sau holender pompa. Ar mai fi la imbinarile de furtunuri de sub masina sau intrare-iesire filtru, dar mai rar. Astept pe mes mesaj.
Skip ads

  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
primeste aer fals turbina.tre sa verifici inbinarile de cauciuk, de la tevile de 5 mm!nu are legatura cu pompa de injectie!e vorba de presiunea prea mica pe care o baga o elctrovalva catre turbina!
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
de la turbina nu se va opri un motor niciodata, uitati-va la principiul turbosuflantei...comprima aerul si il baga in cilindri prin galerie, nu are cum sa ii taie aerul nicidecum. pe evacuare nici nu se pune problema. se poate sa mai faca figuri supapa EGR si atunci ori nu iti va porni ori se va opri, dar se verifica simplu.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
daca tevile de 5mm sunt uzate la fel acele T-uri ati zic eu ca pot produce simptome naspa....in timp!acea sacadare e de obicei de la moror uzat!asta e,,,,,bafta in continuare
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
shaftt24 hotarastete ori e motorul uzat ori e turbina care nu are treaba la relanti ori swirlurile? cel mai sigur ar fi sa il segmentez nu?
Skip ads

  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
"motor uzat" poate m-am exprimat gresit..acele simptome apar cand masina are o anumita varsta!nu are nici o legatura cu segmentarea!la acele imbinari de cauciuc sa verifici de obicei se rod in timp!
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Eu zic ca-i racit....stranuta dimineata. De la o varsta nu mai are imunitate. Laughing
Si eu merg pe varianta EGR/Injectoare.
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
egr-ul stiu ca nu lucreaza in parametrii normali dar nu ma gandeam ca poate avea simptomele astea. o sa bag o solutie de curatat injectoare ca filtrul de motorina e nou deci ce impuritati ar fi pe furtune sa nu plece cu totul in injectoare:). iar t-urile de la vacuum nu le-am verificat si nici nu stiu de unde sa iau t-uri si furtunele de vacuum ca as vrea sa schimb tot circuitul de vacuum.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Lasa solutia. Una dintre simptomele unui EGR care "agata" este relantiul prost.
Skip ads

  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Ce va ziceam eu de supapa EGR? Eu spun din experienta, va e atat de greu sa desfaceti 2 suruburi torx de 8mm si sa curatati supapa? Imbinarile de cauciuc le faci dintr-un metru de furtun de cauciuc de 3,2 mm de retur segmentand-l. Teurile le pui numai originale, sunt 15 lei bucata GM. Nu puneti de stergatoare Dacie ca nu tin. In rest totul e can can!
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
am curatat deja egr-ul fara nici un rezultat. la fel de prost lucreaza insa relantiul este fix la ~750rpm fara nici o oscilatie decat in momentul cand sunt intreruperile acelea parca ar scadea foarte putin.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
man, relantiul este prea mic pentru motorul asta. limitele sunt 750-950 rpm. seteaza-l la 825, eu asa aveam din Germania si dupa cateva teste cu alte valori tot la 825 am setat cu OS.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
rectific azi, am setat la 810 rpm si este foarte ok, fara trepidatii sesizabile. la rece e normal fiindca e socul ala ptr cateva minute. asta daca nu ai aer sigur Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR