Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
N-ai avut rabdare sa se stinga martorii si daca martorul masina+cheiata nu se stinge ai cod stocat, acuma nu stiu cu ce-ai facut tu diagonoza...
Turatia e normal sa urce asa sus cand pornesti motorul si vezi ca stai prost cu presiunea uleiului.
Skip ads

  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Am facut testul cu pedalele si cu un elm 327. Amandoua testele imi spun ca nu am coduri stocate. Chestia cu presiunea de ulei reiese din primul sau al doilea filmulet?
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Ambele, posibil si switch pe duca, oricum ziceai ca schimbi uleiul, dupa mai vedem.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Ok am sa schimb uleiul si o sa revin cu pareri.
Skip ads

  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Lotg a scris:


cineva mi-a sugerat sa-i schimb uleiul. Oare asta o fi problema?


S-a rezolvat prin schimbul de ulei si filtru. Filtrul de ulei era strans de tot, semn ca nu mai putea filtra uleiul. Iata si o poza cu filtrul.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Strans de tot nu exista, ai avut alt model de filtru.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
"Strans de tot" m-am referit la cartusul filtrant nu la capacul filtrului. Ideea e ca trebuia sa-i fac schimbul mult mai devreme. Am asteptat prea mult.
  • englezu_gt

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut colegi.La 94,100km am schimbat uleiul am pus 10w40 CASTROL MAGNATEC +filtrul ulei dupa aprox 500km mi-a aparut un tacanit la motor, imiedat la pornire si se mentinea asa pina opream se auzea precum un motor desel .Am schimbat cateva pareri cu vecinu fiind mecanic la reprezentantza la mercedes cand a auzit ce ulei aveam in ea mai ,mai sa-mi traga si un sut Sad .Am schimbat uleiul cu 1 mai subtire am bagat la cererea lui un MOBIL super 3000 ,5w30 +filtrul de ulei.Cu uleiul CASTROL am efectuat 2400km era putin negru la culoare in momentul schimbului iar filtrul putea a gaz de esapament si era taciune si un pic de mizga era cam cleios la hartie ,l-am lasat fara buson baie si filtru+buson capac tacheti 1:50 minute dupa ceas la scurs la a-8 secunda mai pica una picatura Very Happy .Am montat filtrul am pus uleiul si am dat la cheie sa mai pastrat zgomotul dar pt un timp ,am cam 250km cu mobilu si sa mai pierdut tzacanitul dar nui esclus sa fie si din lantz nu lam verificat . Esapamentul era taciune plin de caneala lucioasa dupa schimb ulei a inceput sa-mi scoata apa pe esapament si s-a dus negreala ,am sters cu carpa si urmaresc zilnic mizeria dupa teava momentan o gasesc putin umezita si este apa curata fara gust dulceag ,deci nui din bloc "antigel".Multu,mesc celor ce au avut rabdare si doresc sa comenteze acest incident al meu de a folosi un ulei ce numi era destinat motorului ,fiind prea gros .
Skip ads

  • ro_marian

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Buna seara .Am o corsa c de 1.0l motor Z10XE din anul 2003 zgomot de batae tacheti am duso la un mecanic sa mi o faca si am ajuns sa schimb la ia toti tacheti distributia axa cu came pe admisie supapele de 2 ori ca nu a puso la punct si lea indoit iar zgomotul de diesel tot se aude cum ar batea in tacheti motorul stiu ca sa bulit din cauza uleiului care i lam pus 10w40 ca mam luat de pe unu si de pe altul ca la motoarele peste 100000 km parcurs este mai bun asta,eu folosind pana la 100000km 5w30gm iam bagat si duralub sr3 acum peste 5w30 si tot se aude tacheti cred cai strica si pastia mam cam saturat de motorul asta de 2 luni numai prin mecanici umblu si degeaba bani aruncati pe fereastra aiurea cand puteam sa cumpar 2 motoare sh la cat am cheltuit si problema nu sa rezolvat ,deci o sa merg cu el pana cade si dupa aia cu ratb sa mi recuperez gaura facuta
  • madalin_rms

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa 1997 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salut! am o corsa b cu motor de 1.0 l care am inteles ca e identic cu cel de la corsa c , difera doar catalizatorul . acum ceva timp i-am schimbat uleiul pe care il aveam in ea mobil super 2000 10W40 si i-am pus castrol tot 10w40 . Dupa schimbul de ulei motorul a inceput sa imi tacane la pornire si de atunci tot imi tacane ba la rece ba la cald cateva secunde dupa ce pornesc insa mentionez ca nu mereu . cateodata porneste fara niciun zgomot insa cateodata tacane cateva secunde . mi s-a intamplat insa cand era cald sa tacane mai accentuat si mai mult timp chiar si un minut insa apoi zgomotul dispare si merge normal . Alteori porneste fara niciun zgomot apoi aud pentru cateva secunde tacaneala aia si apoi dispare singura... chiar nu imi dau seama ce sa fie ca face asa de cand am schimbat uleiul . Sa fie si din cauza filtrului care nu tine pompa amorsata cum trebuie ? am filtru fara supapa mann ca asa am avut si inainte . mecanicii habar nu au ba ca e pompa de ulei , ba ca sunt tacheti , ba ca uleiu niciunul nu-mi zie clar . Daca m-ar putea lamuri si pe mine cineva ... as fi recunoscator . va multumesc!
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Schimba filtrul de ulei.
Mahle OX 173 D parca-mi aduc eu aminte.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ro_marian ai fost la idioti nu mecanici. Cumpara un motor si pune distributia 'noua' si cumperi doar garnitura capac distributie, evident si alte repere daca nu au fost inlocuite.

madalin_rms da jos baia si corp filtru ulei, spor la spalat mai ales sorb.
Skip ads

  • madalin_rms

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa 1997 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2011

  • Mesaj Privat
O sa incerc sa curat si baia , dar creca e un pic mai complicat ca banuiesc ca trebuie sa desfac si catalizatorul . corpul ala de la filtru l-am mai desfacut o data de cand a inceput sa imi tacane si l-am curatat cu niste spray ... decarbosol din ala ... Domnu Dan si trebuie sa desfac si pompa de ulei sau am acces asa sa curat bine p-acolo ?
Baia de ulei are garnitura sau se prinde cu silicon ?
  • aecrim

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Baia de ulei trebuie sa aiba garnitura. Prudent ar fi pentru tine sa o ai si s-o schimbi ca nu stii ce gasesti acolo.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
madalin_rms ca sa dai jos baia trebuie scoasa evacurarea din catalizator, 3 piulite de alama cu miez de aluminiu (daca ai versiunea cu aliajul lui peste ai treaba). Piulitele alea se scot greu, daca fortezi rupi prezonul si atunci ai dat de dracu'. Le tai la flex cu o panza mica dupa care le rupi prin daltuire sau cletse papagal. Piulite noi pui numai originale chiar daca te da pe spate pretul lor ! Garnitura este cam 11lei, o schimbi. Garnitura baie e din aluminiu eloxat cu cauciuc, cat sa tina ?...cam 10% le gasesc terminate complet, restul tin la vrajeala inca 1-2 ani.
Dupa ce ai baia in mana curata sorb ca numai nisip si smoala vei gasi. Pompa de ulei si regulator presiune ulei e mai greu, nu te baga deocamdata ca acolo nu sta mizeria.
  • catbog

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2012

  • Mesaj Privat
sa inteleg ca motorul tacane la rece din cauza uleiului?...poate fi prima cauza?
  • cruso204

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2012

  • Mesaj Privat
salut! sunt nou pe forum,am un opel corsa din 2002 cu motor z10xe 973.cmc,am masina de aproape un an si jumatate pana acum nu am intampinat mari probleme dar acum cateva zile cand am vrut sa o pornesc a inceput sa licare in bord martorul cu masina si cheia,masina a pornit putin cam greu...parca ar fi avut toba infundata asa suna dupa ce a pornit insa dupa ce am oprit-o si am repornit-o nu a mai fost nicio problema. Oare urmeaza sa se strice ceva?
  • catbog

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2012

  • Mesaj Privat
parca suntem prosti, parca nu se pot crea topicuri noi....

Asta era un topic ZGOMOT MOTOR!...nu exista un admin care sa faca ordine?

imi raspunde si mie cineva la intrebarea aia?...sau mai apare unul intre timp caruia nu-i merg stergatoarele
  • laureti30

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2012

  • Mesaj Privat
buna,am o corsa cu motor de 1000cc din 2001 si dupa ce se incalzeste motorul(la relantiu) imi bate ceva in bord si imi vibreaza in schimbator,(ca atunci cand motorul nu merge rotund),motorul nu e galagios ca un diesel, e silentios.....
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,499
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
catbog a scris:parca suntem prosti, parca nu se pot crea topicuri noi....

Asta era un topic ZGOMOT MOTOR!...nu exista un admin care sa faca ordine?

imi raspunde si mie cineva la intrebarea aia?...sau mai apare unul intre timp caruia nu-i merg stergatoarele

1. Atentie la vocabularul utilizat!
2. Cand un post este inadecvat apasa pe triunghiul galben din dreapta sus.
3. Da, cand uleiul si implicit motorul este rece poate fi o cauza pentru tacanit.
Verifica si sectiunea Agila la tipul tau de motor sunt multe informatii utile.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR