- scanx
- ***
- 679 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 679
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,638 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- scanx
- ***
- 679 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 679
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,638 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,638 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,638 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- englezu_gt
- *
- 24 mesaje
- din 20 Aug 2011
- Corsa 2001 Z12XE
- Ilfov
englezu_gt
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2011
- Mesaj Privat
Salut colegi.La 94,100km am schimbat uleiul am pus 10w40 CASTROL MAGNATEC +filtrul ulei dupa aprox 500km mi-a aparut un tacanit la motor, imiedat la pornire si se mentinea asa pina opream se auzea precum un motor desel .Am schimbat cateva pareri cu vecinu fiind mecanic la reprezentantza la mercedes cand a auzit ce ulei aveam in ea mai ,mai sa-mi traga si un sut .Am schimbat uleiul cu 1 mai subtire am bagat la cererea lui un MOBIL super 3000 ,5w30 +filtrul de ulei.Cu uleiul CASTROL am efectuat 2400km era putin negru la culoare in momentul schimbului iar filtrul putea a gaz de esapament si era taciune si un pic de mizga era cam cleios la hartie ,l-am lasat fara buson baie si filtru+buson capac tacheti 1:50 minute dupa ceas la scurs la a-8 secunda mai pica una picatura .Am montat filtrul am pus uleiul si am dat la cheie sa mai pastrat zgomotul dar pt un timp ,am cam 250km cu mobilu si sa mai pierdut tzacanitul dar nui esclus sa fie si din lantz nu lam verificat . Esapamentul era taciune plin de caneala lucioasa dupa schimb ulei a inceput sa-mi scoata apa pe esapament si s-a dus negreala ,am sters cu carpa si urmaresc zilnic mizeria dupa teava momentan o gasesc putin umezita si este apa curata fara gust dulceag ,deci nui din bloc "antigel".Multu,mesc celor ce au avut rabdare si doresc sa comenteze acest incident al meu de a folosi un ulei ce numi era destinat motorului ,fiind prea gros .
ro_marian
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2007
- Mesaj Privat
Buna seara .Am o corsa c de 1.0l motor Z10XE din anul 2003 zgomot de batae tacheti am duso la un mecanic sa mi o faca si am ajuns sa schimb la ia toti tacheti distributia axa cu came pe admisie supapele de 2 ori ca nu a puso la punct si lea indoit iar zgomotul de diesel tot se aude cum ar batea in tacheti motorul stiu ca sa bulit din cauza uleiului care i lam pus 10w40 ca mam luat de pe unu si de pe altul ca la motoarele peste 100000 km parcurs este mai bun asta,eu folosind pana la 100000km 5w30gm iam bagat si duralub sr3 acum peste 5w30 si tot se aude tacheti cred cai strica si pastia mam cam saturat de motorul asta de 2 luni numai prin mecanici umblu si degeaba bani aruncati pe fereastra aiurea cand puteam sa cumpar 2 motoare sh la cat am cheltuit si problema nu sa rezolvat ,deci o sa merg cu el pana cade si dupa aia cu ratb sa mi recuperez gaura facuta
- madalin_rms
- *
- 18 mesaje
- din 24 Sep 2011
- Corsa 1997 x10xe
- Buzau
madalin_rms
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 1997 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2011
- Mesaj Privat
salut! am o corsa b cu motor de 1.0 l care am inteles ca e identic cu cel de la corsa c , difera doar catalizatorul . acum ceva timp i-am schimbat uleiul pe care il aveam in ea mobil super 2000 10W40 si i-am pus castrol tot 10w40 . Dupa schimbul de ulei motorul a inceput sa imi tacane la pornire si de atunci tot imi tacane ba la rece ba la cald cateva secunde dupa ce pornesc insa mentionez ca nu mereu . cateodata porneste fara niciun zgomot insa cateodata tacane cateva secunde . mi s-a intamplat insa cand era cald sa tacane mai accentuat si mai mult timp chiar si un minut insa apoi zgomotul dispare si merge normal . Alteori porneste fara niciun zgomot apoi aud pentru cateva secunde tacaneala aia si apoi dispare singura... chiar nu imi dau seama ce sa fie ca face asa de cand am schimbat uleiul . Sa fie si din cauza filtrului care nu tine pompa amorsata cum trebuie ? am filtru fara supapa mann ca asa am avut si inainte . mecanicii habar nu au ba ca e pompa de ulei , ba ca sunt tacheti , ba ca uleiu niciunul nu-mi zie clar . Daca m-ar putea lamuri si pe mine cineva ... as fi recunoscator . va multumesc!
- victor_gl
- ****
- 1,039 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,039
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- madalin_rms
- *
- 18 mesaje
- din 24 Sep 2011
- Corsa 1997 x10xe
- Buzau
madalin_rms
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 1997 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2011
- Mesaj Privat
O sa incerc sa curat si baia , dar creca e un pic mai complicat ca banuiesc ca trebuie sa desfac si catalizatorul . corpul ala de la filtru l-am mai desfacut o data de cand a inceput sa imi tacane si l-am curatat cu niste spray ... decarbosol din ala ... Domnu Dan si trebuie sa desfac si pompa de ulei sau am acces asa sa curat bine p-acolo ?
Baia de ulei are garnitura sau se prinde cu silicon ?
Baia de ulei are garnitura sau se prinde cu silicon ?
- aecrim
- **
- 142 mesaje
- din 18 Feb 2009
- Corsa 2001 z12xe
- Bucuresti
aecrim
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
madalin_rms ca sa dai jos baia trebuie scoasa evacurarea din catalizator, 3 piulite de alama cu miez de aluminiu (daca ai versiunea cu aliajul lui peste ai treaba). Piulitele alea se scot greu, daca fortezi rupi prezonul si atunci ai dat de dracu'. Le tai la flex cu o panza mica dupa care le rupi prin daltuire sau cletse papagal. Piulite noi pui numai originale chiar daca te da pe spate pretul lor ! Garnitura este cam 11lei, o schimbi. Garnitura baie e din aluminiu eloxat cu cauciuc, cat sa tina ?...cam 10% le gasesc terminate complet, restul tin la vrajeala inca 1-2 ani.
Dupa ce ai baia in mana curata sorb ca numai nisip si smoala vei gasi. Pompa de ulei si regulator presiune ulei e mai greu, nu te baga deocamdata ca acolo nu sta mizeria.
Dupa ce ai baia in mana curata sorb ca numai nisip si smoala vei gasi. Pompa de ulei si regulator presiune ulei e mai greu, nu te baga deocamdata ca acolo nu sta mizeria.
catbog
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2012
- Mesaj Privat
cruso204
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2012
- Mesaj Privat
salut! sunt nou pe forum,am un opel corsa din 2002 cu motor z10xe 973.cmc,am masina de aproape un an si jumatate pana acum nu am intampinat mari probleme dar acum cateva zile cand am vrut sa o pornesc a inceput sa licare in bord martorul cu masina si cheia,masina a pornit putin cam greu...parca ar fi avut toba infundata asa suna dupa ce a pornit insa dupa ce am oprit-o si am repornit-o nu a mai fost nicio problema. Oare urmeaza sa se strice ceva?
catbog
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2012
- Mesaj Privat
laureti30
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2012
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,499 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,499
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
catbog a scris:parca suntem prosti, parca nu se pot crea topicuri noi....
Asta era un topic ZGOMOT MOTOR!...nu exista un admin care sa faca ordine?
imi raspunde si mie cineva la intrebarea aia?...sau mai apare unul intre timp caruia nu-i merg stergatoarele
Asta era un topic ZGOMOT MOTOR!...nu exista un admin care sa faca ordine?
imi raspunde si mie cineva la intrebarea aia?...sau mai apare unul intre timp caruia nu-i merg stergatoarele
1. Atentie la vocabularul utilizat!
2. Cand un post este inadecvat apasa pe triunghiul galben din dreapta sus.
3. Da, cand uleiul si implicit motorul este rece poate fi o cauza pentru tacanit.
Verifica si sectiunea Agila la tipul tau de motor sunt multe informatii utile.