Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • li3min3m

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salutare prieteni.
Am cumparat de 2 saptamani un opel vectra b1 din tecuci cu ajutorul colegului nostru "departe" si incerc sa o duc la linia de plutire
sa ma pot bucura de masinuta caci se pare ca vechiul proprietar si-a batut joc de ea facand totul la misto si carpind cat cuprinde ( cu siguranta rrom ).
Problema este ca atunci cand dau de un hop / groapa ceva raman total fara curent implicit motorul.
Venisem cu ea noaptea de la Tecuci si deodata s-a oprit tot nici macar avarii....eram un pericol public...dar sa trecem si peste asta.Am ajuns cu bine in bucuresti.
Cam care ar fi problema de raman fara curent? sa fie de la sigurante ? vreun contact imperfect ? Observ ca la motor sunt niste panouri cu sigurante 2 la numar care am incercat sa le fac sa nu se mai miste dar nimic.
Vreau sa mai spun si ca in tabloul de sub volan este ceva ars .
Cam ce m-ati sfatui sa fac? Nu cunosc nici un electrician care sa se priceapa calumea sau nu umfle preturile pentru niste nimicuri.
Mentionez ca masina este un vectra b1 cu motor 2.0 benzina an 96.

ClubOpel Rullz !
Skip ads

  • andras212

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Daca nu te pricepi deloc la instalatii si circuite cred ca ai nevoie de un electrician auto.Dupa parerea mea ,asa cum ti-ai dat seama singur ,ai un contact imperfect sau mai multe.ar trebui verificata instalatia incepand cu cablurile care pleaca de la baterie,sigurantele din zona motorului(trebuie sa fie o cutie pe langa baterie si inca una langa abs in dreapta),tabloul de sigurante,punctul de masa din vanul motor(se afla undeva sub suportul pe care sta bateria si de regula se aduna si rugina pe acolo),si orice iti pare ca a fost atins de "mecanici" si nu este asa cum era masina cand a iesit din fabrica,modificari electrice etc.spor!
  • ovidiu86_h

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
ai clar un contact imperfect undeva .incepe verificarea cablurilor,mufelor,de la baterie catre consumatori, ar fi bun un electrician auto, nu e de gluma daca ramai fara curent ! numai bine!
  • li3min3m

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsuri.Astazi am reusit sa punem radiatoarele in fata dar se pare ca am probleme si cu termocupla parca.Nu deschide la 90...nu are curent.Trebuie sa o vada un electrician asa este.
Cat despre problema cu curentul...astazi iar am ramas fara curent...am trantit usa crezand ca isi revine dar nimic.Am deschis capota am miscat de tabloul de sus cu relee ( 3 la numar ) nimic...apoi cand am tras de cel care in mod normal cica trebuia prins de baterie care acum sta prins de banda izolir ...voila...s-au aprins farurile Very Happy . Sper sa fie de la acea cutie.
Skip ads

  • gattuso

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Ti- se aprinde bateria la bord?Sa nu fie din releul de la alternator!poate numai incarca!
  • li3min3m

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Baterie se aprinde in bord..apoi dispare cand e motorul pornit.Observ ca la oprirea motorului mai ramane putin aprins becul de la baterie ...se stinge ultimul...cam inca 1 secunda in plus.
Am vazut ca la tabloul cel lung de sigurante lipsesc 2 relee.Am sa le pun dar alea cred ca sunt de la termocupla . Iar la tabloul de sus cel cu 3 relee 2 roz stanga si unu maro dreapta ..aveam unu roz care nu mai avea capac si am cumparat unul de la dezmembrari tot roz de pe un opel astra dar observ ca nu e exact la fel ca celalalt de la mine la cod,amperajul e la fel.
PS: cand este motorul pornit raman toate aprinse in bord ..robinetul acela cu un fulger de la motor cred , abs si tc.
  • gattuso

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Becurile acelea raman aprinse in bord pentru ca nu ai suficient curent in baterie!sa nu fie din baterie eventual daca u zici ca incarca!
  • li3min3m

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Bateria este buna.tine mult si cred ca si incarca.Deci cand vede un electrician sa se uite si la alternator?
Nu cunoasteti prin bucuresti vreun electrician de treaba ?
M-ar ajuta foarte mult.

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri.Apreciez.
Sper sa rezolv si sa readuc la viata un vectra b care a fost bataie de jos ( deh tiganii )
  • andreim4

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
salut. incearca la maiandrei. este si el pe forum https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
  • li3min3m

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc andreim4 .Il cunosc pe maiandrei.Cunoaste fosta mea masina din descriptie ( gts-ul ) din cap pana in picioare.
Totusi vroiam un electrician care lucreaza acasa dupa program caci ce e la mine te crucesti.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR