Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Mai ai in rezervor 5.5litri, incepand din momentul cand:
- initial esti cu masina oprita, pe o suprafata dreapta
- ti s-a aprins becul de motorina imediat dupa ce ai pornit motorul.
Portbagajul trebuie sa fie gol, altfel becul ti se poate aprinde mai repede.

Cu astia ultimii 5.5litri din rezervor mai faci :
~120km de autostrada, cu conditia sa mergi constant intr-a 5-a cu cel mult 100km/h
~100km inafara, in regim de sosea nationala
~ 70km, daca-i faci pe toti prin oras si mergi preponderent cu viteza a 4-a.

Eu merg la pompa intotdeauna dupa 60km facuti prin oras, dar am ajuns in pompa si cu 78km in aceleasi conditii. Culmea e ca la mine intra de obicei 61litri iar pistolul de motorina de obicei imi sare la 54.5-55.5litri. A fost un moment cand am bagat 62,64litri (atunci cand am ajuns in pompa cu 78km facuti numai in oras) si interesant e ca bag mereu de la aceiasi pompa. Nu am rezervor de plastic, ca sa zici ca se alungeste cand se umple cu carburant.

P.S
Nu umblu cu vreo sticla de 2.5l cu motorina in portbagaj, ca sa am de rezerva. Dar intotdeauna imi resetez jurnalierul doar dupa ce sunt indeplinite conditiile de mai sus.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Joi 15 Aug, 2013 9:13 pm
Skip ads

  • mirel2788

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1996 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns.
O sa revin dupa ce pun scutu
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cu cel de metal nu o sa faci mare lucru.

In plus, cel de metal e mai scump (de obicei e dublu la pret decat cel de plastic/fibra).
  • mirel2788

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1996 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2013

  • Mesaj Privat
O sal fac din tabla am vazut la cineva model.
Vine dintr-o bucata e ceva de munca vine in forma de T si se indoaie sa acopere si lateralele o sa revin cu poze
Skip ads

  • cerebell86

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Ma bucur k ai reusit sa o faci sa iti mearga cum trebuie eu unu nu imi mai bat capu sa mai desfacsi sa suflu radiatorul k l-am mai suflat odata si degeaba! Rezistentele alea o sa le schimb in urm zile sper in rest pot sa zic ca nu mai fol ac pe pante si e bine! Cred k am schimbat si eu treptele 1 cu 2 la termocupla acolo cand am luat masina! La mine e problema k am pante cu fff multe gropi cand merg la tara si la mine si la a mea si mergand incet nu vrea sa se raceasca cum trebuie mergand numa cu treapta 1 si 2! Am mai obs o problema atunci cand urc cu masina in orice treapta mai subturat creste si mai repede! Cred k in sept o las masina sa fie a nevestei si imi iau eu alta masina k ea nu se grabeste si dak ii urca apa ea are timp se opreste pe dreapta admira peisaju etc(lucru kre eu nu suport sa il fac)! App am mers pe centura sibiului aia in regim de autostrada sau cum o fi intr-o noapte cu 190(deci de tras trage babutza) iesea un fum dupa mine de ziceai k merg pe carbune asta mi-a zi un prieten cu care mergeam in tovarasie!
  • mirel2788

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1996 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Salut. Eu am schimbat termocupla cu una de solenta care porneste la 92si se opreste la 86 ventilatoarele merg toate pe viteza mare fara treapta 123 si apa nu trece de 95am testat am urcat pe panta 8kmsunt multumit. Cat de despre fum verifica furtunele de la turbo intercularu eventual curatat(spalat ce o sa iasa din el)senzoru care indica temperatura e montat chiar langa termostat cu deschide termostatu creste temperatura dar la esirea din radiator care intra in motor e mult mai rece.
in general motoare astea fumu provine de amestecu putin aier multa motorina
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@cerebell86

Cum naiba de ai mers tu cu a ta cu 190km/h cu motorul asta de 1.7de 82cai... eu chiar ca nu pot sa-mi dau seama. Cu motorul stock, cauciucuri stock 175/70R14 si cutia originala F18WR nu poti sa treci de 176km/h, atata poate ea de fabrica si niciun km/h in plus.

Zi-mi si mie ce jante/anvelope aveai ? Si apropo, cat arata ceasul de temperatura din bord cu pedala la podea ?
  • mirel2788

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1996 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2013

  • Mesaj Privat
ahappyuser .unde ai gasit termostatu care deschide la82 e vreo diferenta cu el e mai eficient decat cel original?
Skip ads

  • cerebell86

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Asa imi zicea si mie un pretenash de al meu cu o vectra a ee 17 ca 176 so i-am aratat ca a mea se indreapta spre 200 fara vreo 5 km! Apa era undeva pe la 95! Nu se incinta fara aer conditionat pornit si la viteza mare mai era si noaptea! 205/50/15 is cauciucurile!
Mirel nu pot sa pun k eu am ac si e termocupla altfel!
Termostat din ala am si eu la 82! Gasesti la magazin de piese il pot comanda aia! Al meu e ceva made in china cred dar il am de 2ani si vad k fct bine! Dak merg cu ea la drum intins sta la 82 bine sa nu ii dau omor!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@mirel2788

Eu l-am cumparat de la Unix Auto, e pentru SAAB 2.0 Turbo pe benzina, fabricat de EPS (ceva italian). La mine acum vad ca la mers inafara localitatii cu pana la 100km/h inclusiv acul de temperatura imi sta intre 80 si 82 grade C, cel putin asa am venit ieri.

In Bucuresti, la dus si la intors, pe noapte respectiv seara, acul de temperatura imi statea la 92-93 grade C, cu o temperatura exterioara aproximativ 20grade C. Dar asa e in Bucuresti, accelerezi ca sa tii ritmul cu ceilalti care au masini mai puternice sau mai usoare si se duc mai bine ca tine, apoi cand sa se raceasca apa prin radiator esti obligat sa franezi. Apoi la semafor, te bazezi exclusiv pe ventilatoarele de racire ale masinii, iar daca astea merg deficitar, cu motorizarea asta te-ai cam dus...
  • mirel2788

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1996 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2013

  • Mesaj Privat
La mine de cand am schimbat termocupla numi trece de 95 si asta pe pante si iam dat si talpa prin orasi imi sta 90 92 eu sunt multumit cum sta temperatura ventilatoarele merg pe turatie maxima nu mai am treapta 1 2 3.inainte in orasi mergea tot timpu acu ft putin. Cand imi ajunge apa la 100nu mai tragea acu trage super.sunt masini reusit.am sa desfac pompa de apa sa vad cum unt paleti sa nu fie mancati la mine cand am luato lichidu de racire era numai rugina.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Sunt curios cat te va tine pe tine alternatorul (si bateria, in caz ca iti pornesc toate ventilatoarele pe maxim si cu masina oprita atunci cand vii cu ea incalzita) daca intotdeauna iti pornesc ventilatoarele pe viteza maxima. Deasemenea, iti creste uzura (rotorului) la motoarele de pe ventilatoarele masinii daca acestea merg mereu pe maxim (primii care vor ceda in timp vor fi carbunii, la turatii mari ei se mananca mai repede).

In caz ca revii aici pe topic si postezi daca te-a lasat ceva din ce-am enumerat mai sus vom putea vedea daca am avut dreptate sau nu. Eu unul nu as face modificarea care o ai tu pe masina, anyway eu intentionez sa tin masina asta pe termen lung.
Skip ads

  • Allexs

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X17TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Aha... Deci in bucuresti apa statea la 91-92

Ma miram io ca mie tot asa imi sta si la tine in sibiu spuneai ca sta in jur de 80 ....
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
DA, m-am mirat si eu... la drumul dus spre litoral (era ora 05.20' dimineata) chiar m-am oprit sa ridic capota sa vad daca nu cumva nu mai am lichid de racire suficient. Am observat ca mergeau doua ventilatoare, totusi NU PREA INTELEGEAM... ce naiba am facut de am acul de temperatura din bord la valorile alea ? Dar se pare ca asta e 'farmecul' mersului prin Bucuresti ca sa tii ritmul cu ceilalti participanti la trafic. Nu ma simt deloc comfortabil in Bucuresti pe banda din mijloc cand ma depasesc masinile celorlalti participanti la trafic, cand pe stanga, cand pe dreapta... asa ca am apasat-o mai mult decat atunci cand merg prin Sibiu. Am apasat-o mai mult ca altfel iti fac ceilalti slalom din spate spre fata ca n-au rabdare cu cei din provincie (te faci de cacao, gen 'uite si la sibianul asta ca abia se târâie aici prin Bucuresti' si n-am vrut sa ma fac de rusine pe la voi).

La intoarcere la 23.30' cand am trecut prin Bucuresti, veneam de pe iesirea dinspre A2, acolo era un concurs gen liniute/burnout si era plin de tineri pe bordura, unii isi ambalau motoarele direct acolo in strada (era un E36 albastru care exact asta facea) initial am franat sa ma opresc era un fum... apoi unul cu un microbuz Mercedes VITO mi-a facut semn sa ma dau cu el de pe loc, am apasat-o serios in primii 10m l-am facut dar apoi m-a facut el rau de tot pana in primul semafor (eram cu familia, si cu masina plina, dar oricum nu cred ca aveam sanse)... apoi acolo a intors desi semaforul era pe rosu si apoi a revenit la grupul de tineri. Cred ca trebuie sa renunt la eleronul spate si la jantele de Calibra, ca vad ca lumea e nebuna...

L.E
Imi pare rau ca nu am putut trece pe la tine pentru alarma aia de B1, dar am venit de la Constanta pâna in Sibiu cu roata spate-dreapta încalzita (ceva înca freaca acolo, trebuie sa vad ce e) asa ca am preferat sa nu ma opresc sau sa ocolesc, totusi ma bucur ca am ajuns cu ea pe rotile ei ca aveam o urgenta a doua zi de dimineata, iar daca ma lasa masina in drum si nu mai puteam continua drumul era chiar nasol pentru mine la job...
  • mirel2788

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1996 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2013

  • Mesaj Privat
ahappyuser
Nu faceam nicio modificare dar un vecin are o vectra A cu acelai motor si a facut aceiasi modificare cam prin 2005 si nu a avut probleme el mea zis ca inainte mergeau tot timpu si la un an repara alternatoru.
La mine cu motoru pornit merg cu viteza mare cand opresc motoru merg cum mergea treapta 1 .
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am gasit si de ce îmi încalzea roata spate-dreapta, problema era de la arcul care trage sabotii de frâna la pozitia "zero" atunci când lasi jos frâna de mâna. Când am cumparat masina din Austria aveam un arc rupt pe roata spate-stânga (initial nu prea întelegeam eu de ce uneori trageam frâna de mâna si tinea de la al 4-lea dinte, si alteori o trageam 7-8dinti si abia apoi tinea). Nu a vrut nimeni sa-mi vânda doar arcul exterior de pe fuzeta (cica sa iau fuzeta cu totul... bleah, ce UOAMENI! ) si când am comandat arcul pe original i-am gasit GM cu 18lei per set. Initial acum 2 ani am schimbat doar unul dintre arcuri (cel rupt de la roata spate-stânga si nu a trebuit sa demontez nimic) însa azi dupa ce am vazut ca înca îmi încalzeste m-am bagat putin pe sub ea si am vazut cum îmi atârna arcul rupt la roata spate-dreapta. O sa îl schimb si pe asta al doilea si gata cu problemele legate de încalzirea rotilor spate în urma nerevenirii sabotilor fix acolo unde trebuie ei sa revina când lasi jos frâna de mâna. Folosesc frâna de mâna de cel putin 10 ori pe zi, arcul care s-a rupt era ruginit si a cedat fix când reveneam din concediu... dar asta sa fie tot ghinionul cu masina asta si e perfect asa.
  • mirel2788

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1996 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Am fost sami caut termostat baieti de la piese auto sa le dau detali despre masina an,motor,cod, sa poata sal gaseasca termostatul. Stie cineva cat costa termostatu?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu m-am dus la Unix-Auto cu unul de Vectra B 1.7TD in mana, l-au masurat si apoi mi-au aratat unul EPS de 82grade pentru SAAB 2.0T, care se potrivea dupa masuratori. Il aveau pe stoc, a fost undeva la 39lei pe vremea cand TVA-ul era 19%... Nu cred ca mai am cutia originala a termostatului prin pivnita ca sa-ti spun exact modelul.

Pe Vectra A/B 1.7TD nu exista decat termostat de 85grade C, daca comanzi dupa motorizarea ta de Opel.
  • mirel2788

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1996 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Am facut scutu urmeaza sal montez saptamana asta o sa revin cu poze
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Am gasit si de ce îmi încalzea roata spate-dreapta, problema era de la arcul care trage sabotii de frâna la pozitia "zero" atunci când lasi jos frâna de mâna. Când am cumparat masina din Austria aveam un arc rupt pe roata spate-stânga (initial nu prea întelegeam eu de ce uneori trageam frâna de mâna si tinea de la al 4-lea dinte, si alteori o trageam 7-8dinti si abia apoi tinea). Nu a vrut nimeni sa-mi vânda doar arcul exterior de pe fuzeta (cica sa iau fuzeta cu totul... bleah, ce UOAMENI! ) si când am comandat arcul pe original i-am gasit GM cu 18lei per set. Initial acum 2 ani am schimbat doar unul dintre arcuri (cel rupt de la roata spate-stânga si nu a trebuit sa demontez nimic) însa azi dupa ce am vazut ca înca îmi încalzeste m-am bagat putin pe sub ea si am vazut cum îmi atârna arcul rupt la roata spate-dreapta. O sa îl schimb si pe asta al doilea si gata cu problemele legate de încalzirea rotilor spate în urma nerevenirii sabotilor fix acolo unde trebuie ei sa revina când lasi jos frâna de mâna. Folosesc frâna de mâna de cel putin 10 ori pe zi, arcul care s-a rupt era ruginit si a cedat fix când reveneam din concediu... dar asta sa fie tot ghinionul cu masina asta si e perfect asa.

Azi am remediat problema, am gasit arcul rupt atârnând aiurea, era copt de rugina, l-am demontat si l-am pus pe cel nou (acum am schimbate ambele arcuri cu altele noi, originale). Pretul de pe punga din poza este per bucata (pe vremea cand l-am cumparat eu era cu TVA 19%) :

Din pacate dupa 700km facuti cu roata încalzita nu mai îmi tine frâna de mâna în panta, cred ca s-a tocit tot materialul abraziv de pe sabotii care au ramas partial blocati pe roata spate-dreapta.

Personal prefer sa privesc partea buna a lucrurilor, iata deci ca am ajuns acasa dupa 500km în care am mers cu roata initial fierbinte, apoi doar calda în urma acestui incident. Toti cei care au Vectra B si folosesc regulat frâna de mâna eu cred ca ar fi indicat sa-si verifice pe fiecare roata daca acest arc este înca întreg si care este starea lui actuala.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR