Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Am avut curajul sa plec cu '' babuta '' mea 2.2 dti / 2001 in Grecia. Dupa ce am verificat-o din cap pina in picioare. Drumul prin Bulgaria , in proportie de 75 % a fost OK , dar dupa cam 300-350 km. cu viteza de 50-80 km/h si turatii de 2500- 3200 , cunoscatorii stiu de ce, ( politia) la intrarea in tunele , cei ce au trecut pe acolo stiu despre ce vorbesc , si amintesc ca drumul este in proportie de 60% in pante de 5-15% si se mergea in coloana, am opservat o scadere de putere chiar si in viteza a 3-a , s-a aprins becul cu motorasul galben. Am tras pe dreapta si am opservat si un fum negru pe teava de esapament. Am verificat uleiul , antigelul si totul erea bine. Am stat cam 15 minute dupa care, cu frica ,am pornit motorul si becul nu a ramas aprins . Dupa ce am plecat ,cei cu care am fost au ramas in urma sa vada daca scot fum si mi-au spus ca nu. Dupa inca niste kilometrii , sa aprins iar cu acelas siptom prealabil de pierdere de putere , si cu precadere in pante cind incercam sa urc pantele in viteza a 3 a cu 80 km/h.Dupa ce am dat de autostrada Greciei am mers si cu 120, bebul sa aprins mai rar dar fara sa simt o pierdere de putere si pe drum plan. Si uite asa am facut 2300 km. pe pantele drumurilor Greciei. Acum am intrebat si eu pe unul si altul ( romani cu masini cu motor disel ) cam ce poate sa fie si cam unanim au spus ca macar pentru fumul scos in acea oprire a fost arderea mizeriei strinse in catalizator la mersul de doi ani in localitate cu motorul subturat. Pentru pierderea de putere si aprinderea becului galben nu au avut nici o parere. Azi dimineata la plecarea la servici (nici o placare nu tine mult ) becul galben a ramas aprins cam 5 minute dupa care sa stins si asa a ramas pina am ajuns la servici. Bineinteles ca o sa ma duc si la service , dar pina atuinci am citeva intrebari : ce poate sa insemne aceste simtome ?, este adevarat ca , catalizatorul se poate '' autocurata'' la drum lung prin supraincalzire si turatii de 2500-3000 de ture ?, acest defect poate ulterior producerii lui sa fie detectat cu testerul , adica ramine in memoria calculatorului ? In alta ordine de idei, sigla clubului ( si am cam 4-5 ) a fost admirata de multi opelisti si chiar si de Greci am fost intrebat ce este cu acest club . Astept parerile celor ce pot sa-mi dea o parere. Toate cele bune.
Skip ads

  • Band1T

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
aproape sigur este vorba de valva egr (daca acest motor are asa ceva)....
aceleasi simptome le-am avut la un renault scenic diesel...si era valva egr....
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Are EGR ... de nu la-ar mai fi avut ...
  • thunder rock

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
EGR...se poate insa shunta.Intr-un service cu oameni priceputi se poate rezolva acest lucru.
Skip ads

  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut. poate sa-mi spuna cineva ce rol are EGR-ul ? M-am interesat si la mine este cu comanda pneumatica si scap doar cu 500 roni, daca ar fi fost cu comenzi electrice ar fi fost 1500 roni. Mai vreau sa spun ca la consum a ramas in parametrii anteriori aparitiei acestei probleme. Azi dimineata iar sa aprins pentru 30-60 secunde , dupa care nu sa mai aprins. Multumesc.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Ia gazele din evacuare si le baga in admisie. Prin asta scade temperatura in cilindri (in jur de 650 grade C) si se reduc emisiile de NOx. Deci rol ecologic. Problema e ca "vede" sonda lambda si trimite informatia calculatorului care ia masuri in consecinta ...
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Are sonda Lamda diselul ?
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Ca si la benzina, sunt motoare care au si altele care nu au. Te uiti pe evacuare (saxofon de obicei) pana in catalizator si daca vezi o sonda ... aia e.
  • florinrai

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Frontera 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
curata egr si dai talpa
si daca se tot aprinde si nu trage verifica debimetru
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR