Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Pai este devansata pompa de la punct cu mai mult de 1 grad poate chiar cu vreo 3; asa se intampla cand nu este pompa de injectie pusa la punct
Skip ads

  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
cu tobele cum stai ? sa nu ai catalizatorul infundat ,ia dal jas si fa-i o proba
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Nu are treaba cu tobele sau catalizatorul este decalata de la punct pompa, domnul MariusNapcori s-a mai confruntat cu astfel de probleme si o poate confirma!
  • Nanu2012

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Am fost cu ea la Autovarom si pompa este perfect functionala.Au testat-o ei pe banc si e in parametrii.
Au pus-o pe masina numai ei stiu cum ca masina tot ca porcu' merge......
Skip ads

  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
eu cred ca e.... viroza Very Happy
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Da Costy ai dreptate Smile s-o fi molipsit pompa de la aia de la Autovarom!
  • bacardy

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salut cam aceas problema o am si eu, am schimbat pompa de injectie si imi porneste foarte prost scoate fum alb pe toba si merge galopat 2 3 secunde, dupa care isi revine la normal. Cod eroare P1335
Tin sa precizez catodata masina porneste bine dar de cele mai multe ori ii dau ceva la automat , am pus si pompita de sens pe tur si la fel face, chiar nu mai stiu ce sa mai cred si ce sa mai fac va rog sa ma ajutati si pe mine cu aceasta problema.
  • bacardy

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2010

  • Mesaj Privat
astazi am rezolvat problema in felul urmator, am fost la mecanicul cu pricina si intradevar nu era pusa bine distributia de la pompa, a puso la puct si akm nu mai am nici o problema de genu sa nu mai porneasca la sfert.
Problema pe care o mai am este urmatoarea furtunul cel gros e la turbo nu se mai umfla cum trebuie si masina nu perea mai trage bine( tin sa precizez ca problema asta o am mai demult, poate stiti sa imi ziceti si mie ce pot face in legatura cu asta. Va multumesc
Skip ads

  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Va Salut !

Am un Opel Zafira din 2001 cu motor 2000 DTH, care din pacate nu mai vrea sa porneasca . HHmmm e greu ,dar i-am pus testerul si am avut eroarea P1345-(A) Critical system malfunction1(refer to checking procedure trouble code description). Buun urmatorul pas a fost sa incerc sa o tractez pina la "doctor".Totusi am facut o incercare asa trasa si la juma de metru dupa ce am lasat ambreiajul o si pornit. Am zis bun hai ca-i mai facem o proba.Am oprit din nou si aceeasi surprize nu vroia sa porneasca (mentionez ca era stearsa eroarea ),iarasi tractare jumat de metru iar o pornit. Am lasat-o asa sa mearga 10 minute. Am oprit din nou si surprize o pornit de la cheie. Problema este ca aceasta figura o facut deja a doua oara in doua zile consecutive. "Doctoru " mi-a spus sa schimb contactul ca de acolo vine. Sincer nu sunt sigur si de aceea vreau sa va cer si parerea voastra. A da inca un lucru ..inainte sa am problema acesta am fost si am spalat motoru, dar dupa splare am facut 120 km in ziua respectiva si nu am avut nici o problema.. E frumos nu motor curat dar cu belele.?
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
p-1345 se refera la senzorul de turatie din pompa-camshaft,pe care multi il confunda cu senzorul de turatii de pe blocul motor-crankshaft.da o cautare si vezi ce au rezolvat colegii.spor.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
OK sa zicem ca ar fii senzorul acela din pompa de care zici, dar totusi ce nu inteleg este faptul ca punind OP-com-ul la pozitia unde iti da turatia prescrisa a motorului am 900 rot, cea reala din urmatoarea rubrica este in jur de 400 rot(cind dau la electromotor) si in urmatoarea este rotatia pompei care trebuie sa fie jumatate la turatia de la motor si aceea este ok. Si tot nu porneste. Ba mai mult acum a cedatde tot asa se pare deci de pornit numai trasa sau impinsa.Tin sa precizez ca impinsa sau trasa jumatate de metru si e pornita
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Nu cumva ai probleme cu dezamorsarea?
Ziceai ca dupa ce ai pornito a doua oara de a mers 10 minute, apoi a pornit si de la cheie,iar daca sta mai mult nu mai porneste din cheie doar trasa
Skip ads

  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nu ma intelege gresit Adrian, ori de cate ori dau la cheie nu mai vrea sa pornesca si daca o imping sau o trag sau o las la vale ..deci abia e miscata o bag in a doua las ambriajul jumat de metru (adica o invirte max o data ) si o pornit. Shocked
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
s-ar putea ca distributia sa nu fie bine pusa la punct. eu acolo as verifica...
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Da la distributie nu s-a umblat si la acesta este pe lant... Dar situatia intre timp sta in felul urmator : daca trag jos mufa de la senzorul de temperatura (cea de la apa), masina porneste la jumatate de cheie. Shocked .Daca ii pun la loc numai porneste de la cheie. BUUn m-am dus la un prieten si i-am cerut in imprumut un senzor de temperatura. Rezultatul este aceeasi Evil or Very Mad
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pai daca tragi mufa afara, iti intra bujiile .
  • vlad_pl_27

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Rolland asa am avut si eu probleme cu masina.
cand era scoasa mufa de la senzorul de temperatura masina pornea de fiecare data la sfert de cheie, cum o puneam la loc trebuia sa dau la automat de ma plictiseam.
Problema la mine a fost Pompa de injectie. Nici eu nu am stiut ce are dupa simptome pana nu am avut eroare de la pompa.
Eu am trimis pompa la buzau la cei de la AutoTest, dupa o saptamana am avut pompa inapoi si nu am mai avut probleme cu pompa de atunci. Este posibil sa fie si la tine, nu ma pricep la mecanica, spun doar ce am patit eu in septembrie anul trecut.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Haidet-i sa va tin in tema cu dracovenia acesta la pornire.Astazi cu ajutorul lui MariusNapcori (care de altfel este un domn desavirsit --respect ) se pare ca senzorul de turatie din pompa-camshaft este pe duca .pentru ca in momentul in care dau la electromotor intirzie foarte mult aparitia semnalului de la pompa,sau am patit ca deloc nu aparea. Dar la impins sau daca era trasa turatia motorului era mai mare si ajungea ca si la pompa ca si turatie sa creasca cu 30-40 de rot.fata de ce inregistra cind dadeam la cheie,.suficient ca sa porneasca.Cind dadeam la cheie turatia pompei era in jur de 120 rot /min rotatie care aparea cu un decalaj de 2-4 sec fata de rotatia motorului ,sau deloc sau chiar cu o intirziere de 5-8 sec .Daca turatia inregistrata in timpul pornirii la cheie este mai mare porneste fara nici o problema. Asadar urmeaza operatia de schimbare a senzorului care este destul de scumpa ..darr na asta e. Problema va fii atunci cind schimb senzorul si surpriza va continua. atunci ori ii dau foc ori imi trag pumni in cap.


Pentru userul:vlad_pl_27 cat a fost reparatia pompei ?Mersi
  • vlad_pl_27

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2011

  • Mesaj Privat
1500 ron in care a intrat schimbare corp pompa, reparat calculator pompa injectie si schimbat pistonas avans.
Am avut garantie la ea 3 luni dar o am de aproape 7 luni si nu mai am probleme cu ea.
Sincer si eu la inceput am crezut ca senzorul de turatie din pompa dar cand am trimis pompa la buzau au spus ca este bun, ca daca nu era bun se vedea pe orice test facut ori cu tech 2 sau op-com la valori reale ca nu este jumate din turatia motorului.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@rolland - fa reparatia la [editat] si vei fi multumit de rezulatat. este un profesionist
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR