Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • w1sh

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salutare...problema este la un Opel Astra classic 1.4 motor,Z14XEP[an 2008] si de ceva timp simt niste vibratii,trepidatii in pedala cand ridic ambreiajul cand bag in prima treapta respectiv treapta marsarier.Nu stiu daca este foarte grava problema..sau nu,nu ma pricep...dar din ce am citit pe forumuri ar fii rulmentul de presiune.O cauza ar fii ca foloseam prea mult pedala de ambreiaj si de aceea au aparut si aceste probleme... Sad
Skip ads

  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 349
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
si la mine este prezent acelasi fenomen, numai ca se manifesta doar cand e motorul rece, doar cand bag in viteza inatai, de ex dimineata cand plec la servici si masina n-a mai fost pornita de seara.
odata ce se incalzeste motorul, absolut nicio problema.
nici eu nu sunt lamurit care e buba, unii zic ca ar trebui curatata unitatea clapeta acceleratie...
daca ar fi rulmentul de presiune, nu stiu daca nu cumva ar trebui sa faca tot timpul figuri.
cati km are masina?
la mine mi-a aparut prima oara pe la 40 000 km, acum am 70 000 km, nici nu s-a ameliorat dar nici nu s-a agravat treaba.
am impresia ca mai sunt posesori de opel de pe forum care au patit asa ceva, parca s-a mai discutat subiectul candva.
daca afli rezolvarea, da de stire.
  • w1sh

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
am in jur 11.000 km ,nu am mers mult timp cu ea..m-as duce la un service auto...dar macar sa imi explice si mie care e treaba ...da sa mai discutat despre aceasta problema dar nu eram sigur daca incap in discutie cu problema pe care o am:)
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@w1sh
ti-a aparut de mult timp?
daca se simte ca si o bataie dar nu pe toata cursa pedalei
ci cam in prima jumatate atunci cand o apesi mai degraba ai o problema cu volanta am patit acest lucru la corsa, asta cu timpul se va amplifica si se va simti din ce in ce mai tare dar o sa produca si un zgomot si atunci va trebui sa schimbi tot kit-ul de ambreaj
daca e inca in garantie mergi la reprezentanta
Skip ads

  • serioussam

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
sa ne spui ce ai rezolvat !
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 349
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
w1sh a scris:am in jur 11.000 km ,nu am mers mult timp cu ea..m-as duce la un service auto...dar macar sa imi explice si mie care e treaba ...da sa mai discutat despre aceasta problema dar nu eram sigur daca incap in discutie cu problema pe care o am:)

eu am fost cu ea in service la reprezentanta opel la aparitia problemei, cand inca mai eram in garantie, le-am explicat despre ce e vorba dar nu mi-au dat un raspuns clar si nici nu mi-au rezolvat problema
a, si inca ceva: la mine trepideaza masina numai la plecarea de pe loc in fata, cand plec cu spatele nu face figuri.


Ultima modificare facuta de mircea neicu la Mar 14 Sep, 2010 8:17 pm
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
la km astia poate sa aiba un tampon de cauciuc de la motor care sa fi uzat si sa transmita vibratiile motorului
  • w1sh

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Daca am timp am sa ma duc saptamana asta la un service Opel ,am sa revin cu informatii.Garantia sa pierdut dupa 1 an ca nu am fost cu masina la revizie si nici pana in momentu de fata nu am facut revizia si nici schimbul de ulei si restul consumabilelor.Sa fie asta o problema?...aveam de facut revizia la 1an sau 15.000km.Da problema asta a inceput sa zic de cateva luni sa zic din luna martie...de atunci a inceput sa se intensifice..nu facea chiar asa rau..dar in ultimu timp a inceput sa ma cam enerveze acest lucru. Aceste vibratii apar cand ridic ambreiajul(dar nu tot timpul) si cand incerc sa plec mai incet de la semafoare...daca apas mai tare pe acceleratie nu am aceasta problema.Precizez ca aceste vibratii apar numai cu motorul pornit.Eu cred ca una din cauza este ca foloseam foarte mult ambreiajul...
Skip ads

  • w1sh

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze ca fac double post..dar exista un mod de a afla daca tampoanele sunt uzate?
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@w1sh poti verfica tampoanele de cauciuc de la motor ridicatd masina pe elevator si miscand de motor o sa vezi daca joaca in ele sau sunt inca destul de rigide
iar legat de faptul ca nu i-ai facut revizie de 2 ani eu zic sa mergi cat mai repede si sa schimbi uleiul ala ca indiferent ca merge masina sau nu 15000km) dar pe la noi uleiul nu rezista mai mult de 10000 ar trebui sa ai mai multa grija de masina in privinta asta

posibil sa scapi doar cu revizia
bafta
  • w1sh

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:@w1sh poti verfica tampoanele de cauciuc de la motor ridicatd masina pe elevator si miscand de motor o sa vezi daca joaca in ele sau sunt inca destul de rigide
iar legat de faptul ca nu i-ai facut revizie de 2 ani eu zic sa mergi cat mai repede si sa schimbi uleiul ala ca indiferent ca merge masina sau nu 15000km) dar pe la noi uleiul nu rezista mai mult de 10000 ar trebui sa ai mai multa grija de masina in privinta asta

posibil sa scapi doar cu revizia
bafta



ok mersi..atunci am sa fac schimbul de ulei sa vad de care ulei sa bag..sa citesc pe forum care e mai bun Smile
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@w1sh
ia un ulei 0W40 0W30 5W30 5W40 dar pe care sa nu il tii mai mult de 10000
cand ai timp citeste asta legat de ulei
https://www.clubopel.com/vie...p?p=894145#894145
Skip ads

  • w1sh

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:@w1sh
ia un ulei 0W40 0W30 5W30 5W40 dar pe care sa nu il tii mai mult de 10000
cand ai timp citeste asta legat de ulei
https://www.clubopel.com/vie...p?p=894145#894145


ok iti multumesc:)
  • adytzu_slk

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.4 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut a rezolvat cineva pana la urma cu trepidatiile la plecarea de pe loc?
  • heliu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2004 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2007

  • Mesaj Privat
e posibil sa fie de la volanta
  • adytzu_slk

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.4 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Nu cred sa fie de la volanta masina mea are 15.000 km.
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Cand aveam Kadett-ul, am avut exact aceleasi manifestari - trepidatii la plecarea de pe loc, la cuplarea in treapta I - dupa aproximativ 15.000 de kilometri de la schimbarea kitului de ambreiaj original la Kadett 1.300 (1.3 N) cu unul Borg&Be**. Placa originala a masinii (Lu*) o am si acum si este in stare perfecta, desi cand am schimbat-o avea cam 200.000 km (se tocisera doar ferodourile de pe disc, în rest totul era perfect, am schimbat tot kitul). Cand s-a demontat a doua oara ambreiajul, imaginea era jalnica: soarele placii avea o lamela rupta, iar restul erau varza. Rulmentul era si el dus. Masina a avut acelasi regim de mers timp de 15 ani cat am avut-o, iar reparatiile au fost facute de acelasi mecanic particular, deci exclud defecte de montaj sau exploatare defectuoasa. Am pus un kit Sa**s ºi imediat dupa inlocuire trepidatiile au disparut. Ajunsesem sa-mi fie frica sa mai plec de la stop cu a I-a, atat de tare trepida. Nu va mai chinuiti cu tampoane si alte prostii, ci cautati un kit ambreiaj de calitate...
Problema tine de calitatea otelului din care este facuta placa, lamelele soarelui, arcurile discului etc. Daca sunt proaste calitativ, se decalesc din pricina caldurii.
Am intilnit frecvent trepidatii de acest gen la Loganuri, la Megane-uri II, la Astra G 1.600, Skoda Octavia, masinile noastre de la firma si la toate, abia dupa schimbarea kitului s-a remediat problema. Pana nu se schimba kitul cu unul de calitate, nu exista alta solutie.
  • adytzu_slk

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.4 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Pai nu cred ca e de la ambreiaj pentru ca face doar uneori dimineata numai la rece. Dupa 2 - 3 opriri chiar daca motorul nu sa incalzit pleca normal. Daca era de la ambreiaj cred ca facea mai mult la cald in aglomeratie.
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Cu atat mai mult... Daca spui ca face doar in anumite situatii, nu vad cum ar putea sa fie din tampoane. Ar face tot timpul, iar pe deasupra, daca ar fi tampoanele, ar trebui sa se miste altfel maneta schimbatorului de viteze. Ar avea joc vizibil mai mare la denivelari etc. Iar tampoanele chiar nu se lasa la mai putin de cateva zeci de mii de km. Asadar, din pacate, tot la ansamblul volanta, placa de presiune, disc ambreiaj e buba. Mergi cu ea asa si daca se agraveaza, asta e... E posibil sa ramana asa si sa nu se mai agraveze, depinde si de regimul de exploatare - in oras, mersul in coloana e moartea lor.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Dar pompa de ambreiaj ? Nu ar putea fi si ea o cauza ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR