Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • stefanb_80

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Am un opel zafira din 2002 2.0 dti cu motor y20dth...
problema mea: la 10 minute de mers prin oras....evident viteza mica si turatii mai mici...cand opresc la semafor..la relanti ledul de ulei incepe sa palpaie. daca accelerez putin chiar foarte putin se stinge. ulei am pus acum 4.000 km liqui molly 5w40. de la ce ar putea sa fie...??? e prea subtire? cineva zicea sa bag ceva solutie in el...(oricum era evaziv...sa trec pe la reprezentanta sa intreb).
la ultimele teste a iesit totul ok.

multumesc anticipat
Skip ads

  • costin.gr

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Vezi manocontactul (cred ca asa se intituleaza)de pe blocul motor(e cel care face becul sa se stinga cand uleiul face presiune) sa nu fie fisurat.Eu am patit-o,nu e scump(25 ron),iar un ochi istet poate vedea la o vizualizare daca da cu ulei pe langa el.E undeva in spatele motorului,in dr. sus, daca te uiti dinspre spate spre fata si daca ai o rampa disponibila nici nu e nevoie de service.O mufa se da jos si o cheie de....19,21...ceva de genul asta.Are si o garnitura de cupru sau azbest pentru etansare.Bafta!
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Daca presostatul este fisurat si pierde ulei asta ar duce la pierderi de ulei ceea ce vad ca stefanb_80 nu a semnalat , eu inclin mai degraba in deteriorarea calitatii uleiului .
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
stefanb_80 a scris:Am un opel zafira din 2002 2.0 dti cu motor y20dth...
problema mea: la 10 minute de mers prin oras....evident viteza mica si turatii mai mici...cand opresc la semafor..la relanti ledul de ulei incepe sa palpaie. daca accelerez putin chiar foarte putin se stinge. ulei am pus acum 4.000 km liqui molly 5w40. de la ce ar putea sa fie...??? e prea subtire? cineva zicea sa bag ceva solutie in el...(oricum era evaziv...sa trec pe la reprezentanta sa intreb).
la ultimele teste a iesit totul ok.

multumesc anticipat


nu e prea subtire.la motorul asta folosim 5w30 ulei gm si e ok.cit e temperatura apei cind becul pilpiie?

ESTI SIGUR DE PROVENIENTA ULEIULUI?ca stiu ciumpalaci care au palme batute cu servisuri la care dau 3-4 ron pe bidoane deschise in anume conditii-sa nu se vada ca sint reutilizate-apoi le umplu cu ulei
romanesc vrac si le vind la juma pret sub diverse motive-ca au vindut masina,etc.de aici,motoare busite la greu.de aici afirmatii ca se fac in romania aral,castrol etc...porcaria e ca unele magazine pun botul si
cumpara de la martafoii astia.
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am avut si eu o problema de acest gen adica la turatie mica 5-600 de ture se aprindea becul .
in plus m-am trezit cu joja ridicata 1 cm dupa un drum pe autostrada unde am mers intre 130-170.
nivelul era la minim aveam deja vreo 9000 Km cu uleiul ARAL(made in germania) luat de mine din supermarket.
cind era rece motorul nu se intimpla nimic doar dupa ce se incalzea bine de tot (mers in trafic cel putin 1 ora) incepea problema.la 800 de ture nu se mai aprindea.
am constatat ca la schimbarea uleiului acesta face zgomor ca de apa in recipientul in care l-am deversat.parea cam "apos".
acum am bagat 5-30 GM sper sa nu mai am probleme,si sper sa nu mai faca presiune in baie caci stiu ce inseamna asta.masina nu scoate pic de fum. ma gindesc sa-i bag si un SLIC 50 ca nu mai este tinar. motorul(arata 150.000 dar parca poti sa stii cit mai are in plus)
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
iulius a scris:am avut si eu o problema de acest gen adica la turatie mica 5-600 de ture se aprindea becul .
in plus m-am trezit cu joja ridicata 1 cm dupa un drum pe autostrada unde am mers intre 130-170.
nivelul era la minim aveam deja vreo 9000 Km cu uleiul ARAL(made in germania) luat de mine din supermarket.
cind era rece motorul nu se intimpla nimic doar dupa ce se incalzea bine de tot (mers in trafic cel putin 1 ora) incepea problema.la 800 de ture nu se mai aprindea.
am constatat ca la schimbarea uleiului acesta face zgomor ca de apa in recipientul in care l-am deversat.parea cam "apos".
acum am bagat 5-30 GM sper sa nu mai am probleme,si sper sa nu mai faca presiune in baie caci stiu ce inseamna asta.masina nu scoate pic de fum. ma gindesc sa-i bag si un SLIC 50 ca nu mai este tinar. motorul(arata 150.000 dar parca poti sa stii cit mai are in plus)



nu stiu ce sa zic,mi se pare improbabil ca un supermarket sa o faca asa cu penalii.apoi aral se face doar in germania .deci...se poate
considera ca solicitarea asta i-a venit de hac.dar am o rezerva:joja o salta
compresia-gazele ce scapa sub segmenti-dar exista un sistem de recirculare a gazelor de carter,care,daca e infundat,permite gazelor sa scape care cum apuca.

ce aral ai avut?
  • stefanb_80

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2006

  • Mesaj Privat
mikhai: motorul e cald bine...cand se intampla asta adica are 85 grade...mai sus nu l-am vazut niciodata

motorul nu manaca ulei deloc...este tot cu 1 mm sub limita max..ce pot sa spun ca m-a surprins.este ca la 2 zile dupa ce am facut schimbul uleiul era deja negru rau...nici nu imi dadeam seama ca a fost schimbat..de scapat ulei nu scapa deloc...joja e ok..
uleiul l-am schimbat la o tentativa de reprezentanta opel unde am un prieten...deci nu as crede ca m-a "facut" cu uleiul...sau mai stii...

in cartea tehnica a masinii se mentioneaza ca daca ledul palpaie "increase your speed"
o fi prea cald uleiul?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
sa nu se inteleaga gresit . uleiul a fost luat de la noi din supermarket.ARAL se face si in Turcia
stiu povestea cu circuitul de aerisire infundat.
acum dupa ce am schimbat uleiul nu mai am probleme nici la 500 de ture.
referitor la ulei, nu au nici o vina cei de la magazin.
a fost bun uleiul vreo 9000 km, apoi a cedat.poate nu o trebui sa mergi cu un semisintetic 10.000 de km in cap.
la masina cealalta am mers numai cu Lukoil 5w40 si n-am avut niciodata probleme.este drept ca il cam minca pina la 8.000. dar la cit costa un schimb....
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ce pot sa spun ca m-a surprins.este ca la 2 zile dupa ce am facut schimbul uleiul era deja negru rau

Nu stiu cat e de adevarat, mi-a zis cineva care (cica, nu pot garanta pentru respectivul) se pricepe ca sunt ceva aditivi or whatever in ulei, care ard de la bun inceput, si ei innegresc uleiul... poate cineva sa confirme/infirme povestea asta?
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Aral are fabrica doar in Germania, nu produce in alta parte.
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
jE a scris:
ce pot sa spun ca m-a surprins.este ca la 2 zile dupa ce am facut schimbul uleiul era deja negru rau

Nu stiu cat e de adevarat, mi-a zis cineva care (cica, nu pot garanta pentru respectivul) se pricepe ca sunt ceva aditivi or whatever in ulei, care ard de la bun inceput, si ei innegresc uleiul... poate cineva sa confirme/infirme povestea asta?



innegrirerea uleiului e produsa de oxidare in timpul functionarii in motor sau prin contaminare cu reziduu de la vechiul ulei.sau e ceva subiectiv.
ca sa obiectivizezi ,fa o spalare interioara de motor cu un produs de calitate(ex valvoline engine flush) inainte de schimb.

uleiul inseamna o baza -care poate fi minerala,venita din petrol sau sintetica,obtinuta prin chimie de sinteza si care n-are 2 paie cu petrolul,peste care vine pachetul de aditivi.care au fiecare functiile lor:antiuzura,de onctuozitate,antidispersanti-care nu permit mizeriei sa se
depuna in motor etc.

practic nu exista ulei neaditivat,iar scopul lor e de a face uleiul performant.
ca sint pachete de aditivi mai ok si mai slabe,asta-i adevarat.dar nu se duc
in 2 zile.cred ca n-a spalat nimeni interior acel motor.baga un deget la
gura de alimentare cu ulei si vezi daca scoti mizerie de pe capac-atunci
ai mizerie in motor si spala-l.

povrstile cu ulei de spalare sau spalare cu motorina vin de pe vremea
lui nea nicu si asa recunosti un mecanic urechist.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Fratilor masina mea a venit din germanica cu cartea in care neamtu a notat tot, si mai ales ca uleiul folosit a fost MObil 1 0-40 tot timpul. Pot sa va spun ca tot de asta ii pun si eu si la 220000 km nu scoate pic de fum, nu papa gram de ulei si ii fac schimbul la 20000. asa ca vil recomand cu placere si incredere. E nitel mai scump da face toti banii
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR