Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • crev

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 Y 17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
am mai discutat despre asta , motorina vine pe un fir de pa pompa de injectie se taie acel fir si se leaga capetele paralel,motorina nu va mai ajunge in mufa calculatorului(radiatorul de aluminiu ,cum ii spui tu),,varianta II schimbi pompa de injectie,......nustiu cate mii de euro.....
Skip ads

  • B-61-MPJ

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
va multumesc pentru sfaturi am apelat la cautare si am citit prin arhiva m-am documentat si ma vb cu mecanicul meu care este f bun:)))) asa de bun ca mi-a zis sa vin cu materialele listate sa le studieze si el Smile am hotarat sa aplic super glue la baza acelor pini aflati pe senzor. operatiunea o voi face sambata si va tin la curent. joia asta voi veni si eu la intalnirea clubului Smile pentru prima data.
  • Dannycj

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Va rog sa-mi ziceti si mie unde e pozitionat senzorul ala, o poza ar fi de mare ajutor. merci
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
crev a scris:am mai discutat despre asta , motorina vine pe un fir de pa pompa de injectie se taie acel fir si se leaga capetele paralel,motorina nu va mai ajunge in mufa calculatorului(radiatorul de aluminiu ,cum ii spui tu),,varianta II schimbi pompa de injectie,......nustiu cate mii de euro.....

Sa schimbi pompa de injectie ptr ca UN senzor scapa motorina pe langa el si ajunge in EDC ....doar sa ai buba la cap sa faci asta , un coleg istet a spus undeva mai sus cum a reusit el sa izoleze pinii pe langa se scapa motorina.
Skip ads

  • botic78

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2006

  • Mesaj Privat
nick a scris:cum ati rezolvat problema daca ati rezolvat-o? si eu am descoperit motorina in una din mufele de la calculator! sau poate a gasit cineva intre timp o rezolvare a probleme.motor y17dt

am gasit eu rezolvare
romaneasca dar functioneaza
am cumparat conectori fire electrice cu 2 ron
am taiat toate firele si le-am prins cu conectori
am suflat mufa la vulcanizare
am sters-o foarte bine
si rezultatul a fost pe masura
dupa 2 saptamani am descoperit si firele sunt trei la numar
dar nu mai conteaza acum
sper sa va descurcati
bafta tuturor
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Exemplu de baiat istet caruia mintea ia mers , simplu , util si tipic romanesc , in curand asa o sa fac si io .
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
ce culoare sunt cele 3 fire pe care venea motorina? sau de la care dintre senzori?
  • botic78

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2006

  • Mesaj Privat
1.7dti_edition2000 a scris:ce culoare sunt cele 3 fire pe care venea motorina? sau de la care dintre senzori?

nu stiu vino sa vezi ca eu am rezolvat
poti sa faci la fel ca mine si ai rezolvat problema
ideea este ca nu cred ca pot fi aceleasi fire ca si la mine
poate diferi in functie de senzor
Skip ads

  • B-61-MPJ

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
eu am aceeasi problema si sunt pe cale sa o rezolv insa azi m-am chinuit cu mecanicul sa gasim acel senzor:( am resuit intr-un tarziu sa scot mufadin el si era plina de motorina . locul este f ingust si nu stiu cum arata exact acel sezor ca si sistem de prindere sa il pot demonta de pe pompa daca cineva are vreo schita sau o poza ar fi de ajutor. cei care au taiat firel;e si le-au facut legatura prin conectori, ideea nu este deloc rea insa... acele fire si mufe asa bine izolate au un rol important daca se face un scurt circuit pe unde ai prins conectorii cine stie ce se arde sau mai rau ia foc masina. pana cand o sa gasesc rezolvarea eu am scos garnitura mufei care intra in senzor si acum a ramas destul spatiu ca motorina sa se scurga pe acolo si sa nu mai urce pe fire.
  • edy_seby

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
sa ne spuna cineva exact unde este acel senzor montat pe pompa de injectie ca si la mine am constatat dupa ce am citit topicul asta ca am motorina in mufa de la ecu.tot la 17 dti.vreau si eu sa il dau jos dar nu stiu exact unde e.multumesc.
  • botic78

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2006

  • Mesaj Privat
La motorul y17dt culorile firelor care transporta motorina sunt:
- maro-verde
-verde
-verde
multa bafta si astept un raspuns de la voi sa-mi spuneti rezultatele
  • B-61-MPJ

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
eu zic ca cel mai bine este sa se faca acele intreruperi ale firelor de la senzor chiar aproape de senzor ca motorina care va curge pe langa sa se scurga direct jos pe scut. si asa nu ai nici cum sa gresesti firele ca acelea vin de pe senzor si se unesc cu alte fire si nu sti exact daca la toate modelele din toti anii s-au folosit aceleasi culori. eu acum incerc sa aflu cum pot demonta senzorul sa il izolez pe unde curge pentru ca rezolvam noi sa nu mai urce pana la mufa dar pierderi de motorina vor fi in contunare .
Skip ads

  • edy_seby

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
cind gasesti pozitia exacta a senzorului te rog sa-mi zici si mie pentru ca am cautat si eu dar tot nu stiu care este.Multumesc
  • edy_seby

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
vad ca ai abandonat subiectul.Ai gasit unde e pozitionat senzorul pe pompa?daca da zi-mi si mie te rog frumos sa il demontez si eu.Multumesc
  • B-61-MPJ

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu am abandonat subiectul ci am fost plecat din oras fara sa am acces la net. maine sper sa pun niste poze unde anume este pozitionat senzorul. sincer nu stiu cum se poate demonta pentru ca abia cu o oglinda am putu sa vad acea mufa nu iti incape nici mana. cred ca trebuie demonatate mai multe de pe masina ceea ce nu imi surade ca la noi mai sunt mecanici care raman cu piese in plus:)). vad ca nu prea e nemeni care sa ne ajute cu un sfat sau o carte tehnica sa stim si noi cum sa procedam si faza este ca din toate masnile cu motor 1.7 ,60 % au problema asta
  • mike1327

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am fost astazi la service cu masina pentru ca aveam probleme cu pierderea motorinei undeva in zona pompei de injectie .
Cei de la service mi-au desfacut o valva( cred ca asa se numeste), nu au vrut sa-mi spuna denumirea exacta motivand ca nu sunt siguri de denumirea ei . Se afla chiar sub pompa de injectie si cica nu s-ar gasi ca piesa de schimb( face parte din pompa de injectie) . Acesta valva la parte de alimentare cu energie electrica are 2 pini si pe acolo se pare ca pierde motorina .
Mecanicii imi spun ca la dezmembrari s-ar gasi . Voi ce ziceti. O sa atasez poze cu piesa in cauza


  • edy_seby

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
mersi de raspuns.Astept pozele.Inca o data multumesc
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca dadeai o cautare gaseai sigur raspuns. Citeste regulamentul forumului, si apoi posteaza. I abaga un ochi aici https://www.clubopel.com/vie...+ecu&start=40 Topicul tau s-a mutat aici.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Am intilnit pina acum 2 ECU defecte,unul cu siliconul ingalbenit de motorina in dreptul mufelor,altul cu siliconul ingalbenit peste tot (ma refer la siliconul ce acopera piesele);la 128 pini citi au ambele mufe se gaseste un por pe unde sa intre motorina.
Iata aici o poza cu cel ingalbenit: [img][/img]
Si o poza cu altul care arata 'mai normal':
Mai e un caz de ECU plin de motorina si cu condensatoare explodate.
Nu spun ca toate 3 s-au defectat de la motorina,nu cauzeaza scurturi acest lichid,insa modifica structura siliconului,ataca piesele de plastic.
Acestea fiind zise,cred ca ar trebui cu totii sa verificam si eliminam motorina din mufele ECU pina nu e prea tirziu.Eu personal am curatat la a mea de 2 ori mufa (cea notata cu M dinspre fata masinii cred ca e mai afectata) iar miine o sa intrerup traseul motorinei,cu ocazia urcarii pe rampa pt alta operatie.
De regula ea vine de la valva y33 bagata in spatele calc de injectie,pe pompa de injectie,prin capilaritate si se poate remedia cel mai simplu intrerupind izolatia firelor, undeva jos linga valva,pt a se scurge picatura respectiva jos in loc de a ajunge in ECU.Uneori e acolo pleaca mai departe pe fire si ajunge si la calc de injectie in mufa,unde umfla garnitura rosie de cauciuc pina ajunge de abia scoti mufa si nici ca o mai pui la loc decit desfiintind garnitura.
Poate sunt si alte surse/senzori/trasee pt motorina,cine mai stie sa adauge informatii.
Atentie,pozele sunt doar pentru frumusetea discutiei,NU DESFACETI ECU!!! Daca aveti dubii sau vreti neaparat apelati la un cunoscator,ca e treaba delicata si cu sanse mari de defectare iremediabila in caz de interventii neavizate.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pozele nu pot fi accesate, poate e mai bine, mai apare un "curajos" cu pistol de lipit in debara...

Chiar acum lucram la un ECU, Mihai stie..., asta plin de motorina si numa' explozii in el !

Controlati periodic daca apare motorina pe/in mufe si APELATI NUMAI LA UNUL CARE STIE CE FACE ! M-am saturat de cazuri in care pacientul a fost decedat de altul care mai de care mai "destept".
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR