Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • bibisilviu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2011 1.7 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Milioane de multumiri.
Ma ajuta foarte mult poza si descrierea, am sa incerc sa rezolv problema macar cu punerea mufei la loc daca o mai gasesc daca nu o sa incerc sa vad de unde pot face rost de alta. Inca o data multumiri
Skip ads

  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
bibisilviu,
daca te ajuta, uite si o poza cu senzorul arborelui cotit montat pe masina:

bafta multa.
  • bibisilviu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2011 1.7 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru poza. Stiam unde este senzorul.
Am senzorul acolo dar nu mai aveam mufa in el pt ca sa rupt a iesit din senzor a agatat-o colierul de la planetara presupun ca altceva nu ar avea ce si sa smuls mufa am ramas cu firele atarnate si nu mai stiam care cum sunt ca sa le lipesc pe direct dar trebuie sa imi iau si un nou senzor pt ca al meu se defectase.
Am aflat ceva foarte interesant despre senzorul asta, multi se vaita ca se strica prea repede. Problema sau una dintre probleme se pune asa:
- senzorul prezinta urme in capul lui ca si cum ar fi pilit sau prezinta lovituri
problema este din cauza CUZINETILOR uzati care fac un mic joc la arborele cotit, care acesta la smuciri (accelerari bruste) se deplaseaza cativa mm si lovesc senzorul care in cateva zile il strica am vazut ceva poze pe net cu un astfel de senzor pilit si nu stia omul ce are ca schimbase cativa.
Poate sunt un pic Esti OFF TOPIC ca aici se discuta despre motorina in ECU dar este bine de stiut.
Multumesc celor care au prezentat interes in ami da o mana de ajutor in problema mea.
  • bbbbbbb

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor
Azi dimineata cand am deschis capota sa vad daca mai vine motorina in mufa ecu am observat putina umezeala pe acea mufa , am desfacut acea mufa dar in interior nu era motorina .
Se poate ca sa mai bage motorina in mufa chiar daca am pus papuci la cele doua fire de la valva de avans ?
Ce imi recomandati sa fac ?
Se poate sa nu fi vazut bine pe acea mufa ( adica era mi sa parut ca este la intrarea firelor electrice in mufa pe acel burduf) daca in interior nu am vazut picaturi de motorina ?
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
De ce nu dai jos valva si sa o prelucrezi asa cum am facut cativa de aici ? o sa te trezesti cu motorina pe cabluri in jos de papucii pusi de tine si cu ceva praf .........faci un jeg de toata frumusetea .
  • bbbbbbb

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ca sa o repar trebuie sa ajung la colegul 1,7dti_edition 2000 adica la Bucuresti . Sunt tocmai din Gorj si nu pot sa plec de la servici asa cum mi-as dori .
  • bibisilviu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2011 1.7 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Poti sa o repari si singur ca nici eu nu sunt mecanic sau ceva inrudit cu asta, (eu repar calculatoare Very Happy ) dar cu putin curaj si documentatie Citeste Regulamentul! nu ai cum sa nu reusesti.
De mentionat ca locul acela de dedesupt este foarte stramt si necesita multa chinuiala si rabdare, dar cred ca o sa reusesti.
  • mobel

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Eu am facut asta sambata si nu mi-a luat decat vre-o 2 ore. Este cam inghesuit, iti trebuie un canal si o trusa de scule si putin curaj. Trebuie insa sa repari problema cat mai repede, eu am ajuns sa inlocuiesc calculatorul de motor din aceasta cauza. Bafta!
Skip ads

  • bibisilviu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2011 1.7 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu am asteptat mult sa se intareasca Epoxy (poxilina) ca asa operatiunea nu a durat mult
  • AUTOBOSS

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
[editat]
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
AUTOBOSS a scris:REPAR CALCULATOR POMPA INJECTIE Y17DT PRET *** E TEL.bla bla

Citeste regulamentul , posteaza la rubrica " Publicitate "
  • dragota

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2008

  • Mesaj Privat
200euro reparatia!? atat e calculatorul...o reparatie e undeva la 300-350 de ron ticule...
Skip ads

  • adrian82

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
sau poate 50 de lei Very Happy
  • dragota

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2008

  • Mesaj Privat
dar nici 200 euro....Very Happy
  • bibanu47

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1993 1,6i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Pana se rezolva problema electrovalvei,se poate scoate garnitura de protectie,a mufei si astfel motorina se prelinge sub masina,nu mai este injectata cu presiune prin instalatia calculatorului.
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
am vazut si eu azi am mufa umeda si pute a motorina ... motorul porneste frumos in schimb trage...
  • bibanu47

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1993 1,6i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Cantitatea de motorina pierduta,nu este atat de mare incat sa aiba influenta asupra functionarii motorului,dar asta nu presupune sa se mearga asa,la infinit.
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
ai vin eu de hac pentru moment maine curat mufa respectiva de motorina cu spray contact.
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
In acesta sera ma rog dimineata ca e trecut de ora o am stat m-am gandit m-am sucit am loat topicul si am citit pagina cu pagina printre randuri . Am tras concluzia ca decat sa tai firele de la valva si sa pun o cupla eletrica mai bine dezizolez 1 cm si decalat intre fire pentru a nu face contact si cu pistolul de lipit cositoresc ambele conductoare in parte asa cum trebuie. Pentru cei care si-au montat cupla aceea le zic ca ar fi bine fiecare capat de conductor care intra in cupla sa fie cositorit pentru a preintampina coroziunea cuprului ...
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salutare , tot eu comentez ... fiindca nu se poate modificat postul de deasupra. Am tras azi de mufa accea y33 de la valva timing control si nu avea motorina iar pinii erau curati ... la mine sunt 3 pini nu cum aparea la alti cu 2 pini sper ca de aceeasi valva e plus garnitura e curata!
In afara de aceasta am vazut ca aveam un conector in spatele furtunului de aer si e prins de furtun iar conectorul ma rog mufa e X22 si acolo e prezenta de motorina ... Oare unde sa mai verific ce valva se senzor ? S-ar putea sa iasa pe la valva Y34 valva spil ? sau Y4 ..B60... ?
O sa verific , deci la mine pe la valva y33 nu am probleme.
Am desfacut si Uce calculatorul masini si da la mufa m aveam in interior gelul galben impregnat cu motorina... l-am eliminat cu periuta de dinti am turnat super atac pe orificii fiindca sutn pe mufa si pe langa mufa si pe pini dupa aceea o solutie de plastifiere si in final gel uleios.
Sunt curios daca o sa-mi mai intre dupa ce am turanat atatea soluti scumpe.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR