Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu cred ca vrei sa ne distrezi cu "solutia" ta....stringe bani repejor.
Skip ads

  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Sa ne tii la curent cu pornirea si nu numai ...
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
o dati amandoi in diverse mai ales tu dane crezi ca numai tu te pricepi ? Nu stang nici un ban am descoperit buba aveam motorina in mufa de langa valva spil , si am rezolvat problema.
Auzi ce chestie " strange bani " chiar m-ai suparat cu acesta afirmatie asa aiurea.. mai bine raspundeai la subiect . Daca nu raspunzi la subiect mai bine ne-ai face un serviciu si nu ai mai scrie pe langa subiect asa la misto.
Calculatorul functioneaza perfect nici o eroare a fost scanat.
Ori vorbim serios ori o dam in diverse .
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am tras azi de mufa accea y33 de la valva timing control si nu avea motorina iar pinii erau curati ... la mine sunt 3 pini nu cum aparea la alti cu 2 pini sper ca de aceeasi valva e plus garnitura e curata!

Gresit, la valva ai acces foarte greu si are 2 pini.
Am desfacut si Uce calculatorul masini si da la mufa m aveam in interior gelul galben impregnat cu motorina... l-am eliminat cu periuta de dinti am turnat super atac pe orificii fiindca sutn pe mufa si pe langa mufa si pe pini dupa aceea o solutie de plastifiere si in final gel uleios.

Alta greseala....

Daca ai fi citit topicul ai fi vazut ca solutiile adevarate sunt scrise.
Skip ads

  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
adrian82 - la pagina 3 gasesti poze cu valva, are doi pini. Un lucru care poate sa te duca in eroare este urmatorul: cand incepe sa se prelinga motorina atunci ai si in mufa de la senzorul barometric si in mufa de la senzor volanta motorina

Vizavi de ECU - confirm afirmatia lui Dan, este total gresit ce ai facut!

Ar trebui sa te mai gandesti inainte sa te iei de Dan, un om care a adus multe informatii utile in acest forum!
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
doar in mufa valvei solenoid am avut iar in celelate mufe nu am gasit motorina nici in senzorul de temperatura sau in valva spil. Am mana subtire si am avut acces pot spune usor dupa ce am dat jos buretele furtunul de legatura cel de la aer ..Asa ca am taiat pe o lungime de 1 cm in diagonala fata de celalat fir si am cositorit . Asa ca am vazut si eu azi cum se umezeste putin locul respectiv pe burete. In calculator cu siguranta nu mai are pe unde sa intre fiindca l-am facut ermetic. Ori se tine tare ori da coltu .
Daca nu ma imi vorbea Dan la misto nu saream ca ars eu cred ca trebuie sa ne respectam pe forum nu cica "strange bani de altu ". Nu cred ca da nimeni bani doar pentru un strop de motorina .
Asa ca in mare pot spune ca am rezolvat problema , urmeaza sa schimb toba finala.


  • bibisilviu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2011 1.7 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Este foarte posibil ca tu sa ai motorina in SELENOID dar eu iti spun ca tot de la valva de la pompa de injectie ai pt ca face fenomenul de capilaritate (merge motorina prin imbracaminte) eu am avut in foarte multe mufe motorina fara sa dea vreun semn ca ar avea motorina in ele si unde gasesc ele un punct da pe afara si te poate induce in eroare.
La mine a fost simtitor inbunatatita performantele masini cu mufa izolata nu doar taiate firele, ajunsese sa pice destula motorina si daca nu mai ajunge cum trebuie in unul din injectoare se simte ca o pierdere in putere, eu zic ca mai bine ori o izolati sa nu mai piarda ori o schimbati daca aveti banuti, eu am apelat la prima si sunt foarte multumit.
Nu va mai certati si incercati sa va ajutati ca FORUM nu este = BALCI si probleme tot avem.
Respect pentru toti
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
am rezolvat-o stai linistit pe la selenoid imi iesea motorina ... am dezizolat firele fara sa le tai si dupoa aceea le-am cositorit pe fiecare in parte . Am pornit motorul .. surprize imi iesea pe la fire motorina eivent chiar pe la eletrovalva aceea semnata in poza. Am scos mufa frumos am spalat cu solutie degresanta s-a uscat si am pus in mufa tata super atac +50% . A mai curs doar o zi si asta pornid motorul si lasand-ul 10 minute la relantii. De 5 zile nu mai am probleme nu mai curge nimic , tinuta in sarcina relanti . Oricum motorina in mufa calculatorului nu mai intra fiindca i-am facut ce trebuia nemti sa faca de la bun inceput. Am crezut ca si straina fac un lucru bun dar m-am linistit. Tot noi romanii refacem totul asa cum trebuie din cauza saraciei !
Skip ads

  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Deoarece m-am lovit si de aceasta problema n-am avut incotro si a trebuit sa o rezolv. Multumesc pe aceasta cale tuturor celor care ne ajuta sa nu dam atatia bani la mecanici (majoritatea neamurile ,,lu peste!). Sa fiti sanatosi cu totii! Desi sunt destule poze cu acest subiect iata-le si pe ale mele:






Pentru cei care cred ca este o operatie grea: cu o rampa si curaj totul se rezolva destul de repede! Mai mult dureaza intarirea pastei de lipit!




  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Va salut domnilor ! Azi cand ma intorceam si eu linisit de la plaje brusc sa oprin motorul ... am tras pe dreapta, dadeam la automat dar pauza ... am lasat-o nitel si a pornit perfect eee vre-o 30 km asa mi-a facut mergea putin se oprea si tot asa ... Am ajuns acasa am sunat mecanicu care mia zis ca e ceva pe alimentare ... am izolat rezervorul, am pus sa traga dintr-un bidon si tot asa facea ... am desfacut mufa la calculatorul ala ca un radiator din mijlocul motorului (y17td) si full de motorina ... am desfacut calcu l-am curata alea alea tot asa facea ... am desfacut si calculatorul ala din spatele motorului de langa pompa de injectie si surpriza si mufa mama a lui si mufa tata care intra in el full de motorina ... le-am curata le-am pus la loc tot asa facea ..... am desfacut calcu ala din spatele motorului si cum am desfacut capacul ala am vazut un circuit impuscat. Mecanicul mia zis ca este un condensator si ca "asa face toate", l-a lipit omu` acolo si acuma totul e ok.

Ce va intreb: lipitura aia care a facut-o mecanicul are viata lunga? Mi-a zis altcineva ca nu are ....
Este cineva de prin C-ta sau imprejurmi care ma poate ajuta si pe mine sa rezolv cu senzorul ala care baga motorina in calc ? Adica sa il dau jos de acolo sa il lipesc etc... dau o galeata de bere Very Happy Mecanicul mi-a mai zis ca asa se intampla de la motorina proasta asai ? Bag numai de la Rompetrol si foarte ocazional dasta de capatat dar tot de peco..., Cum fac sa scot motorina din mufa calculatoarelor si din mufele care intra in ele ?

Pot pleca linistit la drum sau lipitura aluia nu are viata lunga si sa ma astept la cei mai rau ?!

Va multumesc anticipat ! Toate bune all !
  • bibisilviu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2011 1.7 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Bolidule daca ai rabdare sa citesti gasesti raspuns la intrebarile tale legate de valva aia care scapa motorina, daca nu o izolezi masina tot se va opri sau va pierde din putere in timpul mersului, trebuie sa o faci cum a facuto NELUTZU 40 in poza de mai sus, eu am avut noroc cu ECU ca nu a ajuns motorina in el incepuse sa se umezeasca dar atat cat ce priveste instalatia din spatele motorului toate mufele aveau motorina in ele: calculator injectie, cranksaft, senzor presiune atmosferica parca MAP ii spune si toate celelalte.
Asa ca apucate de treaba, inarmeazate cu multa rabdare daca vrei sa nu mai ai probleme. Eu am rezolvat singur si masina este ok, am 15000 de km cu valva lipita. Bafta multa
  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Legat de partea cu viata lunga a lipiturii ... mi-a mers fix o zi aseara cand sa plec pauza na mai pornit cred ca sa dus de tot... am vb cu cineva sa schimba calculatorul ca,,, cu lipituri nu merge... bine ca nu am apucat sa plec iar la drum si sa ma lase ...
Skip ads

  • bibisilviu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2011 1.7 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Tie ce tia lipit ala nu valva? daca da dupa trebuie bagat EpoXy ca alt fel nu tine motorina sa iasa acolo se creaza presiune si daca nu mai are nu iti mai impinge pompa cum trebuie motorina in injectoare si se opreste, daia trebuie izolat pe langa faptul ca lipesti firele acolo direct de pini, eu cred ca este o problema mai mult de izolatie decat de conductivitate a firelor aia este valva de avans automat pe vara nu trebuie deci trebuia sa mearga .
  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Nu man ... omu` mi-a lipit o piesa in calculatorul de injectie sau cum ii zice la ala din spatele motorului langa pompa de injectie ... l-am desfacut si era impuscat un circuit acolo, un condensator sau ceva de genu, l-a lipit si totul a mers ok pana aseara ... respectivul mi-a zis ca nu o sa tina mult lipitura dar nici chiar o zi... daca e sa o lipesc iar, iar merge 2 zile si de duce si mai rau ma lasa pe drum asa iau alc calculator dala si gata. Dupa ce inlocuiesc calculatorul o bag pe rampa si rezolv si problema cu valva aia transportatoare de motorina ... ce panarama ... daca mi-ar fi zis cineva ca circula motorina prin conductor electric radeam de el de ma prapadeam dar cand am vazut cu ochii mei mai ale si pe masina mea nu prea mai este asa de amunzant ...
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pt bolidul --citeste cateva pagini mai in urma si vei da de userul " visse "(buzau) ia legatura cu el ,a avut aceeasi problema si a rezolvat-o mai ieftin
  • budara

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2007

  • Mesaj Privat
nicu.costinesti a scris:Ce amm observat interesant este ca acest gel din interiorul ECU in contact cu motorina se degradeaza (devine mai moale aproape ca un lichid) - cred ca isi pierde proprietatile izolatoare in contact cu motorina, iar prin incalzirea calculatorului (in timpul exploatarii masinii), cred ca se pot produce mici descarcari partiale de curent intre conductorii de legatura ai montajului cu pinii ECU.
Voi ce credeti ?

Ai dreptate.daca are culoarea maron e de rau.Celebra mufa y 33.



  • budara

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2007

  • Mesaj Privat
adrian82 a scris:doar in mufa valvei solenoid am avut iar in celelate mufe nu am gasit motorina nici in senzorul de temperatura sau in valva spil. Am mana subtire si am avut acces pot spune usor dupa ce am dat jos buretele furtunul de legatura cel de la aer ..Asa ca am taiat pe o lungime de 1 cm in diagonala fata de celalat fir si am cositorit . Asa ca am vazut si eu azi cum se umezeste putin locul respectiv pe burete. In calculator cu siguranta nu mai are pe unde sa intre fiindca l-am facut ermetic. Ori se tine tare ori da coltu .
Daca nu ma imi vorbea Dan la misto nu saream ca ars eu cred ca trebuie sa ne respectam pe forum nu cica "strange bani de altu ". Nu cred ca da nimeni bani doar pentru un strop de motorina .
Asa ca in mare pot spune ca am rezolvat problema , urmeaza sa schimb toba finala.


Adrian 82 te-as ruga sa-mi spui si mie de unde ai luat schema pe care ai prezentat-o in postul tau.M-ar interesa si pe mine ce sunt celelalte mufe,ca am vazut ca sunt numerotate.Multumesc anticipat
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Schema este din Opel Tis
  • stasi

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: IASI
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2006

  • Mesaj Privat
am citit pana aici, dar nu m-am prins... daca am de cateva zile motorina in mufa, este 100% sigur ca a intrat motorina si in ECU si trebuie curatat? pinii din mufa de pe ECU nu sunt corodati, acum am scos mufa, am sters cat am putut, o las asa pana cand rezolv.
  • valiauto

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2005

  • Mesaj Privat
am o intrebare : cat se mai plateste pentru o valva "reconditionata" cu poxipol? nu vorbesc de manopera in sine de demontare/montare valva....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR