Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • doxan silviu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2001 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
salut...azi am vrut sa rezolv problema cu motorina in ECU si cand am scos mufele celui de pe capacul culbutori,surpriza: motorina baltea,era la suprafata...ca la ea acasa.ce sa inteleg? ca am o mufa super smekera si ca nu a permis motorinei sa intre inauntru? sau ca ECU e deja plin la refuz la interior de motorina? vreau sa-mi bag nasul in el...aveti idee cu ce solutie se poate lipi dupa aceea placuta de pe spatele calculatorului(am vazut ca pe margine are ceva ca un mastic din acela care se pune la geamurile termopan)...?
Skip ads

  • stasi

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: IASI
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2006

  • Mesaj Privat
ai doua variante:
1. pui cam 400ron deoparte si-l trimiti cuiva care se pricepe sa ti-l faca, sansele fiind destul de mari sa se intample asta;
2. pui preventiv vreo 300 de euro deoparte pt un ecu sh, risti, te bagi, desfaci, dumnezeu cu mila. din cate stiu e o operatie sensibila.
Eu de exemplu n-am vrut sa risc. Si ma bucur de un ecu reparat.
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Fiind posesorul unor urme de motorina in mufa M, am reconditionat valva cu pricina , dupa care m-am trezit ca am parte de smucituri in mers atat in accelerare cat si in mers constant. Curios e ca nu face tot timpul ( are toane ) .Primele smucituri de care am avut parte au fost foarte puternice , si au inceput sa scada in intensitate .In momentul de fata smuceste la accelerari puternice ( dupa 3000- 3500 rot/min ) .
Am verificat lipiturile reci ale calc de injectie ( si bineinteles refacut ).Curios e ca nu apar erori, de pornit porneste usor si am impresia ca problema apare dupa de motorul se incalzeste ( cat e rece nu face ....),iar la viteze mai mari ...peste 150-160 km/h ...parca nu ii este suficienta motorina ...merge sugrumata ( nu stiu cum sa explic ).
Rog pe cei vcare au intampinat probleme asemanatoare sau care au idee unde sa ma mai uit sau ce sa mai verific ca eu unul am ramas in pana de idei.
in afara de calc de injectie ....filtre schimbate, debitmetru nou , nici un pic de motorina in ECU ( si nici nu cred ca a apucat sa intre )


Astept parerile voastre ! Multumesc si i-mi cer scuze daca m-am insirat cam mult si daca nu am reusit sa fiu mai explicit !
  • stasi

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: IASI
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2006

  • Mesaj Privat
la fel se comporta si la mine. mici smucituri in mers si dupa reconditionarea valvei. intr-un timp se linistise, dupa vreo 1000km facuti in concediu si am crezut ca e de la motorina pe care o pusesem initial. dupa vreo luna a mai avut cateva smucituri si la scurt timp a cazut ecu. si eu am sperat ca daca a fost doar putina motorina in mufa, nu a intrat si in ecu.
Skip ads

  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Curios e ca in cazul meu smuciturile au aparut a doua zi dupa reconditonarea valvei pana atuci a mers foarte bine . Si plus de asta nu apare nici o eroare ...nimic !
  • stasi

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: IASI
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2006

  • Mesaj Privat
nici eu nu aveam nicio eroare pana a picat ecu.
  • doxan silviu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2001 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
fratilor abia azi mi-am rezolvat problema cu valva prin care urca motorina la ECU.prima data am fost la reprezentanta la opel cta si m-au aburit ca a mea curge prea tare si nu au ce sa-i mai faca(si ma costa cam 500 ron) si m-am enervat,m-am dus la un service mic de cartier din cta si i-am explicat mecanicului ce are de facut.am luat imagini care le-am gasit pe site,i le-am aratat omu a inteles si si-a facut treaba,ce-i drept cu greutate pentru ca sunt niste pozitii nasoale de tot,cel putin la corsa ca e motorul mai inghesuit.am platit 230 ron,la jumate fata de reprezentanta,si sunt impacat cu ideea ca daca nu tine solutia pe care am pus-o in mufa,macar motorina nu mai urca la ECU,se scurge pe jos.sper ca bucuria mea sa tina ceva timp,si va dau un sfat celor care vor sa incerce asta acasa si sunt un pic neindemanatici,sa n-o faca.pentru 230 lei nici nu se merita.va salut....
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Gata am rezolvat : am desfacut valva spil si nu va spun ce am gasit acolo ( gandaci mai lipseau ) acum merge fara nici o promlema !
Skip ads

  • stasi

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: IASI
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2006

  • Mesaj Privat
doxane, parerea mea e sa repari iute si ECU daca tot baltea motorina in mufa. e pacat sa te lase departe de casa.
  • doxan silviu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2001 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
pai si ce as putea sa ii fac?ca m-as baga sa-l desfac.dar am tot intrebat:daca il desfac,ce solutie sa folosesc pentru a lipi placuta la loc?ca pana la urma ce as putea face la el decat sa il desfac si sa ii dau cu un spray de circuite electrice sau cu ceva degresant?se poate strica?
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
desfa ECU, si curata motorina care e vizibila cu bete de urechi. Apoi lasa totul pe calorifer, sau la caldura cateva ore sa se usuce bine bine. Motorina se duce mai greu dar pe vremea asta poti lasa masina o zi pe bara.
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Deoarece in vara am rezolvat problema cu valva prin care urca motorina in ecu (pg. 22 parca) si citind ce se mai scrie referitor la acest subiect mi-am dat seama ca nu am desfacut ecu sa vad daca in el este motorina. Pana acum masina merge excelent, oare sa-i desfac sau nu calculatorul? Si daca da, cam la ce trebuie sa fiu atent? Cateva sfaturi, va rog! Multumesc anticipat!
Skip ads

  • max adi

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2008

  • Mesaj Privat
va salut!de ceva vreme ma confrunt cu o problema destul de delicata despre care am mai discutat pe aici dar nu am reusit sa rezolv nimic ,deaceea am revenit cu ea.
deci, am un corsa din 2003 tip motor y17dt si de ceva vreme am observat ca am scurgeri de motorina din valva timing , pica direct pe
teava de la evacuare ,fapt care poate genera un incendiu .
am fost cu ea la meserias si am dat citeva telefoane , nu am gasit sa o schimb, cineva zicea ca a facut comanda pe undeva prin Ungaria dar a gasit ff greu, deci nu am nici o sansa pe calea asta,la dezmembrari nu o dau astia decit cu tot cu pompa de injectie,un baiat pe aici mi-a zis ca se poate repara dar nu mi-a dat detalii.in concluzie ce aveti de zis ,daca puteti va rog sa ma ajutati.
despre valva din cerc este vorba ,pica numai in mers ,prin plasticul acele maro.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
baga poxipol la greu acolo. las-o sa polimerizeze 1 zi doua si o sa fie ca noua.
  • doxan silviu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2001 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
deci...desfac ECU...nu-i problema...dati-mi solutie cu ce sa lipesc placa la loc,pt ca ati vazut ca e prinsa cu un mastic negru(zici ca e din ala de termopane)...si daca as folosi la interior un spray pt circuite electrice?face ceva gresit pe acolo?merci mult...
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
fan_florea a scris:Gata am rezolvat : am desfacut valva spil si nu va spun ce am gasit acolo ( gandaci mai lipseau ) acum merge fara nici o promlema !

deci a fost cum am presupus.
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Exact si cheia pentru valva spil e de 38 ( am polizat un 36 ca mai mare nu aveam )
  • danny_13b

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
nu mai stiu ce sa fac cu corsa mea... tot la 1400 rpm ramane.. am trimis si calculatoarele la bucuresti pt verificare.. a zis ca sunt ok... am inlocuit si cablajul ce face legatura intre pedala de acceleratie si ECU (mufa K), am verificat si pedala de acceleratie... sunt ok... banuiesc pana la urma ca ar fi totusi ceva din ECU... ceva sugestii ?
  • danny_13b

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
revin cu noutati... am trimis iar ECU la Bucuresti d-lui MIhai (1.7 dti 200 edition)pt verificare... ECU este OK... nu mai stiu unde e buba
  • Emil99

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2007

  • Mesaj Privat
si eu am avut problema asta, mi-a intrat motorina in mufa M, datorita electrovalvei, am lipit electrovalva cu super glue, cu bison, mi s-a remediat problema, adica nu mai intra motorina in mufa M, iar dupa vreo 6 luni iar a inceput sa intre motorina insa acum doar in mufa K, se poate sa fie tot din cauza electrovalvei, daca rezolvi sau ai rezolvat si cu K, sa mi zici te rog si mie, ca nu stiu ce sa fac, ca nu am gasit rasp pe forum la ,,motorina in mufa k"
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR