Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • valeriu_48

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 y 17 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
Daca cineva este interesat sa-si repare the Timing Valve(Y33), va stau la dispozitie Smile
Contactati-ma pe pm.
Skip ads

  • Nelu-RSO

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y1.7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
sunt nou posesor de motorina in mufa M sau mai bine zis, miros de motorina, inca nu balteste si am citit tot topicul de la un cap la altul si nu sunt lamurit cu un singur lucru, ce solutie e mai buna: superglue, poxipol, poxilina, bison metal sau rasina epoxidica?
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cauta-l pe Bazare , stie el ce sa faca , decat sa o faci tu si sa ai sanse sa faci nimic mai bine lasa-l pe el , parerea mea .
  • Nelu-RSO

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y1.7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
De asta nu-mi este frica, o sa reusesc eu, problema e ce solutie sa folosesc
Skip ads

  • marinica1010

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Olt
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2009

  • Mesaj Privat
astazi am gasit si eu motorina in mufa K a ECU-lui si la fel ca Nelu-RSO nu stiu ce solutie sa folosesc pentru a nu mai avea probleme cu scurgera de motorina prin acea electrovalva.va rog daca se poate o parere a unui om care probabil a mai reconditionat astfel de piese,va multumesc.
  • marinica1010

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Olt
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Pana la urma am rezolvat electrovalva cu poxilina,fire,papuci,insa acuma tot mai gasesc motorina in mufa K a ECU-lui,intradevar este foarte putina dar este.Ma gandesc ca poate a mai ramas pe acele fire motorina dupa reconditionarea electrovalvei si acum se scurge dupa acestea pana se va termina...dvs ce credeti?pentru ca inca de la inceput mi-a aparut motorina doar in mufa K cea M despre care se vb in paginile anterioare era uscata complet. Mentionez ca tot motorul este curat,filtru,injectoare si odata cu reconditionarea electrovalvei am decapsat si ECU{care baltea de motorina} si l-am curatat cu servetele si lasat o zi la uscat.motor y17dt,va multumesc pt eventualele raspunsuri.
  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am facut si eu operatiunea cu epoxymetal acum vreo 2 luni la un prieten, pot sa spun ca abia dupa aproximativ 1 luna a scapat de motorina complet si a inceput sa se aseze praful.
Dupa reparatie tot mai erau pinii si baza mufei umede, motorina s-a "bagat" in tot ce inseamna cauciuc, pe acolo inclusiv in garnitura de la mufa
  • Nelu-RSO

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y1.7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Gata, am rezolvat prolema scaparii de motorina, cu bison metal, dar acum nu stiu ce sa fac cu ecu, sa-l desfac sa vad ce e in el sau sa-l las asa cum e? Si cateva poze de la "operatie" Pe pozitie... ...afara... ...si proaspat bisonat
Skip ads

  • deleted-13957

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua tocmai am trimis Ecu la reconditionat la Dl Mihai deoarece era plin de motorina . In speranta ca se va repara stie cineva un mecanic bun prin zona Sucevei care sa imi repare scurgerea de motorina de la aceasta electrovalva ?/
Va multumesc
  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
gel siliconic pentru inlocuire din interiorul ECu a gasit cineva?al meu a inceput sa se scurga din ecu dupa ce am rezolvat problema cu valva.
aveti idee cel care se foloseste la procesoare o fi bun pentru asa ceva?

P.S credeti ca mai tine mult ecu asta al meu la cum arata?


  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Eu am cumparat gel siliconic de pe www.farnell.com.
Daca elimini toata zona afectata eu zic ca mai tine mult si bine.
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Lasa-l asa cum este ca nu e foarte afectat.Pune-l la loc fara grija,dar nu spala motorul cu wap(sau in general la spalatorie) ca o sa intre apa in el din cauza garniturii deteriorate a mufei de pe masina.
Skip ads

  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
multumesc pentru raspunsuri.de spalat motorul nu-l spal si chiar daca ar fi sa fac asta as da calculatoarele jos iar mufele le impachetez in pungi.oricum in momentul de fata e curat pe acolo.
  • xtc-astra

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y 1.7 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2010

  • Mesaj Privat
stie cineva cu ce solutie se izoleaza(lipeste) la loc capacul din spate de la ECU..?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
silicon rezistent la temperatura (rosu/negru, nu are importanta)
  • xtc-astra

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y 1.7 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2010

  • Mesaj Privat
BV19MAX multumesc de raspuns si de promptitudine...eu nu am deschis inca Ecu pt ca la verificarea mufei M nu am gasit urme de motorina ..poate doar miros..si nu stiu ce sa fac? oare o fi intrat in interior motorina sau nu ..?nu stiu ce draq sa fak sa il deschid sau nu...oricum merci mult


Ultima modificare facuta de xtc-astra la Mie 01 Sep, 2010 11:18 pm
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
daca nu sunt urme de motorina mai bine il lasi asa.
  • marinica1010

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Olt
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Aveti grija ca mie nu mi-a aparut motorina pe la mufa M[care era foarte uscata] ci pe la mufa K si cand am demontat calc. de pe masina am observat ca era plin de motorina,am dezlipit capacul de pe spate si a inceput sa tasneasca lichidul din el,l-am uscat bine si am lipit capacul la loc cu mastic negru.Pe aceasta cale intreb si eu pe cunoscatori daca gelul acela din calculator,care arata jalnic la mine,trebuie schimbat cum trebuie procedat si unde as putea gasi?.multumesc
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Citeste cateva posturi mai sus. Am pus un link cu magazinul de unde poti cumpara gel siliconic.
  • dumicris1979

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2007

  • Mesaj Privat
1.7dti_edition2000 a scris:reconditionata inseamna etansata cu rasina speciala,eliminind definitiv aceasta problema. 100 lei cu cea veche la schimb
caremai este pretul pt aceasta piesa reconditionata+manopera te rog frumos tel 0766243437 Embarassed
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR