Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • JAC2.00tdi

  • Mesaje scrise: 1,452
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
@klaudia daca esti din bucuresti incearca sa il contactezi pe Mihai de pe www.ecu.ro
Din cate stiu iti va monta o piesa reconditionata cu piesa ta la schimb.... cand am vrut eu sa o rezolv eu pe a mea in bucuresti costa in jur de 300-350 de lei...
Skip ads

  • nicolae 64

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
DACA INTREBI IN DREAPTA SI STANGA REZOLVI ORI CE DACA ESTI SEC LA CAP [SECRETOS] MARE PROSTIE LA NOI ROMANI CU SA SPUI CA AM PROBLEME CU MASINA MEA RADE PRETENI TE DUCI LA UNUL DE TE USUCA DE BANI
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Semnele de punctuatie s-au pierdut? Am citit de doua ori sa inteleg ce ai vrut sa spui.
  • klaudia

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
@JAC2.00tdi ms frumos am luat legatura cu el,acum astept sa vad daca are piesa de reconditionat pe stoc sa ma pot duce sa o inlocuiesc
Skip ads

  • arcadius

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2003 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Va salut azi mam apucat de aceiasi problema cu motorina cateva picaturi in mufa ecu si am rezolvato singur .
si asta datorita asestui forum va multumesc tuturor pentru informati utile de aici .

am desfacut si ecu si intradevar la piti aceia pini minusculi a fost acel gel putin schimbat la culoare maron cu ajutorul unei scobitori am reusit sa indepartez acel gel maroniu , dupa ce am curatat printre piciorusele ecului iam pus silicon la capac negru cel care se pune si la motoare .
lam capsat iar la interiorul mufei pe acolo unde intra motorina am dizolvat putina rasina epoxidica ,dupoa care am turnat doar cu putin de unde insep piciorusele sa astup toate gaurile pe unde intrase motorina.

la fel si acea valva de la pompa de injectie am desfacuto si tot cu rasina am turnat acele fire lipite .
mentionez ca la mine amandoua calculatoarele leam schimbat locul pe amandoua leam pus pe caroserie de sus langa capota evitand astfel vibrati si incalziri acentuate atit la calc de injectie cat si ecu .

pentru cei ce au aceiasi problema nu trebuie sa va temeti ca puteti strica ceva nu e asa de greu e f simplu de scos acea valva nu va mai luati dupa nimeni, ca am vazut ca multi nu prea vor sa spuna mai nimic in afara de domnul Nicu si cateva persoane.spor la treaba.
SANATATE MULTA VA DORESC !
  • JAC2.00tdi

  • Mesaje scrise: 1,452
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
eu astept sa incerc alta metoda.... doar sa strapung cu un ac fiecare fir de la valva in parte astfel incat sa se prelinga motorina prin acele orificii. Am un prieten care a procedat astfel iar pe mufa de la ecu nu au mai aparut urme de motorina.
Daca merge va tin la curent.... incerc saptamana viitoare.
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Au mai aplicat si altii metoda asta. Vei reusi sa-ti distrugi scutul. Motorina scursa, in timp, se va aduna in acea pasla cu care este capitonat scutul, ti se va ingreuna si se va lasa. In plus, ajunge si pe teava de esapament si o sa-ti miroasa chiar si in habitaclu a motorina.
  • JAC2.00tdi

  • Mesaje scrise: 1,452
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
hmmm... nu stiu ce sa zic... daca o faci ca la carte prin izolare mufa si papuci pe fire motorina oricum se scurge pe la acei papuci, nu?
Skip ads

  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Daca tot desfaci ca sa ajungi la fire, ce te costa sa dai jos valva, sa lipesti doua fire si s-o sigilezi cu un Bison?
  • scorpyo1984

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2010

  • Mesaj Privat
un mecanic bun in galati imi recomanda si mie cineva sa-mi rezolv si eu problema cu scurgerea de motorina
va multumesc
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
scorpyo1984 a scris:un mecanic bun in galati imi recomanda si mie cineva sa-mi rezolv si eu problema cu scurgerea de motorina
va multumesc

Daca nu gasesti in Galati( ia totusi leg cu userul Victor Soare-poate te indruma el) vino la Buzau ca sigur vei pleca cu ecu rezolvat.--Ia leg cu userii visse sau victor(mecanicul nostru al forumistilor din Buzau si iti vor da detalii ei
  • scorpyo1984

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2010

  • Mesaj Privat
am sa vad intai daca gasesc aici in galati...nu ca nu as mai bate drumul pina la buzau dar nu imi permite timpul.
oricum multumesc frumos pentru informatii.
mult respect
Skip ads

  • valy25

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2008

  • Mesaj Privat
am facut si eu modificarea la senzorul pe unde curgea motorina,cel de langa calc pompei dar numi mai porneste.cand am scos senzorul mia curs motorina din pompa,cum amorsez pompa?am dat la automat dar degeaba,am impinso dar degeaba,cum sa fac?
  • arcadius

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2003 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Eu mi-am rezolvat singur problema motorinei in ecu si nu am avut nevoie de amorsare sau ceva bineinteles mia pornit mai greu dar a pornit .
Cred ca la tine e alceva posibil sa traga aer pe la valva aia poate ca nu ai puso cum trebuie inapoi .

Desi nu sunt mecanic, eu miam rezolvat si mutarea calc atit ecu cat si calc injectie ,de ce sa nu ajut si eu la randul meu pe alti .Cine vrea sa ajunga in tulcea mai ecxact slava rusa as putea sal ajut .

Ma pricep si la electronica sa refac si lipiturile reci. am si interfata op- com daca trebuie diagnoza.
Nu vreau sa fac afacere din asta ,nu am pretentie de nimic cu ocazia asta veti invata si voi ce aveti de facut sa nu mai dati bani pe la Service.
Sanatate si doamne ajuta.
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
valy25 a scris:am facut si eu modificarea la senzorul pe unde curgea motorina,cel de langa calc pompei dar numi mai porneste.cand am scos senzorul mia curs motorina din pompa,cum amorsez pompa?am dat la automat dar degeaba,am impinso dar degeaba,cum sa fac?


Tare am impresia ca nu ai scos ce trebuie... eu nu tin minte sa fi curs motorina cand s-a schimbat senzorul la mine.
  • arcadius

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2003 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Asta e si modificarea pe care am facuto daca am mai postat poza asta ,scuze
  • NeamTuLe

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ai lungit firele sau au ajuns asa cum sunt?
  • daniel88

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2011

  • Mesaj Privat
vreau sa stiu si eu cum inlocuiesc gelul din ecu,am vazut ca in dreptul mufei M este maro gelul si la mufa K este curat asta e clar ca a intrat motorina ,nu?se poate curata gelul si apoi pus altul ?
  • daniel88

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2011

  • Mesaj Privat
poti s tri si mie niste poze cum ai modificat pozita la ecu>?
  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am un miros puternic de motorina sub motor de cateva zile si mi picura de pe scut jos, m am uitat la ambele mufe ECU si nu este motorina in ele ..asta inseamna ca nu a ajuns in calculatorul ECU dar e posibil ca valva aceea sa fie problematica? ( asta in cazul in care nu sunt alte furtune etc de vine) nu am mers inca la mecanic dar o sa mi fac o programare si daca constat ca e valva as vrea sa o si aranjez pe loc. Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR