Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • adrianG

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2012

  • Mesaj Privat
salut, sunt nou pe aici, am un astra g caravan 2002 motor y17 dti, si acum 1 luna s-a aprins la drum becul cu cheita.
Am ajuns acasa ( nu mai aveam mult) si fiind plecat 2 saptamani nu am avut timp de ea. Cand puneam pe rosu si asteptam cateva secunde , nu pornea. Daca puneam pe rosu si dadeam mai departe cheia pornea la "sfert", dar nu tragea.
Am fost la un mecanic , amic de-al fratelui meu, a pus Op-COM si avea eroare P0400, P1125,P1625.
A tot dat verificari, nu porneau nici electroventilatoarele. Fiind seara si frig afara am lasat-o pe alta data, mecanicul lucra in afara Bucurestiului.
Mi-a spus ca ar fi ceva electric, sa verific releul K18, sig din cutia de la motor S6 de 20 A, pentru ca la test arata 12,2 V nu stiu unde, dar pe alternator pe baterie totul era ok, 14,3 V parca sau 14,7 V.
Am tot verificat relee din cutia de la motor, sigurante, am desfacut releele, am verificat contacte, bobine, totul era bine, dar nu mergea.
Am inceput sa caut pe forum, si azi m-am decis sa dau jos ECU ( cea dupa motor cu 2 mufe). Surpriza, cand am dat jos siliconul si am desfacut capacul , o gelatina si zeama, dupa miros este motorina.
Intrebare, cum se curata la interior , pare ca are o piesa arsa, nu am umblat mult inca, astept sa imi spuneti daca se poate cum il curat si dupa aceea sa vad ce este acolo, pare ars este innegrit. Mentionez ca inainte sa i-au decizia de a-l demonta am pornit masina , a pornit tot din scurt si a mers pret de 2-3 minute dupa care am oprit-o , am scos bateria si am dat jos ECU.
Va rog daca se poate o mana de ajutor la intrebarile mele, am tot cautat dar nu am gasit cum il curat.

multumesc
Skip ads

  • JAC2.00tdi

  • Mesaje scrise: 1,452
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
gelul ala nu se curata... mai rau ii faci... il lasi asa cum e... Inlocuiesti doar piesa inpuscata... daca nu ma insel e vorba de un condensator care se inpusca in zona aia...
  • adrianG

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2012

  • Mesaj Privat
ok, dar cine imi poate spune mai exact ce piesa ar fi ?
poate sa fie condensator, ar putea fi un releu ,...?
cu ce as putea curata zona respectiva ?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Este un condensator electrolitic smd acolo, de 10, 22 sau 47uF. Curata atent cu o pensula inmuiata intr-un diluant sau in alcool izopropilic. Oricum, iti va fi extrem de greu sa schimbi piesa defecta. PCB-ul este din ceramica, basca ca e lipit pe radiatorul de aluminiu... deci ai nevoie de incalzire zdravana.
In plus, trebuie neaparat sa verifici fiecare sarmulita aferenta zonei prin care a patruns motorina. E posibil sa mai ai surprize. Shocked


Ultima modificare facuta de djtaotao la Mar 13 Mar, 2012 12:41 pm
Skip ads

  • adrianG

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2012

  • Mesaj Privat
multumesc,
dar la cine pot apela sa ma rezolve si cat ar costa ?
  • adrianG

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2012

  • Mesaj Privat
multumesc,
dar as fi vrut pe plan local, este cam departe si sa vin pana acolo.

multumesc mult de ajutor, daca nu reusesc te voi contacta
  • NeamTuLe

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am un vecin care este si el pe club opel dar nu stiu sub ce nick la el a mai facut alt vecin in jur de 300 ron parca zona cora pantelimon
  • adrianG

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2012

  • Mesaj Privat
un nr. de telefon ?
Skip ads

  • adrianG

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2012

  • Mesaj Privat
da, nu sariti toti
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
adrianG cumpara un ECU, sub condensator 10/35 sunt trasee si nu le mai faci in veci.
Cum sa cumperi un ECU adica resetat si sa-l programezi mai cauta ca vei gasi.
  • MaroKanu25

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Vreau sa te intreb si eu cum ajung la mufa aia cel mai usor dak se poate si daca ai intampinat probele.bebitzu_buburuza daca nu te deranjeaza si vrei sa vorbim putin.ms mult
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eu am cumparat masina cu ecu schimbat. De curand a inceput sa miroasa a motorina in habitaclu. Cred ca o sa am o surpriza cand o sa ridic capota pentru ca nu cunosc daca la acel moment s-a reparat si mufa. Cei de la service i-au zis fostului ca e de la apa. Super! Va tin la curent.
Skip ads

  • BUMU

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
salut . Problema sta in valva de dozaj al pompei de injectie. valva asta este comandata de ECU iar firele valvei se duc direct in ecu. singura cale de rezolvare este de a schimba valva asta. pentru mai multe detali va las numarul meu de tel si ne auzim. 0767000271. cu firele nu rezolvati nimic puteti sa inlocuiti toata instalatia si nu se rezolva. dupa cum bine stiti motorina urca pe fire iar valva de dozaj fiind dusa pierde motorina si ea urca pe fire. Ia uitati-va si pe dedesubtul masini si acolo o sa gasiti motorina. in fine ma sunati si vb. bafta all
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eu am citit alceva in ultimile 39 pagini. Am inteles perfect de unde vine motorina, cum urca, pe unde se infiltreaza si cum se umple mufa cu rasina. Sub masina nu am balta, doar un miros in habitaclu. Am sa ma uit si am sa revin. Multumesc pentru amabilitate dar daca cumva am probleme stiu unde sa ma duc.
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,003
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Am trait sa vad o reparatie la acea valva. Nu mi-a venit sa cred. Un "meserias" a rezolvat cuiva pe bani grei problema motorinei in ECU.
Cum? Pur si simplu a dat o gaura in mufa valvei, sperand ca motorina care scapa din pompa de injectie sa nu mai urce pe fire spre ECU si sa se prelinga afara.
Evident ca nu a rezolvat problema. A ajuns din nou la mecanic care a "confiscat" valva. Am si o poza pe undeva. Sper s-o gasesc.
Va vine sa credeti?
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
daca romanul e prost si nu intra pe un forum de specialitate e problema lui si mai ales daca nu pune mana sa-si rezolve problema ... Sunt 2-3 parca probleme pe unde poate veni motorina , la mine venea si deasupra de la sonda de temperatura , astupat s-a revolavat la fel si de la eletrovalva cu pricina de care se discuta in 39 de pagini la fel . Dat jos cu inbuxul de 5 mai bine spus doua imbuxuri de 5 unu taiat pentru a dat surubul din spatele eletrovalvei ... data jos salata in alcool tehnic de jegul de motorina dupa aceea degresat , dat pe cei doi pini usor cu smirghel fin dupa aceea sacaz si fludor . Montat doua fiere zdravane de 1,5 si turnat epoxid metalic evident si acela peparat - amestecat 2 minute si turnat in mufa . L-am lasat la uscat 24 de ore si urcat pe masina , la cele doua fire am pus mufe de conexiune de la bateriile RC - mama tata contact ferm .
Vedeti ca dupa ce rezolvati cu eletrovalva bagati-va nasul si curatati daca va pricepeti ECu cel de pe motor si cel de pe pompa de injectie .
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Gata, azi m-am enervat si eu, si m-am apucat de treaba, a trebuit sa dau scutul jos tot, apoi calculatorul, cam dificil un pic cu suruburile alea, apoi suportul de la calculator ( are 4 suruburi de 14 in partea de jos ) am scos toate mufele de pe acolo, una era chiar sub electromotor ( cred ca e crank shaft ), apoi a ramas expus senzorul, cu imbus de 5mm, am scos usor primul surub, iar cel din spate, am gasit un imbus mai scurt, a iesit relativ usor jumate cu imbus, jumate cu surubelnita l-am invartit! Cand am dat senzorul jos a picurat ceva motorina, si cred ca mai picura dar am infundat gaurica aia acolo cu un deget de manusa! Pe senzor era ceva mizerie curatat cu spray, apoi au urmat procedurile de reparatie! Am curatat mufa, am lipit firele direct pe borne, si umplut cu bizone metalic ( am avut ce umbla si dupa ala ). Acum e la uscat pana maine seara cand il punem la loc, si sper sa nu fie cu surprize! Mult noroc tuturor! De are cineva nevoie, de ajutor, cu cea mai mare placere!
  • 61pry

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2011 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
salutare tuturor . am parcus si eu cam tot forumul cu problema asta cu valva ce pierde motorina, si problema cu ecu. Acum caut si eu pe cineva priceput din iasi care ma poate ajuta si pe mine cu problema cu valva, si alte mici chestii. am vazut ca domnul dancuciureanu e din iasi , daca se poate un contact, ca pm pentru mine nu merge . cam asa arata la mine acum ca am descoperit ca imi pierde mai mult motorina decat consuma si intreruperi pe la 3000 rot/min .
In poza ai valva spill, poate fi ea sparta dar putin probabil, 99,9% e timing valve si motorina urca de la ea.
  • 61pry

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2011 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@cristyliviu as avea eu nevoie de ajutor , lasa-mi un contact pe privat daca poti.ms
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Sunt norocos:
1) nu mai miroase a motorina si suspectez ca miroase atunci cand alimentez
2) jos nu am pete dar am sa verific pe rampa daca mufa a fost modificata
3) sus e farmacie, nici strop de praf si motorina pe fire sau pe orice alta componenta
4) ma bucur ca atunci cand desfac busonul motorul are zero depuneri: ulei sintetic si schimbat la 10 mii
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR