Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • edutzu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
va salut .... am si io o nelamurie .. am o vectra b 98' 2.0 16v SRI ... am schimbat pana acu la motor : distributie ,filtru aer, polen, benzina ,ulei schimbul de ulei antigel . ca piese la motor am schimbat debitmetru de aer pt cauza ca nu imi statea la relati ... si s-a rezolvat dar acu dupa ce schimb distributia si piesele de mai sus mentionate , imi fluctueaza relantiu si cateodata imi porneste mai greu si parca in 3 pistoane si in 2 sec isi revine dar relantiu tot fluctuant ... si nu imi mai trage ca inainte... adik pana sa schimb distributia si restul pieselor .. intrebarile sunt urmatoarele : DE CE IMI FLUCTUEAZA RELANTIU ? DE CE NU MAI TRAGE CUM TRAGEA ? lamuriti'ma ca deabia astept sa mah duc peste mecanic sa ii dau in cap daca e din cauza lui ... Sad ... astept pareri .
Skip ads

  • myne

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
sal

verifica furtunele de la vacuum. e posibil sa fie unu din ele scos
  • edutzu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
si unde anume sunt furtunele de la vacum ?
  • myne

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
pe la filtru de aer, pe la gura de aer a motorului (cam unde s-ar gasi carburatorul, nu stiu cum sa iti explic exact..). la servofrana....

vezi pe unde vin furtunase... daca sunt iesite deundeva. daca gasesti vreunu scos si nu stii sigur de unde e mai bine intrebi pe cineva de stie...

eu cand am umblat la gura de aer am scos unul de-acolo si venea pe sub tubul dintre filtru de aer si gura de aer(unde este clapeta de acceleratie)
Skip ads

  • edutzu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
am fost la alt mecanic si mi s-a spus dupa o verificare a distributiei ca era sarita cu un dinte .... posibil ca omu dupa ce mi-a facut distributia sa imi fi sarit un dinte ... sau ca de la inceput sa nu o fi pus-o bn ? .....
  • wizard.time

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Sunt posibile ambele variante dar mult mai probabil ca de la inceput nu a fost pusa bine deorece ai zis ca dupa ce ai schimbat distributia imediat a aparut problema.
  • edutzu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
da la asta mah gandesc si io , ca nu a fost bn pusa de la inceput ... ca mie imi mergea beton masina pana sa fac distributia ... e acu poate si mecanicul care imi facu evaluarea e mai modest ... ca se cun intre ei mecanici astia ... adik cel ce mi-a facut distributia il cun pe asta de mi-a verificat'o Very Happy
  • kallyo

  • Mesaje scrise: 1,390
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2010

  • Mesaj Privat
da bujiile le-ai verificat? Razz
Skip ads

  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,624
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
@edutzu renunta la textele de genul mah,bn,cun,adik....
  • edutzu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
sunt noi ... cel putin asa imi aduc aminte .... oricum merge in 3 daca nu merge bine o bujie e un alt simptom se cunoaste
  • Leevy

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Buna parerea tuturor , dar nu e nimic un dinte la cureaua de distributie . Verifica si curata si motorasul de relanti si supapa EGR .
Nu ai spus daca se aprinde check engine.
  • sandu_race

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Parerea mea e sa mai verifici odata distributia aia , un dinte nu conteaza MULT , dar conteaza , verifica in prealabil senzorul axelor cu came , il gasesti exact intre pinioanele axelor , de obicei se cam duc contactele . Stima !
Skip ads

  • edutzu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
am rezolavt relantiul instabil ... distributia era pusa cu un dinte in minus .... motoru merge ceas acu ... inainte imi mai murea la semafor ... am schimbat debitmetru Very Happy ... merge motoru ceas ... mai am de schimbat senzorul de la ax cu came ... si in rest e beeeton Very Happy ms oricum pt pareri unele chiar m-au ajuta ... topicul este deschis pt cei ce au problema respectiva Very Happy
  • franco

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1998 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salutari tuturor,nu am fost prea activ pe forum ,am urmarit mai multe discutii pentru a trage concluzii.Am o vectra cu motor x20xev 16v sunt comune cu omega si cu altele de 1.8 ecotec ,am schimbat motorasul de relanti,iar dupa asta am schimbat si garnitura culbutori unde am gasit foarte mult noroi intarit si canale de scurgere infundate 2 la numar asa ca baga surubelnita si curata (nu sfatuiesc pe nimeni sa faca asta, am umplut tot motorul cu motorina lasat o noapte la inmuiat ,ridicat roata pe cric invirtit motorul pt a se curata depunerile si la urma curatat cu decarburol+suflat cu aer) am schimbat filtrul si uleiul(unul ieftin de sacrificiu) am stat cu sufletul la gura sa nu se gripeze.Cu emotiile de rigoare am pornit motorul si surpriza a fost ca a pornit la prima cheie a bolborosit 2 sec si a luat-o daaar scotea un fum ca au vrut vecini sa cheme pompieri,dupa 10 min s-a potolit.Motorul trage (mai bine parca ) fum nu mai scoate.Acum intrebarea:se tureaza ca inainte adica doar in mers cu ambreiajul calcat ,credeti ca fumul acela des si mult sa influenteze IAC ul pina s-o curata!
  • d_m_petre

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Leevy a scris:Buna parerea tuturor , dar nu e nimic un dinte la cureaua de distributie . Verifica si curata si motorasul de relanti si supapa EGR .
Nu ai spus daca se aprinde check engine.

leevy conteaza foarte mult daca e sarita distributia cu un singur dinte pt ca automat supapele nu mai inchid si deschid la parametrii optimi si de asta ii si mergea in 3 pistoane si nu avea putere motorul deci conteza foarte mult sa fie pusa bine la punct distributia asa ca ochii mari Shocked sfatul meu sa nu va luati dupa orice mecanic care va iasa in cale ca stiu o gramada de trucur ca sa va faca sa dati banii degeaba,mai bine mergeti la un mecanic cu recomandare de la o persoana sau un amic de incredere ca asa poate nu incearca sa te pacaleasca
  • d_m_petre

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
franco a scris:Salutari tuturor,nu am fost prea activ pe forum ,am urmarit mai multe discutii pentru a trage concluzii.Am o vectra cu motor x20xev 16v sunt comune cu omega si cu altele de 1.8 ecotec ,am schimbat motorasul de relanti,iar dupa asta am schimbat si garnitura culbutori unde am gasit foarte mult noroi intarit si canale de scurgere infundate 2 la numar asa ca baga surubelnita si curata (nu sfatuiesc pe nimeni sa faca asta, am umplut tot motorul cu motorina lasat o noapte la inmuiat ,ridicat roata pe cric invirtit motorul pt a se curata depunerile si la urma curatat cu decarburol+suflat cu aer) am schimbat filtrul si uleiul(unul ieftin de sacrificiu) am stat cu sufletul la gura sa nu se gripeze.Cu emotiile de rigoare am pornit motorul si surpriza a fost ca a pornit la prima cheie a bolborosit 2 sec si a luat-o daaar scotea un fum ca au vrut vecini sa cheme pompieri,dupa 10 min s-a potolit.Motorul trage (mai bine parca ) fum nu mai scoate.Acum intrebarea:se tureaza ca inainte adica doar in mers cu ambreiajul calcat ,credeti ca fumul acela des si mult sa influenteze IAC ul pina s-o curata!

IAC-ul poti sa-l cureti si tu daca vrei nu-i nici o problema il dai jos si ii stergi usor capul cu o carpa inmuiata in benzina,cureti si locasul unde intra el dupa care il montezi la loc pornesti masina si lasi motorul vreo 2 minute sa mearga la relantiu ca sa se auto regleze IAC-ul si ar trebui sa fie ok
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR