Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • danywhy

  • Mesaje scrise: 494
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2009

  • Mesaj Privat
pe maneta de semnalizare , in capul acesteia ai niste butoane.
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
la unele modele este in stanga pe maneta de faza lunga Wink
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
danywhy a scris:pe maneta de semnalizare , in capul acesteia ai niste butoane.

cangri a scris:la unele modele este in stanga pe maneta de faza lunga Wink


Nu e aceiasi? Wink
  • danywhy

  • Mesaje scrise: 494
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2009

  • Mesaj Privat
ba da , nu stiu exact la ce modele se refera colegu' @cangri.
Skip ads

  • sqryn

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2010 A16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
la mine la astra H asa e
  • topgunrulz

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 1.6 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2008

  • Mesaj Privat
chiar sunt curios la chestia cu tempomatul la relantai,desi nu este de nici un folos Smile)
  • Gigi46

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2010

  • Mesaj Privat
adrianceazar a scris:poate cineva sa puna cateva poze cu butonu de pilot automat si sa zica exact unde este situat


La ce masina? ca aici vorbim despre H si tu vad ca ai G... In principiu tot acolo dar depinde cine ti l-a montat pot fi si 2 butoane aruncate oriunde in bord daca nu ai maneta originala
  • mihi_bis

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2011

  • Mesaj Privat
topgunrulz a scris:chiar sunt curios la chestia cu tempomatul la relantai,desi nu este de nici un folos Smile)


In legatura cu pilotul automat la relanti, daca este posibil, nu face nimic altceva decat sa ridice un pic turatia(asta cand masina e in stationare). Cel putin asa este la camionul de la lucru si il folosesc sa fac presiunea la aer Very Happy. La fosta laguna nu se intampla nimic. La astra...nu stiu ce sa zic ca a mea nu are.
Skip ads

  • lcf_156

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Nici nu cred ca are vre-o importanta daca pilotul automat se poate sau nu activa atat cat timp masina sta pe loc...nu ar ajuta pe nimeni cu nimik. Important e sa se activeze in mers si sa indeplineasca tate functiile.
  • MiShU-AsTrA

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am un Opel Astra H break din 2000, o perioada mi-a functionat pilotul automat ff bine, dar de un timp nu mai functioneaza deloc ... nici la 10 nici la 120 de km/h.
Aveti idee care ar putea fi cauza !?
  • pocris

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Suspectii principali ar fi: switch-urile de la pedalele de ambreiaj si frana, maneta.
Gasesti mai jos ce ai putea sa faci, vezi postul lui maiandrei:

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=49566
  • MiShU-AsTrA

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
pocris a scris:Suspectii principali ar fi: switch-urile de la pedalele de ambreiaj si frana, maneta.
Gasesti mai jos ce ai putea sa faci, vezi postul lui maiandrei:

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=49566


Mersi, o s-o pun pe tester sa vad ce zice !
Skip ads

  • GeKados

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,

Caut si eu pe cineva sa ma ajute cu montajul manetei si activarea din sistem.
Daca poate sa ma ajute cineva cu o recomandare Smile

Multumesc frumos,
  • GeKados

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
am rezolvat. ms frumos
  • costy72

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2016

  • Mesaj Privat
La mine de ce nu merge am încercat de mai multe ori am un Opel astra h din 2009 nu reușesc deloc sa activez pilotul automat cei de fãcut ?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Verifica daca e programata corect si in toate modulele functia de cruise control.
Verifica daca switch-ul de la pedala de ambreiaj functioneaza corect
Verifica daca switch-ul de la pedala de frana functioneaza corect.
Verifica daca butoanele manetei functioneaaa corect.
  • AViorel

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2016

  • Mesaj Privat
adrianceazar a scris:poate cineva sa puna cateva poze cu butonu de pilot automat si sa zica exact unde este situat


Salut, pilotul automat se poate porni de la maneta stanga ( cea cu semnalizarea ) ... Daca te uiti putin mai sus la pozele puse de jE vezi exact unde este situat.
  • ENecula

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Am avut mașina la reparat și când am vrut sã activez pilotul automat acesta nu vroia sã intre în serviciu. Martorul din bord se aprindea mai puțin de o secunda și apoi gata! Știam cã trebuie sã o oprești sã îi iei contactul și apoi sã îl pui din nou și își revenea. Zis și fãcut. S-a manifestat la fel. Adicã nu funcționa. BELEA! Logic, frâna și ambreiajul dezactiveazã pilotul. Așa cã mi-am pus întrebarea dacã nu cumva S-au dereglat senzorii la una dintre pedale. Se intervenise la ambreiaj.
Pentru cã incerca sã facã serviciu dar se razgandea mi-a dat ideea de a ridica pedala în loc sã o apãs :puțin.
Șiiii ,,,,,,surprinzãtor ! Pilotul automat a intrat în serviciu! Mai bine decât oricând!
Dacã înainte trebuia sã încãlzesc motorul, sã rulez cu viteza a treia și dupã aceea primea pilotul automat, acum o ia instant !
Când fãceam oprire în timpul cãlãtoriei ,pierdeam pilotul automat pentru câteva minute bune pânã își revenea! !
Și fostul proprietar a avut aceeași problema și m-a avertizat cã așa funcționeazã. Așa cã M-am conformat!
Mai mult ca sigur, arcul de revenire a pedalelor se înmoaie în timp (sau se depune mizerie între pedala și limitator )și dã simptome de nefuncionalitate .
A propos de frâna de mânã :
SE regleazã din piulita de sub mânerul frânei de mânã dar FIN DE TOT.
Mânerul se trage circa 25 -30 de grade. Dacã se limiteazã doar la câteva grade, rezultatul este cã se va bloca () cablul și cama, ,,,în timp.
Eu am gãsit cablul de pe roata din stânga blocat. Și cele doua came NU reveneau la limitatorul de cursã.
Am dat cu degripant (dupã ce am decuplat cablul și arcul de revenire )și am acționat manual camele pânã reveneau singure înapoi :au și acestea încorporate arcuri de revenire independent de arcul de revenire exterior!
Apoi am montat la loc cablul și arcul, nu înainte de a mai întãri arcul de revenire exterior. Adicã am deformat brațul arcului cu grijã cu circa un centimetru în sensul corect.
De atunci am frânã de mânã !
Functionala!
A propos : cama acționeazã frâna la capãt de cursã în poziția "frânã trasã " !
Este greșitã ideea cã frâna de mânã trebuie sã fie reglatã la cât mai puțini dinți pentru cã AȘA ar ține mai bine !
VÃ UREZ SUCCES !
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,497
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
@ENecula
Dupã pãrerea mea, ar trebui sã refaci reglajul cursei tijei switch-ului de ambreiaj...mai ales cã s-a intervenit la ambreiaj. Din descrierea ta, pedala de ambreiaj nu mai ”calcã” cu fermitate tija switch-ului, fapt ce s-ar elimina prin reglajul amintit...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Si... invata sa fii mai putin entuziasmat de modificarile aplicate a.k.a ,,la brațul arcului, etc,, pentru ca reperele masinii au fost gandite ,,din start de catre ingineri,, pentru o functionalitate lunga astfel ca daca la un moment dat nu mai functioneaza corect poate ca trebuie doar sa le demontezi si sa cureti tot ceea ce tine de functionarea sistemului, eventual sa inlocuiesti doar ceea ce este ,,in mod evident defect,, si nimic altceva in plus.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR