Eram pe DN1, ma intorceam la Ploiesti, cand de odata (pe la 160Kmph) am simtit ca motorul nu mai trage la fel de bine. Am apasat ambreiajul, si motorul a revenit la relanti la 900 rpm. Am lasat-o la liber pana am ajuns la 100Kmph, dupa care motorul a inceput sa se tureze singur, pana la 3000-4000 rpm fara sa apas acceleratia. In momentul asta, m-am gandit sa-l opresc. Am luat contactul si SURPRIZA

Din acel moment am sunat pe cineva sa ma tracteze, si am lasat-o in fata la service pana luni dimineata fara sa mai invart motorul niciodata.
CE POATE SA FIE ?
Menionez ca am observat in cursul zilei o scadere a puterii motorului in anumite momente, dar in altele mergea normal. Dupa cele intamplate, m-am uitat la busonul de ulei si iesea abur de-acolo, dar uleiul era negru. De asemenea parca era mai gros uleiul, vascos, iar vasul de expansiune era gol.
Daca s-a dus garnitura de chiulasa nu trebuia sa intre apa in cilindrii si sa se opreasca motorul ? dimpotriva, el mergea singur.
Astept pareri/opinii ca eu nu imi dau seama ce s-a intamplat.
Ultima modificare făcută de Slick la Mie 21 Jun, 2006 12:00 pm