Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • Nemesy

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am de vanzare un opel si unele persoane din cele care ma suna imi cer seria de sasiu pt verificarea masinii. Este vreo problema daca le comunic seria? Nu ma ocup cu vanzari de masini si de aceea sunt incepator in vanzari si nu cunosc riscurile.
Multumesc anticipat pt raspuns
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Avand seria de sasiu teoretic pot sa mearga la o reprezentanta, sa faca rost de car pass. Avand car pass-ul, pot sa faca rost de cheie, sa vina sa o deschida frumos, sa programeze cheia in immo si sa gasesti locul de parcare gol.
Asta cel putin teoretic....
  • Nemesy

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2010

  • Mesaj Privat
jE a scris:Avand seria de sasiu teoretic pot sa mearga la o reprezentanta, sa faca rost de car pass. Avand car pass-ul, pot sa faca rost de cheie, sa vina sa o deschida frumos, sa programeze cheia in immo si sa gasesti locul de parcare gol.
Asta cel putin teoretic....


Aha, deci sfatul tau e sa nu o comunic? Teoretic sau nu in zilele noastre orice e posibil. Sincer nu prea as vrea sa le-o comunic tocmai de aceea am zis sa intreb prima data aici
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Practic cred ca iti trebuie si un talon de la masina si un act de identitate ca sa obtii informatiile de la reprezentanta. In caz ca nu ai pile.
Da' i-ai intrebat pe oameni ce vor sa verifice pe baza VIN-ului?
Skip ads

  • Nemesy

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2010

  • Mesaj Privat