Ai uitat parola?


  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Este o afacere. La cat m-am uitat eu pe net la prețuri și manopera (m-am uitat 20 de ore adunate că sa nu plătesc o sumă de bani absolut exagerata). Codul piesei mele este 0165011/0. Delphi. Pentru cine este interesat trebuie să știe că sunt mai multe tipuri de compresoare (chiar Delphi - wj, QR) iar piesa trebuie verificata înainte. In principiu sunt la fel ambreiajele dar ... Pe mine m-au ajutat 7zap (adresa www). Magazinul este în sectorul 3 iar o căutare pe Google după codul piesei îl pune în lista.
  • 0verspeed

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2013

  • Garaj Mesaj Privat
palanraducristian a scris:In garaj. Nu este nicio filosofie. Singur Iurian l instrument care este mai deosebit este un clește pentru scos siguranțe circlip - 20-25 de lei în orice magazin Brico / Leroy etc. In rest, se scoate carcasa filtrului de aer cu tubulatura (1 șurub, 2 coliere, 12 mufe....) Cheie de 15 pentru rola tensionare curea accesorii, capete torx (vreo 2 mărimi -25 și 27 cred). Daca te pricepi un pic la mecanica chiar nu este nicio filosofie. Daca nu ai înclinații spre partea asta poate fi ușor triki.

Cat de greu iese fulia de pe axul compresorului? Fulia are un rulment, se scoate greu?
Cat de greu se scoate primul surub din poza marcaj 8 ?
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
1. Nu se scoate greu. Nu desface cureaua de accesorii decat dupa desfacerea surubului (foloseste w40 inainte cu 10minute). Fulia se scoate usor. Primul care iese este ambreiajul. Pentru a-l desface, intre discul ambreiajului si fulie (in spatiul de 0,5mm) introdu o surulbenita astfel incat spatiul sa se mareasca la maxim 2mm. Invarti fulia un sfert de rotatie, mai introduci o surulbenita pentru a departa discul pana la 2-3mm maxim. Mai invarti fulia un sfert si tot asa. Practic, tu vei forta ambreiajul sa iasa de pe ax cate maxim 1-2mm. Nu il poti scoate cu mana decat dupa ce l-ai departat de fulie cam 5mm. Trebuie avut grija ca in capul axului este o saiba. Trebuie pusa la loc (la mine era ramasa in/pe discul de ambreiaj). Fara acea saiba, la montare, discul de ambreiaj va fi lipit de fulie ceea ce va distruge compresorul.
2. Fulia are rulment. Este unul din motivele pentru care am ales sa cumpar un kit complet (desi, dupa demontare, rulmentul parea ok - fara zgomot). Fulia si bobina sunt prinse cu sigurante (saibe) circlip externe. Iti trebuie un cleste special pentru acestea ca sa nu te chinui (eu am luat din Leroy cu 20lei). Vezi ca sunt doua tipuri de clesti: cei pentru sigurante externe (cand il strangi ca pe un cleste varfurile se departeaza) si cei pentru sigurante interne (ca un patent obisnuit). Este necesar cel pentru sigurante externe.
3. Eu am dat tubulatura de aer jos iar toata procedura a durat maxim o ora (timp in care am baut si o cafea / fumat o tigara). Nu pun la socoteala timpul pentru desfasurat scule / strans scule etc.
  • 0verspeed

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Super, mersi de clarificari, pare usor. O sa revin cu informatii. Surubul nu e cu filet invers nu?
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Nu. Este normal. Invarte-l incet, foloseste w40 si pentru ungere cand il scoti. Daca nu s-a umblat la el vei observa ca la montare s-a folosit pasta pentru filet (pentru a creste duritatea strangerii). La strangere va intra ca un surub normal (eu i-am pus superglue la strangere neavand pasta speciala pentru filet - cei de la Loctite au asa ceva). Dar n-am nicio emotie ca s-ar putea desprinde.
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Nu. Este normal. Invarte-l incet, foloseste w40 si pentru ungere cand il scoti. Daca nu s-a umblat la el vei observa ca la montare s-a folosit pasta pentru filet (pentru a creste duritatea strangerii). La strangere va intra ca un surub normal (eu i-am pus superglue la strangere neavand pasta speciala pentru filet - cei de la Loctite au asa ceva). Dar n-am nicio emotie ca s-ar putea desprinde.
  • bmihai_2005

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1,4 twinport
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Feb 2007

  • Garaj Mesaj Privat
salut. am un astra g 1.4 din 2007. Recent am fost la un service deoarece dupa 12 ani (masina este din 2007), nu mai functiona deloc AC. Nici nu mai pornea compresorul. Am fost linistit imediat la service, specialistul mi-a spus ca mai rar se strica compresorul
(de fapt se duc doar niste carbuni din el...). Compresorul nu mai functioneaza cand nu mai are freon, cum a fost si in cazul meu. dupa incarcare acesta a pornit. Acum dupa 2 luni la pornirea AC-ului, si cand rulez cu masina ( cand este in viteza si accelerez), se aude un suierat doar in habitaclu, am deschis geamul si afara nu se aude nimic. Mentionez ca de racit nu raceste atat cat stiam eu ca poate. ce ar putea fi? posibil sa fi scazutt freonul?
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Sistemul trebuie verificat cu lampa speciala pentru pierderi de freon, daca nu ai pierderi abia atunci atunci pui freon in insalatie. Mergi unde ai fost sa-ti faca verificarea instalatiei.
Si poate faci o poza cu carbunii astia de care ti-a zis tie specialistul, sa stim si noi ce sunt aia. Compresorul ca orice piesa mecanica are si el o durata de viata, cand crapa tine de norocul fiecaruia.
  • adrianutzu19

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, am un astra h 1.9cdti 101cp, 2007 an fabricatie si am o problema la partea de clima , am freon in instalație compresorul merge dar cand pornesc clima nu imi baga rece ...mentionez ca ventilatorul din fata radiatorului nu porneste . Sa fie cauza de la releele din tabloul de sigurante sau releele din stanga si dreapta ventilatorului.
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Cred (din experiența proprie la un Astra G) că orice neregula cu privire la funcționarea ventilatoarelor generează o eroare. Nu este nicio eroare pe bord?
  • adrianutzu19

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
In bord nu am nici o eroare , dar am pus ieri un tester si am avut 2 erori P1481 si P1482 , ambele legate de ventilator si sigurante ...posibil sa fie releele din tabloul de sigurante ?
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Păi....are logică. Fără ventilatoare nu ai aer condiționat. Trebuie verificata instalația electrică (nu e recomandat sa te apuci sa schimbi piese decât după verificarea instalației electrice - inclusiv siguranțe / relee). Altfel riști să cumperi până găsești un fir întrerupt. Este un sfat....
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Caută pe forum eroare 1481 , 1482 vei găsi și alte discuții
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
adrianutzu19 a scris:Salut, am un astra h 1.9cdti 101cp, 2007 an fabricatie si am o problema la partea de clima , am freon in instalație compresorul merge dar cand pornesc clima nu imi baga rece ...mentionez ca ventilatorul din fata radiatorului nu porneste . Sa fie cauza de la releele din tabloul de sigurante sau releele din stanga si dreapta ventilatorului.
Ai climatronic sau AC...?!
  • adrianutzu19

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Climatronic
  • Marinpop

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Buna . Am si eu o problema . O prima intrebare ar fi , cum imi dau seama daca am ac sau climatronic?Acum sa descriu adevarata problema ce ma doare. Masina , un Opel Zafira B , 1,9 cdti din 2008 , o am doar de 3 luni , e prima masina pe care o am dotata cu AC sau climatronic deci nu am avut pana acum tangente cu componente legate de astfel de dotare (compresor , ventilator , radiator , etc...). Acum trei zile am dus-o sa ii verifice instalatia , au descoperit ca instalatia era goala asa ca au trecut la treaba . Verificare etanseitate , a iesit ca e ok . Au incarcat instalatia cu freon (475 g) au zis ca intra . Dupa incarcare am reusit sa aud si eu sunete ce nu le mai auzisem pana atunci , adica cum porneste compresorul , apoi pe tot dumul de la service pana acasa se auzea un fel de suierat ceea ce banuiam ca e acel ventilator . In fine , totul parea ok , baga aer rece . A doua si a treia zi insa nu am mai auzit acel suierat in timpul functionarii motorului si nici racorirea nu mi s-a mai parut atat de accentuata , ba mai mult , azi numa aer rece nu baga si se simtea si un miros ca de motorina arsa , Oare ce s-ar fi putut intampla?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Esti in perioada de garantie,mergi inapoi la verificare si remediere...! E simplu!
  • Marinpop

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Am fost , am descoperit problema si nu e tocmai in avantajul meu . Am radiatoul de clima spart si trebuie sa il inlocuiesc . Spre norocul meu nu imi pare asa scump la 230 de RON.
  • Marinpop

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Mi-a aratat ca de fapt vidarea , respectiv verificarea etanseitatii nu o face aparatul la presiunea pe care o baga compresorul . Compresorul baga in jur de 30 de bari . Spun asta pentru cei care eventual merg sa isi incarce instalatia , verificarea etanseitatii nu garanteaza ca nu exista vreun por , fisura mica , care va ceda la presiunea de 30 de bari
  • IDumi

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
salut
am un astra G 2003 /1,7 cdti ...nu mai cupla compresorul si am fost in servis sa il schimb cu unul de la dezmembrari...dupa ce am bagat freon si am pornic AC,cel din servis de la freon,mi-a zis ca e putin gripat compresorul , sa merg cu el 1h pe trptele mici (1,2).intrebarea mea e normal ca cureaua de accesori sa fie incinsa sa nu poti tine mana pe ea sau asta se intampla ca e posibil gripat compresorul, multumesc anticipat de raspuns

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata