Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Akeo a scris:
luc1979 a scris:

Daca mergi in afara localitatii, parerea mea e ca nu e suficient motorul de 130 CP, mai ales pe Sports Tourer.


Imi cer scuze ca ma bag in si eu in discutie, dar tu ce ai vrea, avion? Uite-te putin in jur la ce tara de c..t avem, nu avem infrastructura, drumurile sunt varza, politia te pandeste dupa copaci sa mai ia si ei o spaga..iar tu vrei sa zbori in afara localitatii? Eu zic ca sunt ultrasuficienti 130 de CP! Gandeste-te cum era acum cativa ani cand conduceam batrana Dacie care avea 45 de CP si eram mandrii de ea! Acum nu iti mai ajunge nici 130? Poate esti vreun kamikaze, pacat ca din cauza unora ca tine, la care nu le mai ajunge pedala se intampla atatea accidente in care au de suferit oameni nevinovati!


Idioti astia de vand masini cu puteri asa mari. Trebuiau sa vanda doar Insignia cu 1.6 115 CP, suficienti cai pt drumurile noastre. Sa mai mentionez ca Insignia are peste 1600 kg? Misc-o tu din loc cu 100 CP (incarcata cu 5 persoane Very Happy )
Skip ads

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@forbiden nu contesta nimeni superioriatea bmw-ului. dar si pretul e dublu.
la bmw dai zeci de mii euro doar pt cele 3 litere. eu imi caut masina, am gasit pe stoc un x3 la 39 mii(30 cu reducere) care m-a dezamagit profund: singurele dotari erau senzori presiune pneuri si senzor becuri arse. am configurat alta cu xenon, jante etc, si pretul a iesit peste 45 mii. si era doar un motor 1.8 diesel 150 cai.
un bmw chel arata groaznic la interior, are lipsa comenzi volan, lipsa display in bord, faruri halogen, ac manual etc
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
luc1979 a scris:
Lucifer_The a scris:Cel de Passat e mai vechi ca tehnologie...nu te cred! Chiar daca are cu 10CP mai mult nu se simte...Insignia are overboost pentru 15 secunde cand apesi pedala la fund si functioneaza la 145CP..poate nu stii tu sa conduci...


Daca nu ai condus, nu crezi. Acel motor de Passat este excelent. Eu mi-am comandat Insignia ca n-am avut incotro, si motorul de 160 CP ca sa nu simt dorul Passatului...
Un prieten care are Insignia de 160 CP si conduce din cand in cand si un Passat (CC de 140) zice de motorul de Passat da e "mai rafinat". Asta e cuvantul!


Intr-adevar n-am pus mana pe un CDTI de generatie noua, dar TDI-ul de 140 cp e tractor obosit pe langa vechiul CDTI de 150 cp.

Sa fie CDTI-ul de generatie 2 mai putin rafinat decat cel vechi? Rolling Eyes
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
@sever iulian: exact asta am vrut si eu sa spun. Insignia este concurent pt Passat, Mondeo, Accord, Avensis. BMW, Lexus, Mercedes, Audi sunt alta clasa.
X3-ul ala intradevar, in varianta de baza e cam chel. Nu acelasi lucru il poti spune despre 520D. Chiar in echipare de baza are cam tot ce iti trebuie pe el. Dar pretul este chiar mai mare decat o Insignia cu maximum de dotari. Pretul asta, crede-ma nu il platesti numai pt alea 3 litere. O sa vezi ca superioritatea se cunoaste la absolut tot (materiale, comfort, precizia ansamblarii, motorizare). Oricum, nu as da atatia bani pe o masina. Prefer oricand un large family car care cu dotari de bun simt este la jumatate din pretul unui 520D.
Skip ads

  • vectragts1

  • Mesaje scrise: 350
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2010

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:
luc1979 a scris:
Lucifer_The a scris:Cel de Passat e mai vechi ca tehnologie...nu te cred! Chiar daca are cu 10CP mai mult nu se simte...Insignia are overboost pentru 15 secunde cand apesi pedala la fund si functioneaza la 145CP..poate nu stii tu sa conduci...


Daca nu ai condus, nu crezi. Acel motor de Passat este excelent. Eu mi-am comandat Insignia ca n-am avut incotro, si motorul de 160 CP ca sa nu simt dorul Passatului...
Un prieten care are Insignia de 160 CP si conduce din cand in cand si un Passat (CC de 140) zice de motorul de Passat da e "mai rafinat". Asta e cuvantul!


Intr-adevar n-am pus mana pe un CDTI de generatie noua, dar TDI-ul de 140 cp e tractor obosit pe langa vechiul CDTI de 150 cp.

Sa fie CDTI-ul de generatie 2 mai putin rafinat decat cel vechi? Rolling Eyes


Sa nu uitam ca vechiul cdti era luat de la fiat prin parteneriat cu GM si folosit de Fiat, Alfa Romeo, Saab etc.Am avut vechiul cdti 1.9 pe vectra si am fost foarte multumit.Cdti-ul de pe insignia daca nu ma insel e primul produs in totalitate de opel.Sa nu uitam ca si noile TDI-uri au trecut la injectie directa iar Vw are o mult mai mare experienta in productia diesel, hai sa recunoastem.Doar ca nici viitorul Passat nu va arata la fel de bine ca insignia Razz
  • vectragts1

  • Mesaje scrise: 350
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2010

  • Mesaj Privat
daca 130 de cai nu sunt suficienti, oricand poti sa-l duci la 160 sau peste
  • crconst

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
vectragts1 a scris:daca 130 de cai nu sunt suficienti, oricand poti sa-l duci la 160 sau peste



Nu inca, am intrebat pe cei de la EDS si nu au inca chiptunning pentru motoarele astea noi.
Dar presupun ca intr-un an, cand te plictisesti de performantele motorului, or sa apara si pt motoarele de la Insignia.
  • luc1979

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:
Lucifer_The a scris:
Colegii tai din Germania probabil sunt si ei chei. Insigna full concureaza cu seria 5 nu cu 320, e clar ca esti frustrat.


In afara de dimensiuni, la ce mai concureaza cu seria 5


Frumos spus! Smile
Skip ads

  • dan9

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
salutare o parere personala ca posesor de insignia 130 cp cdti pot spune ca masina se comport impecabil iar cei 130 cp sunt suficienti caci am fost la inceput disperat sa imi cumpar un 525 diesel 177 cp sau un a6 2,7cp de focul puterii motorului evident la mana a 2 a dar acum dupa ce conduc insignia ma intreb unde as fi folosit eu puterea motorului caci abia astept sa prind un drum liber sa zbor cu a mea si sunt de acord caci multi ce cumpara bmw audi vw sh sunt putin frustrati ar da orice sa apara cu sigla firmelor de mai sus indiferent ca sunt cumparate la 250 mii km si le scimba uleiul in spatele blocului insignia este superba
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Nu numai ca le schimba uleiul in spatele blocului...dar unuii le lasa acolo ca nu mai au bani de service. Toti care-i stiu cu sh bmw, mercedes, etc nici macar casco nu au ca e prea scump pentru ei Smile
  • Flav

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

Cum vi se pare configuratia de mai jos, merita banii?

Astep parerile voastre!

Echipare EDITION + Pachet "Premium Edition" + Pachet "Driver II" + Pachet "Telefon" = 22107 euro

Pachet "Premium Edition" (Edition)

CJ2 - Sistem electronic de climatizare pe doua zone cu senzor de umiditate, parbriz atermic, filtru polen si ventilatie
spate
A23- Parbriz atermic
Q60 - Jante din aliaj 8x18, design cu 7 spite duble, pneuri 245/45 R18
UTT - Alarma
T96 - Proiectoare pt. ceata
TSQ - Pachet "Vizibilitate si lumini" (senzor de ploaie, oglinda retrovizoare electrocromatica, control automat al
farurilor cu functie de detectare a tunelelor)

Pachet "Driver II"

TT2 - Faruri bi-xenon adaptive (includ sistem de spalare faruri cu lichid sub presiune) si reglare automata pe 9
directii
UD5 - Senzori parcare fata si spate (include ecran informational de dimensiune marita)

Pachet "Telefon" (ND cu UXW/UXX/UYI/PH2Q)

UZZ - Radio CD 400
UPH - Portal telefon mobil
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 509
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Cateva date la Insignia 2.0 130 C.P.
3000 rot/min la 190 km/h
viteza maxima pe autostrada 206 km/h,rotatii cam 3200-3250
viteza medie 46.5 km/h
consum mediu 7 l/100 km
Skip ads

  • luc1979

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Flav a scris:Salut,

Cum vi se pare configuratia de mai jos, merita banii?

Astep parerile voastre!

Echipare EDITION + Pachet "Premium Edition" + Pachet "Driver II" + Pachet "Telefon" = 22107 euro

Pachet "Premium Edition" (Edition)

CJ2 - Sistem electronic de climatizare pe doua zone cu senzor de umiditate, parbriz atermic, filtru polen si ventilatie
spate
A23- Parbriz atermic
Q60 - Jante din aliaj 8x18, design cu 7 spite duble, pneuri 245/45 R18
UTT - Alarma
T96 - Proiectoare pt. ceata
TSQ - Pachet "Vizibilitate si lumini" (senzor de ploaie, oglinda retrovizoare electrocromatica, control automat al
farurilor cu functie de detectare a tunelelor)

Pachet "Driver II"

TT2 - Faruri bi-xenon adaptive (includ sistem de spalare faruri cu lichid sub presiune) si reglare automata pe 9
directii
UD5 - Senzori parcare fata si spate (include ecran informational de dimensiune marita)

Pachet "Telefon" (ND cu UXW/UXX/UYI/PH2Q)

UZZ - Radio CD 400
UPH - Portal telefon mobil


De ce nu iei Cosmo si CD 500?
  • robsorluc

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2009

  • Mesaj Privat
dan9 mare dreptate ai,ce folos sa ai 300 cp ca oricum nu merg de folosit pe ulitile din romania.daca ar fi dupa mine limitare la toate masinile la 150km/h ,si asta cand mergi frumusel la itp
eu am o astra 100cp,si injur pe afara Very Happy
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 509
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Lucifer_The a scris:Am si eu o intrebare pentru cei care au Insignia CDTI 130CP (adica A20DTJ) - va rog sa va uitati in cartea de identitate a masinii (aia albastra cu alb Smile ) si sa-mi spuneti la model ce scrie A20DTJ sau A20DTH?
La mine scrie A20DTH insa din cate stiu eu asta e modelul de 160CP. Si sa-mi spuneti daca se poate si anul fabricatiei?


Ca sa nu iti mai faci probleme cu cea de-a treia litera,uite ce scrie la mine in cartea de identificare a vehiculului :

an fabricatie 2011
tip motor A20DT Very Happy
putere maxima 96 KW (130 C.P.)
masa proprie 1613 kg.
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Eddie a scris:
Lucifer_The a scris:Am si eu o intrebare pentru cei care au Insignia CDTI 130CP (adica A20DTJ) - va rog sa va uitati in cartea de identitate a masinii (aia albastra cu alb) si sa-mi spuneti la model ce scrie A20DTJ sau A20DTH?
La mine scrie A20DTH insa din cate stiu eu asta e modelul de 160CP. Si sa-mi spuneti daca se poate si anul fabricatiei?


Ca sa nu iti mai faci probleme cu cea de-a treia litera,uite ce scrie la mine in cartea de identificare a vehiculului :

an fabricatie 2011
tip motor A20DT
putere maxima 96 KW (130 C.P.)
masa proprie 1613 kg.


Asta-i belea Exclamation Exclamation Very Happy
  • sebastian_dorca

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Cat va consuma masina? La un drum de 200 km mi-a comsumat o medie de 6,8 % la viteze cuprinse intre 60 km/h in localitate si 160 km/h in afara. Sincer mi se pare putin cam mult pt ca nu am mers mult timp la viteza mare.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nu viteza mare creste media consumului ci demarajele. Daca e aglomerat si faci slalom printre masini -acceleratie/frana/acceleratie cresti si media. Mai sunt si - 8 C afara....
  • sebastian_dorca

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Nu viteza mare creste media consumului ci demarajele. Daca e aglomerat si faci slalom printre masini -acceleratie/frana/acceleratie cresti si media. Mai sunt si - 8 C afara....


Stiu,dar n-am avut demaraje puternice. Tot la temperatura asta,Ford-ul imi consuma cam 6 iar Renault-ul Megane 5,...ceva. E drept ca sunt motoare mai mici,dar....
  • renefilip

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
diferenta dintre 130 si 160 cai e doar din soft au acelasi motor.eu am o insignia de 130 cai de 2 luni am 8700km cu ea dar sunt tare multumit merge de rupe asfaltu
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR