Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • nycman91

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2008 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2011

  • Mesaj Privat
se schimba si pompa de apa ,asta preventiv,ca daca vreodata iti face figuri si pierde lichid de racire sau se blocheaza si necesita inlocuire,va trebui sa schimbi si cureaua de la distributie chiar daca nu este necesar ca nr. de kilometri,pt. ca este prea riscant sa o intinzi din nou.
Skip ads

  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
@Mihai Anton: dupa ce ca nu stii, mai te si otarasti ca o domnisoara violata.
Te-am intrebat pentru ca nu sunt Mama Omida sa stiu ce an de fabricatie e masina si cati km are.
Daca era fabricata anul trecut si avea 60.000 km nu era necesara schimbarea pompei de apa. Fabricantul pompei da garantie 1 an la pompa, GM recomanda schimbarea la 2 ani fara a depasi 150.000km.
Nu trebuie sa iei in calcul doar numarul de km ci si numarul de ore de functionare a motorului. Cred ca stii si singur sa calculezi in cat timp parcurge o masina 60.000 km cu o viteza medie de 50 km/h si in cat timp parcurge aceeasi distanta cu o medie de 100 km/h. De aia si prostii aia de la GM au hotarat ca distributia sa se schimbe in Ro la 60.000km. Pompa de apa o schimbi in functie timpul in care parcurgi aia 60.000 km. Daca faci pana in 20.000km/an, schimbi pompa o data cu distributia, este foarte posibil sa pice in 6 ani.
Daca faci km multi, de genul peste 30.000 km/an, merge schimbata la a doua schimbare de distributie.
Si spune-i colegului @protektor ca nu la toate masinile se schimba pompa de apa odata cu distributia. Exemplu este masina mea care are distributie mixta. Adica, curea pt axa cu came, se schimba la 90.000km si lant la pompa de apa care se schimba la 250.000 km cu tot cu pompa de apa.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
app....eu cred ca titlul postului spune clar si face referire concis la motor 2.0cdti, a20dtj. ce e greu? crezi ca pe colegul care a deschis aceasta discutie il intereseaza de masina ta sau ca am eu sau altul distributie in x sau y?
daca vrei sa ajuti un om, da-i informatia pe care o cauta, ca nu lucram la politie sa facem interogatoriu pe masina, sa aflam din ce an, ce culoare, cate roti are, daca merge cu fata sau cu spatele......ma refer la cazul de fata! omu' a intrebat foarte clar: "daca la tipul ala de motor se schimba sau nu pompa de apa odata cu distributia....in mare"
daca doreai cu adevarat sa ajuti puteai sa zici doar simplu: atata timp cat pompa de apa este antrenata de cureaua de distributie, in general, la noi in tara se schimba si pompa de apa, pt siguranta. o curea de dsitributie, dupa caz se tine intre 4-10 ani si intre 90.000 - 150.000km. nemtii schimba distributia la 150.000km Wink. daca rspecti oarecum acest interval, si nu ai schimbat pompa de apa odata cu distributia, v-a trebuii sa mai astepti o gramada de timp, sau de kilometrii pana la al doilea schimb, caz in care ai sanse sa ramai cu pompa de apa blocata.
in autodata3.38 pe tipul de motor de insignia arata si intervalul de schimb al distributiei. acolo scrie clar ca schimbul distributiei se face la 150.000 km sau 120 luni. la noi, in romania hai sa zicem ca nu e de respectat acest interval, dar totusi tare imi e greu sa cred ca trebuie schimbata la doar 60000km.



P.S. daca vrei sa ajuti, ajuta.....se poate!
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Pff @forbidden27, ne-ai lasat interzisi cu masina ta mixta Very Happy, noi vorbim aici de Insignia si una anume dupa cum spune titlul. Parerea mea personala este ca ai multe topicuri unde te-ai bagat asa ca un parererist, no offence! Oare te pricepi si la camioane Razz.
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
mare minune de nu, atata timp cat omu isi calculeaza intervalul de timp de "revizii" dupa orele de functionare ale motorului. am auzit si eu de treaba asta DAR NUMAI SI NUMAI LA MASINILE AGRICOLE SAU LA APARATELE DE ZBOR. colegul poate sa vina cu o idee ingenioasa si revolutionara si sa o arunce in curtea GM si anume sa scaoata si "prostii aia" in dotare standard un ceas care sa inregistreze orele de functionare ale motorului in anumite variabile ale vitezei de deplasare. SUPER TARE concluzia trasa de tine! Smile))
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Pai pana cand si el recunoaste fara sa vrea ca pompa se schimba odata cu distributia, in cazul lui lantul Very Happy.
Dar sa revenim la ale noastre, cand am fost la ultima revizie de 45000 km, mi-au spus ca la urmatoarea, adica 60000 nu va trebui sa schimb distributia decat la 75000 km. E vorba de Opel Victoria Brasov si o sa-i pun sa scrie asta in carte, deoarece eu am semnat la cumparare ca tipul de revizii este cel din contract Sad.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
1. Nea protektore: ideea a fost nu sa te las pe tine interzis. Doar am contrazis ce ai spus mai inainte ca la toate masinile se schimba pompa de apa odata cu distributia. Uite ca nu e asa cum spui tu si cazul prezentat de mine nu este unul "accidental" sau singular. Mai invata si apoi critica pe altii.
Doar pentru simpla ta informare, ma pricep si la camioane. As fi curios daca ai pus vreodata piciorul pe o platforma maritima sau un FPSO, locurile in care lucrez eu si in care am in operare si intretinere niste motorase Caterpillar diesel cu 24 cilindri in V, niste turbogeneratoare micute cam cat un bloc cu 4 etaje si niste pompite micute, care cu piston, care cu diafragma, care centrifuge, care lucrand la 10 bari, care la 200 bari. Singurul lucru la care nu ma pricep este sa pun emoticoane, imi cer scuze pentru asta, vad ca tu te pricepi mai bine.
2.@alladin: te-ai bagat si tu ca musca in ciorba, doar pentru a ma critica pe mine, ai aruncat niste print-screenuri din autodata cu intervalurile de service din Germania dar care la noi in tara nu se aplica, regulile impuse de GM fiind total diferite. Pe autorul postului chiar nu l-ai ajutat cu nimic. Stiu ca multi se considera mai inteligenti decat GM si GM astia chiar au facut o conspiratie secreta cu service-urile din Romania ca sa ia banii clientilor. Problema e ca nu numai GM au facut asta ci toti producatorii de masini au micsorat intervalurile de service pt masinile vandute in Ro. Ford, Vw, Opel, absolut toti au impus un alt interval de service. Nu-i asa ca e conspiratie mondiala impotriva Romaniei?
Iti spun si tie un singur lucru. Cand cineva cere un sfat, nimeni nu ii da sfatul orbeste. Nu poti sa spui aceleasi lucruri despre o masina cu o vechime de un an si despre una cu o vechime de 4-5 ani. Si la doctor cand te duci te intreaba cati ani ai. Eu nu aveam de unde sa stiu ce vechime are masina, ce numar de km are, daca masina a mai avut distributia schimbata sau nu. Datele astea pentru mine erau importante ca sa dau un sfat colegial, un ajutor de la om la om. Spun inca o data pentru a intelege toti, nicaieri nu scrie ca este obligatoriu sa schimbi pompa de apa odata cu distributia. Pentru schimbarea pompei se mai iau in calcul si alti factori, nu stau sa ii enumar pentru ca observ ca deja deranjez pe aici si asta cred ca pentru simplul fapt ca nu sunt posesor de Insignia.
Imi cer scuze pentru deranjul cauzat, pentru ca am avut neobrazatul tupeu sa cer detalii despre masina si promit ca nu o sa mai postez niciodata pe aria asta.
@alladin_allibaba: ma scuzi, o intrebare offtopic. Ai bacalaureatul luat, ca vad ca inclusiv username-ul l-ai scris gramatical gresit?
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Ca sa-ti dau un raspuns la prima intrebare si promit ca termin cu off topic-ul. Am terminat facultatea de foraj, IPG se numea acum cativa ani, adica inainte de revolutie si am lucrat 5 ani pe platforma Gloria ( sper ca ai auzit de ea) si apoi inca 4 ani pe Orizont, asa ca iar m-ai lasat interzis (forbidden) Razz, asa se intampla cand esti un simplu parerist. Spor la reparat pompe de 10-200 bari, daca mai lucram acolo poate acum iti eram sef Very Happy. Nu astept raspuns.
Skip ads

  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Vad ca ai exact aceleasi studii ca si mine si chiar ma mira atitudinea ta. In 9 ani pe tentativele alea de platforme ar fi trebuit sa inveti ceva, probabil era prea greu pt tine si de-aia ai plecat, ratand sansa vietii tale de a fi seful unui sef de platforma.
Cer scuze celorlalti de offtopic si ma opresc aici.
@Mihai Anton, Opel Romania recomanda schimbarea distributiei la 60.000 km la conditiile de rulare din Romania. Teoretic ar trebui sa schimbi urmatoarea distributie dupa alti 60.000 km. Daca astia 60.000 ii faci in maxim un an sau doi, n-are nici un rost sa schimbi pompa, o schimbi la urmatoarea revizie majora.
Daca astia 60.000 ii faci in mai multi ani sau ai de gand sa schimbi distributia mai tarziu de 60.000, schimba si pompa acum. Nu este decat vreo 250 lei o pompa originala GM, nu este un capat de tara.
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Ai uitat ca sa spui ca daca schimba la urmatoare revizie va trebui sa plateasca din noi manopera pentru schimbarea distributiei, deoarece trebuie data jos. Ai schimbat cu vreodata distributia? Cand dai informatii, atunci trebuie sa le dai complet. Asta ar mai fi unul din motivele pentru care se schimba pompa odata cu distributia.

P.S. La vremea respectiva nu era in foraj decat platforma Gloria si Orizont atunci se pregatea de extractie, era bine sa fi citit cate ceva din istoria platformelor din Romania, nu se stie cand voi veni in control pe platforma, asa ca ochii mari pe pompe Very Happy, sa fie curate, ca de functionare se vor ocupa altii.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pentru simpla informare a ta, tin sa te anunt ca am promovat examenul de bacalaureat. de atunci mi-am facut timp sa trec si prin ceva facultati: Electrotehnica fiind una, iar Stiinte Economice alta.
acum sa te intreb pe tine, ca tare m-ai facut curios sa-ti cunosc orizontul intelectual, cum e corect: Rasvan sau Razvan, Alexandru sau Alecsandru? Pana sa-mi raspunzi tu, cel cu atata vechime in campul muncii si cu o baza gramaticala extrem de bine pusa la punct, iti zic ca toate variantele sunt corecte. sau asa cum am mai zis in postul de mai inante, poate revolutionezi si gramatica limbii romane si bagi tu reguli gramaticale la SUBSTANTIVELE PROPRII. ....de unde si alladin_allibaba. pana una alta mai uitat-te in aceste posturi ale tale cu ce raspuns ai inceput si cu ce termini, pt ca observ ca te dai usor pe linia de plutire.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Protektor a scris:Ai uitat ca sa spui ca daca schimba la urmatoare revizie va trebui sa plateasca din noi manopera pentru schimbarea distributiei, deoarece trebuie data jos. Ai schimbat cu vreodata distributia? Cand dai informatii, atunci trebuie sa le dai complet. Asta ar mai fi unul din motivele pentru care se schimba pompa odata cu distributia.

P.S. La vremea respectiva nu era in foraj decat platforma Gloria si Orizont atunci se pregatea de extractie, era bine sa fi citit cate ceva din istoria platformelor din Romania, nu se stie cand voi veni in control pe platforma, asa ca ochii mari pe pompe Very Happy, sa fie curate, ca de functionare se vor ocupa altii.

Pune-ti ochelarii si citeste pana la capat ce am scris. Am spus ca o va schimba la urmatoarea revizie majora. Pentru ca vad ca esti habarnist si mai parerist decat pareristii revizia majora implica pe langa schimbarea uleiului si filtrelor si schimbarea distributiei. Dar ce sa ii faci, asa se intampla cu astia de vin in controale, habar nu au ce se intampla dar se dau si se cred ceeace nu sunt. Sanse sa vii in control unde sunt eu sunt infime, doar daca din intamplare esti oficial al unei tari straine, ceeace nu cred. Oricum, esti binevenit oricand, avem bocancii pregatiti si mana pregatita sa deschida un anume fermoar pentru tentativele de inspectori cu aere de mari sefi.(vorbeam de fermoarul de la geaca, nu te gandi la prostii)
alladin_allibaba a scris:pentru simpla informare a ta, tin sa te anunt ca am promovat examenul de bacalaureat. de atunci mi-am facut timp sa trec si prin ceva facultati: Electrotehnica fiind una, iar Stiinte Economice alta.

Si la facultatile alea nu ati studiat gramatica?
Inceputul unei fraze sau propozitii se scrie cu litera mare. Adica de-astea ABSYEBDIWHGB.......
rspecti = respecti, da?
v-a trebuii= va trebui, nu-i asa?
interval, si nu ai schimbat= nu se pune virgula inainte de "si".
pentru simpla informare a ta= gramatical corect ar fi "pentru simpla ta informare"
Stiu ca ti-e greu sa crezi ca intervalul de schimb al distributiei stabilit de GM pt Romania este la 60.000 km, tu esti unul mai destept decat cercetatorii de la GM, intreaba si tu pe cineva care a cumparat masina noua ce scrie in contractul de garantie.
Si GM chiar s-au gandit la ce am spus eu cu orele de functionare. E la mintea unui copil de clasa a 3-a sa isi dea seama ca la noi in tara, vitezele medii realizate sunt in jurul a cca 60-70 km/h, motorul nu functioneaza la o turatie constanta cum de obicei circula un neamt pe autoband, nu reduce la 50 km/h in toate comunele, media de viteza este realizata intr-o plaja de 0-120 km/h, nu forteaza in depasiri camioanele care merg cu 90 km/h, etc. Aceste regimuri diferite de turatii si viteze duc la o uzura mai avansata a anumitor componente, chiar si calitatea uleiului sufera in aceste conditii.
Asa ca tu faci in Romania 60-70 km intr-o ora, daca ai noroc, iar neamtul in aceeasi ora face 90-100 km lejer si constant, pe autoband, pe sosele cu doua benzi, cu regimuri de functionare a motorului mult mai constante decat la noi.
Orice producator ia in consideratie un anumit numar de ore de functionare a unui subansamblu. Tractorul ara cu plugul in brazda la fel si in Romania si in Germania, avionul zboara la fel si in Romania si in Germania. La masini e total diferit, alte tari, alte infrastructuri, alte regimuri de functionare.
Oricum, cred ca ar fi bine sa mai faci inca o facultate ca sa poti intelege lucrurile astea. Vad ca doua nu sunt de ajuns.
Skip ads

  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Sal,
Dc nu va certati in alta parte?
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Eu sfatuiesc pe cel care a intrebat sa schimbe pompa, restul e can-can.
P.S. Eu asa as face, mai ales ca nu stiu sa existe revizii majore sau minore; la fiecare revizie este specificat ce trebuie schimbat si/sau verificat.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Poti demonstra asta cu ceva? Vre-un document oficial? Omul a intrebat ce sa faca pentru ca nu stie si cum am mai spus, nu este scris absolut nicaieri ca pompa se schimba odata cu distributia.
Usor-usor, devenim toti pareristi, doar ca unii sunt mai pareristi decat altii.
Pentru ca nici eu nu am gasit o informatie oficiala legata de acest schimb, am facut niste recomandari:
1- Schimba pompa daca pana la urmatoarea schimbare de distributie o sa treaca mult timp.
2-Daca face 60.000 km intr-un an, maxim doi, nu are rost sa o schimbe acum.
De aceea am intrebat ce an de fabricatie e masina si cati km are. Daca era mai veche, daca istoricul nu era clar, daca avea foarte multi km, ziceam sa o schimbe acum. Afland mai multe detalii despre masina, am facut o recomandare, doua solutii din care posesorul masinii o alege pe cea care crede el de cuviinta.
End of story, scuze tuturor pentru o tona de offtopic.
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Omule tu chiar insisti in nedumerirea ta, ce document oficial vrei? Monitorul oficial e bun? Tu ai un Opel insignia? Daca nu, atunci te rog frumos sa mergi si sa-ti spui parerile in alta parte. Ai vazut vreodata carnetul de service de la Insignia?
cu asta am incheiat discutia cu un parerist, care din partea mea mi se pare deja jenanta discutia. Pana la urma eu nu vreau sa conving pe nimeni, nu am de gand sa fac print-uri pentru cu asa ceva.
@forbidden27 ia o pastila si ar trebui sa te linistesti, deja ai facut destule valuri printre noi, mai ales ca in semnatura ta vad 2 masini Ford si atunci ma intreb cum iti poti da cu parerea despre Insignia. Dovedeste ca ai o Insignia, in caz contrar revin la primele cuvinte prin care te-am considerat un simplu parerist.
deja aau dus discutia in penibil, bye bye!
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:Vre-un document oficial? Omul a intrebat ce sa faca pentru ca nu stie si cum am mai spus, nu este scris absolut nicaieri ca pompa se schimba odata cu distributia.

Offtopic: ca tot veni vorba de gramatica, vreun se scrie toata ziua lagat.
  • stanstan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Astazi - 09:24 pm








forbidden27 a scris:



Vre-un document oficial? Omul a intrebat ce sa faca pentru ca nu stie si cum am mai spus, nu este scris absolut nicaieri ca pompa se schimba odata cu distributia.


Offtopic: ca tot veni vorba de gramatica, vreun se scrie toata ziua lagat.
  • Mihai Anton

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
In concluzie: o sa schimb si pompa.
Multumesc pentru sfaturi si nu va mai certati ca poate cineva e interesat de subiect.
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Dovada ca @forbidden e un simplu parerist care a acumulat 911 postari pe acest forum si asa fara sa fi pus piciorul intr-un opel insignia ( cu exceptia celor de la salonul auto Razz)

Mesaj primit de la el:

"De la forbidden27 (Offline)
Trimis Ieri - 12:45 am
Inspectore bau-bau, ma poti trimite in alta parte cand iti vei face forumul tau si atunci poti sa faci ce vrei. Pana atunci, shut up si keep quiet.
Chiar daca nu am Insignia, asta nu inseamna ca nu stiu absolut nimic despre ea. E o masina care o aveam in vizor ca o viitoare achizitie, m-am convins ca nu merita cumparata, chiar daca arata mai bine decat celelalte, e aceeasi calitate Opel. Prefer sa rada lumea de mine in uratenia de Ford decat sa stau cu frumusetea de Insignia prin service pentru update-uri ca la Windows si sa merg cu morcovul in fund ca o sa gasesc jumatate de motor in filtrul de ulei.
Si asta la "cea mai fiabila masina", "masina anului".
Scuze ca ti-o spun asa direct, e ca un top model, frumoasa dar proasta.
Pa si nu uita sa schimbi distributia plus pompa cand publica guvernul in monitorul oficial si verifica atent si cu migala filtrul de ulei la fiecare schimb.

_________________
Ford Mondeo MK4 1.8 Tdci 2008
Ford Focus MK2 1.6 Tdci, 2007"

Domnule parerist vad ca stii engleza mai binisor decat limba romana, atunci da-ti forbiden pe acest topic si chiar forum, aici discutam despre masini, adica Opel si nu avem nevoie de pareristi sau cumva esti banat pe forumul celor de la Ford? Pff! De mult am simtit ca esti paralel cu subiectul Opel, am mai spus asta. Este "vre-un" forum auto pe cara sa nu-ti dai cu parerea? EEu am rugamintea la tine doarece ti-ai exprimat parerea negativa despre Insignia, sa ne lasi in pace, cel putin in topicele despre Insignia. Daca ceilalti posesori de Opel accepta un parerist, eu, nu accept pareri despre Insignia de la cei care nu o utilizeaza.
Tu faci parte din marea masa a romanilor care se pricep la toate si la nimic bine si care isi spun ca "merge si asa". Inca odata iti spun ia pastile, stai linistit, dar lasa-ne.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR