Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Domnu' inspector care sperie lumea' chiar ma asteptam sa faci asta. Copy-paste stie pana si Ponta sa faca. Ti-am trimis PM gandindu-ma ca deja deranjam pe altii cu tot offtopicul asta. Am incercat sa spalam rufele "in familie" dar vad ca tu iesi cu chilotii la uscat afara.
1. Chiar nu stiu de ce te-ai bagat in discutia dintre mine si colegul @Mihai Anton. Din cate imi aduc aminte, lui ii raspunsesem, lui ii cerusem detalii despre masina, nu tie. Adica te-ai cam bagat ca musca in ...miere, amenintandu-ma cu venitul in inspectie, etc.... Te astept, sigur o sa-mi iei pompa de apa de la bicicleta.
2. Tu nu ai de unde sa stii in cate Insignia am pus piciorul si cati kilometri mi-am plimbat fundul in ele. Este doar o parere a ta. Adica, esti exact ce ma acuzi tu pe mine ca sunt. Pana una alta, citeste ce am scris aici. http://forum.clubford.ro/vi...=1130468#p1130468 . De atunci, am mai condus-o de cateva ori, sute de kilometri. Ca n-am pus piciorul in nici o Insignia, este doar PAREREA ta.
Chiar ti-ai dat inclusiv PAREREA ca la toate masinile se schimba pompa odata cu distributia, ti-am demonstrat ca nu e asa, deci esti tot un parerist. Unul care stie sigur ceva, raspunde clar si documentat la o intrebare. Te credeam ca ai dreptate daca spuneai "scrie in autodata sau in manualul de service ca pompa se schimba odata cu distributia la xx.xxx km". In cazul asta, taceam si imi inghiteam prostia scrisa de mine. Tu nu ai demonstrat absolut nimic. Doar ai facut o gargara ieftina bazata pe vorbe din folclor. Iti repet, pana nu arati documentat, ca posesor de Insignia care stie totul despre masina ca pompa de apa se schimba obligatoriu cu distributia, ramai tot un parerist.
3. Pe tine te las in pace, in grandomania si maretia ta, vad ca tu nu vrei sa ma lasi pe mine in pace deloc. Iti place cearta? Ai simtit miros de scandal? Scuze, asta o sa fie ultimul post la care iti raspund. Cedez eu primul.
4. Parerea mea despre Insignia deocamdata asta este si nu mi-o schimb. Imi parea interesanta cand a aparut, ma uimea cate premii a primit, cum toti o laudau, dar am asteptat sa-si arate adevarata fata. Si din pacate, cam incepe. Sansele de a mai ramane pe lista de cumparaturi e din ce in ce mai mica, poate faceliftul o sa imi schimbe parerea.
5. TTu nu ai absolut nici un drept sa imi spui mie sa nu mai postez aici. Deocamdata nu este forumul tau personal, revendica-l si declara-l autonom (se poarta asta la voi in zona, stii exact ce ai de facut). Abia cand va fi forumul tau personal si autonom, ma poti izgoni. De postat o sa mai postez, chiar daca o sa iti creasca tensiunea, o sa iti dau niste pastile de la mine. Deocamdata pe un forum public, sa spui cuiva sa nu mai posteze este o dovada de nesimtire, de lipsa de educatie, de aroganta ieftina si de prostie crasa. Pana una alta, ma doare exact in locul potrivit ca tu nu accepti pareri de la unul sau altul. Daca imi aduc aminte, chiar nu ti-am raspuns niciodata personal la vreo intrebare de a ta.
Plec pe alte topice (sau topicuri????)
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Domnu' @nea' caisa sau @forbidden27 ....tu chiar nu poti sa te impaci cu ideea ca esti un pic cam lusser? Iti e asa greu sa intelegi treaba asta? Acum o dai in diverse cu Autodata sau cu alte documente oficiale. Daca faci un efort si dai doua pagini in urma, ai sa observi un printscreen din Autodata cu schema distributiei si intervalul de schimb. Atunci m-ai atacat, ca de domne' oricine este in stare sa faca treaba asta.....cred ca mai putin tu, din diverse motive: probabil nu ai programul instalat, poate il ai dar nu doresti, in fine.... Vad ca incepi sa te dai cu capu' in propriul cap si anume: ai sustinut, ca acel interval de service sau de schimb al distributiei, nu este valabil pentru Romania da? Acolo iti arata destul de clar pana si pompa de apa pe schema de revizii, dar in fine sa revenim, ai sustinut si sunt de acord cu tine, chiar am precizat si eu ca intervalul de service nu este acelasi si la noi in tara. Noi conducem mai prost, avem drumuri mai proaste, avem combustibil mai prost, de unde reviziile trebuiesc facute mai des, piesele de schimb trebuiesc schimbate mai devreme...atunci de ce, culmea, pompa de apa se schimba mai tarziu? Este cumva o exceptie? Atat eu, cat si colegul @protektor, am precizat ca ideal, este sa se schimbe si pompa de apa odata cu distributia pentru ca altfel se risca un bloacaj al ei pana la urmatoarea revizie mojora(schimbul distibutiei). Ar mai fi si costul manoperei pentru schimbul distributiei, care inseamna ceva, cost pe care il platesti oricum daca schimbi doar pompa de apa ulterior, unde mai adaugi si ca mesteritul pe la suportul motor nu prea este recomandat sa se faca asa ca vrei tu sau eu sau altcineva.
Ce sa intelegem de la tine: distributia in RO se schimba la 60.000km fata de 150.000 km in Germania, pompa de apa dupa cum reise(din ce susutii tu), in RO se schimba la 120.000 km fata de 150.000 cum s-ar schimba in Germania? Ca idee, fa un mic calcul, ca eu poate gresesc, dar observ ca nu prea bate masa cu casa. Ar fi trebuit sa fie oarecum direct proportionale aceste intervale de KM.

P.S. Nu inteleg de ce moderatorii acestui forum nu se sesizeaza si iti dau un bine-meritat ban. Care este problema ca e un forum public? Inseamna ca putem sa devenim zmei? Deja ai facut mare galagie pe aici si devii enervant. Mai mult modul tau de adresare, raspuns la intrebarile colegilor de forum lasa mult de dorit.

Inca ceva si cu asta am terminat. Am vazut ca ai 9XX de posturi pe diverse discutii. Este posibil sa le cunosti chiar pe toate, sau colegul care a deschis discutia cu pompa de apa avea dreptate la adresa ta si anume ca te bagi ca musca doar de dragul stelutelor/gradului/rating-ului?Confused
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
schimbarea distributuiei sau a pompei de apa nu are legatura directa cu tara ci cu numarul de ture facut de motor...in sensul ca o masina rulata preponderent la oras...datorita folosirii treptelor inferioare...motorul a facut la acelasi kilometraj mai multe ture decat una care a circulat pe autostrazi sau extraurban...in trepte superioare...

La noi exista obsesia autostrazilor...dar daca mergi exterior pe drumurile europene..practic stai cam tot timpul in ultima treapta...

Asa vad eu problema...si nu e un secret ca toti incerca sa scurteze intervalele...ca trebuie profit...totusi o chestie interesanta...

unii au inceput sa mareasca intervalele pentru a lua ochii clientului in privinta costurilor 'reduse' (marketing)...producatorul bazandu-se ca masina fiind noua nu pica in garantie (ma refer in special la intervale mari schimb ulei)...si apoi Rolling Eyes
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
O informare pentru cei care sustin ca Insignia este o masina cu "probleme"
https://www.clubopel.com/lin...ds-accolades.html
Skip ads

  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Eu cumpar o masina doar daca imi place designul, pe locul doi e restul (adica puterea, fiabilitatea..etc). Desi am Insignia de 3 ani inca nu exita masina in gama ei cu care as dori sa o inlocuiesc.
Nu pot accepta sa merg cu o masina cazan la design! Sorry! Nu simt ca traiesc daca nu intoarce lumea capul dupa ea! Unii cu invidie, gen posesorii de Ford si Audi din cate am experimentat pana acum, si altii cu admiratie reala.

P.S am avut si eu probleme marunte dar toate s-au rezolvat pe garantie, masina merge brici, e ca un tanc lipit de sosea iar acum dupa remap ma iau la tranta si cu cocalarii din BMW-uri Smile
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 509
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Acum si-a schimbat mersul si a mea,are un demaraj de rupe,viteza maxima nu am testat-o.Mi-a facut a doua remapare Marius,pentru ca dupa prima era diferenta mult prea mica,aproape insesizabila.

@Giulestina
Nu stiu daca are legatura cu chiptuningul sau cu vreo setare anume,dar nu mai imi apare functia ,,shift''de la un timp ? S-o fi suprimat-o neamtul pentru ca ar fi fost deranjanta si oricum nu o bagam in seama ?
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Giulestina a scris:Eu cumpar o masina doar daca imi place designul, pe locul doi e restul (adica puterea, fiabilitatea..etc). Desi am Insignia de 3 ani inca nu exita masina in gama ei cu care as dori sa o inlocuiesc.
Nu pot accepta sa merg cu o masina cazan la design! Sorry! Nu simt ca traiesc daca nu intoarce lumea capul dupa ea! Unii cu invidie, gen posesorii de Ford si Audi din cate am experimentat pana acum, si altii cu admiratie reala.

Decat sa merg cu una cu motor de drujba in fiecare seara prin oras si sa rada lumea de mine,mai bine ies3 seri pe saptamana,dar sa zica lumea: ce masina misto...
  • dan9

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
salutare mai este cineva pe aici care ma poate ajuta cu un sfat in privinta cresterii puterii unei insignia 2.0cdti 130 cp?multumesc
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Incearca la baietii de la EDS.
  • dan9

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
multumesc frumos am urmarit discutia si sunt de parere ca cei de laEDS sunt cei mai avizati pt asta dar vroiam sa stiu daca cineva care a facut remapare a avut vreo problema dupa o exploatare a masinii mai indelungata. nu vreau sa fiu sceptic dar 190 de cai mi se pare cam mult pt limitele masinii
  • culy89

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2009 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Buna seara! Sunt proprietarul unui opel insignia sport tour de aproximativ 9 luni.Totul a fost ok pana in luna oktombrie atunci cand m-am pornit la munca an germania,pe autostrada am opservad niste vibratii mari ale volanului cat si al masinei am mers asa pana an germania cu ideia ca ar fi un cauciuc.Am schimbat jantele cu cauciucuri noi de iarna echilibrate de vreo 3-4 ori la servisuri diferite am schimbat capete de bara ceva bucse verificat unghi de fuga,planetare demontate verificate,montate la loc totul ok.volanta schimbata kit ambreaj schimbat totul an zadar vibratiile tot le are dupa ce depasesc viteza de 120 km la ora.Multumesc celor care ma poate ajuta cu o mica ideie sau poate au mai fost cazuri ca al meu.Multumesc
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Discuri frana sau chiar si injectoare(daca face pe turatia echivalenta la >120km/h)
Skip ads

  • culy89

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2009 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Discurile sunt ok.varianta injectoare ramane.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Face dupa 120 km si tr 5 si in tr 6?.
Trebuie vãzut daca face de la o anumita turatie in sus, sau doar de la 120 km in sus, indiferent de turatie.
  • culy89

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2009 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2016

  • Mesaj Privat
De la 120 de km in sus indiferent de turatie cu cat creste turatia si vibratiile sant mai mari,am mai opservat caci in momentul vibratiilor se simt si an maneta de schimbator
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca tine doar de viteza, nu e de la motor.
Trenul de rulare are ceva.
Un prieten a avut ceva asemãnãtor din cauza planetarei lungi. A ridicat masina pe rampa si simulat cu rotile ridicate, viteza de la care începea vibratia. Nu stiu in ce masura este safe sa faci asa ceva pt a atinge 120km, dar e o idee.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Planetara da doar tremurat la botul masinii si de obiceo doar pe accelerare. Daca sun vibratii este de la altceva
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu am inteles. Cu alte jante si anvelope ai incercat, sau ai pus anvelope noi pe jantele vechi?
  • culy89

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2009 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Am ancercat alte jante cu cauciucuri noi si la fel aceliasi vibtatii
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR