Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • harko anti

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salutare tutulor din clubul opel , am si eu o nelamurire cum scap de rugina de pe aripile din spate al masinutei mele vectra 1.7 td 1996 cu conditia sa scat de cheltueile atelierelor sau asa zis vopsitorolor auto care fac o treaba de caca pentru sume marisorae.Va multumesc anticipat
Skip ads

  • been

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Sal.....curatat bine si chit de fibra.....
  • Gex

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2009

  • Mesaj Privat
mai ramane problema vopselei, care sigur nai cum so mai faci sa arate ca restu masinii, deci tot la vopsitorie ajungi.
Eu pe a mea am lasato cu kitul asa nevopsit.
dar macar am mai "stopat" din extinderea ruginii.
  • puiu_hfu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2010

  • Mesaj Privat
cureti bine semiaripa cu un flx micut si cu panza de polizat,stergi cu diluant apoi aplici chit cu fibra de sticla asta pe deasupra si matuiesti pana o faci k noua (ajungi dunga in dunga)apoi pe dedesupt cureti bine si decapezi co dalta tot ce se decapeaza apoidupa ce ai decapat cureti cu diluyant si dai cu antifoniu de ala insonorizant(ctia25 delei si are 2 kg)vezi ca trbuie date 2 maini cu pistolu cel mai indicat
Skip ads

  • harko anti

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Va multumesc de tot fratilor am sa fac ca opelul meu sa fie ca nou
  • lucas79

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
mai sunt si materiale de adaos cum ar fi: ziare, cutii de bere, spuma si alte glume.
nu le incerca.
cel mai bun e chitul amestecat cu multa rabdare.
bafta
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Solutia ruginei NE-PERFORANTE este, dupa mine, "solutia "convertizoare de rugina", ca de examplu Frameto, in nici un caz nu se vopseste sau aplica chit direct pe suprafata "linistita" cu flexul, decat daca machiezi masina pentru o vanzare la o persoana pe care nu o mai revezi niciodata...
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat


  • puiu_hfu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2010

  • Mesaj Privat
cea mai proasta solutie sa o dai cu feroginol la 2 luni apare sub vopsea
si iese floricele.se curata bine cu flexu pana nu ramane rugina deloc si apoi se chituieste
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Tabla unei masini moderne are circa 0.7 mm (contrar celei de ARO, pe care au invatat "meserie" mecanicii mioritici) un "viteaz" cu flexul poate sa o aduca la mai putin de jumatate Exclamation
Flexul si ciocanul de 2 kg fiind considerate singurele "scule de meserias", unora le e greu sa conceapa ca NU MAI E ASA...
De altfel, eu nu am vorbit de anticul "deruginol" cu care se vopsesc balcoanele inchise cu fier cornier, ci de solutii moderne, cu care, de altfel, se restaureaza masini de colectie de zeci, poate sute de mii de E Idea
Asta nu inseamna, desigur, ca solutia se aplica direct "pe rana", exista o tehnologie care implica, desigur, curatatul zonei incriminate, folosirea de chit in faza finala plus vopsit , etc, etc...
In esenta, tabla se aduce in stare "goala" pe suprafata respectiva si inca cativa centimetrii "sanatosi" in jur, se slefuieste pana se ia jos cea mai mare parte din rugina, adica pana metalul devine aproape curat si dupa aceea se trateaza. Putina rugina ramasa in zone "minuscule" se transforma intr-un compozant foarte dur si care adera la metal. In acest fel se pastreaza cea mai mare parte din "metalul util", procesul de coroziune fiind stopat complect, daca ulterior se vopseste, desigur.
Din cana de produs nu se ia decat cantitatea minima necesara tratamentului, care se varsa intr-un recipient de plastic oarecare, jetabil (sticla de apa de plastic taiata in doua) iar ceea ce ramane se arunca, nu se mai toarna inapoi, ca se "contamineaza" tot produsul si e bun de aruncat.
Mentionez o data in plus ca metoda e valabila DOAR la rugina NE-PERFORANTA Exclamation
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR