Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
salutare.
revin dupa mai mult timp de inactivitate, evident pentru ca am o problema.
in aceasta seara a inceput sa se intimple ceva ciudat legat de alternator. in mers s-a aprins becul de la alternator (baterie, popular). sta aprins.
opresc motorul. dau sa pornesc iar, pun contactul, dar nu se aprinde nici un bec in bord. totusi se simte ca se consuma curent pe incalzirea bujiilor (intensitatea becului de pe butonul de avarii). pornesc motorul, alternatorul nimic. pe bornele alternatorului am 12.45V. cresc turatia si, dupa citeva secunde incepe sa dea curent, 14.12 V, in bord se aprind becurile (ca in conditii normale), dar se aprinde si becul de la alternator.

inainte de a tura motorul, in bord se aprind normal becurile de la semnalizare si faza lunga. iluminarea bordului functioneaza normal.

ca urmare, banui ca e vreun contact prost prin alternator. va rog sa ma ajutati cu indicatii, unde sa ma uit, ce sa fac. oricum miine trebuie sa ma intorc in bucuresti asa ca dimineata voi da jos alternatorul, sa verific toate contactele.
in plus, am aparat de masura, dar nu stiu cum sa verific puntea de diode. daca puteti sa imi dati indicatii detaliate, v-as fi recunoscator.

multumesc.


Ultima modificare facuta de Sezran la Dum 12 Nov, 2006 6:51 pm
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
alternatorul are inauntru puntea legata de releu prin 2 nituri de aluminiu Sad care poate sint slabite/oxidate sau releu defect intern
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
multumesc pentru idee. o sa tin cont de ea si o sa verific niturile alea cind oi avea ocazia sa umblu in alternator, acum nu a mai fost cazul.

la simptomele de mai sus mai trebuie sa adaug: indicatorul de motorina arata doar jumatate din cit trebuia sa arate, in mers usile se descuiau si se incuiau de capul lor, dimineata am sculat tot cartierul cu alarma - becurile care nu se aprindeau in bord erau din cauza ca nu "simtea" cheia in contact, asadar nici alarma nu am putut sa o opresc.

cu un chef grozav de demontat alternatorul in parcare, m-am uitat intii la sigurante. bingo, era arsa siguranta F2 (bricheta si inca ceva, nu stiu ce reprezinta celalalt semn si nici nu m-am mai uitat pe documentatii). dupa ce am schimbat-o totul a revenit la normal.

concluzia: am o masina psihedelica. nu pot sa asociez in nici un fel simptomele manifestate cu cauza. bine ca mi-a venit ideea sa ma uit la sigurante inainte de ma infige in alternator.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR