Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
d_claudiuus
incarca pozele direct pe site
da click pe previzualizare si in josul pagini ai o casuta albastra cu adauga o imagine
ca nu merge ce ai incarcat tu
Skip ads

  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am dat jos capacul motorului si am fact cateva poze.
In poza de ansamblu (prima poza am indicat senzorii ce mi s-au schimbat). Reamintesc faptul ca dupa primul senzor schimbat, am mers 10.000 de km fara nici un fel de problema, erorile disparand cu desavarsire. Dupa cei 10.000 de km mi-a reaparat aceeasi eroare (diferenta de presiune inainte si dupa filtru, DPF infundat 95%) si mi s-aschimbat al doilea senzor.


In a doua poza va intreb ce senzor e cel indicat? se afla mai jos, pe corpul catalizatorului, nu arata ca o sonda Lambda, si arata tot ca cel de presiune.

In a treia poza va intreb la fel, ce reprezinta acel ansamblu, corp in care intra o mufa si senzorii de presiune. ...

Astept raspunsurile voastre.

Mersi
[img]http://img821.imageshack.us/i/picture009cl.jpg/[/img]
[img]http://img141.imageshack.us/f/picture014a.jpg/[/img]
[img]http://img401.imageshack.us/f/picture011eg.jpg/[/img]


cred ca poza 3 este chiar senzorul diferential de presiune... asa-i?
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
primul senzor schimbat
este Mixture regulation oxygen sensor
acea teava mica de care spui ca a fost schimbata
Vacuum line solenoid valve vacuum control to recirculation valve

si senzorul din poza 3
e senzorul de temperatura de pe DPF
  • paulmihalache

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 1289
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu o corsa D, varianta 111ani, (varianta ca a lui d_claudiuus), achizitionata in noiembrie 2010 si am parcurs cu ea (1.6luni) aproximativ 4000 km.

Am citit destul de atent cam tot ce ati postat voi in acest topic. Nu am vazut ca ati fi scris sau poate chiar nu ati intanlit problema mea.
La momentul in care isi face regenerarea, se aprinde spirala respectiva la bord, creste consumul instantaneu, dar si tremura (se simte doar la relanti) toata masina mult prea tare (suparator de tare). Acest tremurat ma deranjeaza pe mine si vroiam sa stiu daca si voi il aveti. E normal? Ce ar trebui sa fac?
Skip ads

  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
In poza asta este senzorul de temperatura? ?


  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
d_claudiuus a scris:In poza asta este senzorul de temperatura? ?


scuze in poza 2
in care ai intrebat ce senzor e ala
in poza 3 asta de ai pus-o acum nu stiu la ce te referi
sau ce vrei sa stii de pe ea
  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
vreau sa stiu ce reprezinta acest ansamblu. Asa cum am spus in el intra senzorul 2 si senzorul despre care spui tu ca e sonda de temperatura.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@paulmihalache
acel martor e de preferat sa nu se aprinda
totusi atunci cand acesta se aprinde o face deoarece i-au fost intrerupta regenerarea automata de mai multe ori sau DPF este foarte incarcat
incearca sa nu mergi cu masina subturat
de cate ori ai prins acea regenerare in 4000 km?
nu ar trebui sa te deranjeze acea trepidatie pentru ca atunci cand isi face regenerarea masina trebuie tinuta turata la cel putin 2000rot/ min
Skip ads

  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
a mea nu trepideaza deloc cand isi face regenerare. Se simte un mic soc cand incepe, apoi creste consumul instant, iar cand regenerarea se opreste la fel face acel mic soc, care probabil e ok cand se modifica timpii de injectie ai combustibilului, e normal ca si motorul sa faca altfel
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
d_claudiuus a scris:a mea nu trepideaza deloc cand isi face regenerare. Se simte un mic soc cand incepe, apoi creste consumul instant, iar cand regenerarea se opreste la fel face acel mic soc, care probabil e ok cand se modifica timpii de injectie ai combustibilului, e normal ca si motorul sa faca altfel

plus ca daca DPF e prea incarcat atunci are o evacuare proasta si de aia tremura
PS ai o poza de la departare mai mare sa imi dau seama ce e chestia aia
  • paulmihalache

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 1289
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2009

  • Mesaj Privat
@lucio85

din cate stiu am prins regenerarea de vreo 4-5 ori.
E adevarat ca la inceput am mers cam subturat pentru ca vin de la o masina pe benzina si asa eram obisnuit sa conduc.

In ultimul timp, de cand am inceput sa conduc putin mai turat, s-a mai aprins o singura data si tremuratul a disparut.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@paulmihalache
daca ti se mai aprinde nu o lasa sub 2000rot/min pana se stinge acel martor
in rest incearca sa mergi intre 2500 si 3000 rot/ min
Skip ads

  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Lucio:

acea teava mica de care spui ca a fost schimbata
Vacuum line solenoid valve vacuum control to recirculation valve


are vreo legatura cu DPF-ul, sau au schimbat-o la plesneala?
  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:
d_claudiuus a scris:a mea nu trepideaza deloc cand isi face regenerare. Se simte un mic soc cand incepe, apoi creste consumul instant, iar cand regenerarea se opreste la fel face acel mic soc, care probabil e ok cand se modifica timpii de injectie ai combustibilului, e normal ca si motorul sa faca altfel

plus ca daca DPF e prea incarcat atunci are o evacuare proasta si de aia tremura
PS ai o poza de la departare mai mare sa imi dau seama ce e chestia aia


in poza 1 se vede, intre turbina si radiator
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@d_claudiuus
man nu sunt mecanic sa stiu ce face fiecare componenta de pe o masina, tot ce am invatat a fost pentru mine legat de acea teava de zici ca au inlocuit-o nu vad de legatura are cu DPF cand ea e conectata la EGR, iar cealata piesa e una elecronica care probabil converteste o rezistenta intr-o tensiune ca acel e un senzor NTC care isi modifica valoarea in functie de temperatura
  • paulmihalache

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 1289
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2009

  • Mesaj Privat
@lucio85

Multumesc pentru sfaturi.
  • mihaintz

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 A13DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Piesa din ultima poza postata mi se pare ca e electrovalva care comanda actuatorul turbinei.Daca iese un furtunas din ea si intra in actuator cam asta e. Sper sa nu gresesc.
  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat

se pare ca totusi senzorul 2 din poza este B175 - Sensor Pressure, Exhaust GAS
Are legatura cu filtrul de particule.
Am facut si eu rost de TIS, imi voi lua si o interfata sa pot controla mai bine defectele.

Am cautat si am gasit urmatoarele coduri de eroare posibile (nu stiu exact care este al meu, dar daca imi aduc bine aminte este vorba despre P2002)
La toate se dau ca si defecte senzorii B174 si B175. Se pare ca totusi mecanicii au procedat bine.

Trouble Codes
P242F Particulate Filter Pressure Sensor High Differential Pressure B-057
P2452 Particulate Filter Pressure Sensor High Voltage B-057
P2452 Particulate Filter Pressure Sensor Low Voltage C-023
P2452 Particulate Filter Differential Pressure Signal not Plausible with Mass Air Flow C-023
P2452 Particulate Filter Pressure Sensor Hose Line Malfunction C-023
P2452 Particulate Filter Pressure Sensor Range/Performance B-057

P2002 Particulate Filter Pressure Sensor High Differential Pressure C-023
P2002 Particulate Filter Pressure Sensor Low Differential Pressure C-023

If trouble code P2002 with the symptom 57 has been recognised:

Select the following Functional System:
Electronic Diesel Injection System Multijet 6JO, Z 13 DTJ, Z 13 DTH
Delete trouble codes
Perform the diesel particulate filter regeneration.
Function Checks

Verify mechanical system functions/components
(leakage, blockage)
Exhaust system
Catalytic Converter
Diesel Particulate Filter
B174 Sensor - Temperature, Exhaust Gas
B175 Sensor - Pressure, Exhaust Gas
Check the hoses for leakage or blockage before replacing the component.
Perform the following troubleshooting:

Refer to Table C-023 Differential Pressure Sensor Circuit
After successful test/fault repair proceed to the next test step

vedem daca eroarea mai apare.
Pana atunci ma voi juca cu interfata mea Smile)
  • mihaintz

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 A13DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Claudiu ai rezolvat cu filtrul de particule ? La mine se regenereaza ca la 1000km. Deja nu ma mai sperii, cred ca asa e normal.
  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am si uitat ca am filtru de particule. Nu il mai urmaresc. Regenerari isi face aleator, dar foarte rar, cam intre 2000 - 3000 de km. 100% A fost senzorul de presiune. Acum am 40.000 de km si nici un fel de problema. Masina merge ceas.
Ieri m-am intors din Germania, am mers in total 4000 de km si am obtinut un consum mediu de 5.4 l/100 KM, avand in vedere viteza constanta prin Germania de 160-170, iar prin ungaria si Austria aprox 140. Am mers numai cu viteaza a 6-a. Am prins la un moment dat la iesirea din Frankfurt 200 km/h, dar pe o suprafata restransa, dorind doar sa vad cat poate masina.

Singurul lucru de care imi pare rau este ca nu ma pot abtine sa fac kilometri, si va trebui s-o vand relativ repede (Nu vreau s-o tin mai mult de 200.000 de km).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR