Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • aionut84

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor. Sunt nou pe acest forum ( daca cumva exista deja un totpic cu problema mea scuzee anticipat - dar eu nu l-am gasit). Am o mica problema la un vectra A ('92, C16NZ) in sensul ca nu pot sa ii fac plinul. In mod normal nu prea circul cu rezervolul plin dar am avut de parcurs un drum de 3200Km si e foarte deranjant sa tot iesi de pe autostarda sa incarci tancul cu maxim 40 l. Am reusit sa introduc maxim 42 l in Ro cand mai aveam in rezervor maxim 3l ( iar pe ceasul de bord indica undeva deasupra penultimei liniute dupa alimentare), mai mult nu a vrut nici una din poampele de unde am alimentat cu toate ca m-am chinuit. In certificat e mentionat ca tancul are capacitate de 61 l. Intrebarea mea este: Exista cumva ceva gura de aerisire care sa permita eliminarea aeurlui din rezervor cand alimentezi? si daca da unde se afla aceasta pt modelul meu. Multumesc anticipat celor care ma vor ajuta cu sfaturi pt rezolvarea problemei.
Skip ads

  • CV13BOT

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1994 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2008

  • Mesaj Privat
A fost lovit rezervorul din jos . 100%
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Poate ai 15 litri de benzina pe care nu-i poti scoate niciodata. Adica ai sorbul cumva prea sus.
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Poate ai alt rezervor.
Skip ads

  • aionut84

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Azi m-am uitat sub masina (neavand posibilitate sa o pun pe o rampa m-am bagat cum am putut pe sub ia) si nu se vede nici o urma de lovitura, ba chiar mai mult peste rezervor pare a avea un fel de scut. Din cate am observat acel scut cred ca nu a fost scos niciodata. Cred ca mai ramane in discutie doar problema pozitionari gresite a plutitorului de la citirea nivelului ( in sensul ca citeste in minus nivelul. Adica eu am 60 l practic in rezervor dar el citeste doar 45l) sau cu evacuarea aerului la alimentare. Cand am afirmat ca mai aveam vreo 3l eu m-am luat dupa ce indica ceasul, care s-ar putea sa ma fi pacalit. Oricum am sa imi pun in portbagaj vreo 5 l de benzina si am sa circul pana o termin toata sa vad cat pot circula cu acul pe rosu ( si daca fac vreo 200 km cu acul jos de tot e clar eroare de citire). Multumesc oricum pt raspunsuri si va tin la curent daca e eroare de citire.
Totusi nu mi-a spus nimeni daca exista ceva gura de aerisire si unde e aceasta ( poate o fi infundata si nu permite evacuarea aerului cand alimentez)
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
aionut84 a scris:Azi m-am uitat sub masina (neavand posibilitate sa o pun pe o rampa m-am bagat cum am putut pe sub ia) si nu se vede nici o urma de lovitura, ba chiar mai mult peste rezervor pare a avea un fel de scut. Din cate am observat acel scut cred ca nu a fost scos niciodata. Cred ca mai ramane in discutie doar problema pozitionari gresite a plutitorului de la citirea nivelului ( in sensul ca citeste in minus nivelul. Adica eu am 60 l practic in rezervor dar el citeste doar 45l) sau cu evacuarea aerului la alimentare. Cand am afirmat ca mai aveam vreo 3l eu m-am luat dupa ce indica ceasul, care s-ar putea sa ma fi pacalit. Oricum am sa imi pun in portbagaj vreo 5 l de benzina si am sa circul pana o termin toata sa vad cat pot circula cu acul pe rosu ( si daca fac vreo 200 km cu acul jos de tot e clar eroare de citire). Multumesc oricum pt raspunsuri si va tin la curent daca e eroare de citire.
Totusi nu mi-a spus nimeni daca exista ceva gura de aerisire si unde e aceasta ( poate o fi infundata si nu permite evacuarea aerului cand alimentez)




Asta e rezervorul de pe C16NZ din 1992. Unul dintre furtunele alea care urca pana sus la buson e de aerisire. Foarte putin probabil sa fie infundat dar cine stie.
  • aionut84

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc pt raspuns colegul Xperiment. Am verificat ambele furtunase mici ( am suflat in ele, se aude cum merge aer in rezervor) deci nu asta pare a fi problema. Ms oricum de schema m-a ajutat. Mai ramane in discutie problema cu indicarea in minus a nivelului. Teorie pe care o sa o testez in weekendul urmator cand mi se va termina tot carburantul din tanc. Sau ma gandesc si la varianta cu rezervorul schimbat ( desi masina e de 8 ani in ro si eu nu am avut probleme niciodata pe partea asta cu ea). Nu cred ca neamtul i-a pus rezervor mai mic, cred ca daca l-ar fi schimbat ar fi respectat specificatiile tehnice ale masinii. Multumesc inca o data pt sfaturi si schema.
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Am un prieten patit cu nemtii. Sunt si ei oameni. La Vectra lui nu au schimbat senzorul de ABS bine asa ca au sudat unu de Omega. Si el a trebuit sa schimbe portfuzeta cu tot cu senzor.
  • aionut84

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am revenit cu rezolvarea problemei. Se pare ca totusi capacitatea rezervorului este de 60,7 l( atata mi-a intrat din pompa) dupa ce am circulat pana sa oprit motorul si am terminat tot carburantul. Am pus 1l de benzina si apoi am fugit pana la ceea mai apropiata pompa sa vedem cat incape. Daca ma poate ajuta cineva care a mai umblat la plutitorul care citeste nivelul benzinei cu niste sfaturi cum se deface ce si unde? Multumesc celor care m-au ajutat intrun fel sau altul sa identific defectul.
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ceva de genul asta am patit si eu dupa ce am schimbat pompa de benzina aflata in rezervor. Inainte de asta acum imi indica f corect cantitatea de benzina din rezervor. Acum imi indica mai putin cu 10-12 l mereu. Cand am 60 (plin) mie imi indica 45-50, cand am 45 imi indica 30-35 si tot asa. Cred ca atunci cand am schimbat pompa am deranjat pozitia plutitorului. Oare asa sa se intamplat? O fi si sonda de vina? (cea de sub scaunul din dreapta spate). Urmaresc si eu cu interes topicul asta, cred ca rezolvarea va fi valabila si la mine.
  • aionut84

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Totusi nimeni nu a desfacut niciodata acel plutitor care masoara nivelul benzinei. Poate ne ajuta si pe noi cineva cu ceva informati cum sa ne rezolvam problema cu indicarea eronata a nivelului de carburant.
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Plutitorul are si niste fire! Verificati-le bine inainte sa va apucati sa demontati tot pe acolo!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR