Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
granth toate motoarele astea si mai ales cele de 1L vibreaza putin in plus la decelerare in zona 1000ture. Daca la tine tacane aleator gen tacheti este posibil sa ai o mizerie plimbareata pe circuit ulei, un tachet sau o rola gripata, ai poza aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=75813
Skip ads

  • Slid3r

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut.Am un opel corsa C din 2001, motor 1.0 benzina si cateodata se aprinde masina aceea cu cheie si cat sta aprins nu mai functioneaza la ralanti corect,intrerupe.I-am "citit" codul si a iesit 0141.Am inteles ca ar putea fi un contact la un senzor de aer sau sonda lambda O2.Ma lamureste si pe mine cineva?Multumesc
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
P0141 O2 Sensor Heater Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 2) C-31
P0141 O2 Sensor Heater Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 2) C-31
P0141 O2 Sensor Heater Circuit Open (Bank 1 Sensor 2) C-31
Citeste aici, motorizarile fiind aceleasi si pe Agila si pe Corsa.
  • teddy_edd

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2011

  • Mesaj Privat
salut sunt nou pe forum si sper k am intrebat in locul care trebe ....am si eu o mica problm cu corsa mea patesc cateodata de nu mi se tureaza ...acuma cum ii frig cand o pornesc intra socu si dupaia imi scade turatia la 900 si acolo ramane oricat as apasa pedala nimic ...mestionez k numai cateodata se intampla (am curatzat valva egr si contactele pe la mufe) si mai am inca o problm mio ramas aprins martorul valva egr si cheitza cu masina aprinse dupa ce o perioada or fost stinse..dak stie cineva vreo solutie var rog sa ma ajutati
Skip ads

  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
buna seara sunt un proprietar al unui opel corsa, an fabricație 2002, motor Z10XE și de cand l-am cumparat, în urmã cu 2 luni am numai probleme.
Cand l-am cumpãrat motorul tremura destul de tare, avea un zgomot ca de diesel și nu mergea mai mult de 120 km/h, fapt care m-a determinat sa ii verific compresia. În urma testului de compresie a rezultat faptul cã pe cilindrul 3 compresia este de 9 , fata de 12 cat era pe ceilalti 2 cilindri.
Erorile inregistrate atunci era 0300, 0303
Dupã aceea a urmat o revizie totala: am schimbat bujiile, am segmentat motorul (segmenti goetze), am schimbat cuzinetii de biela, curatat baie de ulei si sorb, am slefuit supapele (schimbat toate 4 pe cilindrul 3), am schimbat 2 culbutori, am schimbat distributia si pompa de apa, plus toate garniturile aferente, plus curatarea cu foarte multa benzina a intregului motor.
Dupa ce am montat motorul am constatat faptul cã pierd ulei pe la semeringul din fata, fapt pentru care l-am schimbat și pe acesta, însã fãrã a inlocui surubul.
Distributia a fost pusa la punct de cãtre mecanicul care mi-a fãcut operațiunile mentionate, cu ajutorul blocatoarelor specifice acestui tip de motor, respectiv: bolt vibrochen, lamela ax came și semiluna de la senzor. Dupa ce a fost pornit motorul timp de cateva minute, mecanicul mi-a verificat inca o data cu ajutorul blocatoarelor distribuția, motivand ca dupa ce se porneste motorul lantul se intinde si trebuie verificatã distribuția din nou.
Mecanicul mi-a spus ca motorul trebuie folosit cel putin 1000 km în regim de rodaj pentru ca a fost segmentat si slefuite supapele.
În prezent motorul merge cu un zgomot tip tacanit, tremura, indiferent ca este rece sau cald, iar viteza nu i-am testato deoarece am luat ca buna sfatul mecanicului cu privire la rodaj dupa segmentare.
De asemenea am efectuat testul de compresie si pe toti cilindrii este 12.
În urma efectuãrii testului agrafa , în prezent am urmãtoarele erori inregistrate 0115, 1616. 1615.
Distributia a fost verificata de mai multe ori cu ajutorul blocatoarelor originale conform tis.
Ce ma sfatuiti sa verific sau sa fac in continuare?
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
cine doreste sa ma ajute ii pot trimite pe mail si un filmulet cum merge motorul!
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
0115 - coolant temperature sensor malfunction. Vezi senzorul de temperatura motor care trimite informatie la ECU.
1616 - Instrument control unit programming or hardware error. Asta ar insemna ca bordul a fost schimbat dar nu a fost inperecheat cu ECU motor.
1615 - BCM control unit programming or hardware error, posibil sa apara daca BCM a fost schimbat si nu a fost imperecheat cu ECU motor.

1615 si 1616 mai pot apare si daca ECU motor este defect. Rezolva macar 0115 si poate mai obtii informatii de la colegi.
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Ce inseamna "plus curatarea cu foarte multa benzina a intregului motor" ?
Stiam ca se curata cu Carbusolv (de Policolor, nu altceva ca freci de-ti iasa pe nas) clapeta de acceleratie, admisia si EGR-ul. Se baga ulei sintetic high-mileage (0W40, 5W40) si se schimba la max. 10k km ca sa curete usurel interiorul motorului.

Vibratia motorului poate fi data si de un tampon uzat.

Erorile revin daca deconectezi bateria 15 minute? (vezi sa ai codul la CD-player!)
Skip ads

  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Precizez faptul ca i-am dat un reset la ecu + invatare parametrii! dar motorul tot are o bataie si tremura foarte tare! Am verificant din nou distributia și am efectuat o verificare cu opel tech 2, in urma caruia a rezultat o oscilatie a avansului intre 5-23.
Dupa 100 de km masina nu are nici o eroare, porneste la cheie dar tremura! Poate sa se comporte asa din cauza ca a fost segmentat motorul?
De asemenea cand merg cateodata mi se aprinde ledul de la ulei dar pt foarte putin timp, dar nu se inregistreaza nici o eroare.
Mecanicul meu mi-a spus ca este de vina vibrochenul care este uzat, motivand ca si cuzineții de biela erau foarte uzati.
  • cosminpopa

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Am facut si eu testul cu pedalele si masinuta cu cheita licareste incontinu , cred ca e impozibil sa nu am nici o eroare. Masina trepideaza la relante , si cateodata la rece zici ca se ,,ineaca`` faza asta mi.a facuto de 2 ori odata acum cateva zile si o data prin aprilie mai si mai am unele trepidati in treapta a doua .
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
cosminpop curata egr clapeta ,si daca ai peste 120 de mii de km schimba distributia..
nba25- verifica masele de la ecu si restu pe acolo sa faca atingere cum trebuie(patit prieten deal meu)
  • cosminpopa

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Am 75 mii km , e prima mea masina Very Happy , sunt incepatoru nu prea ma pricem la partea tehnica. Dar e pozibil sa nu iti dea nici o eruare la testul cu pedalele? Masinuta cu cheita licareste intruna , am incercat si astazi testu . Ms razvanid
Skip ads

  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
cu placere citeste bine informatiile de pe forum si apucate sa cureti ce tiam sugerat eu ,eu usor de facut daca ai vointa si ceva scule..in rest ai toti pasi pe tutorialele postate de admini si nu numai
weekend placut la toti
  • cosminpopa

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2012

  • Mesaj Privat
am citit , faza e ca nu am scule Very Happy , decat cateva surubelnite , un patent si cam atat:)) , nu prea asi curatao eu singur adica imi e asa sa nu stric cv pe acolo ca la asta ma pricem de minune Very Happy . weeken placut
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
fa o investitie si cumparati scule eu asea am facut ,ca daca nu ai un mecanic bun in zona trebuie sa inveti sa ti le faci singur cei usor o curatare si cam atat ca la distributie si rk motor iti trebuie mecanic cu experienta in opel...
sanatate
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In 9 ani doar 75,000km ? Eu nu cred !
Ba cred ca si aia gri a mea are vreo 25,000km in 11 ani dar m-am jucat eu cu laptopul, real are 175,000km.
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Smile) dacai rulata in romania sar putea sa aibe mai mult Smile))
Asta nu conteaza prea mult de acum incolo sa aibe grija de ea..
  • cosminpopa

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2012

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:In 9 ani doar 75,000km ? Eu nu cred !
Ba cred ca si aia gri a mea are vreo 25,000km in 11 ani dar m-am jucat eu cu laptopul, real are 175,000km.

75 mii reali masina am luato din italia de la cineva mai invartsa care tine la ea si nu mergea mult cu ea , am luat la 50 mi km , e de crezut , e fabricata in a 6 a 2003 . am luato in februarie 2011 .
  • cosminpopa

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2012

  • Mesaj Privat
razvanid a scris:fa o investitie si cumparati scule eu asea am facut ,ca daca nu ai un mecanic bun in zona trebuie sa inveti sa ti le faci singur cei usor o curatare si cam atat ca la distributie si rk motor iti trebuie mecanic cu experienta in opel...
sanatate

O sa imi cumpar scule si saptamana viitoare cand ajung acasa si o sa curat. Dar am un mecani foarte bun a lucrat 10 ani in italia acum si.a deschis service si de obicei ma duc la el ca nu imi e bani dar imi e asa sa apelez la el cand nu imi ea bani si lasa alte masini sa se ocupe de a mea.
  • eharasti

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Sper ca e bine unde am postat intrebarea!
Am un opel corsa c 2006, benzina, 12xep, cu easytronic.
Azi (pentru prima oara) in timp ce stateam la stop (fara lumini sau alti consumatori pusi) am observat ca acul indicator de la turometru era la ZERO desi motorul mergea bine la ralanti. Am accelerat si acul indicator al turometrului s-a ridicat si el dupa care, cand motorul a revenit la ralanti acul a revenit si el la zero. Am plecat din intersectie, am mai mers vreo 300 de metri si am tras pe dreapta, oprind motorul pentru a merge la magazin. Dupa vreo 15 minute cand m-am intors, am pornit motorul si totul era normal, acul statea la ralanti la 600-650 rpm. Suspectez senzorul de turatie (oare unde e amplasat) ca fiind murdar! Oare asta e?
Aveti vreo explicatie?

Cu multumiri,
Edy
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR