Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • crihan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut, am o vectra B, an 1998, motor 2.0di diesel. Masina este super, am fost foarte multumit de ea, dar de acuma un an am o problema la ea si nu ii dau de capat. Iarna trecuta s-a intamplat ca intr-o dimineata sa porneasca la sfert de cheie a mers 30 de secunde si s-a oprit, de atunci nenorocire. In fiecare dimineata acelasi lucru, mentionez ca dupa ce porneste nu am probleme cu ea toata ziua si ca acest lucru se in tampla doar iarna. ok, sa trecem la povestit, am dus-o la mecanic a spus ca motorina se duce inapoi in rezervor mi-a pus o supapa pe retur si gata. A doua zi acelasi lucru din nou la mecanic, pus pe tester totul ok, dat jos toate conductele si curatate, inclusiv rezervorul pebtru ca a spus ca este ulei in el de la pompa, filtre noi, schimbat la pompa semerigul, o gramada de treaba. ok, dupa ce o iau de la mecanic merge 3 zile dupa care aceeasi problema imi venea sa mor de ciuda si o grmada de bani dati. o duc la tester la opel, imi spune ca am probleme cu 2 busii, imi rup 2 busii in chiuloasa cand vor sa le schimba, luat o chiuloasa de la dezmembrari si inlocuit cu bujii noi. Merge 3-4 zile iara aceeasi problema beau de ciuda 3 zile si a veden ce facem, ma duc din nou la astea de la opel, pompa defecta, schimb pompa, alta din olanda dupa cod, merge 3 zila iara aceeasi problema, alt atelier spune ca e erg-ul, schimbat si nimik, pana la urma a trecut iarna, a venit caldura si gata cu problemele, a mers ca si cum era iesita din fabrica. Acuma dragi mei vine din nou iarna si deja imi face figuri si nu stiu ce sa fac, chiar nu stiu. Mentionez ca imi scoate fum negru dimineata, mecanici mi-au zis ca de la clapetele de la evacuare, schimbate si alea tot nimik. Am bagat bani cat imi luam alta, dar nici nu o pot da sa trag teapa la un om, daca a mai avut cineva probleme de genul asta va rog contactati-ma, dati o ideee ce sa fac, cum am spus problema asta o am doar dimineata o pornesc la cheie tremura de cateva ori si se opreste, dau la automat de 6,7 ori si daca am noroc porneste daca nu trebuie sa o trag cu ceva, dupa ce porneste nu mai am probleme toata ziua. Va multumesc pentru ca ati avut rabdare sa cititi, astept pareri.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Clar, dezamorsare pe la filtrul de motorina.
Pune de test un filtru mai simplu, care sa aiba doar intrare si iesire si conectat la conducte cu furtun transparent.
  • ovidiu86_h

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
ceva senzor de temperatura (lichid de racire ) sau se dezamoseaza circuitul de alimentare cu motorina(cum a spus celalat coleg )pompa de injectie, injectoare, tester .numai bine!
  • alin.chipaila

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
Am citit anuntul tau si sincer stiu ce inseamna sa nu stii incotro sa o mai iei.
Incearca sa gasesti un mecanic serios, care stie ce face recomand un dizelist bun ,dar cam departe de tine la Focsani.
Skip ads

  • crihan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2010

  • Mesaj Privat
la dezamorsare s-au gandit toti mecanici, mi-au pus o supapa pe conducta inainte de filtru, adica sa nu se duca motorina inapoi, dar nimik. M a gandeam sa pun o pompa de la un opel astra sau vectra model mai vechi in rezervor asa ceva mi-a recomandat un mecanic, voi ce spuneti.
  • adelyn

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
buna la fel am si eu aceeasi masina si aceeasi problema nu mai porneste decat trasa nu stiu ce are dar apoi merg cu ea non stop nu stiu cum sa o probez dacae dezamorsare vara porneste super
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
schimba furtunele si T-urile de la returul injectoarelor. te costa vreo 9-10Ron 50cm de furtun pe care il tai cu atentie cu cutter. am avut si eu problema asta
  • adelyn

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
ok dar nu inteleg de la cele 4 injectoare pleaca cate un furtun si se intalnesc la pompa ,de unde sa le tai ca ele intra in motor la injectoare si azi am probat am suflat pe fiecare in parte de la T incolo si 3 nu sufla dar unu da te rog zimi de unde le tai mersi
Skip ads

  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
pai...sa le tai exact la dimensiunea celor existente pe masina,adica sa tai din cel nou , care il cumperi.
le dai jos pe ale care le ai si masori exact si inlocuiesti
foarte simplu, treaba usoara
  • adelyn

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
ok mersi maine o sa fac dar la injectoare ele nu merg sa iese dar sunt sub axu cu cama nu merge sa le scot ?
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
ele merg sa iese.
trage usor de toate patru ,sa vezi ce frumos iese.
  • adelyn

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
de acolo de la injectore din chiuloasa nu
Skip ads

  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
adelyn a scris:de acolo de la injectore din chiuloasa nu


adu-o la mine , sa vezi ce frumos le scot,
nu mai fi asa pesimist. apuca-te cu toata inima de treaba. si cauta sa le scoti, prin invartire incet incet , nu sa tragi in fata de ele deodata
  • gxg_tm

  • Mesaje scrise: 1,176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2002 ARY
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Da prin invartire ai sanse bune sa iasa ok !
Teurile din plastic arata asa :

Si daca te apuci sa cauti un pic pe forum era cineva care vindea aceste teuri facute din bronz ca sa nu se mai rupa si sa nu mai ai probleme cu ele !

Stiu ca este un Y20DTH , iar al tau este DTL dar sunt asemanatoare motoarele , asa ca pun si o poza cu furtunele incercuite cu galben !

  • adelyn

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
astazi am pornito iar trasa mam plimbat tot e ok dar trebuie sa o pornesc din 3 sau 4 ore ca apoi nu o mai ia dar am scos fisele la fiecare in parte cand era pornita su nu se simte cae 1 sau daua traase la diesel fuctioneaza tot timpul sau numai la pornire ?
  • adelyn

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
astazi am pornito iar trasa mam plimbat tot e ok dar trebuie sa o pornesc din 3 sau 4 ore ca apoi nu o mai ia dar am scos fisele la fiecare in parte cand era pornita su nu se simte cae 1 sau daua traase la diesel fuctioneaza tot timpul sau numai la pornire ?
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
schimba furtunele alea si schimba si T-urile. daca nu vrei sa schimbi T-urile, poti sa le lacuiesti ca sa se astupe eventualele fisuri. dupa ce le-ai schimbat porneste masina, mergi 1-2 km si apoi las-o nepornita.dupa 3-4 ore verifica nivelul de motorina din vasul filtrului. ar trebui sa fie plin sa sa se verse putin cand incerci sa scoti capacul. daca nu este plin inseamna ca se dezamorseaza circuitul de alimentare. te sfatuiesc sa incepi cu variantele de reparatie cele mai ieftine: schimbarea tuturor furtunaselor de retur injectoare si inclusiv a furtunului mai gros(tot de retur) care INTRA in pompa de injectie.(cele 4 furtunase de la injectoare se unesc intr-unul mai gros pe care te sfatuiesc sa-l schimbi)
  • adelyn

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
am schimbat teurile am scimbat furtunul si tot face dar am aflat ceva ca bujiile mele nu fuctioneaza nu dau curent la fise dar buziile leam verificat cu lampa de 12 v cu clema pe plus la baterie si cu varfu pe bujiie si toate se aprine dar problema e ca am verificat fisele si nu au curent cand pun contactu de ce ?as dori sa va intreb ce e cu ceasu ala in bord care arata grade celsius ?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Bujiile la Y20DTH lucreaza doar sub un anumit prag de temperatura al motorului, undeva sub 10 grade.
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 509
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Daca nu merge nici asa,schimba capacul de la filtru de motorina cu unul care sigur e bun si daca nici asa nu merge, oringurile si simeringurile de la injectoare.Eu asa am rezolvat-o !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR