Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • gr3go

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Intrebare:
Dimineata, cum e acum mai rece p-afara, dupa ce pornesc motorul, intra foarte greu in trepte.
Dupa ce merg 1-2m, merge ok.
E ceva normal?
Unii zic ca e normal, ca la temperaturi mici uleiul se "intareste".
E cumva logic, dar, poate fi cumva din cauza ca uleiul respectiv e uzat? (cand am cumparat masina avea 102.000, acum e in 111.000)

Ma gandesc sa schimb uleiul, voi ce ulei folositi la cutie? Am cutia M20WR/M20WR MTA (ce e MTA?)
La schimb ulei in cutie, mai trebuie schimbat si altceva (garnituri sau alte chestii?)

Ce ulei recomandati? (am inteles ca GM recomandat 75w90)
Skip ads

  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut,

Eu am schimbat uleiul din cutie la 90.000km; acum am 100.000.
Uleiul vechi avea exact aceeasi culoare si nuanta cu cel nou.

MTA=manual transmission

Poti schimba uleiul din cutie; iti recomand GM rosu 75W-90 si, de asemenea, tb sa verifici nivelul lichidului de servo, ambreiajul fiind hidraulic.
  • gr3go

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2010

  • Mesaj Privat
alex_arhire a scris:Salut,

Eu am schimbat uleiul din cutie la 90.000km; acum am 100.000.
Uleiul vechi avea exact aceeasi culoare si nuanta cu cel nou.

MTA=manual transmission

Poti schimba uleiul din cutie; iti recomand GM rosu 75W-90 si, de asemenea, tb sa verifici nivelul lichidului de servo, ambreiajul fiind hidraulic.


Ai simtit ceva diferenta dupa schimbarea uleiului?
  • mascatu

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Si masina mea, la fel facea la rece, y 1,7 dti, am mai intrebat stg-dr, pe la colegi care aveau aceeasi marca si tip de masina si la ei la fel se comporta la rece. Sunt cutii la care nu se recomanda sch. de ulei, dar .................faci cum crezi tu.
Skip ads

  • gr3go

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2010

  • Mesaj Privat
mascatu a scris:Si masina mea, la fel facea la rece, y 1,7 dti, am mai intrebat stg-dr, pe la colegi care aveau aceeasi marca si tip de masina si la ei la fel se comporta la rece. Sunt cutii la care nu se recomanda sch. de ulei, dar .................faci cum crezi tu.


Facea? Nu mai face?
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
gr3go a scris:
Ai simtit ceva diferenta dupa schimbarea uleiului?

Stai linistit si nu umbla sa schimbi uleiul .Eu la masina mea astra g din 2002 am schimbat uleiul , pt ca am considerat ca totusi masina are o vechime si nu stiam ce era in cutie.Si pot spune ca uleiul vechi se prezenta chiar foarte bine , si am scos exact cat scrie si in carte 1, 5 l (cutie F23).Parerea mea este ca nu isi are rostul sa l schimbi , ci doar sa verifici daca este la nivel . Si da vrei tu sa -l schimbi , pune doar GM original
  • mascatu

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@gr3go : Masina intre timp , am vandut-o, de aceea m-am exprimat la trecut. Parerea mea este : sa nu umbli la uleiul cutiei. Ulei mai original decat cel din fabrica, nu gasesti nicaieri, chiar daca scrie pe eticheta GM. O zi buna.
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
gr3go a scris:Ai simtit ceva diferenta dupa schimbarea uleiului?


Absolut nici o diferenta
Skip ads

  • Dannutzz

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema tind sa cred ca o am si eu....Nu am de mult masina ca sa spun ca o cunosc...si ca la fiecare achizitionare auto...se spune ca e bine sa schimbi toate lichidele..zis si facut...dupa ce am condus masinile amicilor mei...tot opel-uri dar varianta pe motorina..am spus parca a mea e mai dura cutia...si am schimbat si eu uleiul..absolut nicio diferenta...dar dupa ce am dat acea parte din piele jos de la schimbator..si am dat cu un sprai ptr ungere...atunci da..e diferenta..incearca si asa.
  • ToXyC

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 1.6 16v 101cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Dannutzz a scris:Aceeasi problema tind sa cred ca o am si eu....Nu am de mult masina ca sa spun ca o cunosc...si ca la fiecare achizitionare auto...se spune ca e bine sa schimbi toate lichidele..zis si facut...dupa ce am condus masinile amicilor mei...tot opel-uri dar varianta pe motorina..am spus parca a mea e mai dura cutia...si am schimbat si eu uleiul..absolut nicio diferenta...dar dupa ce am dat acea parte din piele jos de la schimbator..si am dat cu un sprai ptr ungere...atunci da..e diferenta..incearca si asa.


WD40 e bun?
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Pentru gr3go,si a mea face la fel,nu este nici o problema,e din cauza frigului!Si masinile pe care lucrez la fel se comporta,si sunt de marci diferite!Parerea mea nu-l schimba,din cate stiu eu se schimba pe la 300mii km!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
salutare colegi,

am citit ce s-a scrie pe aici si vreau sa imi spun si eu parerea. Eu am avut schimbat chitul de ambreiaj la a mea si cu o cazia asta am schimbat si uleiul punand 75W90 de la Mobil 1. Un ulei super bun si super laudat. Dupa ce l-am schimbat cand a dat putin frigul am remarcat ca intra greu in viteza si pana se incalzea motorul era foarte rigida... asa ca am mers la Opel si am cumparat ulei original GM rosu si care vreau sa va spun ca este mai subtire decat 75W90 Mobil... am schimbat iara uleiul si e alta masina... Cat despre faptul ca nu se schimba doar se completeaza uleiul in cutie, e drept asa scrie dar daca masina are peste 100.000 km recomand totusi schimbarea dar numai cu ulei original. Ganditi-va ca acea cutie face si ea putin span care se plimba prin toata cutia deoarece nu exista un filtru care sa filtreze uleiul. Cand am schimbat prima data uleiul era frumos si transparent ca si cel original GM din bidon dar daca puneai mana in el si il frecai putin intre degete simteai ca este putin abraziv chiar daca nu se vedea cu ochiul liber sa fi span sau altceva. Am facut comparatia cu uleiul din bidon pe care l-am pus apoi in cutie. Nu e foarte scump si merita acest schimb odata la 50.000km macar... ii face bine cutiei si masinii... Oricat de bun ar fi uleiul ala la un moment dat tot isi pierde din proprietati si caracteristici asa ca ...
Skip ads

  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Ai dreptate cu uleiu original... dar faza cu intratul greu in viteza tot nu se rezolva. Asta e problema lor, asa merg. Din ce am vazut la un moment dat in TIS... ziceau aia ca ar trebui schimbate niste pinioane sau componente prin cutia de viteze.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ai dreptate @xcuseme - legat de ce scrie in TIS. Mie imi intra foarte greu in viteza si sa stii ca o cauza este si rulmentul de presiune ambreiaj. Dupa ce am schimbat tot chitul (doar rulmentul era dus dar asa am fost sfatuit sa schimb tot...) nu am mai avut probleme nici macar la rece...
  • gr3go

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2010

  • Mesaj Privat
ToXyC a scris:
Dannutzz a scris:Aceeasi problema tind sa cred ca o am si eu....Nu am de mult masina ca sa spun ca o cunosc...si ca la fiecare achizitionare auto...se spune ca e bine sa schimbi toate lichidele..zis si facut...dupa ce am condus masinile amicilor mei...tot opel-uri dar varianta pe motorina..am spus parca a mea e mai dura cutia...si am schimbat si eu uleiul..absolut nicio diferenta...dar dupa ce am dat acea parte din piele jos de la schimbator..si am dat cu un sprai ptr ungere...atunci da..e diferenta..incearca si asa.


WD40 e bun?


Poate o fi bun? Dar cum dau jos partea din piele?
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Tragi de ea (cu grija evident).

WD40 e solutie de moment.
Daca vrei sa tina mai mult cauta niste vaselina siliconica.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am tot cautat si eu vaselina siliconica si nu am gasit decat la 20-25g si cu un pret de parca era aur.... Sad
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
http://cgi.ebay.de/Xceed-10...sh=item483bdfcb0f

Este foarte scumpa intr-adevar...

Poti sa mai incerci aici:

http://www.hi-end.ro/vaseli...teflon-p-879.html

http://lubrifianti-unsori.r...C&x=0&y=0
  • Zane

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
salut! imi poti spune pe unde se gasesg busoanele pentru schimb ulei la cuie? ca eu nu le-am gasit Rolling Eyes
  • turbodiesel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am auzit ca intra mai greu in treapta I la opel, in conditii de frig si bineinteles ca si eu am intampinat aceeasi situatie, inca de cand am luat masina (de noua) si odata cu trecerea timpului parca intra din ce in ce mai greu...
Am schimbat totusi uleiul cutiei (care arata foarte bine la 40.000 km) si exista o diferenta, pentru ca inainte inca de cand se racea usor afara (de prin octombrie) intra foarte greu, acum abia cand sunt sub 0 grade se intampla acest lucru, care se rezolva mult mai repede, dupa primul km...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR