Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Andrei WPX

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut tuturor ..vreau sa pun un motor de 2.0 turbo pe Opelul meu astra g care are acum 1.6 16v z16xe.Intrebarile mele sunt urmatoarele.Se poate face ce visez eu sau raman doar cu gandul.Ce modificari implica schema "calul cu manere" de mai sus ,dar vreau sa mi spuneti tot ce trebuie sa fac deoarece vreau sa ma apuc sa mi procur usor usor piesele pt un opel astra g suparat Smile).O zi deosebita tuturor
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
tinand cont ca s-a pus z20let/leh/ler pe bertone care e identic la partea din fata cu astra g cred ca se poate destul de simplu.
adica iti trebuie un bot de bertone cu z20let si ceva timp/chef/mecanic sa munceasca.costuri? prea mari sa merite.mai degraba vinzi masina si iei una cu let.
gandeste-te cine omologheaza un motor pe astra ta. doar test dinamic la rar.adica + 1500 euro.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Andrei WPX a scris:Adica cei care au habar de asa ceva nu cei care au schimbat doua becuri si un stergator ...totusi e o treaba mai complexata dupa parerea mea Smile


aha, te-am inteles colega.
sustin ideea lui Marian de mai sus.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:tinand cont ca s-a pus z20let/leh/ler pe bertone care e identic la partea din fata cu astra g cred ca se poate destul de simplu.
adica iti trebuie un bot de bertone cu z20let si ceva timp/chef/mecanic sa munceasca.costuri? prea mari sa merite.mai degraba vinzi masina si iei una cu let.
gandeste-te cine omologheaza un motor pe astra ta. doar test dinamic la rar.adica + 1500 euro.


Nu partea din fata e problema, ci evacuarea. Acolo trebuie sa gasesti turbo care se potriveste cu ce ai tu pe Z16XER.
Skip ads

  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pai motorul asta nu se vinde cu galerie, turbina, ecu, si instalatia electrica aferenta? Posibil totusi sa trebuiasca si cadrul in H de sub motor. Nimicuri ca si ceasurile de bord si pompa de benzina cred ca se pot lua pe parcurs. Mai mult ca sigur de asta zicea si marian_sro ca trebuie tot botul de bertone.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
cutie, planetare,fuzete,frane,etc
cum spuneam mult prea scump sa merite.sa nu mai spun timp,meserie,diverse chichite aparute.
  • Andrei WPX

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am cautat astra g cu motor de 2.0 turbo dar n am gasit niciuna, si de aceea ma gandeam la varianta schimbului de motor.nu ma multumesc cu caii care ii are dar ea ca masina imi place mult de tot si nu cred ca la 1.6 16v pot face ceva sa i maresc caii.Deja am schimbat evacuarea cap coada i am scos catalizatorul dar mai mult nu stiu Smile ceva idei ?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Pe astra g s-au montat 3 versiuni de Z20LET.

Trecerea la un nou motor implica schimbarea motorului + cutiei de viteze. S-ar putea ca planetarele sa se potriveasca. H-ul motorului este acelasi la toate astra G (difera doar de la diesel la benzinare). Toata instalatia de la motor se conecteaza la interior prin mufa X1 (se gaseste la baza lonjeronului de pe partea soferului si este fixata cu un surub de 10mm).


Daca s-a montat acest tip de motor pe vreo masina nu mai trebuie omologare individuala la rar. Mergi la rar cu dovada ca motorul "nou" nu a fost furat si ti se schimba talonul si cartea masinii.
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nu e chiar asa simplu.planetarele nu merg sigur.sunt mai groase.de aici se schimba si fuzetele.(5 prezoane astea noi si mai trebuie sa franeze masina)
+40% putere = test dinamic pt omologare. z16xe=101 cai z20let=192 cai. costurile sar binisor. g in 4 usi cu turbo sunt foarte rare.eu personal nu am vazut niciuna. pe bertone care e in 2 usi se gasesc. daca dai astra ta+ ceva iesi mult mai ieftin decat sa te apuci sa faci transplanturi.

mai ai varianta maririi de putere din soft dar la benzinare nu se merita.+10% si obligativitatea folosirii de benzina mai buna.mai poti pune axe sport( numa vreo 500 euro), o admisie mai buna,evacuare+resoftat masina.
teoretic se poate pune turbo pe motorul tau.practic te intrebi daca merita cheltuieli/timp/lipsa cuiva care stie cum se face/bani, etc.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Gabi.B.HD a scris:Pai motorul asta nu se vinde cu galerie, turbina, ecu, si instalatia electrica aferenta?.


Am crezut ca vrea Turbo pe motor de 1.6. Scuzele mele.
  • nicholas886

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
iti dau alta ideie..nu stiu cat de bun simt tehnic va fi dar se practica..
am inteles ca vrei motor de 2000 pe astra ta..dar nu cred ca iesi deloc bine cu costurile..
uite ce se mai obisnuia sa se faca acum cativa ani la CIELO..care are motor de 1500i , foarte asemanator cu x16xev...baietii mergeau la strunjit, modificau cilindrii de la 1500 la 1800cm', motorul aceiasi cursa a pistonului cu acelasi arbore cotit dar chimbau pistoanele si segmentii cu unele de opel de 1800 si implicit pompa de injectie, astfel incat aveau fara mari costuri un cielo cu motor de 1800..am mers cu astfel de masin si diferentra era enorma la performante..acum, nu bag mana in foc la fiabilitate..cat tine motorul respectiv in comparatie cu originalul..si daca schimbau si ecu..
culmea am vazut astfel de motoare dupa modificare puse pe gaz, si mergeau de minune..chiar in constanta exista un cielo pe taxi cu astfel de modificari..

ma gandesc ca daca la un 1.5 E-tec se putea face modificarea spre 1.8..si la 1.6 ECOTEC se poate face modificarea respectiva..si ai reduce cu mult costurile..
nu cred ca-ti va merge pana la 2000cm' ...dar un 1.8 cred ca ai putea rezolva..
  • Andrei WPX

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Daca m ar costa undeva la 2000 E investitia pentru cel putin 60 70 de cai in plus nu m ar deranja ...stiu ca as iesii mai ieftin daca as da o pe un bertone + diferenta dar am pus prea mult suflet in masina asta..am aleso eu cu mana mea din germania...e ceva sentimental intre noi daca ma intelegeti Smile)
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
sari de 2000 sigur.
numai sa fii legal cu z20let te duce la 1500+
cu axe,soft,evacuare si restul e posibil sa ramai pe la 2000.dar nu castigi 60 cai.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR