Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Se face pe tester... cu MDI. Nu stiu daca alte interfete pot face asta.
Skip ads

  • RaduMRA

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Am înțeles. asta ar putea fi o soluție,sa înțeleg. Mersi mult de raspunsuri! O sa incerc azi sa fac operațiunea asta. Revin cu rãspuns
  • RaduMRA

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salut! I.am dat ieri prin tester reinvatarea turbinei, a functionat bine 15 minute si a cedat din nou. Aseara am dus turbina sa se verifice geometria si azi aflu daca am vindecat-o.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Asteptam sa vedem daca se rezolva.
Eu am schimbat in garantie turbina din cauza faptului ca geometria variabila ramanea cateodata blocata... agata undeva. Isi revenea dupa oprirea/pornirea motorului dar in nici un caz nu ma tinea doar 15min.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
RaduMRA a scris:Salut! I.am dat ieri prin tester reinvatarea turbinei, a functionat bine 15 minute si a cedat din nou. Aseara am dus turbina sa se verifice geometria si azi aflu daca am vindecat-o.


Daca nu ai schimbat galeria de admisie iti recomand sa efectuezi cat mai repede aceasta operatiune, altfel reparatia turbinei este in zadar..., mai vorbim...
  • RaduMRA

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salut din nou! Azi am recuperat turbina, s.a schimbat geometria variabila, dar surpriza, masina tot asa face. trebuia schimbata pt ca avea palele roase...era distrusa. M.a costat 2000 lei afacerea asta. Altceva nu mai schimb, nu mai am am bani. Lunu plec in concediu. Daca nu schimb galeria de admisie ce se poate întâmpla? Crezi ca raman cu masina in drum?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Acelasi defect...palele de la geometria variabila, asta in cel mai fericit caz...
Unde ai reparat-o?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Mda, cred ca ti-au plecat ceva bucati din clapetele de la galeria de admisie... altfel nu avea de ce sa duca palele de la geometria variabila.
In cel mai rau caz iti pot pleca si alte bucati din galerie... ar trebui data jos galeria.
Mai exista si nesansa ca bucatele din clapete sa fie prinse in cilindru sau la supape.
Skip ads

  • RaduMRA

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2016

  • Mesaj Privat
A dus.o mecanicul meu la o cunoștințã a lui care se ocupa cu asta.Palele erau intregi, posibul sa se fi dus niste pilitura... pana in grecia si înapoi ma tine? Sad
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nimeni nu iti poate garanta...,ramane sa ne spui tu...
  • RaduMRA

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Smile) o sa revin cu raspuns. Pozitiv sper
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Sa speram... dar eu mi-as face un card de asistenta Opel pt orice eventualitate Wink
http://media.gm.com/media/r...utiera-Opel1.html
Skip ads

  • RaduMRA

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Mersi de sugestie! Smile
  • Daniel P.

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Buna. Vreau sa cumpar un Opel Astra cu motorul de 2l. si 160 c.p. din 2011 din Germania. Are 4 tevi de esapament. Am fost cu ea in test, trage bine, dar cand semnalizez la dreapta dupa 2-3 secunde incepe sa sune mai repede clickul de semnalizare si apoi imi apare o eroare la bord imi scrie ceva despre bec, dar la exterior becurile fata - spate, semnalizeaza corect... Oare care sa fie atunci problema?
  • RaduMRA

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2016

  • Mesaj Privat
salut baieti! am revenit cu bine din calatorie, masina a mers ok, fara probleme. Nu am solicitat-o foarte mult de frica vreunei probleme, dar a fost OK. Sper sa ii dau de cap totusi ca sa o scot la vanzare. Numai bine!
  • Dan71

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Spire a scris:chiar nu mai are nimeni acest motor pe insignia sa-mi spuna si mie daca are problema sesizata de mine ?pun pariu ca majoritatea nici macar nu au observat oscilatia la turometru Smile


Oscilatie relanti A20DTH.

Salut.

Am o Insignia cu motor A20DTH.
Las acest mesaj deoarece am intampinat aceeasi problema pe perioada cat am fost in vacanta in Romania.
Am alimentat de la Rompetrol si a doua zi la demararea motorului am constatat ca oscila la relanti, motorul nu mai avea parca putere, nu tragea.....sa zic asa.......Nu afisa coduri de eroare.
Masina nu mi-a facut niciodata probleme, o am din 2010, asta ar fi prima data cand intampin probleme cu ea.
Am fost la o reprezentanta Opel (Baia Mare) sa ma lamureasca cineva ce se intampla, si toata lumea a cam dat din umeri....ba ca softul, ba ca pompa de injectie......ba ca nu's ce debitmetru....
Asa ca am lasat-o balta, urmand sa rezolv problema la terminarea vacantei.
La intoarcere, am alimentat undeva pe Austria, si am observat ca motorul nu mai oscila la relanti si ''tragea'' altfel.
Nici in zilele urmatoare cand porneam motorul dimineata, la rece, oscilatia la relanti nu mai era.

Nu stiu ce sa zic, nu sunt un specialist, nu am cunostinte de specialitate, eu doar spun ce s-a intamplat, am avut acea oscilatie deranjanta,atat timp cat am alimentat la Petrom.
Nu spun sa mergi sa-ti faci plinul pe Austria ..... Laughing ......dar poate ca si calitatea motorinei de la anumite pompe din Romania duce la acele simptome de oscilatie turatie motor.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Astazi, dupa ce am ridicat capota motorului am observat in partea dreapta a motorului (dreapta masinii) pe unde iese furtunul de la epurator o pata pe capacul/protectia de plastic care acopera motorul. La prima vedere parea a fi ulei, dar dupa ce am dat capacul jos am observat ca pe acea parte capacul era stropit si pasla de sub el imbibata cu motorina . Apoi am observat ca furtunul de retur dintre injectorul 2 si teu era umed . Am dat returul de la injectoare jos si am verifcat furtunasele care pareau OK . Abia dupa ce le-am montat la loc am depistat ca scurgerea este de fapt la furtunul de cauciuc care pleaca din T-eu, iar pe moment am rezolvat problema cu un colier de plastic (soricel) . Zilele astea vreau sa schimb atat furtunul din cauciuc care pleaca din T-eu cat si pe cele panzate dintre injectoare. Stie cineva unde gasesc furtunele astea after market... ca parca nu as da o caruta de bani pe original?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
In opinia mea, ar fi trebuit sa existe un colier metalic cu autostrangere pe furtunul de retur. Ca doar nu-i vulcanizat furtunul de retur direct pe stutz.
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pentru clau. Vezi la Autokarma Nitu Vasile nr 57. Au furtun cu insertie de toate dimensiunile, la metru, ieftin. Mi se pare ca este semperit sau ceva cunoscut, am folosit eu pt webasto.
E pe stoc pe un panou in magazin, nu trebuie comanda prealabila. Ca si colier poti folosi fragmente dintr un arc metalic, taiat 3...4 spire, de diametru ceva mai mic sau egal ca furtunul si bagate pe furtun înainte de ale baga pe tevi, date cu ceva unsoare in prealabil.
Furtun Alimentare
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Merci, m-am uitat si eu pe cateva site-uri dupa furtune. Furtunul de retur care pleaca din T-eu e din cauciuc nepanzat la exterior si are diam interior 3.3mm (scrie pe el). Cele dintre injectoare sunt panzate, dar nu stiu exact ce diametru au... cred sunt la fel.
@ ahappyuser, furtunele nu au nici un fel de colier, intra fortat... fiind retur, nu prea e presiune acolo... nu apar coliere nici in poza.

18- furtun retur dintre injectoare
21- furtun retur catre pompa/rezervor
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR