Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu am mai intalnit la Z17DTL, dar pentru orice exista un inceput.
Skip ads

  • Zaheyu

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Rm Valcea
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Am vazut ca in TIS se tot face referire la o pompa de vid manuala, foarte utila in verificarea diferitelor subansamble care utilizeaza vacuum. Pe la noi exista asa ceva? Ar fi buna si in cazul de fata cred.
Dupa cum spunea si initiatorul topicului P1125 este de circuit malfunction, wiring. Asta insemna traseul ECU - senzor. Sunt citate cazuri cand se rod/freaca firele cand trec pe langa diferite chestii sau se rup inainte de mufa de la vibratii.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Maiandrei, furtunele nu le-am conectat eu, [editat] a lucrat acolo. Din cate am vazut furtunele au diametre diferite.

P1125 spune boost signal out of range in cazul meu.

Tot ceva legat de vacum cred ca urmeaza sa verificam marti, asta daca am inteles eu corect. Timp sa fie.

In orice caz, azi in 300 km a intrat de 2 ori in limp, odata cand urcam o panta si am tras tare de masina, a doua oara cand mergeam pe plat cu ~2500rpm. Incerc pe cat posibil sa stau sub 3000rpm, peste imi taie imediat gazul.
  • Zaheyu

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Rm Valcea
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Eu am citat din autodata. Uneori e mai la obiect. Erori, becuri, ceva?
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am specificat mai sus Smile p1125, martorul nu prea se aprinde, decat rar.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
ACO prin iunie am avut si eu eroarea P0487 - Throttle Control Malfunction, descoperita la Maiandrei. Teoretic ar fi trebuit sa curat clapeta si egr. In acelasi timp Marius a descoperit ca alternatorul nu incarca suficient(cel putin asa arata Tech 2 si multimetrul pus pe borne), deci eroarea putea fi generata si de curentul slab. Trebuia sa plec din tara si am riscat. Tot de la Marius si de la voi am aflat ca P0487 poate fi generat de un contact imperfect, '' Wiring/Poor Connections''. Am revenit in tara fara probleme dupa 2 mii de km, dar cu eroarea generata din cand in cand. In loc sa ma apuc de alternator, respectiv de curatat calpeta si Egr am verificat cablaraia(precizare ..pe tester astea functionau perfect), mufe, throttle etc si circuitul pana la alternator. Surpriza una dintre conexiunile care pleaca de la baterie era oxidata. Am curatat cu manuta mea, eroarea a disparut si masina a parcurs de atunci 17 mii de km. Incarcarea este 13,8 - 14 V constant, de la 12,9 pe timpul generarii erorii.
Verifica totusi toate mufele, cablurile si cum stai cu incarcarea. Aceasta p1125 poate fi generata si de curentul slab.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Sa stii ca eu de cand am masina am o incarcare de maxim 13,1 , desi am schimbat si releul de incarcare si puntea de diode. Totusi p0487 a aparut prima oara in ianuaria anul acesta, apoi a revenit prin iunie, in august am curatat egr si tot de pe acolo si a disparut. Insa de atunci am p1125 asta.
Mi-ai dat de gandit. Din pacate nu sunt acasa si nu am cum sa verific. Totusi ma gandesc, am tot scos bateria in ultimul timp, daca aveam probleme cu bornele as fi vazut...
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Problemele cu bornele nu sunt vizibile. Insa poti verifica:
- daca una se incinge mai tare decat cealalta, trebuie refacuta sertizarea sau inlocuita borna;
- cu un voltmetru intepi cablul inainte de sau chiar la intrarea in borne. Daca obtii o tensiune de incarcare mai mare, inseamna ca ai pierderi de curent.

Am inlocuit in ultimul timp cateva borne (sunt ieftine), insa P1125 nu am intalnit asociat cu aceasta problema. P0487 da, intr-adevar.
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
O sa revin cu un reply dupa masuratori, nu stiu exact cand, dar cat de curand.
Multumesc pentru indrumari!
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Atentie eu nu aveam probleme chiar pe borne, adica la masa directa cu bateria. Din borna + pleaca un cablu si la cativa centimetri este legat un altul(culoare rosie la mine, din cate imi aminesc este cel care vine de la alternator) printr-un surub. Acolo nu facea masa cum trebuie(fura curent). Dar daca Maiandrei spune ca P1125 nu a fost niciodata asociata cu tensiunea slaba eu il cred pe el. Oricum iti ia 20 minute sa cureti temeinic atat bornele cat si contactele din apropiere.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
In cazul de fata ar fi de verificat voltajul de pe mufa electrovalvei. E posibil ca la o tensiune prea mica aceasta sa nu lucreze ok. P1125 in cazul de fata e clar dat de diferenta de presiune intre comanda si real, realul fiind cu 0.3 - 0.4 bari mai mare mereu.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am incercat o alta electrovalva, masina merge la fel.
Tija de la westgate se pare ca se misca bine, s-a uitat marius napcori cu o camera video.
O sa revin maine sper cu noutati.
Skip ads

  • djvasile

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Y 17 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut
Am si un Astra 1.7 dti diesel din 2001 si sa aprins check engine(masinuta cu cheie ) .
Am fost la tester si are urmatoarea eroare " electrosupapa presiune turbo".
As vrea sa stiu unde se afla aceasta elecrosupapa si daca mai pot sa merg asa cu masina pana fac rost de bani , precizez ca masina merge normal (atat ca parca nu se mai aude suieratul acela de la turbo cand accelerez ).
Sau daca cineva a schimbat asa ceva sa spune cat costa aproximativ .
Multumesc
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
A 3a electrovalva, aceleasi simptome.
Ultima solutie ar fi sa curat admisia.
Aveti recomandari?
  • djvasile

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Y 17 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Dupa ce mia resetat eroarea la tester nu a mai aparut Rolling Eyes
Eroarea mia aparut dupa ce am mers cu masina 130 km/h timp de vreo 10 minute .
Dupa cate am citit pe forum cred ca ar trebui curatat EGR -ul .... doar ca mie frica pentru ca la unii a mers mai prost dupa operatia de curatare .
Ceva sfaturi ?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Vezi ca nu postezi unde trebuie, ai alt motor si automat aceeasi problema poate sa vina din alta parte.

Dupa ce am mai facut niste sapaturi am gasit pe la straini ceva legat de "clapeta care comanda turbo" blocata. Presupun ca e vorba de wastegate? Explicatia era ca turbina nu primeste suficient aer peste 3000rpm cand ar trebui sa deschida acea clapeta.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
La tine e invers, nu inchide si turbina face prea multa presiune. Da, e vorba de wastegate.

Boost presure sensor ai curatat/testat cu altul functional?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
L-am curatat si apoi am luat unul de pe o masina care merge ok. Nu de acolo vine problema.
  • turbojack

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Nu ati specificat niciunul daca ati masurat presiunea de vacuum.Am intalnit pierderi semnificative de presiune pe la membrana servofranei,lucru mai pregnant la turatii mari.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am masurat-o, si prin cresterea presiunii si prin vidare. Nu sunt pierderi.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR