Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ai Astra H sau G ?
Skip ads

  • claudyu6

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2015

  • Mesaj Privat
H Smile
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Mai indus in eroare, credeam ca ai G. Eroarea e intr-adevar de la clapeta. Cauta la dezmembrari, noua e cateva sute de euro.
  • claudyu6

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Da ar fi trebuit sa specific....am gasit la dezmembrari...maine dau comanda! Mersi oricum pt informatie! am vazut ca noua e cam 300 de euro...!
Skip ads

  • wolfu87

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y17DTi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Salutare! Rog mare ajutor ca deja am inceput sa cumpar piese de test si degeaba.
Problema cu codul de eroare p1125 electroventil presiune turbo (presiune prea mare)
Istoria incepe asa, schimb electrovalva pompa injectie https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21652 , pe acolo-mi pierdea motorina, o iau noua culmea, plec de la mecanic si in turatii mari peste 2500 imi da in branci doar din treapta 3,4,5 la treapta 1,2 nu am patit sa faca si doar daca apas acceleratia mai tare, imi taie turbo, apare check-ul in bord, de ce inainte nu da asa asta nu-mi explic. Am mai tinut-o asa un timp si doar cand ploua mai imi facea problema, cand era cald foarte, foarte rar, ajungeam chiar la 160 km/h. Eh acum dupa 4 luni de zile, cum apas putin mai mult acceleratia in 100-120km/h se taie turbo, nu pot depasi nici o 1310 ca la cea mai mica atingere a pedalei gata check-ul.
Verific furtunele vacum, le scurtez ca erau crapate, verific contactele de la mufa electrovalvei, le curat, nimic, cumpar electrovalva presiune turbo am testat doua tot nimic, incat cei de la dezmembrari nu mi-au primit-o inapoi deci o am rezerva, ma duc la tester aceeasi problema doar ca de data asta nu-mi zice sa schimb electrovalva turbo ci sa schimb senzorul de sub ea, eventual sa-l curat, am nevoie mare de voi, ce as putea verifica?
Am citit din comentariile voastre si ma bate gandul sa verific garnitura de la egr, pompa de vacum, alte sugestii mai plauzibile ca-s novice? ( mentionez ca egr e curatat de 1 an)
Multumesc!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Eu zic sa cauti, de proba, un calculator de pompa bun (EDU), infigi mufa in el si vezi cum merge.
E posibil sa ai o surpriza.
  • wolfu87

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y17DTi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc Iulian, chiar la tine ma gandeam daca vezi mesajul, am vazut ca ai dat ceva indicatii pe aici, o idee buna, pana fac rost, mai incerc su senzorul de sub electrovalva turbo sa-l curat, sa nu ma bag la egr si la pompa vacum, mi se pare mai plauzibil calculatorul ala, revin cu raspuns pana duminica.
  • wolfu87

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y17DTi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Iulian mi-a tresarit ceva, cand am schimbat electrovalva de la pompa de injectie, pana in electrovalva e un calculator, mecanicul a zis ca am avut noroc ca nu s-a stricat ala, dar ce calculator e ala EDU? Daca acolo se situeaza mai mult ca sigur ala e ca am avut poate mai bine de un an scurgeri de motorina, chestia ce m-a mirat ca imediat dupa ce am schimbat electrovalva a facut probleme, trebuia sa faca si inainte parerea mea, dar pana la urma apare acum si trebuie gasit. Mai poate fi ECU? Astept si alte raspunsuri. multumesc mult!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ECU e sus, pe motor, cu 2 mufe in el.
EDU e cel din spatele motorului, pe pompa, cu o mufa. Verifica daca e motorina in mufa.
  • wolfu87

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y17DTi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Am curatat senzorul presiune de sub electrovalva turbo(vacumaticul) de pe galeria de admisie daca nu ma insel, era murdar bine, a iesit din el funigine, ma asteptam sa rezolv problema dar tot cade turbo dupa 2500 rotatii mi-am mai si scrantit degetul incercand sa-l bag inapoi, trebuia presat bine dar nu cu degetul meu, am dat calculatorul de injectie jos, am desfacut erau 3 pini care se vedea dezlipiti i-am lipit si iar am zis ca am rezolvat problema dar in mers dezamagire, tot cade turbo, aceeasi simptoma, bine ca nu i-am facut nimic la calculator, nu se comporta diferit masina, ma intalnesc cu unu sa-mi dea un calculator injectie de proba il montam, probam si imi venea sa turbez, tot cade turbo dupa 2500rotatii, astia au spus ceva de senzorul la turbo dar nu stiu despre ce vorbesc, eu zic sa fac proba si cu un senzor presiune bun de pe alta masina sau cea mai sigura rezolvare 1l benzina si un chibrit pe ea. Iulian1971 si ceilalti va rog o alta parere, ce sa mai verific? Ca mie altceva nu mai imi vine in minte decat sa verific jorja ))
Incaodata mentionez, am eroarea p1125 electroventil presiune turbo asta da pe tester, presiune prea mare.
  • wolfu87

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y17DTi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Vreau sa exclud totusi pompa de injectie, asta sa fie in ultimul caz, mai are alti senzori care au legatura cu problema? Multumesc!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cand ai curatat ultima oara EGR ?
Skip ads

  • wolfu87

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y17DTi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Acum 1 an si ceva, as exclude varianta asta, poate sa fie de la garnitura din egr? Am citit despre asta o chcestie asemanatoare cu problema mea
  • cipel92

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Ma scuzati dacacma bag unde nu trebuie! Am si eu o problema asemanatoare la un opel astra h 1.7 101 cp. Are momente cand masina nu se tureaza si nu intra turbo si da cu fum, chiar pe liber, cand o accelerez nu se tureaza mai mult de 4000 si scoate fum negru. Am observat ca face asa doar cand e cald afara ! Inainte avea probleme si la pornire cateodata trebuia sa o las sa se raceasca cam 10 minute, dar dupa curatare egr a disparut problema.
Am incercat sa fac testul din pedale dar nu a aparut nimic !
  • wolfu87

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y17DTi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2016

  • Mesaj Privat
verifica daca face presiune turbo cand accelerezi pe un furtun mare, nu stiu sa iti explic la masina ta. Poate raspunde careva.
  • wolfu87

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y17DTi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Mai specific la problema mea ca nu intra in limpmode, adica dupa ce taie turbo iau si 140-150 dar foarte greu.
  • cipel92

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Face presiune , am verificat. Se intampla doar cand e mai cald afara. In rest e super ok !
  • wolfu87

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y17DTi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Specifica si un cod de eroare pe aici, fa o diagnoza poate raspunde cinvea, eventual deschide topic nou cu detalii
  • wolfu87

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y17DTi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Iulian am rezolvat-o, senzorul presiune era, senzorul MAP cel de pe admisie, am luat unu cu 100 lei, am dat un raliu din oras pana acasa, a mers unsa, am mai dat si de un mcv care se tinea bine de mine, in a 2 curba nu l-am mai vazut (mcv nu de curcani), pusca mea eu testam masina, n-am boala vitezei, ce sa zic, la mine nu intra in LIMP MODE ea lua viteza dupa eroare dar foarte greu, abia atingeam 140-145, Iti multumesc Iulian pentru pareri si am mai adaugat ceva la experienta, nu mereu poate fi problema asta. Sa mergem cu bine ! Salut!
  • wolfu87

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y17DTi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Cipel92 tu la fel poti avea, la mine era invers cand ploua afara nu mergea, deschide topic nou sa iti raspunda cineva mai repede si specifica orice detaliu, conteaza, fa un test pe tester cel mai bine iti poate spune mai exact totusi testul de pedale nu e chiar exact, adica trebuie sa stii sa interpretezi de pe net bine, ca altfel poate insemna altceva, testerul poate interpreta bine, intereseaza-te ce senzor turbo ai, poate sa fie chiar electrovalva turbo, verifica daca ai vacum, verifica furtunele, verifica electrovalva, scoate-o si sufla in ea vezi daca e pe inchis.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR