danm
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucurest
- Masina: Astra 2003 Z12DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2005
- Mesaj Privat
A fost un mare circ care a durat aproape 6 saptamani. Dupa ce am schimbat 3 injectoare, masina a continuat sa aiba aceleasi probleme. Am schimbat apoi 2 senzori, de la volanta si de la axa cu came si a fost relativ OK doua zile.... Au desfacut turbosuflanta care cica ar fi ramas blocata. Pana la urma erau oxidate contactele din bornele de la motor, calculator, etc. Merge perfect din septembrie. Am intalnit la Radacini pe cineva care a avut o problema aproape identica ce a aparut dupa ce si-a spalat motorul. Deci, NU SPALATI MOTORUL 1.7 CDTI!
tiganu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2007
- Mesaj Privat
danm
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucurest
- Masina: Astra 2003 Z12DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2005
- Mesaj Privat
tiganu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2007
- Mesaj Privat
danm
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucurest
- Masina: Astra 2003 Z12DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2005
- Mesaj Privat
tiganu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2007
- Mesaj Privat
tiganu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2007
- Mesaj Privat
danm
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucurest
- Masina: Astra 2003 Z12DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2005
- Mesaj Privat
Am mai auzit de unii norocosi care au curatat contactele, sau l-au desfacut si curatat si a mers. In general insa se inlocuieste si este in jur de 100 euro sau ceva mai mult. Dureaza 3 minute maxim.
Sunt si ceva poze pe forum.
Este un cilindru de plastic intercalat pe tubulatura de cauciuc intre carcasa filtrului de aer si admisie, cu o mufa electrica perpendiculara pe ax.
Sunt si ceva poze pe forum.
Este un cilindru de plastic intercalat pe tubulatura de cauciuc intre carcasa filtrului de aer si admisie, cu o mufa electrica perpendiculara pe ax.
tiganu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2007
- Mesaj Privat
tiganu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2007
- Mesaj Privat
danm
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucurest
- Masina: Astra 2003 Z12DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2005
- Mesaj Privat
danm
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucurest
- Masina: Astra 2003 Z12DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2005
- Mesaj Privat
tiganu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2007
- Mesaj Privat
danm
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucurest
- Masina: Astra 2003 Z12DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2005
- Mesaj Privat
syle87
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Danescu Horia
- *
- 39 mesaje
- din 13 Mar 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Danescu Horia
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu o problema cu Astra G Y17 DTI din 2001, care de cateva zile mi se opreste in mers (la franare) si nu mai vrea sa porneasca decat dupa 10 minute de repetate incercari. Ajuns acasa am incercat a doua zi s-o pornesc si nu a vrut sa porneasca. Invarte electromotorul dar nimic. Am miscat niste cabluri pe la motor, am scos mufa de la calculatorul de injectie si am reconectat-o si surpriza a luat-o. Mentionez ca acum un an am reparat calculatorul de injectie si senzorul de turatie la Mihai (ecu.ro). Acum masina porneste la sfert, am facut si o tura mica, dar inca nu am testat-o la drum lung sa vad daca se mai opreste.
In urma testului pseudo-agrafa am gasit urmatoarele coduri de eroare:
1. P 0370 Timing Reference High Resolution Signal A Malfunction;
2. P 0251 Injection Pump Fuel Metering Control "A" Malfunction (Cam/Rotor/Injector);
3. P 0216 Injection Timing Control Circuit Malfunction;
4. P 1125 Throttle position sensor intermittent;
5. P 0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction.
La prima testare mi-au aparut doar codurile 2 si 3 iar dupa ce am umblat la cabluri si a pornit au aparut si celelalte 3.
Ce poate sa aibe masina si este vreo legatura intre cele 5 coduri de eroare?
Multumesc anticipat.
Am si eu o problema cu Astra G Y17 DTI din 2001, care de cateva zile mi se opreste in mers (la franare) si nu mai vrea sa porneasca decat dupa 10 minute de repetate incercari. Ajuns acasa am incercat a doua zi s-o pornesc si nu a vrut sa porneasca. Invarte electromotorul dar nimic. Am miscat niste cabluri pe la motor, am scos mufa de la calculatorul de injectie si am reconectat-o si surpriza a luat-o. Mentionez ca acum un an am reparat calculatorul de injectie si senzorul de turatie la Mihai (ecu.ro). Acum masina porneste la sfert, am facut si o tura mica, dar inca nu am testat-o la drum lung sa vad daca se mai opreste.
In urma testului pseudo-agrafa am gasit urmatoarele coduri de eroare:
1. P 0370 Timing Reference High Resolution Signal A Malfunction;
2. P 0251 Injection Pump Fuel Metering Control "A" Malfunction (Cam/Rotor/Injector);
3. P 0216 Injection Timing Control Circuit Malfunction;
4. P 1125 Throttle position sensor intermittent;
5. P 0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction.
La prima testare mi-au aparut doar codurile 2 si 3 iar dupa ce am umblat la cabluri si a pornit au aparut si celelalte 3.
Ce poate sa aibe masina si este vreo legatura intre cele 5 coduri de eroare?
Multumesc anticipat.
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Nu cred ca ti-a reparat nimeni senzorul de turatie ptr ca NU se repara , este incapsulat in ebonita , din erorile mentionate de tine P1125 se poate referi la valva wastergate cat si la senzorul MAP de pe galeria de admisie recomandare , desfacere si curatare senzor MAP , verificat furtunase vacum iar restul de erori se refera la senzorul de rotatie motor si calculatorul de injectie , deci , succes .
- valy25
- **
- 201 mesaje
- din 16 Mar 2008
- Mehedinti
valy25
- Mesaje scrise: 201
- Locatie: Mehedinti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
salut si craciun fericit la toti membrii clubului,am si eu o problema,ieri cand veneam din oras mergand spre casa mi sa oprit masina in mers,am luat contactu si a pornit,dimineata am pornito (a pornit fara probleme)mam dus cu ea la spalatorie si cand am ajuns mi sa oprit iar,am spalato am pornito si sa oprit si na mai vrut sa porneasca.tin sa precizez ca filtru de motorina e curat are motorina la el,bateria e buna.da sa porneasca dar nu porneste.ce poate fiii?va multumesc si inca o data sa aveti un craciun cat mai fericit si plin de impliniri.
- aiss
- ***
- 641 mesaje
- din 12 Dec 2010
- Astra 2000 Y17DT
- Braila
aiss
- Mesaje scrise: 641
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2010
- Mesaj Privat