Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • cristi_seby84

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salutare

Ma confrunt cu o problema la vectra b y20dth,si la cald si la rece aceeasi problema porneste super greu si da fum alb pe toba,pe tester nu da nici o eroare,buji noi,dupa ce a pornit nu mai are nici o problema,bateria noua,in schimb am observat cand are motorina de mall se schimba problema,eu bag de fel petrom
Skip ads

  • chircu_bogdan

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2010

  • Mesaj Privat
salut. problema ta se numeste dezamorsare pompa injectie
schimba furtunasele de retur de la injectoare si va porni la sfert, garantat. se schimba treaba cand bagi motorina de la moll pentru ca dezamorsarea se face mai repede cand e motorina putina in rezervor. cand bagi de la moll ai motorina multa si de aia nu se dezamorseaza. baga full de la petrom si sa vezi ca nu se mai dezamorseaza. totusi eu zic sa schimbi furtunasele de la retururi
  • cristi_seby84

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
din pacate face si cu plinul,dar o sa incerc
  • chircu_bogdan

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2010

  • Mesaj Privat
eu zic sa incerci sa schimbi retururile. e cel mai ieftin si probabil cel mai sigur. e 10 ron metrul de futrun special de retur. ai grija cand desfaci t-urile, se rup usor
Skip ads

  • cristi_seby84

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
t-uri nu se gasesc de cumparat?
le schimb si pe alea
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Problemele tale sunt cauzate din mai multe cauze: furtunase de retur, capacul filtrului de motorina, oringuri din capacul filtrului de motorina, supapa de sens din corpul pompei de motorina, traseul si indeosebi cuplajele traseului de motorina, atat turul si returul.
Apoi mai pot fi simeringurile de la injectoare, asta se poate verifica daca filtrul de motorina este neagra - inseamna ca iti intra ulei din rampa injectoarelor pe circuitul de retur al motorinei.
Apoi ar mai fi si diuzele injectoarelor care nu functioneaza asa cum trebuie.
Dar in incheiere vezi ca sunt topicuri pe aceasta tema - ideal este sa le citesti si sa te gandesti de doua ori inainte sa deschizi un subiect pe aceasta tema.
foloseste si functia de cautare - este foarte buna.
  • cristi_seby84

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
mersi de informatie dar la nici unul nu da fum alb pe toba
  • cristi_seby84

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
pentru cei care vor avea probleme de genu asta,la mine a fost galeria de admisie infundata in draci inclusiv egr ,dupa curatare nu a mai facut probleme,dar am schimbat inainte de asata furtunaserle de la retur injectoare si nu se schimbase nimic
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR