Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • kapy

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Cum pot regla pedala de acceleratie la un Vectra B tinand cont ca aceasta este pe cablu iar la apasare are un lag de vreo 2 cm in care nu se intampla nimic.Se poate intinde cablul cumva de la pedala?
Skip ads

  • kallyo

  • Mesaje scrise: 1,390
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Fiind pe cablu este si normal sa aiba "lag" vreo 2 cm ii ok totu
  • kapy

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Surprised Nu vad legatura de ce daca ii pe cablu ar trebui sa flendure 2 cm in gol pana sa reactioneze motorul.Si la dacie ii tot pe cablu si nu are lag-ul acela.Oricum o sa vad ce pot sa fac . Very Happy
  • ionutzmi

  • Mesaje scrise: 469
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Omega 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
am reglat eu mai demult la vectra 1,8 si 2,0 benzina ...existra o siguranta la capatu dinspre motor al cablului (unde se prinde cablu la motor ) , se scoate siguranta intinzi cablu si se pune siguranta in pozitia dorita .


Ultima modificare facuta de ionutzmi la Sam 23 Oct, 2010 8:37 pm, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • kapy

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Te referi la capatul de la motor sau cel de la pedala?
  • Eko2001ro

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Se refera la capatul de la motor
  • kapy

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ok.Ms mult de sfat Smile
  • ioanv21

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1901 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
cu o poza se poate daca vine cineva?sa vedem mai exact unde e si ce trebuie facut?sau cu poze.multumesc
  • silviupumba

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Braila
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
am si eu aceeasi problema la un opel astra f. La inceput mergea greu pedala, adica se apasa greu pe ea, dar nu avea nici o portiune de gol. Am reglat de acolo de la motor unde are acea siguranta si mergea usor dar problema e ca imi statea relantiul la 1000. Deci am incercat sa o dau inapoi cum era si acum are portiune de 1-2 cm de gol. O rezolvare daca are careva... Am observat ca pedala are si ea un arc. Sa fie slab oare (sau rupt)...
  • catalinflorin39

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1997 xy17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2012

  • Mesaj Privat
imi poate explica si mie cineva cum se strange cablu aceleratie vectra b 1.7 dt 1996?ca e prea destrans.ms.tot am cautat si nu am gasit nimic.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
La Vectra B 1.7TD pe pompa de injectie se afla o piesa neagra cu mai multe rizuri si o siguranta metalica in forma de U. O gasesti usor ca e in partea opusa clapetei de acceleratie, acolo unde camasa cablului se opreste in corpul pompei de injectie. Scoti siguranta mai scoti cateva rizuri de camasa spre exterior, apoi pui siguranta si deja ai intins cablul.

Insa... atentie ! Cablul are 2 arcuri la capatul de prindere pe pedala de acceleratie cu rolul de a se comprima mai intai arcurile si doar apoi cablul sa traga clapeta de acceleratie de pe pompa de injectie. Acest design este pentru a evita plecarea de pe loc cu smucituri si ajuta la decelerari bruste nelasand cablul sa revina imediat deci nu permite ca pompa de injectie sa intre brusc in relanti si sa te scuture in masina. Defapt aceste arcuri de pe pedala de acceleratie sunt puse acolo de fabricant pentru confortul soferului si pasagerilor. Daca intinzi prea tare cablul si deci tensionezi deja cele 2 arcuri o sa observi ca o sa ajungi mai mereu cu pedala de acceleratie la podea iar motorul va scoate mai mult fum ca de obicei si ti se va parea lenes.

In plus, tot pe clapeta de acceleratie se afla un amortizor care lucreaza in ambele sensuri, dar se opune mai mult la destinderea lui si impiedica clapeta de acceleratie de pe pompa de injectie sa revina rapid inapoi, deci clapeta revine progresiv motorul decelereaza mai lent si asta te ajuta ca masina este grea (are 1345kg si doar 81.6cp) si daca esti nevoit sa reaccelerezi rapid vei putea sa o faci mai usor. Te ajuta si daca mergi in coloana pe un drum aglomerat unde se accelereaza si se franeaza haotic, motorul merge mai lin si accelereaza mai usor, deci si asta ajuta la confort, ca sa nu mai reamintesc aici ca protejeaza si suportii de motor si cel de cutie.

Mai multe detalii despre amortizorul de pe clapeta de acceleratie a pompei de injectie gasiti in discutia mea de aici : https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=40

Aceste 2 arcuri de pe cablu inspre pedala de acceleratie + amortizorul de pe clapeta de acceleratie a pompei de injectie, impreuna cu arcul de sub clapeta de acceleratie a pompei de injectie sunt motivele pentru care pedala de acceleratie de Vectra B 1.7TD este atat de tare la accelerare dar si la drum intins.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR