Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
De multa vreme am vrut sa initiez acest topic. Pentru masinile din titlul discutiei vorbim numai despre diesel, anii de fabricatie fiind la toate 2003-2004.
E vb de Audi A4 TDI 131 CP (1900 cmc) vs BMW 320 sau 520 150 CP (2000 cmc) 6 trepte, Vectra CDTI 120 sau 150 CP (1900 cmc) 6 trepte si VW Passat TDI 131 CP 1900 cmc .
As dori argumente in favoarea sau defavoarea modelelor, impresii despre fiabilitate, puncte slabe, intretinere, etc.
Skip ads

  • Liviu_vectra

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2003 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Schimbi masina domnu' Octav? Nu stiu cat de mult conteaza parerea mea pt ca nu sunt mecanic. Inainte sa imi iau gts-ul (pe care nu l-as mai da) am cautat numai si numai diesel, minim 131 cp si 90% sa fie adusa din afara. In afara de bmw seria 5 am cautat exact modele pt care ceri pareri. Probleme mari nu stiu sa aiba nici una, am niste prieteni mai apropiati cu audi si vw, care nu au semnalat probleme speciale. Cred ca majoritatea nu iti vor recomanda bmw pt ca are tractiune spate. Am renunat la diesel din cauza taxei, nu sunt motoare euro 4. Nu eram foare sigur de benzina dar cand ma gasit gts-ul am hotarat ca e mai bine asa. Taxa mult mai mica si intretinere la fel. De putere nici nu mai zic. E adevarat ca la consum nu se compara cu dieselul, dar nici la putere Laughing. Despre motoarele cdti de la opel stiu (i-am cerut parerea lui maiandrei cand cautam) ca sunt foarte bune. Mai slabe sunt diverse subansamble din jurul lor, cum ar fi alternatorul, EGR-ul, volanta, galeria de admisie, galeria de evacuare, si altele. Fiecare motor, fiecare masina, fiecare marca are probleme specifice. Numai bine
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260